*done*quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:07 schreef BVO het volgende:
Je kan gewoon het OP-bestandje van Bupatih gebruiken hoor, staat in de vorige OP.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik heb net alles zitten lezen, Dizer![]()
Zeggeh, ik doe het niet zo vaak als Skaai.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Svensational het volgende:
En weer heeft BVO z'n sig aangepast
Ja, ik bedacht me dat deze volgorde efficiënter is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef Svensational het volgende:
Nou, afgelopen 10 minuten al 2 keer
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef Dizer het volgende:
Vrijdag is patat dag hier op stage. Ik heb een frikadel met sate, een patat oorlog en een ham/kaas soufle
Uuhm, jam met pindakaasquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ga ik zo maar mijn broodje met jam eten
Wat heb je gedaan en wat heb je gekocht???????quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef timbob het volgende:
whiiii!
ik doe leuke dingen
en leuke aankopen
dat kan ik wel vertellen, maar dan moet ik je doodmakenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan en wat heb je gekocht???????
Staat daar nou Orbital???quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:33 schreef timbob het volgende:
[..]
dat kan ik wel vertellen, maar dan moet ik je doodmaken
dit is de aankoop btw:
[afbeelding]
en ik kan heel veel mensen hiermee jaloers maken
Ruilen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, jam met pindakaas![]()
Ik eet dat nog liever dan patat
daar staat orbital jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Staat daar nou Orbital???![]()
Wat heb je gedaan, je mag me doden.. maar dan wel op het ForumDag
Ooooh, he gatsie, nou moet ik ht allemaal weer terugetenquote:
Nog geen 3 pondquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:38 schreef timbob het volgende:
[..]
daar staat orbital ja
ik heb zo'n beetje de meest zeldzame orbital single ooit gekocht voor 2.99 pond
Als ik die zou verkopen (wat ik uiteraard nooit ga doen) kan ik er makkelijk 40 - 60 pond voor krijgen
en wat ik aan het doen ben is nog een verrassing
ziet er tof uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog geen 3 pond![]()
![]()
Ik wil zelf dit nog hebben:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4720406735&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1
Dit is echt zoooooo een mooie uitgave. Is gewoon een rare promo single met als bonus, het hele eerste albumAlleen de prijs
![]()
Inderdaad, alleen ik twijfel nog. is toch een hoop. Ik zag laatst dezelfde en is toen weg gegaan voor meer dan 100 dollar geloof ik. Ik zit er aan te denken om mijn gesigneerde 3 albums van Matchbox Twnety op ebay te zetten. Ik wil er 5000 euro voorquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ziet er tof uit
ik had het geluk dat die gast 'm op ebay had staan met zo'n "koop nu" optie. een startbod van 0.99 pond en 2.99 pond voor nu kopen.. die gast heeft echt niet doorgehad hoe zeldzaam die single is
misschien vind jij je long day single ook nog wel es op die manierprobleem is meestal dat je niet de enige bent die 'm wilt hebben.. en de meeste mensen die zoiets verkopen weten wel wat het waard is..
gelukkig is de dollar zo laag nu.. dat scheelt
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen ik twijfel nog. is toch een hoop. Ik zag laatst dezelfde en is toen weg gegaan voor meer dan 100 dollar geloof ik. Ik zit er aan te denken om mijn gesigneerde 3 albums van Matchbox Twnety op ebay te zetten. Ik wil er 5000 euro voorMaar ik denk niet dat er een gek si die dat doet. 1000 euro krijg ik er wel voor, dat sowiezo...
Ik dacht dat hij bomen ging maaien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:01 schreef babette21 het volgende:
jaaaaaaaa daar ben ik weer...
Sven, schoffelen voor 4 euro per uur.... jij bent niet goed...
wordt tijd dat je 'n vak gaat leren...
Sorry dat ik hem nog niet heb aangepastquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:07 schreef BVO het volgende:
Je kan gewoon het OP-bestandje van Bupatih gebruiken hoor, staat in de vorige OP.
Ja ik vroeg hem nog of dat nou allemaal met zo'n handgrasmaaiertje moest,maar daar gaf hij geen antwoordt op............quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh dat had ie er niet bijverteld... in dat geval: Topbaan!!!
Hij is weer geüpdatet, lieverdsquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry dat ik hem nog niet heb aangepast, maar jullie gaan te snel
ik heb net m'n wekelijkse patatje naar binnen gepropt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:05 schreef Nano het volgende:
Ik zit lekker aan de microwave frikandellen!
Oh ik heb heel de week al ongezond gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb net m'n wekelijkse patatje naar binnen gepropt.
echt vrijdag: lunch met 'n vette hap en diner met [veel] rose.....
Iedereen.quote:
Is er dan echt nooit iemand die je haat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen.
Ik ben namelijk verliefd op de hele wereld.
Vooral die frietboy zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef babette21 het volgende:
* vindt ook iedereen lief, vooral op vrijdag![]()
nou niet vooral, maar gewoon ook... al is ie lelijk en gooit ie altijd teveel zout over de patat.....quote:
Vrijdag is voor mij altijd een rotdag.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou niet vooral, maar gewoon ook... al is ie lelijk en gooit ie altijd teveel zout over de patat.....
vrijdag is gewoon een hele toffe dag, want dan is het bijnaweekend
![]()
Bij mij is het elke dag diner met [veel] roséquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jij snapt het .quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
vrijdag is gewoon een hele toffe dag, want dan is het bijnaweekend
![]()
Voor mij is het altijd weekendquote:
Maar de mensen die je lief vindt zijn toch belangrijker.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Is er dan echt nooit iemand die je haat?
pssst.... bij mij ook.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
Bij mij is het elke dag diner met [veel] rosé
wat dan??quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:26 schreef Svensational het volgende:
En een vak leren ga ik ook doen, babsie, na de zomer.
Maar is het ook Aldi-rosé bij jou? Dat is echt de lekkerste.quote:
PABOquote:
Bosmaaien,dat klinkt zo of je bomen gaat ommaaienquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:26 schreef Svensational het volgende:
En Nano, het was niet bomen ommaaien, het was bosmaaien. Dat is dit:
[afbeelding]
En dat gá ik dus niet doen, maar dat heb ik in het verleden gedaan
En een vak leren ga ik ook doen, babsie, na de zomer.
Ja das wel waar!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar de mensen die je lief vindt zijn toch belangrijker.
Dus dat compenseert het mooi.
c1000... die's prima en goed betaalbaar...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Maar is het ook Aldi-rosé bij jou? Dat is echt de lekkerste.en de goedkoopste
Toen ik druivenplukken was in OZ kregen we elke week een gratis fles wijn, maar de rosé daar vond ik veel te zoetquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
c1000... die's prima en goed betaalbaar...
maar 'n beetje afwisseling kan geen kwaad, zo had ik van de week een zeer goeie fles uitOZ
![]()
Wat fijn dat we nou 30 radiostations langsmoeten om te horen op welke zender ie isquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
He Bupa,Clouseau
op de radio [zie me graag]
mja ik werd even afgeleid... en zoals bekend is fok!ken tussen 8.30 en 17.00 erg illegaal voor mijquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
Wat fijn dat we nou 30 radiostations langsmoeten om te horen op welke zender ie is
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
He Bupa,Clouseau
op de radio [zie me graag]
Werken wij nou niet toevallig bij het zelfde bedrijf?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik had 10 minuten gewacht en iemand opende e reen en ik zit hier op stage, dus heb ik geen luxe om iets moois te verzinnenquote:
Ik ben er weerquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er weer
Ik verveel me... eigenlijk heb ik genoeg te doen, maar ik ben ziek en slaperig
Ik wil naar huis. Nog 2,5 uur te gaan
Had ik ook vandaag... met m'n afstudeeropdracht... maar ik kan in principe weg wanneer ik wil. Dat scheelt wel een beetje. En met een laptop en m'n John Mayer cd's kom ik die paar uur ook nog wel doorquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er weer
Ik verveel me... eigenlijk heb ik genoeg te doen, maar ik ben ziek en slaperig
Ik wil naar huis. Nog 2,5 uur te gaan
4 minuten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had 10 minuten gewacht en iemand opende e reen en ik zit hier op stage, dus heb ik geen luxe om iets moois te verzinnen![]()
Is het niet "Welke zender"?quote:
Maar lang was het wel.quote:
Eerlijk gezegd, stond er eerst ook welke. Maar toen begon ik te twijfelen en heb ik het veranderd.quote:
Als jij 4 minuten al lang vindt...quote:
Woei!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben ingeschreven bij het uitzendbureau van de school en kan volgende week al werken
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
En hoe kan je in godsnaam denken dat het "Welk zender?" moet zijn???
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben ingeschreven bij het uitzendbureau van de school en kan volgende week al werken
How nice.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Dat dacht Bupa dus, ik verbeterde hemquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij 4 minuten al lang vindt...
En hoe kan je in godsnaam denken dat het "Welk zender?" moet zijn???
Ja, dat weet ik toch?!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat dacht Bupa dus, ik verbeterde hem
Volgende week woensdag op een open dag staan en dat kan van alles zijn wat je dan moet doen. En verder in een callcenter 'Studenten voor studenten'quote:
Callcenter?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgende week woensdag op een open dag staan en dat kan van alles zijn wat je dan moet doen. En verder in een callcenter 'Studenten voor studenten'dan moet je toekomstige studenten van Inholland bellen en informatie geven enzo.
Ach, het verdient geld
Het CallCenter van het AstmaFonds?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Callcenter?
Dan ga ik je bellen
En dan ga ik hijgen. [afbeelding]
Ik leef al 3 maanden van mn spaargeldquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En dat doe je al een stuk beter dan ik..
Ik heb geen spaargeld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik leef al 3 maanden van mn spaargeld![]()
Inmiddels ex-spaargeld dus
Oehquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Callcenter?
Dan ga ik je bellen
En dan ga ik hijgen. [afbeelding]
mja dat lijkt me zeer waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:13 schreef Dizer het volgende:
Werken wij nou niet toevallig bij het zelfde bedrijf?
Heb je een sexy stem danquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgende week woensdag op een open dag staan en dat kan van alles zijn wat je dan moet doen. En verder in een callcenter 'Studenten voor studenten'dan moet je toekomstige studenten van Inholland bellen en informatie geven enzo.
Ach, het verdient geld
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen spaargeld.
Ik leef van mn doorgetrokken IBG lening. De IBG weet niet dat ik afgestudeerd ben..
Hmm, als ik daar naar een open dag ga ben ik ws de oudste die daar rondloopt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh![]()
Nou dan moet je dus eerst naar een open dag van Inholland en dan bel ik je op om je naar de school te lokken![]()
Hoe zit dat dan met je OV kaart... ik ben straks in augustus klaar met die vier jaar... maar moet nog een half jaar naar school. Heb ik dan nog wel recht op die OV kaart? Of moet ik die dan ook betalenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]daar komen ze vast wel een keer achter
Ik krijg geen cent van de IBG
Kun je me niet bellen en lokken naar die open dag?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh![]()
Nou dan moet je dus eerst naar een open dag van Inholland en dan bel ik je op om je naar de school te lokken![]()
Nee, hoor, kreeg wel een brief van ze dat ik mn OV had ingeleverd en dat ze niet wisten waarom. Er is 0,0 communicatie tussen de hogeschool en het IBG. En dan nog, komt alleen maar bij mn lening op en die is toch al zo hoog dat dat niet meer uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]daar komen ze vast wel een keer achter
Ik krijg geen cent van de IBG
Als je een (nul-) lening neemt krijg je je OV gratis.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met je OV kaart... ik ben straks in augustus klaar met die vier jaar... maar moet nog een half jaar naar school. Heb ik dan nog wel recht op die OV kaart? Of moet ik die dan ook betalen
Ja, die heb ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je een sexy stem dan![]()
Lijkt me echt niks joh, dat werk
Nul lening? Dus dan leen je niks en je krijgt je OV gratis?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je een (nul-) lening neemt krijg je je OV gratis.
Ah, dat valt meequote:Op vrijdag 22 april 2005 14:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, hoor, kreeg wel een brief van ze dat ik mn OV had ingeleverd en dat ze niet wisten waarom. Er is 0,0 communicatie tussen de hogeschool en het IBG. En dan nog, komt alleen maar bij mn lening op en die is toch al zo hoog dat dat niet meer uitmaakt.
Correct. Ik heb een max-lening.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nul lening? Dus dan leen je niks en je krijgt je OV gratis?
Skaai in tha house?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
Skaai is terug van autorijden
Hoe ging het Skaai?
Jij bent niet lief, want je bent nooit online op msnquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
Skaai is terug van autorijden
Hoe ging het Skaai?
Met mijn sexy stem?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja eeh daar heb ik geen tijd voor.
![]()
Ik weet het toch al,maar kan je het niet even voorlezen!
Met stipquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In het kader van dingen die ik níet hoef te weten staat dit toch wel in de top 10.
Wanneer gaan we verder neuken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Is er dan echt nooit iemand die je haat?
Ik ben het alquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef haagse_elfje het volgende:
ik word gek
quote:
Rembo & Remboquote:
Je Pik : Wik in je theequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Orginial het volgende:
Wie zegt dat ik mezelf ging trekken?Dit bewijst maar weer eens dat dit een oversext groepje Fokkers zijn.
![]()
Ik ging mijn Pickwick trekken in me thee.![]()
quote:
"dat dit een oversext groepje Fokkers zijn"quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Orginial het volgende:
Wie zegt dat ik mezelf ging trekken?Dit bewijst maar weer eens dat dit een oversext groepje Fokkers zijn.
![]()
Ik ging mijn Pickwick trekken in me thee.![]()
Ik zie hetquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
. Dat van dat meegaan was maar een geintje.
tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongequote:
tyf nou eens op me die weblog van jequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Mijn pik in de thee van Wik.
Dat is me weblog niet eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
tyf nou eens op me die weblog van je![]()
Die stukjes met die opa dat hij bij een vreemde kerel thee ging drinken en toen werd mishandelt vond ik vroeger altijd zo bizar en zieligquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die stukjes met die opa dat hij bij een vreemde kerel thee ging drinken en toen werd mishandelt vond ik vroeger altijd zo bizar en zielig
In de duinen en toen met dat belgische stuk speelgoed en dat toen van die koper zijn duimen helemaal werden opgedraaitquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
vond die filmpjes dat ie wat ging verkopen in de duinen altijd geweldig!
n wegwerpaansteker : hij doet t niet! (weggooien) hij doet t prima![]()
en die van de vieze films , n videoband in de baggerzooi![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In de duinen en toen met dat belgische stuk speelgoed en dat toen van die koper zijn duimen helemaal werden opgedraait
Ja en natuurlijk de mag dat filmpjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en die vent die dat servies ging verkopen dat die hele doos met zooi op de grond pleurde en dan toch nog verkopen en wegjagen! GE-WEL-DIG
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk de mag dat filmpjes![]()
Mijn layout wat doe jequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tjongejongejongejongejongejonge....
Jij mag voor de wasmachinequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik gok zo dat Dizer naar huis mag om 5 uur
in jaaaren niet zoooooooooooooooooooooooooooo gelachen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge jongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge
Wat doe je daar dan nog?quote:
Ik ga nu ik ga ik ga ik gaquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog![]()
Ga rennen, vliegen, springen je bent vrij![]()
weet je wie ook geweldig zijn , die lui van ZAAIquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:05 schreef timbob het volgende:
[..]
in jaaaren niet zoooooooooooooooooooooooooooo gelachen!
ik heb hier nog 2 rembo & rembo teeps liggen (van m'n broer, maar die heeft toch geen videospeler)
wij vervelen ons, dus jij moet iets verzinnenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet je wie ook geweldig zijn , die lui van ZAAI
echt helemaal super, dussssssssss![]()
heb je wel s n leverworst gewonnen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:09 schreef timbob het volgende:
[..]
wij vervelen ons, dus jij moet iets verzinnen
al vind ik rembo en rembo wel toffer eigenlijk
die bek joh!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:11 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
ohja, er ligt hier ook nog een purno de purno videoband![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Buurman en buurman was ook wel leuk
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
vond die filmpjes dat ie wat ging verkopen in de duinen altijd geweldig!
n wegwerpaansteker : hij doet t niet! (weggooien) hij doet t prima![]()
en die van de vieze films , n videoband in de baggerzooi![]()
en die vent die over die hondedrol uitgleed gaaaaaatver
Mevrouw ten Katequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zag pas die gekke mevr ten kate ook nog!
wat n wijf joh, ik hou van mnr smit met zn prachtige gebid en zn haar dat altijd goed zit![]()
mnr smit had toupet en n kunstgebid![]()
en met die ring in die onderbroek![]()
moeten ze weer beetje maken van die televisie![]()
Ajetoo, buurmanquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Purno de Purnoquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:11 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
ohja, er ligt hier ook nog een purno de purno videoband![]()
Ik heb het niet gehoordquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met mijn sexy stem? [afbeelding]
Natuurlijk
Earth Day, which began in 1970, is now celebrated by millions of people worldwide. This year is its 35th anniversary, and around the world, hundreds of thousands of nongovernmental organizations, governments, teachers, and faith-based groups, among others, are making plans to declare that they are part of something extraordinary: a worldwide movement to protect our planet, our children, and our future.
This year, Earth Day Network’s theme is "Protect Our Children and Our Future."Zo goed?
Dan moet je je speakers wat harder zetten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord![]()
Waarom lees jij altijd zo belachelijk vroeg voor.Ik ga nog lang niet naar bed hoor!
Jaaaa!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je je speakers wat harder zetten.
Ik lees je dan wel voor als je gaat slapen.
Net spaghetti gegetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
Net pannenkoeken gegeten.Zonder mosterd
Dat duurt vast nog heel lang, al mag het van mij wel ophouden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:23 schreef haagse_elfje het volgende:
wanneer gaat GTST weg
Met nog steeds elke dag over de twee miljoen kijkers kan dat inderdaad nog lang duren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat duurt vast nog heel lang, al mag het van mij wel ophouden.
TRELELELELELELEquote:
Kijk jij nog?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met nog steeds elke dag over de twee miljoen kijkers kan dat inderdaad nog lang duren.
NEENENENENEquote:
Ik vind GTST de helf van de tijd ook kut hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk allebei nogMaar vind ze geen van beide nog leuk
DAAAAS TOOCCH GEEN MUSE-IIIIIICquote:
NOOOUHOOUUU EEHHEEEEENquote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:17 schreef Svensational het volgende:
Niks mis met Treble toch?
http://www.marvin.nl/fotoalbum/albums/userpics/10012/treble-1.jpg<--Die smiley hoort er dus NIET bij
![]()
NOOOHOUU...MEEHEEEISJESSSS ZIJJJN LIEEEHIEEEFquote:
[afbeelding]
Hehe, kom lekker meeposten in het lopende topicquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:46 schreef Tania18 het volgende:
GTST is weer leuk nu Janine achter Ludo aan zit
En Bing en Sjors
Nee, daar word ik alleen maar gefrustreerd vanquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hehe, kom lekker meeposten in het lopende topic![]()
NOOOHOUUU IK BEN OOOOOOK EEEN MEEEIIIISSJEEHEEEEEquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NOOOHOUU...MEEHEEEISJESSSS ZIJJJN LIEEEHIEEEF
Hij heeft het iig bekend, want dat had hij eerst ook niet gedaanquote:
let's do somequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef timbob het volgende:
COME ON YOU CUNTS LET'S HAVE SOME APHEX ACID!
Gut dat kleine meisje met die knuffelhondquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Tania18 het volgende:
6 april heeft ie ze al vermoord en hij heeft nog foto's uit lopen delen in de buurt
Ja. En pas 11 april bekend (!!)quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Tania18 het volgende:
6 april heeft ie ze al vermoord en hij heeft nog foto's uit lopen delen in de buurt
Die komen niet. Is het gelukt met Soapmail & Forum?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Waar blijven die scheidingspapieren eigenlijk?![]()
Ja forum nog niet en soapmail krijg ik maandag pas voor het eerst,maar wat had ik nou gezegdquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die komen niet. Is het gelukt met Soapmail & Forum?![]()
Terug naar Australiequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Maak af:
Het feest kan beginnen, want Sven is ......
aan het winnen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Maak af:
Het feest kan beginnen, want Sven is ......
Ik weet hem toch ook al.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:57 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik weet hem lekker al,ik weet hem lekker al!
Maar ik zeg lekker niks!![]()
Oi. dat zijn toch teveel letters voor de puntjesquote:
Bonus!!! shit letter te weinigquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi. dat zijn toch teveel letters voor de puntjes![]()
Bonusletter: *Pling* B......
Ha, je zit dichtbijquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bikken ! (aso woord voor eten )
Niet buiten maar b......quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:14 schreef Orginial het volgende:
Sven is buiten!
Ja,ik ben slim!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Opzich klopt dat wel, (Dezou dan het laatste puntje zijn) maar helaas is dat niet wat ik zoek.
Ik heb het idee dat Tania het dadelijk gaat raden.
Eén tip mag wel hè Sven!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:26 schreef Orginial het volgende:
Sven is buikdansen?
Kom op, je kunt hetquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |