*done*quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:07 schreef BVO het volgende:
Je kan gewoon het OP-bestandje van Bupatih gebruiken hoor, staat in de vorige OP.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik heb net alles zitten lezen, Dizer![]()
Zeggeh, ik doe het niet zo vaak als Skaai.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Svensational het volgende:
En weer heeft BVO z'n sig aangepast
Ja, ik bedacht me dat deze volgorde efficiënter is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef Svensational het volgende:
Nou, afgelopen 10 minuten al 2 keer
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef Dizer het volgende:
Vrijdag is patat dag hier op stage. Ik heb een frikadel met sate, een patat oorlog en een ham/kaas soufle
Uuhm, jam met pindakaasquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ga ik zo maar mijn broodje met jam eten
Wat heb je gedaan en wat heb je gekocht???????quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef timbob het volgende:
whiiii!
ik doe leuke dingen
en leuke aankopen
dat kan ik wel vertellen, maar dan moet ik je doodmakenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan en wat heb je gekocht???????
Staat daar nou Orbital???quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:33 schreef timbob het volgende:
[..]
dat kan ik wel vertellen, maar dan moet ik je doodmaken
dit is de aankoop btw:
[afbeelding]
en ik kan heel veel mensen hiermee jaloers maken
Ruilen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, jam met pindakaas![]()
Ik eet dat nog liever dan patat
daar staat orbital jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Staat daar nou Orbital???![]()
Wat heb je gedaan, je mag me doden.. maar dan wel op het ForumDag
Ooooh, he gatsie, nou moet ik ht allemaal weer terugetenquote:
Nog geen 3 pondquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:38 schreef timbob het volgende:
[..]
daar staat orbital ja
ik heb zo'n beetje de meest zeldzame orbital single ooit gekocht voor 2.99 pond
Als ik die zou verkopen (wat ik uiteraard nooit ga doen) kan ik er makkelijk 40 - 60 pond voor krijgen
en wat ik aan het doen ben is nog een verrassing
ziet er tof uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog geen 3 pond![]()
![]()
Ik wil zelf dit nog hebben:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4720406735&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1
Dit is echt zoooooo een mooie uitgave. Is gewoon een rare promo single met als bonus, het hele eerste albumAlleen de prijs
![]()
Inderdaad, alleen ik twijfel nog. is toch een hoop. Ik zag laatst dezelfde en is toen weg gegaan voor meer dan 100 dollar geloof ik. Ik zit er aan te denken om mijn gesigneerde 3 albums van Matchbox Twnety op ebay te zetten. Ik wil er 5000 euro voorquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ziet er tof uit
ik had het geluk dat die gast 'm op ebay had staan met zo'n "koop nu" optie. een startbod van 0.99 pond en 2.99 pond voor nu kopen.. die gast heeft echt niet doorgehad hoe zeldzaam die single is
misschien vind jij je long day single ook nog wel es op die manierprobleem is meestal dat je niet de enige bent die 'm wilt hebben.. en de meeste mensen die zoiets verkopen weten wel wat het waard is..
gelukkig is de dollar zo laag nu.. dat scheelt
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen ik twijfel nog. is toch een hoop. Ik zag laatst dezelfde en is toen weg gegaan voor meer dan 100 dollar geloof ik. Ik zit er aan te denken om mijn gesigneerde 3 albums van Matchbox Twnety op ebay te zetten. Ik wil er 5000 euro voorMaar ik denk niet dat er een gek si die dat doet. 1000 euro krijg ik er wel voor, dat sowiezo...
Ik dacht dat hij bomen ging maaien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:01 schreef babette21 het volgende:
jaaaaaaaa daar ben ik weer...
Sven, schoffelen voor 4 euro per uur.... jij bent niet goed...
wordt tijd dat je 'n vak gaat leren...
Sorry dat ik hem nog niet heb aangepastquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:07 schreef BVO het volgende:
Je kan gewoon het OP-bestandje van Bupatih gebruiken hoor, staat in de vorige OP.
Ja ik vroeg hem nog of dat nou allemaal met zo'n handgrasmaaiertje moest,maar daar gaf hij geen antwoordt op............quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh dat had ie er niet bijverteld... in dat geval: Topbaan!!!
Hij is weer geüpdatet, lieverdsquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry dat ik hem nog niet heb aangepast, maar jullie gaan te snel
ik heb net m'n wekelijkse patatje naar binnen gepropt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:05 schreef Nano het volgende:
Ik zit lekker aan de microwave frikandellen!
Oh ik heb heel de week al ongezond gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb net m'n wekelijkse patatje naar binnen gepropt.
echt vrijdag: lunch met 'n vette hap en diner met [veel] rose.....
Iedereen.quote:
Is er dan echt nooit iemand die je haat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen.
Ik ben namelijk verliefd op de hele wereld.
Vooral die frietboy zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef babette21 het volgende:
* vindt ook iedereen lief, vooral op vrijdag![]()
nou niet vooral, maar gewoon ook... al is ie lelijk en gooit ie altijd teveel zout over de patat.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |