tyf nou eens op me die weblog van jequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Mijn pik in de thee van Wik.
Dat is me weblog niet eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
tyf nou eens op me die weblog van je![]()
Die stukjes met die opa dat hij bij een vreemde kerel thee ging drinken en toen werd mishandelt vond ik vroeger altijd zo bizar en zieligquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die stukjes met die opa dat hij bij een vreemde kerel thee ging drinken en toen werd mishandelt vond ik vroeger altijd zo bizar en zielig
In de duinen en toen met dat belgische stuk speelgoed en dat toen van die koper zijn duimen helemaal werden opgedraaitquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
vond die filmpjes dat ie wat ging verkopen in de duinen altijd geweldig!
n wegwerpaansteker : hij doet t niet! (weggooien) hij doet t prima![]()
en die van de vieze films , n videoband in de baggerzooi![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In de duinen en toen met dat belgische stuk speelgoed en dat toen van die koper zijn duimen helemaal werden opgedraait
Ja en natuurlijk de mag dat filmpjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en die vent die dat servies ging verkopen dat die hele doos met zooi op de grond pleurde en dan toch nog verkopen en wegjagen! GE-WEL-DIG
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk de mag dat filmpjes![]()
Mijn layout wat doe jequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tjongejongejongejongejongejonge....
Jij mag voor de wasmachinequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik gok zo dat Dizer naar huis mag om 5 uur
in jaaaren niet zoooooooooooooooooooooooooooo gelachen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge jongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |