Je mondelinge handelingen werpen geen vruchten af M'doe.quote:Op zondag 24 april 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
D. Ik ben nog steeds niet blauw! Hodfr!
Mijn opmerking!quote:Op zondag 24 april 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
D. Ik ben nog steeds niet blauw! Hodfr!
Mooi is dat, ben ik het dus wéér niet gewordenquote:
Het is M'dhoe! Potdeurie!quote:Op zondag 24 april 2005 20:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je mondelinge handelingen werpen geen vruchten af M'doe.
Rellen?quote:Op zondag 24 april 2005 20:01 schreef BVO het volgende:
De nieuwe mod zal waarschijnlijk wel iemand uit dat kansloze kliekje van Yvonne worden. Hoop het, kan er een beetje gereld worden..
Of het wordt gewoon static. Hoop gezeik om niks dan.
Die kutcrew natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 20:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Rellen?
Waar wil jij een rel om houden dan?![]()
2x 267 toch?quote:Op zondag 24 april 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Niks mis met TT# toch?
Ach ja er moet toch iemand Mod zijn!quote:Op zondag 24 april 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die kutcrew natuurlijk..
Mods aan willen stellen die vrijwel nooit in een subforum komen. Maja, lama.
Sven, kloptquote:Op zondag 24 april 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
2x 267 toch?
Of kijk ik verkeerd
Hold on
Waar is dat gebeurt?quote:Op zondag 24 april 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die kutcrew natuurlijk..
quote:Op zondag 24 april 2005 20:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Rugpijn/Hoofdpijn/Verkouden/Warm/Loopneus/Hoesten etc.![]()
Och, zoveel. Die Snakey of hoe 'ie heet bijvoorbeeld. En een aantal keren bijna. Maja, daar ga ik verder niet op in. Ik ga PE kijken.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:08 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Die moeder heeft je toch niet in elkaar geslagen hč?
Te lange OP! Is een bug.quote:Op zondag 24 april 2005 20:08 schreef Orginial het volgende:
Duiveltja, waarom zijn OP`s niet meer te editen?
Ah ja, het beleid daar is natuurlijk ook drie keer kut.quote:
Idd,iets warms aan en het raam lekker openzetten.Krijg je toch nog een beetje frisse lucht!quote:Op zondag 24 april 2005 20:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bijna. Maar ik voel me echt keiklote, het is net zulk lekker weer.
Het beleid is niet kut, de manier waarop het gegaan is, is kut.quote:Op zondag 24 april 2005 20:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ja, het beleid daar is natuurlijk ook drie keer kut.
Die ken ik niet. Maar het is nu een veredeld fotoboek geworden. Een klein beetje commentaar op een foto en je heb een ban te pakken.quote:Op zondag 24 april 2005 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het beleid is niet kut, de manier waarop het gegaan is, is kut.
Dat begint om 20:30quote:Op zondag 24 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, zoveel. Die Snakey of hoe 'ie heet bijvoorbeeld. En een aantal keren bijna. Maja, daar ga ik verder niet op in. Ik ga PE kijken..
Si le temps vient ,quote:
Say that againquote:Op zondag 24 april 2005 20:13 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Si le temps vient ,
j'tout oindrai dans rouge.
Pour ce que me emmčne on sera effleuré par eux.
Dans vacuum,
mes mélodies vivent
longtemps
dans ma tęte..
Weet ik, das al meer dan een jaar zo.quote:
Wel hoorquote:Op zondag 24 april 2005 20:08 schreef Orginial het volgende:
Duiveltja, waarom zijn OP`s niet meer te editen?
Je weet er wel geteld 1 te noemen en een paar keren bijna....lekker duidelijk verder hoorquote:Op zondag 24 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, zoveel. Die Snakey of hoe 'ie heet bijvoorbeeld. En een aantal keren bijna. Maja, daar ga ik verder niet op in. Ik ga PE kijken..
Daarom is het ook logisch om om 20:09 te zeggen dat je dan PE gaat kijkenquote:
Snakey kwam wel degelijk in ONZ.quote:Op zondag 24 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach jaquote:Op zondag 24 april 2005 20:16 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben er weer van een dagje werken
Rare zin![]()
Ah ja Tessje. Was ook al zo'n succes.quote:Op zondag 24 april 2005 20:16 schreef Duiveltja het volgende:
Je weet er wel geteld 1 te noemen en een paar keren bijna....lekker duidelijk verder hoor
En nu ga ik weer, want ik moet nog douchen ,eten, buffy kijk en slapenquote:
Kun je niet iets aan dat logo doen van je BB5 weblog? Hij is best wel lelijk, als je 'm helemaal "uittrekt"quote:Op zondag 24 april 2005 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ja Tessje. Was ook al zo'n succes.
Had er pas nog meer, zal straks nog ff in MED neuzen (de mods komen en gaan tegenwoordig met zó'n snelheid..)
Naja, buiten het kliekje kwam 'ie toch niet echt veel?!quote:Op zondag 24 april 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snakey kwam wel degelijk in ONZ.
Hij was alleen een kutmod.
quote:Op zondag 24 april 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die kutcrew natuurlijk..
Tessje kwam óók dagelijks in ONZquote:Op zondag 24 april 2005 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Had er pas nog meer, zal straks nog ff in MED neuzen (de mods komen en gaan tegenwoordig met zó'n snelheid..)
Ik wil heel de bovenkant bedekken (753 x 120) maar ben niet zo handig met die phtoshopdingen.quote:Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kun je niet iets aan dat logo doen van je BB5 weblog? Hij is best wel lelijk, als je 'm helemaal "uittrekt"
Yvonne is gewoon een omhoog gegooit ordinair wijfquote:Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, buiten het kliekje kwam 'ie toch niet echt veel?!.
Maar goed, de grote boze bazin heeft het voor het zeggen he..
Tessjequote:
Die eerste quote gaat over anderen eigenlijk.quote:
Uhuh uhuh.quote:Op zondag 24 april 2005 20:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Yvonne is gewoon een omhoog gegooit ordinair wijf![]()
Whehe, ik ben degene die zich eraan "ergert" dus ik zal in de loop van de week wel ff kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 24 april 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil heel de bovenkant bedekken (753 x 120) maar ben niet zo handig met die phtoshopdingen..
Dusseh, als iemand zich geroepen voelt..
Dan is het goed.quote:Op zondag 24 april 2005 20:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe, ik ben degene die zich eraan "ergert" dus ik zal in de loop van de week wel ff kijken wat ik kan doen![]()
Tsja als we toch bezig zijn die Kastanova zag ik laatst ook in blauwquote:Op zondag 24 april 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh uhuh.
Maar goed, dat kan je beter denken dan zeggen he?!.
Ah ja, Kastanova.quote:Op zondag 24 april 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tsja als we toch bezig zijn die Kastanova zag ik laatst ook in blauw![]()
Had die kerel niet al drie keer een perm ban?
Ik vraag me af wanneer hielen likkertje eerste klas nitespeed trouwens mod word
Je kan het als leiding niet altijd bij het juiste eind hebben qua mods. Ene keer pakt het goed uit andere keer wat minder.quote:Op zondag 24 april 2005 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Van die verslaving kom jij ook nooit meer af hč!quote:Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En nu ga ik weer, want ik moet nog douchen ,eten, buffy kijken en slapen
Mogen we weten wie je op het oog hebt ?quote:Op zondag 24 april 2005 20:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan het als leiding niet altijd bij het juiste eind hebben qua mods. Ene keer pakt het goed uit andere keer wat minder.
Aan je reacties te zien is duidelijk dat jij niet weet hoe het er aan toe gaat achter de schermen. Mods worden NIET alleen door Yvonne aangesteld. Ik ben bv. compleet vrij gelaten om een vervanger te zoeken, er wordt je niks opgedrongen. Uiteraard is het wel zo dat zij en de andere FA's de eindbeslissing hebben.
Hey!!!quote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ja, Kastanova..
Ik verheug me nu al op het moment dat hij met ruzie weg gaat en heel het crewforum online wordt gezet.!
Ja dus doeg doeg doegquote:Op zondag 24 april 2005 20:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Van die verslaving kom jij ook nooit meer af hč!
Och ja dat zal best, ik krijg alleen steeds meer de indruk dat Yvonne stevig de leiding heeft achter de schermen en haar wil wet is. Tuurlijk, de andere FA's zullen ook wel wat te zeggen hebben, maar als puntje bij het paaltje komt is Yvonne dnek ik gewoon een autoritaire trut die haar mening doorduwt. Maar goed, dat zal ik natuurlijk volkomen verkeerd hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 20:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan het als leiding niet altijd bij het juiste eind hebben qua mods. Ene keer pakt het goed uit andere keer wat minder.
Aan je reacties te zien is duidelijk dat jij niet weet hoe het er aan toe gaat achter de schermen. Mods worden NIET alleen door Yvonne aangesteld. Ik ben bv. compleet vrij gelaten om een vervanger te zoeken, er wordt je niks opgedrongen. Uiteraard is het wel zo dat zij en de andere FA's de eindbeslissing hebben.
Ja, ik ga kijken. Al zal het zonerquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:30 schreef BVO het volgende:
Maar goed, dat zal ik natuurlijk volkomen verkeerd hebben.
Neequote:Op zondag 24 april 2005 20:31 schreef PeRi het volgende:
Kan dat niet allemaal naar feedback ofzo.
Waarom is het te moeilijk ?quote:Op zondag 24 april 2005 20:31 schreef PeRi het volgende:
Kan dat niet allemaal naar feedback ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |