Ik heb er een van Herome. Zat in kennismakingspakje met lakjes. De vijl kost normaal 10 euro. En is heel fijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, die zijn MOOI. Ik wil ze allemaal. En even over de glasvijlen. Ik heb er toen eentje bij de hema gekocht, maar ik vind het ding echt ruk. Heeft iemand tips voor een goeie?
Oh wat mooi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Holyme het volgende:
Ainnir, sterkte meis![]()
De_Taartjesfee, goeie bestellingEn lekker groen!
Joysa, leuk zo, fleurt het grijze ook een beetje op![]()
LisetteDiGorto en Chell, welkom!![]()
DeltaCephei, oh wow, zitten een paar prachtige lakken tussen![]()
Wat betreft vijlen, als je kippenvel krijgt, vijl je misschien heen en weer, of als je een kant op vijlt, de verkeerde kant op? Als ik verkeerd vijl, brrr. Anders nergens last vanGebruik wel een glasvijl, scheelt misschien ook.
[ afbeelding ]
Extravagance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Ik vind dat korte om heel eerlijk te zijn eigenlijk veel mooier staan. En jouw kort is nog steeds best langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Naar kort. Ze moeten binnenkort toch kort uit voorzorg (eigen huis..klussen) maar t doet wel zeer![]()
Dus uit compensatie drang maar iets over the top gemaakt
[ afbeelding ]
Gewoon crappy geel van Claire's, vlekjes met Herome - new delhi
ik moet eerlijk zeggen dat ik je nagels op deze lengte mooier vindt! netjes gestempeld ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Naar kort. Ze moeten binnenkort toch kort uit voorzorg (eigen huis..klussen) maar t doet wel zeer![]()
[ afbeelding ]
Noem het maar kort, ik vind dit nog steeds extreem langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mag ik zeggen dat ik deze lengte veel mooier vind?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooiere lengte vind ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke combiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nfu Oh 048 over OPI Funky Dunkey
Ik vond je nagels hiervoor niet lelijk, maar nu ik kan vergelijken, vind ik het kortere veel mooierquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:
is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Thanksquote:
Dit dusquote:Ik vond je nagels hiervoor niet lelijk, maar nu ik kan vergelijken, vind ik het kortere veel mooier
Nee lelijk waren ze zeker niet!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Ja dat wel, dit was echt overkill geweest op lange nagelsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee lelijk waren ze zeker niet!maar vind sommige kleurtjes op hele lange nagels gewoon simpel weg niet mooi.
en je hebt nu de perfecte lengte voor alle printjes kleurtjes en dingetjes vind ik.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vond je nagels hiervoor niet lelijk, maar nu ik kan vergelijken, vind ik het kortere veel mooier
ik heb ook maanden zitten janken hier, en toen heb ik uiteindelijk acryl genomenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook lange nagels *stampvoet*
Ben nu na maanden (ongelogen) eindelijk zover met pamperen dat er geen scheuren tot halverwege het vlees meer inzitten. Ze zijn alleen, ondanks alle soorten treatments, zo enorm broos en teer dat ze nooit voorbij mijn vingertoppen zullen groeien. Helaas.
Ik vond je nagels mooi maar toch altijd iets te lang, ik vind wat je nu hebt erg mooi, iets langer kan ook nogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Haha liefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Al is dat het laatste wat je wil horen als je naar de kapper bent geweest en je eigen haar te kort vindt, dus ik kan me voorstellen dat dat voor loqi ook zo is bij haar nagels, dus alvast bij voorbaat: sorry loqi
leuk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
Ik ben hier door VGA Zoom dingetje naartoe gestuurd! Ik ben sinds een jaar of anderhalf gestopt met nagelsbijten en sindsdien dus een beetje verslaafd aan nagellak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coralisious van Rimmel met daaroverheen glittertjes van de Action.
[ afbeelding ]
En van gisteren Nouvelle Vague van Chanel met de matte topcoat van de HEMA.
Welkom! Tof met die glittertjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
Ik ben hier door VGA Zoom dingetje naartoe gestuurd! Ik ben sinds een jaar of anderhalf gestopt met nagelsbijten en sindsdien dus een beetje verslaafd aan nagellak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van die losse knutselglittersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Hoi!
De action heeft glittertjes? Daar dan maar weer eensch heen.
Die van Chanel is echt mooi
Welkomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het zijn gewoon van die knutselglittertjes zeg maar. Gewoon kleine bakjes in allemaal verschillende kleurtjes en ik kon ze niet laten liggen. :p Ik heb gewoon met een oude topcoat die glittertjes 'opgepakt' en ze op mijn nagellak geplakt. Ik vind ze in het echt mooier trouwens, foto's van nagellak zijn toch lastiger dan het lijkt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Hoi!
De action heeft glittertjes? Daar dan maar weer eensch heen.
Die van Chanel is echt mooi
quote:
Schade valt mee meid, dat is met 6 weken weer in orde!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heel mooi Daph, subtiel!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog stoppen met de velletjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruwelijkquote:
Hihi! Wie ben jij @ twitterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mooie kleur! En zag net dat je een rituals setje gewonnen hebt! *jaloers*!!
Zeker niet lelijk je lange nagels. Maar weinig mensen die ze zo lang weten te krijgen! Super!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Loqi het volgende:is er überhaupt iemand naast mij die lang mooier vindt? Of waren mijn nagels persoonlijk gewoon heel lelijk
Prachtig kleurtjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Sephora - Prom night (wat een stomme naam voor een drekgroen lakje!) met OPI - Here today, aragon tomorrow op de ringvinger
Meh, die kennen we nog niet...quote:
Mooie combi zo!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ChG Dorothy Who? (5!!! lagen) gestempeld met China Glaze Millennium en M70
Oeh, die eerste, gaaf!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef mirannie het volgende:
Nfu Oh 52 over OPI yoga-ta get this blue
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
irl zit het qua kleur tussen deze 2 foto´s in
LA Girl groupie (pre clean up voordat het goede licht weer weg was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben, helemaal wit!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Juud- het volgende:
Ohh ik zie nu pas de mani van Daph..maarrreee...5 lagen!? Dat je daar geduld voor hebt
, maar het resultaat is pretty!
[ afbeelding ]
Ja..wit dus.. Op de foto valt de glans nogal weg en is -ie nogal errrrggg flets, maar dankzij David glanst het wel mooi en geeft het niet zo'n typ-ex effect. Desondanks: ik twijfel..wat vinden jullie?
@Mirannie: mooi! je nagelriemen lijken wel heel rood op de 1e foto..of ligt dat aan de foto?
Gaaf zo, die steentjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:09 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een foto gemaakt.
Smudge op ringvinger zie ik nu pas op de foto, valt irl niet op
En mijn nagels zijn ongelijk, maar dat kan me even niet schelen![]()
[ afbeelding ]
(Rhinestones matchen met werkkleding)
Catrice - Londons weather forecast
Liefdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Holyme het volgende:
Wat betreft vijlen, als je kippenvel krijgt, vijl je misschien heen en weer, of als je een kant op vijlt, de verkeerde kant op? Als ik verkeerd vijl, brrr. Anders nergens last vanGebruik wel een glasvijl, scheelt misschien ook.
[ afbeelding ]
Extravagance
Wat een mooie ogen heeft ze zeg!!!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooi Daph!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, die tweede!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Biebss het volgende:
Hai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lieflijk kleurtjequote:
Mooiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef VGA4xZoom het volgende:
Vanmiddag Nfu Oh 39 & 49 binnengekregen.
Ik ben verliefd![]()
Nfu Oh 49 over een zwat lakje;
[ afbeelding ]
Mooie combi is datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
Very nicequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vandaag een untried uit een swap waar ik over twijfelde, maar die na 1 streek op de nagel al liefde was: P2 Rebel
[ afbeelding ]
Thanks !!!! ik ga neuzen !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoi en welkom!
Dat stempelsysteem heet Konad. In de OP (openingspost) staan massa's linkjes over konad, hoe te gebruiken en waar te koop. Ik zou eerst daar een beetje rondneuzen, want er is nogal wat over te vinden op internet. Ook op youtube kan je zoeken op "Konad tutorial", dan krijg je de uitleg met bewegend beeld.
Hoe kan je nou twijfelen over deze kleur!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vandaag een untried uit een swap waar ik over twijfelde, maar die na 1 streek op de nagel al liefde was: P2 Rebel
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoor, erggg mooie lichtblauw!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef Juud- het volgende:
VGA4xZoom: mooie combinatie![]()
[..]
Hoe kan je nou twijfelen over deze kleur!![]()
![]()
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt -ie (wederom) nogal flets en mat, maar hij is best wel shiney (tnx to David). Wat zijn foto's trouwes genadeloos (ik schreef eerst 3 keer 'genagelloos').. aanslag van de remover en blijkbaar toch minder netjes gecleanupt dan ik dacht.. nouja, whatever.
Wat een saaie collectie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nieuwe Nfu Oh's te bewonderen:
http://www.nfuoh-nederlan(...)gellak%20/%20enamels
True!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vond ik ook.. op die zwarte na dan.. die is in de close-up wel tof
Ik ben een totale newbie op het gebied van nagels maar... WAUW... Hoe ontzettend gaaf is dat zeg!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef keepwalking het volgende:
[ link | afbeelding ]
OPI Funky Dunkey en Nfu Oh 39
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
MAC Blue India
[ afbeelding ]
Spaanse Pretties
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
zou je een swatch kunnen maken van die groene?
Leuk hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
Ik dus gisteravond Urban Decay bruise lakken, wat een prachtige lakTenminste, dat vond ik op swatches, ook op mijn nagelwiel en na het eerste laagje op mijn nagels was ik er nog steeds heeeeel enthousiast over. En toen kwam laagje 2 en die maakte ´m te donker
Balen! Volgende keer ga ik 1 laag over Nubar pasadena purple doen, dan komt ie denk ik beter tot zijn recht. Dus wilde eigenlijk vanmorgen wat anders maken, maar bedacht me dat ik ook gewoon een konad erop kon gooien.
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Urban Decay bruise met een konad van ChG Harmony
Ben er best heel blij mee nu
Ja gaaf joh! Heel mooi gelukt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
Ik dus gisteravond Urban Decay bruise lakken, wat een prachtige lakTenminste, dat vond ik op swatches, ook op mijn nagelwiel en na het eerste laagje op mijn nagels was ik er nog steeds heeeeel enthousiast over. En toen kwam laagje 2 en die maakte ´m te donker
Balen! Volgende keer ga ik 1 laag over Nubar pasadena purple doen, dan komt ie denk ik beter tot zijn recht. Dus wilde eigenlijk vanmorgen wat anders maken, maar bedacht me dat ik ook gewoon een konad erop kon gooien.
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Nope, en op twitter gaan al verhalen de rondte van mensen die besteld hebben en gisteren een mail kregen dat de order gecancelled is..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:12 schreef milka82 het volgende:
Heeft iemand al een betaalverzoek gehad van TD? *heeft die nieuwe orly's besteld, nog geen verzoek gehad en nu zijn ze N/A*
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:12 schreef milka82 het volgende:
Heeft iemand al een betaalverzoek gehad van TD? *heeft die nieuwe orly's besteld, nog geen verzoek gehad en nu zijn ze N/A*
Zo, DAT is mooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef keepwalking het volgende:
[ link | afbeelding ]
OPI Funky Dunkey en Nfu Oh 39
Dat kan zeker, wat een mooi lakkie!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:20 schreef Miss_V het volgende:
Wat vinden jullie van mijn groene klauwtjes... kan het bij mijn huidskleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik noem ze.... groene klauwtjes
voor een roze goed te doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:30 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Ate Berries in the Canaries
De kleur is zooo mooi, maar ik vind het zooo overpricedquote:
Echt heeeeeeel erg mooi zeg, wauw!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Je hebt niet heel veel meer lak maar wel een helmer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik zat net wat oude topics te bekijken, en in december begon ik hier mee.
[ afbeelding ]
Ik heb niet schrikbarend veel meer er bij gekregen, maar moest toch wel even gniffelen toen ik helmie zag staan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |