oww natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:43 schreef samsuus het volgende:
@ SQ Nee, dat was niet bij de drie gezusters. We zaten bij Movies.
Dat dachten we allemaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef milka82 het volgende:
Oh Lord, I Haz failed! Ik dacht dat die Orly's veel later kwamen?
En nog de helft goedkoper dan waar ik bang voor was ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dachten we allemaal![]()
Maar goed, het zijn wel heule mooierdsDie zijn de faal meer dan waard!
Ja wat irritant zeg. En bij mij ging het juist zo soepel en snelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb Pool nog maar eens een berichtje gestuurd of ze wil re-senden.. benieuwd of ik nu wel antwoord krijg..
Eerst wachten tot alles heel goed droog is. Ben al een paar keer te ongeduldig geweest en dan verschuift de lakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef Khepera het volgende:
Hai ladies, ik wilde wat aan jullie vragen;
Als jullie stempelen, wachten jullie dan tot de vorige lagen droog zijn voor je stempelt?
Of doen jullie er een quick dry topcoat overheen om dan te stempelen en daarna weer de konad topcoat?
Dat ligt er heel erg aan hoeveel lagen lak ik nodig heb en hoe snel die droogt. De konad TC heb ik trouwens niet. Maar meestal is het wel lakken-topcoat-stempelen-topcoat jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef Khepera het volgende:
Hai ladies, ik wilde wat aan jullie vragen;
Als jullie stempelen, wachten jullie dan tot de vorige lagen droog zijn voor je stempelt?
Of doen jullie er een quick dry topcoat overheen om dan te stempelen en daarna weer de konad topcoat?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eerst wachten tot alles heel goed droog is. Ben al een paar keer te ongeduldig geweest en dan verschuift de lak
En ja, ik gebruik wel eerst sneldrogende topcoat voor het stempelen. En na het stempelen Konad topcoat en nog een keer sneldrogende topcoat
Bedankt beiden, gisteren heb ik eens geprobeerd te stempelen maar dat liep uit op een grote ravage haha. Mijn linker duim moest ik al voor de 4e keer overnieuw doen (ongeduldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er heel erg aan hoeveel lagen lak ik nodig heb en hoe snel die droogt. De konad TC heb ik trouwens niet. Maar meestal is het wel lakken-topcoat-stempelen-topcoat ja
Ja het was wel even fijn om weg te zijn, was er echt aan toe, even niks aan mijn hoofd..quote:
Jawelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom terug!
beetje bijgekomen?
En die heb je zeker beiden al?? Nou ja, het is ook een gaaf kleurtjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja het was wel even fijn om weg te zijn, was er echt aan toe, even niks aan mijn hoofd..![]()
[..]
JawelWeinig slaap en nu helemaal gaar omdat ik om 6 uur vanmorgen in de auto zat richting het vliegveld dus ik gok dat ik nog wel even gaar ben haha
![]()
Ik heb vier lakkies gescored op vakantie, waarvan er eentje verdacht veel lijkt op Charla/Catch me in your net
Haha ja ik had het pas door toen m'n zusje vroeg welke ik nou gekocht hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
En die heb je zeker beiden al?? Nou ja, het is ook een gaaf kleurtje
Als ik het niet vergeet (quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef Khepera het volgende:
Hai ladies, ik wilde iets aan jullie vragen;
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Orly Tis the Holiday Season nu ook op TD![]()
Glitters!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ChG Dorothy Who? (5!!! lagen) gestempeld met China Glaze Millennium en M70
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei heel mooi!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef mirannie het volgende:
Nfu Oh 52 over OPI yoga-ta get this blue
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
irl zit het qua kleur tussen deze 2 foto´s in
LA Girl groupie (pre clean up voordat het goede licht weer weg was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt aan de foto gelukkig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Juud- het volgende:
Ohh ik zie nu pas de mani van Daph..maarrreee...5 lagen!? Dat je daar geduld voor hebt
, maar het resultaat is pretty!
[ afbeelding ]
Ja..wit dus.. Op de foto valt de glans nogal weg en is -ie nogal errrrggg flets, maar dankzij David glanst het wel mooi en geeft het niet zo'n typ-ex effect. Desondanks: ik twijfel..wat vinden jullie?
@Mirannie: mooi! je nagelriemen lijken wel heel rood op de 1e foto..of ligt dat aan de foto?
Whuuuuut wat vet!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige nagels en applicatie weer!! niet echt mijn kleurtje though...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Sephora - Prom night (wat een stomme naam voor een drekgroen lakje!) met OPI - Here today, aragon tomorrow op de ringvinger
Hij is mooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs! Ik moet dat echt meer dragen, is leuk!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:33 schreef Juud- het volgende:
Geweldige nagels gezien..die skittles uit de OP.. zomers!
Ik heb ook maar weer 's een foto gemaakt..
[ afbeelding ]
Catrice-London's weather forecast. Zit er al op sinds zondag, dus hij houdt behoorlijk goed. Vanavond ga ik wit lakken denk ik. Gewoon, om te proberen of het kan. Als ik morgen op mijn werk reacties als "heb je nou typ-ex op je vingers!?" krijg, weet ik dat het niet geslaagd is en dan doen we het gewoon nooit meer.
dank je wel!!quote:
had je al een foto van dat charla-achtige lakje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Daph_ het volgende:
Thanks ladies!
@mirannie nee ik lak niet heel dun, daarom vroeg ik me ook al af of ik misschien een slecht flesje heb ofzo?
@Juud wit is tof! Als je het te 'wit' vind dan kun je er misschien een konadje overheen doen?
Zou je bijna wel denken ja. 5 lagen is wel heel veel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Daph_ het volgende:
Thanks ladies!
@mirannie nee ik lak niet heel dun, daarom vroeg ik me ook al af of ik misschien een slecht flesje heb ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef Ainnir het volgende:
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte Ainnir!!
Euhm ja een snelle foto van vanmiddag buiten, momentje, dan upload ik 'm ffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je al een foto van dat charla-achtige lakje?
daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Heel veel sterkte, wel fijn dat je een diagnose hebt waar je mee aan de slag kuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, ziet er spannend uit, ik ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Moet 'm nog even side by side vergelijken, maar volgens mij zijn ze héél close
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Heftig, sterkte met het verwerken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi en welkom!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:34 schreef LisetteDiGorto het volgende:
Lieve Nagellak-liefhebbende-Dames,
Ik ben Super nieuw hier..en ik kijk mijn ogen uit!
Wat een gave kleuren en "stempels"..
Ik maar denken hoe mensen die geweldige figuurtjes/craquelle/kantjes etc op de nagels toveren!?!
(lees ik hier dat het stempels zijn)
Nu ben ik zelf ook een aardige 'lakker'.. maar vroeg me wel af, waar jullie die mooie "stempels"vandaan halen..
Ik lak zelf met diverse kleuren en 'gooi' er dan wat glitters bij / overheen, om dan nét het verschil te maken..
Of ik maak ipv van n gewone french manicure,net ff wat anders, door de witte rand te vervangen voor een andere kleur..
Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven..
En evt. een topic nummer, waar die voorbeeldjes staan.. en als t dan nog ff kan, wáár ze die verkopen..
Hoop dat t niet teveel "gevraagd" is.. ik ga jullie volgen!
Tnxxx
((ps.. ik weet niet eens, hoe ik die smiley's van hieronder erbij moet zetten... erg he..?!
Ik laat mijn cursor knipperen, waar hij komen moet, maar er gebeurt nix))
P2:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef MissJ het volgende:
Ainnir, sterkte![]()
Daph, wat een tof potje is dat zeg, welk merk is het?
ladies, vraag:
mijn zusje gaat donderdag voor een paar dagen naar Duitsland, dus heb haar vanavond de opdracht gegeven om naar de DM te gaan om lakken te checken voor me![]()
- Maar welke merken hebben ze daar ook alweer die we niet in NL kunnen kopen?
- Ja P2 weet ik... waar kan ik een overzicht ofzo vinden van welke kleuren ze hebben?
- en oh ja, wat hebben ze nog meer voor toffe nagelverzorgingsspullen? Wat heeft P2 oa allemaal voor leuks?
Had je sneldrogende topcoat gebruikt? Fairy Dust droogt idd heel langzaam namelijk. Verder zou ik niet over een oude mani heen gaan lakken als het toch een totaal andere kleur is, even afhalen en dan lakken kost hoogstens 2 minuten meer tijd dan over je oude mani heen lakken. Met zoveel lagen droogt alles gewoon heel erg langzaamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:01 schreef Tammymara het volgende:
Sterkte Ainnir!
Ik heb gisteren mijn nagels gelakt. Ik had erg veel haast gisteren dus even (eenmalig) zonder alles eraf te halen over de oude kleur heen gelakt.(CG liquid leather met laagje fairy dust over knalroze met fairy dust) en ik ging gisteren naar bed, Vanmorgen word ik wakker, allemaal strepen en DEKBED in mijn nagels afgedrukt! GRRRR! had zeker een uur gewacht!
Ik heb het nu een beetje geëgaliseerd met topcoat,Want ik heb echt geen tijd om het helemaal overnieuw te doen,Vanavond kan het er weer af.
Maar hebben jullie dat ook met fairy dust dat die zo langzaam droogt ?
Maar goed ik heb nu dus iets van zes lagen lak op,daar kan het ook aan liggen!
Er zit een rare copyrightmelding op. Is je Flickr afgeschermd>?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
waarom zie ik mijn eigen foto`s niet?
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Wat heftig.... Heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Sterkte meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef Chell het volgende:
Hoi!
Ik kom ook mee doen hierBrighteyes, Taartjesfee, m@x en E.T. hebben me besmet met het nagellakjes virus
![]()
En aangezien ik een sucker ben voor verslavingen is mijn verzameling nagellakjes van een bescheiden aantal van 6 flesjes ineens in no time gegroeid met stickertjes, stempeltjes, Konad stempellakjes en sinds gisteren 9 flesjes China Glaze(mijn eerste TD bestelling
)
Ik ben verkocht
Teeeering wat zijn ze langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:09 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een foto gemaakt.
Smudge op ringvinger zie ik nu pas op de foto, valt irl niet op
En mijn nagels zijn ongelijk, maar dat kan me even niet schelen![]()
[ afbeelding ]
(Rhinestones matchen met werkkleding)
Catrice - Londons weather forecast
Welkom bij Faalhazen Unitedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef Chell het volgende:
Hoi!
Ik kom ook mee doen hierBrighteyes, Taartjesfee, m@x en E.T. hebben me besmet met het nagellakjes virus
![]()
En aangezien ik een sucker ben voor verslavingen is mijn verzameling nagellakjes van een bescheiden aantal van 6 flesjes ineens in no time gegroeid met stickertjes, stempeltjes, Konad stempellakjes en sinds gisteren 9 flesjes China Glaze(mijn eerste TD bestelling
)
Ik ben verkocht
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Ik vroeg me al af waar je was de laatste tijd en dat je blog niet meer geupdate werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte met alles!![]()
![]()
![]()
The show must go on OMG OMG OMG! Hebben! Need! Wantsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Ainnir, heel veel sterkte
http://www.lipglossiping.(...)burlesque-collection
NEED.NEED.NEED.
IK WIL ZE ALLEMAALquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
NEED.NEED.NEED.
dubbelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
NEED.NEED.NEED.
Echtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Teeeering wat zijn ze langHeb jij plakkers of echte? Mooi!!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
EchtDie pink nagel is zooo stevig, kan ik blikjes mee open maken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
NEED.NEED.NEED.
Eh, kippenvel krijgen van vijlen en ze gewoon niet vijlenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Heb je nog een geheim, of heb je gewoon goeie genen?
Ja, sneldrogende topcoat van kruidvat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had je sneldrogende topcoat gebruikt? Fairy Dust droogt idd heel langzaam namelijk. Verder zou ik niet over een oude mani heen gaan lakken als het toch een totaal andere kleur is, even afhalen en dan lakken kost hoogstens 2 minuten meer tijd dan over je oude mani heen lakken. Met zoveel lagen droogt alles gewoon heel erg langzaam
Sneldrogence tc van KV is niet echt sneldrogendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:47 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, sneldrogende topcoat van kruidvat.
en bij mij duurt dat geen twee minuten hoorIk moest er glitter vanafhalen,Dan twee laagjes nagelverharder , twee laagjes zwart, laagje fairy dust en topcoat.En het moest in tien minuten klaar zijn.
Normaal doe ik dat NOOIT maar gisteren kon gewoon niet anders en nu heb ik er ook geen tijd voor en moet zo weg.Maar dan ligt het niet aan mijn FD maar droogt hij bij iedereen langzaam
lolzquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh, kippenvel krijgen van vijlen en ze gewoon niet vijlen
Dat is het enige aparte wat ik doe.
Oh en ik basecoat echt nooit, verzorg ze eigenlijk ernstig slecht
Misschien is dat het
Ik vind m best snel, Tegen de tijd dat ik van mijn pink bij mijn duim ben is de pink droog.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sneldrogence tc van KV is niet echt sneldrogend
Die dingen raggen je nagels aan gort... Moest ook wennen aan de glasvijl, maar gelukkig wel in een goede geïnvesteerd en kan nu echt niet meer zonderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef Dzjonka het volgende:
Ik kan juist niet tegen glasvijlen. Bleh, dat voelt echt niet lekker. Een kartonnen vijl echter, is geen probleem.
Volgens mij het het 'Yes Love', maar dat weet ik niet eens zeker want als ik er op google krijg ik eigenlijk niks? Ik denk dat ik er vandaag maar even een grondige google zoektocht op los moet laten..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef MissJ het volgende:
Ainnir, sterkte![]()
Daph, wat een tof potje is dat zeg, welk merk is het?
ladies, vraag:
mijn zusje gaat donderdag voor een paar dagen naar Duitsland, dus heb haar vanavond de opdracht gegeven om naar de DM te gaan om lakken te checken voor me![]()
- Maar welke merken hebben ze daar ook alweer die we niet in NL kunnen kopen?
- Ja P2 weet ik... waar kan ik een overzicht ofzo vinden van welke kleuren ze hebben?
- en oh ja, wat hebben ze nog meer voor toffe nagelverzorgingsspullen? Wat heeft P2 oa allemaal voor leuks?
OMG, die zijn MOOI. Ik wil ze allemaal. En even over de glasvijlen. Ik heb er toen eentje bij de hema gekocht, maar ik vind het ding echt ruk. Heeft iemand tips voor een goeie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
NEED.NEED.NEED.
Mijn KOH bevalt prima. Aan de prijs, maar wel in een stevig hoesje zodat je 'm lang heel houdt, 2 vijlkanten en wordt niet gladquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, die zijn MOOI. Ik wil ze allemaal. En even over de glasvijlen. Ik heb er toen eentje bij de hema gekocht, maar ik vind het ding echt ruk. Heeft iemand tips voor een goeie?
Ik heb er 1 van Herôme, geweldige vijlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, die zijn MOOI. Ik wil ze allemaal. En even over de glasvijlen. Ik heb er toen eentje bij de hema gekocht, maar ik vind het ding echt ruk. Heeft iemand tips voor een goeie?
Ik heb er een van Herome. Zat in kennismakingspakje met lakjes. De vijl kost normaal 10 euro. En is heel fijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh wat mooi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Holyme het volgende:
Ainnir, sterkte meis![]()
De_Taartjesfee, goeie bestellingEn lekker groen!
Joysa, leuk zo, fleurt het grijze ook een beetje op![]()
LisetteDiGorto en Chell, welkom!![]()
DeltaCephei, oh wow, zitten een paar prachtige lakken tussen![]()
Wat betreft vijlen, als je kippenvel krijgt, vijl je misschien heen en weer, of als je een kant op vijlt, de verkeerde kant op? Als ik verkeerd vijl, brrr. Anders nergens last vanGebruik wel een glasvijl, scheelt misschien ook.
[ afbeelding ]
Extravagance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Ik vind dat korte om heel eerlijk te zijn eigenlijk veel mooier staan. En jouw kort is nog steeds best langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Naar kort. Ze moeten binnenkort toch kort uit voorzorg (eigen huis..klussen) maar t doet wel zeer![]()
Dus uit compensatie drang maar iets over the top gemaakt
[ afbeelding ]
Gewoon crappy geel van Claire's, vlekjes met Herome - new delhi
ik moet eerlijk zeggen dat ik je nagels op deze lengte mooier vindt! netjes gestempeld ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Naar kort. Ze moeten binnenkort toch kort uit voorzorg (eigen huis..klussen) maar t doet wel zeer![]()
[ afbeelding ]
Noem het maar kort, ik vind dit nog steeds extreem langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mag ik zeggen dat ik deze lengte veel mooier vind?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooiere lengte vind ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke combiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nfu Oh 048 over OPI Funky Dunkey
Ik vond je nagels hiervoor niet lelijk, maar nu ik kan vergelijken, vind ik het kortere veel mooierquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:
is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Thanksquote:
Dit dusquote:Ik vond je nagels hiervoor niet lelijk, maar nu ik kan vergelijken, vind ik het kortere veel mooier
Nee lelijk waren ze zeker niet!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Ja dat wel, dit was echt overkill geweest op lange nagelsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee lelijk waren ze zeker niet!maar vind sommige kleurtjes op hele lange nagels gewoon simpel weg niet mooi.
en je hebt nu de perfecte lengte voor alle printjes kleurtjes en dingetjes vind ik.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vond je nagels hiervoor niet lelijk, maar nu ik kan vergelijken, vind ik het kortere veel mooier
ik heb ook maanden zitten janken hier, en toen heb ik uiteindelijk acryl genomenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook lange nagels *stampvoet*
Ben nu na maanden (ongelogen) eindelijk zover met pamperen dat er geen scheuren tot halverwege het vlees meer inzitten. Ze zijn alleen, ondanks alle soorten treatments, zo enorm broos en teer dat ze nooit voorbij mijn vingertoppen zullen groeien. Helaas.
Ik vond je nagels mooi maar toch altijd iets te lang, ik vind wat je nu hebt erg mooi, iets langer kan ook nogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Haha liefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Al is dat het laatste wat je wil horen als je naar de kapper bent geweest en je eigen haar te kort vindt, dus ik kan me voorstellen dat dat voor loqi ook zo is bij haar nagels, dus alvast bij voorbaat: sorry loqi
leuk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
Ik ben hier door VGA Zoom dingetje naartoe gestuurd! Ik ben sinds een jaar of anderhalf gestopt met nagelsbijten en sindsdien dus een beetje verslaafd aan nagellak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coralisious van Rimmel met daaroverheen glittertjes van de Action.
[ afbeelding ]
En van gisteren Nouvelle Vague van Chanel met de matte topcoat van de HEMA.
Welkom! Tof met die glittertjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
Ik ben hier door VGA Zoom dingetje naartoe gestuurd! Ik ben sinds een jaar of anderhalf gestopt met nagelsbijten en sindsdien dus een beetje verslaafd aan nagellak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van die losse knutselglittersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Hoi!
De action heeft glittertjes? Daar dan maar weer eensch heen.
Die van Chanel is echt mooi
Welkomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het zijn gewoon van die knutselglittertjes zeg maar. Gewoon kleine bakjes in allemaal verschillende kleurtjes en ik kon ze niet laten liggen. :p Ik heb gewoon met een oude topcoat die glittertjes 'opgepakt' en ze op mijn nagellak geplakt. Ik vind ze in het echt mooier trouwens, foto's van nagellak zijn toch lastiger dan het lijkt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Hoi!
De action heeft glittertjes? Daar dan maar weer eensch heen.
Die van Chanel is echt mooi
quote:
Schade valt mee meid, dat is met 6 weken weer in orde!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heel mooi Daph, subtiel!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog stoppen met de velletjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruwelijkquote:
Hihi! Wie ben jij @ twitterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mooie kleur! En zag net dat je een rituals setje gewonnen hebt! *jaloers*!!
Zeker niet lelijk je lange nagels. Maar weinig mensen die ze zo lang weten te krijgen! Super!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Prachtig kleurtjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Sephora - Prom night (wat een stomme naam voor een drekgroen lakje!) met OPI - Here today, aragon tomorrow op de ringvinger
Meh, die kennen we nog niet...quote:
Mooie combi zo!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, die eerste, gaaf!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef mirannie het volgende:
Nfu Oh 52 over OPI yoga-ta get this blue
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
irl zit het qua kleur tussen deze 2 foto´s in
LA Girl groupie (pre clean up voordat het goede licht weer weg was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben, helemaal wit!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Juud- het volgende:
Ohh ik zie nu pas de mani van Daph..maarrreee...5 lagen!? Dat je daar geduld voor hebt
, maar het resultaat is pretty!
[ afbeelding ]
Ja..wit dus.. Op de foto valt de glans nogal weg en is -ie nogal errrrggg flets, maar dankzij David glanst het wel mooi en geeft het niet zo'n typ-ex effect. Desondanks: ik twijfel..wat vinden jullie?
@Mirannie: mooi! je nagelriemen lijken wel heel rood op de 1e foto..of ligt dat aan de foto?
Gaaf zo, die steentjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:09 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een foto gemaakt.
Smudge op ringvinger zie ik nu pas op de foto, valt irl niet op
En mijn nagels zijn ongelijk, maar dat kan me even niet schelen![]()
[ afbeelding ]
(Rhinestones matchen met werkkleding)
Catrice - Londons weather forecast
Liefdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Holyme het volgende:
Wat betreft vijlen, als je kippenvel krijgt, vijl je misschien heen en weer, of als je een kant op vijlt, de verkeerde kant op? Als ik verkeerd vijl, brrr. Anders nergens last vanGebruik wel een glasvijl, scheelt misschien ook.
[ afbeelding ]
Extravagance
Wat een mooie ogen heeft ze zeg!!!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooi Daph!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, die tweede!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lieflijk kleurtjequote:
Mooiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef VGA4xZoom het volgende:
Vanmiddag Nfu Oh 39 & 49 binnengekregen.
Ik ben verliefd![]()
Nfu Oh 49 over een zwat lakje;
[ afbeelding ]
Mooie combi is datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
Very nicequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vandaag een untried uit een swap waar ik over twijfelde, maar die na 1 streek op de nagel al liefde was: P2 Rebel
[ afbeelding ]
Thanks !!!! ik ga neuzen !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoi en welkom!
Dat stempelsysteem heet Konad. In de OP (openingspost) staan massa's linkjes over konad, hoe te gebruiken en waar te koop. Ik zou eerst daar een beetje rondneuzen, want er is nogal wat over te vinden op internet. Ook op youtube kan je zoeken op "Konad tutorial", dan krijg je de uitleg met bewegend beeld.
Hoe kan je nou twijfelen over deze kleur!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vandaag een untried uit een swap waar ik over twijfelde, maar die na 1 streek op de nagel al liefde was: P2 Rebel
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoor, erggg mooie lichtblauw!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef Juud- het volgende:
VGA4xZoom: mooie combinatie![]()
[..]
Hoe kan je nou twijfelen over deze kleur!![]()
![]()
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt -ie (wederom) nogal flets en mat, maar hij is best wel shiney (tnx to David). Wat zijn foto's trouwes genadeloos (ik schreef eerst 3 keer 'genagelloos').. aanslag van de remover en blijkbaar toch minder netjes gecleanupt dan ik dacht.. nouja, whatever.
Wat een saaie collectie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nieuwe Nfu Oh's te bewonderen:
http://www.nfuoh-nederlan(...)gellak%20/%20enamels
True!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vond ik ook.. op die zwarte na dan.. die is in de close-up wel tof
Ik ben een totale newbie op het gebied van nagels maar... WAUW... Hoe ontzettend gaaf is dat zeg!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef keepwalking het volgende:
[ link | afbeelding ]
OPI Funky Dunkey en Nfu Oh 39
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
MAC Blue India
[ afbeelding ]
Spaanse Pretties
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
zou je een swatch kunnen maken van die groene?
Leuk hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
Ik dus gisteravond Urban Decay bruise lakken, wat een prachtige lakTenminste, dat vond ik op swatches, ook op mijn nagelwiel en na het eerste laagje op mijn nagels was ik er nog steeds heeeeel enthousiast over. En toen kwam laagje 2 en die maakte ´m te donker
Balen! Volgende keer ga ik 1 laag over Nubar pasadena purple doen, dan komt ie denk ik beter tot zijn recht. Dus wilde eigenlijk vanmorgen wat anders maken, maar bedacht me dat ik ook gewoon een konad erop kon gooien.
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Urban Decay bruise met een konad van ChG Harmony
Ben er best heel blij mee nu
Ja gaaf joh! Heel mooi gelukt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
Ik dus gisteravond Urban Decay bruise lakken, wat een prachtige lakTenminste, dat vond ik op swatches, ook op mijn nagelwiel en na het eerste laagje op mijn nagels was ik er nog steeds heeeeel enthousiast over. En toen kwam laagje 2 en die maakte ´m te donker
Balen! Volgende keer ga ik 1 laag over Nubar pasadena purple doen, dan komt ie denk ik beter tot zijn recht. Dus wilde eigenlijk vanmorgen wat anders maken, maar bedacht me dat ik ook gewoon een konad erop kon gooien.
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Nope, en op twitter gaan al verhalen de rondte van mensen die besteld hebben en gisteren een mail kregen dat de order gecancelled is..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:12 schreef milka82 het volgende:
Heeft iemand al een betaalverzoek gehad van TD? *heeft die nieuwe orly's besteld, nog geen verzoek gehad en nu zijn ze N/A*
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:12 schreef milka82 het volgende:
Heeft iemand al een betaalverzoek gehad van TD? *heeft die nieuwe orly's besteld, nog geen verzoek gehad en nu zijn ze N/A*
Zo, DAT is mooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef keepwalking het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat kan zeker, wat een mooi lakkie!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:20 schreef Miss_V het volgende:
Wat vinden jullie van mijn groene klauwtjes... kan het bij mijn huidskleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik noem ze.... groene klauwtjes
voor een roze goed te doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:30 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Ate Berries in the Canaries
De kleur is zooo mooi, maar ik vind het zooo overpricedquote:
Echt heeeeeeel erg mooi zeg, wauw!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Je hebt niet heel veel meer lak maar wel een helmer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik zat net wat oude topics te bekijken, en in december begon ik hier mee.
[ afbeelding ]
Ik heb niet schrikbarend veel meer er bij gekregen, maar moest toch wel even gniffelen toen ik helmie zag staan hier.
\ik vind het wel knus eigenlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Stahsfoto's. Het lijkt echt wel heel weinig zo he?
Onderste la: troepjes, watjes en doorzichtige, bruine en gele lakjes
[ afbeelding ]
Roze en rood
[ afbeelding ]
Paars, blauw en groen.
[ afbeelding ]
Ja, voor jou wel jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:37 schreef Daph_ het volgende:
@SQ Ze kosten $12 in de VS en hij maakte deel uit van een swappakket (deel 1/3) dus ik vind het wel een goede deal
het zijn er nog steeds een stuk of 100quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
\ik vind het wel knus eigenlijk
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
het zijn er nog steeds een stuk of 100Mijn laatjes zitten een beetje vol, moet even bedenken wat ik er mee ga doen. Mijn bonder, topcoat, fairy dust en wireless staan er trouwen sniet op, die gebruik i kzo veel dat ze standaard op mijn bureau staan.
Mwehehe is een swappakket van meer dan 30 lakken dus het is nogal 'klein kind in een snoepwinkel' ideequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor jou wel ja
Wat is een close dupe? Weet jij dat?
Ik vind die nieuwe van OPI Swiss wel wat lijken zo op het oog namelijk
400 tot 500 geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ja ik heb in ieder geval geen probleem dat ze het hele laatje doorrollen als ik een laatje opentrek. Maarja, echt passen doet het ook weer niet. Hoeveel lakjes passen er in een Helmer?
(en zou iemand eens een Helmer zónder wieltjes op kunnen meten? Dat ding is 69 cm hoog, past net niet onder mn bureau en andere plek heb ik niet... maar misschien is hij zonder wieltjes korter en zou hij er wél onder passen. Iemand?)
Ik leg het een beetje verkeerd uit. Heb natuurlijk wel veel meer lakjes er bij gekregen. Maar als ik het met jullie vergelijk valt dat van mij reuze mee. Terwijl mijn familie me voor gek verklaard.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, DAT is mooi!
[..]
Dat kan zeker, wat een mooi lakkie!!
[..]
voor een roze goed te doen!
[..]
De kleur is zooo mooi, maar ik vind het zooo overpriced
[..]
Echt heeeeeeel erg mooi zeg, wauw!
[..]
Je hebt niet heel veel meer lak maar wel een helmer?
Heb je wilde plannen ofzo
Top combinatie zo dat donkere met het paars. Zou er zelf nooit op gekomen zijn maar hij is erg geslaagd zo!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Doe ik zo mijn helmers voor de winkel staan niet op de wieltjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ja ik heb in ieder geval geen probleem dat ze het hele laatje doorrollen als ik een laatje opentrek. Maarja, echt passen doet het ook weer niet. Hoeveel lakjes passen er in een Helmer?
(en zou iemand eens een Helmer zónder wieltjes op kunnen meten? Dat ding is 69 cm hoog, past net niet onder mn bureau en andere plek heb ik niet... maar misschien is hij zonder wieltjes korter en zou hij er wél onder passen. Iemand?)
Super, dankjewel alvast!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Doe ik zo mijn helmers voor de winkel staan niet op de wieltjes
66 cm. Op merk en dan op alfabet behalve Zoya die liggen door elkaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Super, dankjewel alvast!
Nu ben ik trouwens wel nieuwsgieirg, hoe heb jij je voorraad georganiseerd? Op merk, alfabetisch, op collectie of anders?
ja, is wel de meest logische manier. Dank voor het meten, het past!!! Maar eens nadenken over hoe ik dit wil gaan doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
66 cm. Op merk en dan op alfabet behalve Zoya die liggen door elkaar.
Wat is die donker! Staat je wel mooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Mystery
Welke DS dat is zoek ik even op Het is Reserve volgens mij![]()
Tnx in het echt is ie wel wat lichterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat is die donker! Staat je wel mooi!
Wat donkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Mystery
Liefde!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof kleurtje!! Mooie nagels heb je ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef Juud- het volgende:
VGA4xZoom: mooie combinatie![]()
[..]
Hoe kan je nou twijfelen over deze kleur!![]()
![]()
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt -ie (wederom) nogal flets en mat, maar hij is best wel shiney (tnx to David). Wat zijn foto's trouwes genadeloos (ik schreef eerst 3 keer 'genagelloos').. aanslag van de remover en blijkbaar toch minder netjes gecleanupt dan ik dacht.. nouja, whatever.
Nicequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:45 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
ManGlaze Fuggen Ugly, pinkie mag nog niet op de foto!
Heb ze een stuk korter gevijld, meteen stuk steviger en niet meer zo zielig voor mijn stompies
Da's een gave combi!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef keepwalking het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tof, ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:20 schreef Miss_V het volgende:
Wat vinden jullie van mijn groene klauwtjes... kan het bij mijn huidskleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik noem ze.... groene klauwtjes
Mooie blauwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
MAC Blue India
[ afbeelding ]
Spaanse Pretties
Zo issie best wel heel tof geworden!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:34 schreef Daph_ het volgende:
Ik kom net dit tegen in mn digitale fotofolderDe goede oude tijd!
[ afbeelding ]
An army of Davids!!
Liefdequote:
Ik vind het in mijn helmer ook altijd zo weinig lijken, terwijl dat toch echt niet zo is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Stahsfoto's. Het lijkt echt wel heel weinig zo he?
Onderste la: troepjes, watjes en doorzichtige, bruine en gele lakjes
[ afbeelding ]
Roze en rood
[ afbeelding ]
Paars, blauw en groen.
[ afbeelding ]
Ziet er wel mooi uit!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Mystery
Welcomequote:
Toffe combi! En leuk, een keer volledig gelakte nagelsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Voor de verandering, volledig gelakte nagels.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie lakjes, nagels en verzamelingen op de voorgaande pagina's. Ben te lui om iedereen apart aan te spreken maar erg leuk al die foto's! Sowieso foto'ssssss!![]()
Ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welcome![]()
[..]
Toffe combi! En leuk, een keer volledig gelakte nagels
Jaaaa mooi die is onderwegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Mystery
Mooooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef keepwalking het volgende:
[ link | afbeelding ]
Joh je dermatonogwattes zie je niet eens meer met zulke mooie nagels!! T ziet er echt supermooi uit!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte lak + Nfu Oh 38
Jaja, don't mind the Dermatophagia.
Erg mooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte lak + Nfu Oh 38
Hele gave combi met die stempel zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van die lakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Holyme het volgende:
Ainnir, sterkte meis![]()
De_Taartjesfee, goeie bestellingEn lekker groen!
Joysa, leuk zo, fleurt het grijze ook een beetje op![]()
LisetteDiGorto en Chell, welkom!![]()
DeltaCephei, oh wow, zitten een paar prachtige lakken tussen![]()
[ afbeelding ]
Extravagance
Jammer van de breekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooie combinatiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
We want names!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe essence lakje.
Hij heet Glisten Upquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We want names!Ik dan.
IJsdraakje, mooi
waar hadden ze die?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanmiddag 3x met Paradoxal in mijn handen gestaan maar niet gekocht. Maar wat is ie mooi *kwijl*
Ik krijg hem vandaagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanmiddag 3x met Paradoxal in mijn handen gestaan maar niet gekocht. Maar wat is ie mooi *kwijl*
Shit, dan moet ik straks even naar OChellequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In Den Bosch bij de Ici Paris, de Bijenkorf en nog een of andere parfumerie.
Een Chanellakje!quote:
Bij mij ook, ze wou hem ook niet apart houdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
Die douglasmuts bij ons filiaal kan de schurft krijgen, die zei dat ie pas in oktober zou komen
Wtf... ze kunnen hem gewoon bestellen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
Die douglasmuts bij ons filiaal kan de schurft krijgen, die zei dat ie pas in oktober zou komen
Ja stelletje faalhazenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wtf... ze kunnen hem gewoon bestellen hoorvoor mij was het geen enkel probleem. Moest 2 weekjes wachten
Dat heb ik ook altijd en maar als ik hem wel heb meeneem heb ik dat ook (arme bankrekening)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu al spijt dat ik hem niet meegenomen heb
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Signature, en zo even teruglezen
Moooooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Dermanogwat? Ik zie niks, alleen maar mooie nagels!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte lak + Nfu Oh 38
Wat tof zo, past ook wel bij jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Tot slot m'n eigen nagels, met CG Ingrid, die ik stiekem best gaaf vind.
[ afbeelding ]
Al is de foto raar, m'n middelvingernagel ziet er heul niet zo raar uit in het echt.
Die is leuk!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Best tof, voor eenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt istie paaarser!
Hello Kitty by H&M Cool Summer. Kost maar ¤1,95!
Die ga ik ook zo lakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Patser.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me wantsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zet die foto dan neer mutsjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Dunkie het volgende:
Mooie lakjes weer!![]()
Net cg Adore opgedaan.
Dit blijft een top combiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte lak + Nfu Oh 38
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik loop iets teveel achter, maar deze vond ik erg tof.
[..]
Hele gave combi met die stempel zo.
[..]
Ik hou van die lak![]()
[..]
Jammer van de breekWel heerlijk over de top
[..]
Mooie combinatie
En nogvoor Ainnir
Tot slot m'n eigen nagels, met CG Ingrid, die ik stiekem best gaaf vind.
[ afbeelding ]
Al is de foto raar, m'n middelvingernagel ziet er heul niet zo raar uit in het echt.
Ben geen fan van Essence, maar dit is een mooi kleurtje!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt istie paaarser!
Hello Kitty by H&M Cool Summer. Kost maar ¤1,95!
Holo!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt mijn kleur, maar staat je mooi!quote:
HOE krijg je zo'n full nail Konad ZO mooi als dat van jou? Bij mij is het prutsen en tig keer overdoen. Doe dit dan ook op een zondagmiddag ofzo als ik flink de tijd heb.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
DS Glow met bruine konad.
Oh ja, Paradoxal zou ook maar zo eens in mijn collectie kunnen komen, al denk ik dat ik 'm binnen wat saai ga vinden.
Trust me, bij mij gaat het ook echt niet altijd goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
HOE krijg je zo'n full nail Konad ZO mooi als dat van jou? Bij mij is het prutsen en tig keer overdoen. Doe dit dan ook op een zondagmiddag ofzo als ik flink de tijd heb.
Dat antwoord vreesde ik al.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Trust me, bij mij gaat het ook echt niet altijd goed
Maar tegelijkertijd: oefening baart kunst.
prachtig! mooie combi. ga die plate toch ook maar eens bestellen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
DS Glow met bruine konad.
Oh ja, Paradoxal zou ook maar zo eens in mijn collectie kunnen komen, al denk ik dat ik 'm binnen wat saai ga vinden.
een woord. WAUW . wat een mooie sprekende kleur zeg.. en jouw nagelsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
mooi kleurtje dit zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:53 schreef Dunkie het volgende:
Adore en probeersel met steentjes enz![]()
[ afbeelding ]
nohhquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Dzjonka het volgende:
bij NailXL (oa Nfu Ohs) is er een 19% kortingsactie http://www.nailxl.nl/nieu(...)ing-bij-nail-xl.html
Volgens mij niet in de wehshopquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Dzjonka het volgende:
bij NailXL (oa Nfu Ohs) is er een 19% kortingsactie http://www.nailxl.nl/nieu(...)ing-bij-nail-xl.html
quote:- Deze kortingsbon is niet geldig voor onze webshop
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Dzjonka het volgende:
Noes ik was afgelopen donderdag in de winkel! He had ik nou maar tot maandag gewachtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij niet in de wehshop
[..]
Duh, ik moet beter gaan lezen. Wat zuurquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij niet in de wehshop
[..]
Mooi kleurtjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:53 schreef Dunkie het volgende:
Adore en probeersel met steentjes enz![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef liiszle het volgende:
[..]
prachtig! mooie combi. ga die plate toch ook maar eens bestellen..
Wat onwijs creatief allemaal!! Zou willen dat ik dat had, ben helemaal niet creatief.quote:[..]
een woord. WAUW . wat een mooie sprekende kleur zeg.. en jouw nagelsjarloeeeeeeeers
[..]
[..]
mooi kleurtje dit zeg![]()
Deep ocean
idee leek me leuk, uiteindelijk vond ik het een rommeltje.
[ afbeelding ]
into the wild
best leuk, alleen de strepen vond ik niet zo mooi.
[ afbeelding ]
Flower power
[ afbeelding ]
Pink panter
leukmn favo van vanavond..
[ afbeelding ]
Ladybug-ish
het idee was zo leuk (gebaseerd op een oud design van me..) maar de uitvoering was bagger.
[ afbeelding ]
Abstract pink
lekker save en toch leuk
[ afbeelding ]
heb nu de laatste opgelaten. niet te opvallend
en dit had ik afgelopen week
birthday nails
[ afbeelding ]
van de essence collectie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!! zoals altijd eigenlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OCC Blackboard (![]()
![]()
) met S10 gestempeld op de tweede foto
Je bent compleetquote:
Ohhh mooi!! Op deze foto lijkt -ie een beetje op Jade is the new black? Althans.. dat heb ik nu zelf op mijn nagels en als ik ze tegen het scherm houd, lijken ze best op elkaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OCC Blackboard (![]()
![]()
) met S10 gestempeld op de tweede foto
Volgens mij is Jade blauwerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:36 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ohhh mooi!! Op deze foto lijkt -ie een beetje op Jade is the new black? Althans.. dat heb ik nu zelf op mijn nagels en als ik ze tegen het scherm houd, lijken ze best op elkaar
Leuk faaltjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef PeachOfMind het volgende:
@Miezziej Mooie combi! Ik had het dermanogwat ook niet gezien!
@IJsdraakje Mooi moddergroen lijkt het! Niet echt mijn kleur maar het staat je top![]()
@Momo Hebben!
@DeltaCephei Mooie glitter zit er in en ik vind hem al paars genoeg zo!
@Holyme Wauw!
@Daph_ Nog meer WAUW want deze is zo mooi blauw *verliefd* Staat je erg goed
@IJsdraakje De shimmer die je in het potje ziet, zie je die ook weer terug op je nagels? Want dan is die echt super tof!
@mirannie Knap hoor hoe je ze dubbel stempelt! Ik moet ook nog goed oefenen. Welke topcoat is dat?
@Dunkie Mooie blauwe kleur heb je gebruikt en heel creatief
@Liiszle Leuke probeersels, vind zelf toch abstract pink het leukste uitgepakt
@Skaai Die blauw is geweldig! *Hebben hebben hebben*![]()
@Daph_ Wat is die Hello Kitty schattig![]()
@DeltaCephei![]()
Mijn eigen faaltje bij NailXL afgelopen donderdag
[ afbeelding ]
Heb nu op mijn nagels de imageplate gebruikt maar ben er nog niet helemaal tevreden over. Hoe zat dat ook alweer met stroever maken?
Woooow, postbode belde net aan, nu al binnen dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef MissJ het volgende:
Zoooooooo ik ben hier echt te lang niet geweest!!![]()
Prachtigeeeeeeeeee nagels weer ladies en ook geniale fails zie ik weer![]()
Ik heb net ernstig gefaald.. heb in totaal incl shipping omgerekend 21 euri gedokt voor 1 lakje.. maar dan wel 1 die ik al máááánden wil en maar niet kan vinden of gelijk voor 60 dollar, dus dit valt enorm mee.
Via Ebay, Opi DS Glamour
(foto niet van mij)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |