quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Buurman en buurman was ook wel leuk
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
vond die filmpjes dat ie wat ging verkopen in de duinen altijd geweldig!
n wegwerpaansteker : hij doet t niet! (weggooien) hij doet t prima![]()
en die van de vieze films , n videoband in de baggerzooi![]()
en die vent die over die hondedrol uitgleed gaaaaaatver
Mevrouw ten Katequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zag pas die gekke mevr ten kate ook nog!
wat n wijf joh, ik hou van mnr smit met zn prachtige gebid en zn haar dat altijd goed zit![]()
mnr smit had toupet en n kunstgebid![]()
en met die ring in die onderbroek![]()
moeten ze weer beetje maken van die televisie![]()
Ajetoo, buurmanquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Purno de Purnoquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:11 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
ohja, er ligt hier ook nog een purno de purno videoband![]()
Ik heb het niet gehoordquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met mijn sexy stem? [afbeelding]
Natuurlijk
Earth Day, which began in 1970, is now celebrated by millions of people worldwide. This year is its 35th anniversary, and around the world, hundreds of thousands of nongovernmental organizations, governments, teachers, and faith-based groups, among others, are making plans to declare that they are part of something extraordinary: a worldwide movement to protect our planet, our children, and our future.
This year, Earth Day Network’s theme is "Protect Our Children and Our Future."Zo goed?
Dan moet je je speakers wat harder zetten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord![]()
Waarom lees jij altijd zo belachelijk vroeg voor.Ik ga nog lang niet naar bed hoor!
Jaaaa!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je je speakers wat harder zetten.
Ik lees je dan wel voor als je gaat slapen.
Net spaghetti gegetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
Net pannenkoeken gegeten.Zonder mosterd
Dat duurt vast nog heel lang, al mag het van mij wel ophouden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:23 schreef haagse_elfje het volgende:
wanneer gaat GTST weg
Met nog steeds elke dag over de twee miljoen kijkers kan dat inderdaad nog lang duren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat duurt vast nog heel lang, al mag het van mij wel ophouden.
TRELELELELELELEquote:
Kijk jij nog?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met nog steeds elke dag over de twee miljoen kijkers kan dat inderdaad nog lang duren.
NEENENENENEquote:
Ik vind GTST de helf van de tijd ook kut hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk allebei nogMaar vind ze geen van beide nog leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |