Is het niet "Welke zender"?quote:
Maar lang was het wel.quote:
Eerlijk gezegd, stond er eerst ook welke. Maar toen begon ik te twijfelen en heb ik het veranderd.quote:
Als jij 4 minuten al lang vindt...quote:
Woei!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben ingeschreven bij het uitzendbureau van de school en kan volgende week al werken
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
En hoe kan je in godsnaam denken dat het "Welk zender?" moet zijn???
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben ingeschreven bij het uitzendbureau van de school en kan volgende week al werken
How nice.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Dat dacht Bupa dus, ik verbeterde hemquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij 4 minuten al lang vindt...
En hoe kan je in godsnaam denken dat het "Welk zender?" moet zijn???
Ja, dat weet ik toch?!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat dacht Bupa dus, ik verbeterde hem
Volgende week woensdag op een open dag staan en dat kan van alles zijn wat je dan moet doen. En verder in een callcenter 'Studenten voor studenten'quote:
Callcenter?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgende week woensdag op een open dag staan en dat kan van alles zijn wat je dan moet doen. En verder in een callcenter 'Studenten voor studenten'dan moet je toekomstige studenten van Inholland bellen en informatie geven enzo.
Ach, het verdient geld
Het CallCenter van het AstmaFonds?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Callcenter?
Dan ga ik je bellen
En dan ga ik hijgen. [afbeelding]
Ik leef al 3 maanden van mn spaargeldquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En dat doe je al een stuk beter dan ik..
Ik heb geen spaargeld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik leef al 3 maanden van mn spaargeld![]()
Inmiddels ex-spaargeld dus
Oehquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Callcenter?
Dan ga ik je bellen
En dan ga ik hijgen. [afbeelding]
mja dat lijkt me zeer waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:13 schreef Dizer het volgende:
Werken wij nou niet toevallig bij het zelfde bedrijf?
Heb je een sexy stem danquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgende week woensdag op een open dag staan en dat kan van alles zijn wat je dan moet doen. En verder in een callcenter 'Studenten voor studenten'dan moet je toekomstige studenten van Inholland bellen en informatie geven enzo.
Ach, het verdient geld
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen spaargeld.
Ik leef van mn doorgetrokken IBG lening. De IBG weet niet dat ik afgestudeerd ben..
Hmm, als ik daar naar een open dag ga ben ik ws de oudste die daar rondloopt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh![]()
Nou dan moet je dus eerst naar een open dag van Inholland en dan bel ik je op om je naar de school te lokken![]()
Hoe zit dat dan met je OV kaart... ik ben straks in augustus klaar met die vier jaar... maar moet nog een half jaar naar school. Heb ik dan nog wel recht op die OV kaart? Of moet ik die dan ook betalenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]daar komen ze vast wel een keer achter
Ik krijg geen cent van de IBG
Kun je me niet bellen en lokken naar die open dag?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh![]()
Nou dan moet je dus eerst naar een open dag van Inholland en dan bel ik je op om je naar de school te lokken![]()
Nee, hoor, kreeg wel een brief van ze dat ik mn OV had ingeleverd en dat ze niet wisten waarom. Er is 0,0 communicatie tussen de hogeschool en het IBG. En dan nog, komt alleen maar bij mn lening op en die is toch al zo hoog dat dat niet meer uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]daar komen ze vast wel een keer achter
Ik krijg geen cent van de IBG
Als je een (nul-) lening neemt krijg je je OV gratis.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met je OV kaart... ik ben straks in augustus klaar met die vier jaar... maar moet nog een half jaar naar school. Heb ik dan nog wel recht op die OV kaart? Of moet ik die dan ook betalen
Ja, die heb ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je een sexy stem dan![]()
Lijkt me echt niks joh, dat werk
Nul lening? Dus dan leen je niks en je krijgt je OV gratis?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je een (nul-) lening neemt krijg je je OV gratis.
Ah, dat valt meequote:Op vrijdag 22 april 2005 14:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, hoor, kreeg wel een brief van ze dat ik mn OV had ingeleverd en dat ze niet wisten waarom. Er is 0,0 communicatie tussen de hogeschool en het IBG. En dan nog, komt alleen maar bij mn lening op en die is toch al zo hoog dat dat niet meer uitmaakt.
Correct. Ik heb een max-lening.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nul lening? Dus dan leen je niks en je krijgt je OV gratis?
Skaai in tha house?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
Skaai is terug van autorijden
Hoe ging het Skaai?
Jij bent niet lief, want je bent nooit online op msnquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
Skaai is terug van autorijden
Hoe ging het Skaai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |