Vrijdag is voor mij altijd een rotdag.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou niet vooral, maar gewoon ook... al is ie lelijk en gooit ie altijd teveel zout over de patat.....
vrijdag is gewoon een hele toffe dag, want dan is het bijnaweekend
![]()
Bij mij is het elke dag diner met [veel] roséquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb net m'n wekelijkse patatje naar binnen gepropt.
echt vrijdag: lunch met 'n vette hap en diner met [veel] rose.....
Jij snapt het .quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
vrijdag is gewoon een hele toffe dag, want dan is het bijnaweekend
![]()
Voor mij is het altijd weekendquote:
Maar de mensen die je lief vindt zijn toch belangrijker.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Is er dan echt nooit iemand die je haat?
pssst.... bij mij ook.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
Bij mij is het elke dag diner met [veel] rosé
wat dan??quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:26 schreef Svensational het volgende:
En een vak leren ga ik ook doen, babsie, na de zomer.
Maar is het ook Aldi-rosé bij jou? Dat is echt de lekkerste.quote:
PABOquote:
Bosmaaien,dat klinkt zo of je bomen gaat ommaaienquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:26 schreef Svensational het volgende:
En Nano, het was niet bomen ommaaien, het was bosmaaien. Dat is dit:
[afbeelding]
En dat gá ik dus niet doen, maar dat heb ik in het verleden gedaan
En een vak leren ga ik ook doen, babsie, na de zomer.
Ja das wel waar!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar de mensen die je lief vindt zijn toch belangrijker.
Dus dat compenseert het mooi.
c1000... die's prima en goed betaalbaar...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Maar is het ook Aldi-rosé bij jou? Dat is echt de lekkerste.en de goedkoopste
Toen ik druivenplukken was in OZ kregen we elke week een gratis fles wijn, maar de rosé daar vond ik veel te zoetquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
c1000... die's prima en goed betaalbaar...
maar 'n beetje afwisseling kan geen kwaad, zo had ik van de week een zeer goeie fles uitOZ
![]()
Wat fijn dat we nou 30 radiostations langsmoeten om te horen op welke zender ie isquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
He Bupa,Clouseau
op de radio [zie me graag]
mja ik werd even afgeleid... en zoals bekend is fok!ken tussen 8.30 en 17.00 erg illegaal voor mijquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
Wat fijn dat we nou 30 radiostations langsmoeten om te horen op welke zender ie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |