Met mijn sexy stem?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja eeh daar heb ik geen tijd voor.
![]()
Ik weet het toch al,maar kan je het niet even voorlezen!
Met stipquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In het kader van dingen die ik níet hoef te weten staat dit toch wel in de top 10.
Wanneer gaan we verder neuken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Is er dan echt nooit iemand die je haat?
Ik ben het alquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef haagse_elfje het volgende:
ik word gek
quote:
Rembo & Remboquote:
Je Pik : Wik in je theequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Orginial het volgende:
Wie zegt dat ik mezelf ging trekken?Dit bewijst maar weer eens dat dit een oversext groepje Fokkers zijn.
![]()
Ik ging mijn Pickwick trekken in me thee.![]()
quote:
"dat dit een oversext groepje Fokkers zijn"quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Orginial het volgende:
Wie zegt dat ik mezelf ging trekken?Dit bewijst maar weer eens dat dit een oversext groepje Fokkers zijn.
![]()
Ik ging mijn Pickwick trekken in me thee.![]()
Ik zie hetquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
. Dat van dat meegaan was maar een geintje.
tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongequote:
tyf nou eens op me die weblog van jequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Mijn pik in de thee van Wik.
Dat is me weblog niet eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
tyf nou eens op me die weblog van je![]()
Die stukjes met die opa dat hij bij een vreemde kerel thee ging drinken en toen werd mishandelt vond ik vroeger altijd zo bizar en zieligquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die stukjes met die opa dat hij bij een vreemde kerel thee ging drinken en toen werd mishandelt vond ik vroeger altijd zo bizar en zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |