Nee, daar word ik alleen maar gefrustreerd vanquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hehe, kom lekker meeposten in het lopende topic![]()
NOOOHOUUU IK BEN OOOOOOK EEEN MEEEIIIISSJEEHEEEEEquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NOOOHOUU...MEEHEEEISJESSSS ZIJJJN LIEEEHIEEEF
Hij heeft het iig bekend, want dat had hij eerst ook niet gedaanquote:
let's do somequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef timbob het volgende:
COME ON YOU CUNTS LET'S HAVE SOME APHEX ACID!
Gut dat kleine meisje met die knuffelhondquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Tania18 het volgende:
6 april heeft ie ze al vermoord en hij heeft nog foto's uit lopen delen in de buurt
Ja. En pas 11 april bekend (!!)quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Tania18 het volgende:
6 april heeft ie ze al vermoord en hij heeft nog foto's uit lopen delen in de buurt
Die komen niet. Is het gelukt met Soapmail & Forum?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Waar blijven die scheidingspapieren eigenlijk?![]()
Ja forum nog niet en soapmail krijg ik maandag pas voor het eerst,maar wat had ik nou gezegdquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die komen niet. Is het gelukt met Soapmail & Forum?![]()
Terug naar Australiequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Maak af:
Het feest kan beginnen, want Sven is ......
aan het winnen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Maak af:
Het feest kan beginnen, want Sven is ......
Ik weet hem toch ook al.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:57 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik weet hem lekker al,ik weet hem lekker al!
Maar ik zeg lekker niks!![]()
Oi. dat zijn toch teveel letters voor de puntjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |