Nee, daar word ik alleen maar gefrustreerd vanquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hehe, kom lekker meeposten in het lopende topic![]()
NOOOHOUUU IK BEN OOOOOOK EEEN MEEEIIIISSJEEHEEEEEquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NOOOHOUU...MEEHEEEISJESSSS ZIJJJN LIEEEHIEEEF
Hij heeft het iig bekend, want dat had hij eerst ook niet gedaanquote:
let's do somequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef timbob het volgende:
COME ON YOU CUNTS LET'S HAVE SOME APHEX ACID!
Gut dat kleine meisje met die knuffelhondquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Tania18 het volgende:
6 april heeft ie ze al vermoord en hij heeft nog foto's uit lopen delen in de buurt
Ja. En pas 11 april bekend (!!)quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Tania18 het volgende:
6 april heeft ie ze al vermoord en hij heeft nog foto's uit lopen delen in de buurt
Die komen niet. Is het gelukt met Soapmail & Forum?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Waar blijven die scheidingspapieren eigenlijk?![]()
Ja forum nog niet en soapmail krijg ik maandag pas voor het eerst,maar wat had ik nou gezegdquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die komen niet. Is het gelukt met Soapmail & Forum?![]()
Terug naar Australiequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Maak af:
Het feest kan beginnen, want Sven is ......
aan het winnen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Maak af:
Het feest kan beginnen, want Sven is ......
Ik weet hem toch ook al.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:57 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik weet hem lekker al,ik weet hem lekker al!
Maar ik zeg lekker niks!![]()
Oi. dat zijn toch teveel letters voor de puntjesquote:
Bonus!!! shit letter te weinigquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi. dat zijn toch teveel letters voor de puntjes![]()
Bonusletter: *Pling* B......
Ha, je zit dichtbijquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bikken ! (aso woord voor eten )
Niet buiten maar b......quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:14 schreef Orginial het volgende:
Sven is buiten!
Ja,ik ben slim!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Opzich klopt dat wel, (Dezou dan het laatste puntje zijn) maar helaas is dat niet wat ik zoek.
Ik heb het idee dat Tania het dadelijk gaat raden.
Eén tip mag wel hè Sven!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:26 schreef Orginial het volgende:
Sven is buikdansen?
Kom op, je kunt hetquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |