oww natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:43 schreef samsuus het volgende:
@ SQ Nee, dat was niet bij de drie gezusters. We zaten bij Movies.
Dat dachten we allemaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef milka82 het volgende:
Oh Lord, I Haz failed! Ik dacht dat die Orly's veel later kwamen?
En nog de helft goedkoper dan waar ik bang voor was ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dachten we allemaal![]()
Maar goed, het zijn wel heule mooierdsDie zijn de faal meer dan waard!
Ja wat irritant zeg. En bij mij ging het juist zo soepel en snelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb Pool nog maar eens een berichtje gestuurd of ze wil re-senden.. benieuwd of ik nu wel antwoord krijg..
Eerst wachten tot alles heel goed droog is. Ben al een paar keer te ongeduldig geweest en dan verschuift de lakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef Khepera het volgende:
Hai ladies, ik wilde wat aan jullie vragen;
Als jullie stempelen, wachten jullie dan tot de vorige lagen droog zijn voor je stempelt?
Of doen jullie er een quick dry topcoat overheen om dan te stempelen en daarna weer de konad topcoat?
Dat ligt er heel erg aan hoeveel lagen lak ik nodig heb en hoe snel die droogt. De konad TC heb ik trouwens niet. Maar meestal is het wel lakken-topcoat-stempelen-topcoat jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef Khepera het volgende:
Hai ladies, ik wilde wat aan jullie vragen;
Als jullie stempelen, wachten jullie dan tot de vorige lagen droog zijn voor je stempelt?
Of doen jullie er een quick dry topcoat overheen om dan te stempelen en daarna weer de konad topcoat?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eerst wachten tot alles heel goed droog is. Ben al een paar keer te ongeduldig geweest en dan verschuift de lak
En ja, ik gebruik wel eerst sneldrogende topcoat voor het stempelen. En na het stempelen Konad topcoat en nog een keer sneldrogende topcoat
Bedankt beiden, gisteren heb ik eens geprobeerd te stempelen maar dat liep uit op een grote ravage haha. Mijn linker duim moest ik al voor de 4e keer overnieuw doen (ongeduldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er heel erg aan hoeveel lagen lak ik nodig heb en hoe snel die droogt. De konad TC heb ik trouwens niet. Maar meestal is het wel lakken-topcoat-stempelen-topcoat ja
Ja het was wel even fijn om weg te zijn, was er echt aan toe, even niks aan mijn hoofd..quote:
Jawelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom terug!
beetje bijgekomen?
En die heb je zeker beiden al?? Nou ja, het is ook een gaaf kleurtjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja het was wel even fijn om weg te zijn, was er echt aan toe, even niks aan mijn hoofd..![]()
[..]
JawelWeinig slaap en nu helemaal gaar omdat ik om 6 uur vanmorgen in de auto zat richting het vliegveld dus ik gok dat ik nog wel even gaar ben haha
![]()
Ik heb vier lakkies gescored op vakantie, waarvan er eentje verdacht veel lijkt op Charla/Catch me in your net
Haha ja ik had het pas door toen m'n zusje vroeg welke ik nou gekocht hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
En die heb je zeker beiden al?? Nou ja, het is ook een gaaf kleurtje
Als ik het niet vergeet (quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef Khepera het volgende:
Hai ladies, ik wilde iets aan jullie vragen;
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Orly Tis the Holiday Season nu ook op TD![]()
Glitters!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ChG Dorothy Who? (5!!! lagen) gestempeld met China Glaze Millennium en M70
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei heel mooi!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef mirannie het volgende:
Nfu Oh 52 over OPI yoga-ta get this blue
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
irl zit het qua kleur tussen deze 2 foto´s in
LA Girl groupie (pre clean up voordat het goede licht weer weg was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt aan de foto gelukkig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Juud- het volgende:
Ohh ik zie nu pas de mani van Daph..maarrreee...5 lagen!? Dat je daar geduld voor hebt
, maar het resultaat is pretty!
[ afbeelding ]
Ja..wit dus.. Op de foto valt de glans nogal weg en is -ie nogal errrrggg flets, maar dankzij David glanst het wel mooi en geeft het niet zo'n typ-ex effect. Desondanks: ik twijfel..wat vinden jullie?
@Mirannie: mooi! je nagelriemen lijken wel heel rood op de 1e foto..of ligt dat aan de foto?
Whuuuuut wat vet!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige nagels en applicatie weer!! niet echt mijn kleurtje though...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Sephora - Prom night (wat een stomme naam voor een drekgroen lakje!) met OPI - Here today, aragon tomorrow op de ringvinger
Hij is mooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs! Ik moet dat echt meer dragen, is leuk!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:33 schreef Juud- het volgende:
Geweldige nagels gezien..die skittles uit de OP.. zomers!
Ik heb ook maar weer 's een foto gemaakt..
[ afbeelding ]
Catrice-London's weather forecast. Zit er al op sinds zondag, dus hij houdt behoorlijk goed. Vanavond ga ik wit lakken denk ik. Gewoon, om te proberen of het kan. Als ik morgen op mijn werk reacties als "heb je nou typ-ex op je vingers!?" krijg, weet ik dat het niet geslaagd is en dan doen we het gewoon nooit meer.
dank je wel!!quote:
had je al een foto van dat charla-achtige lakje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Daph_ het volgende:
Thanks ladies!
@mirannie nee ik lak niet heel dun, daarom vroeg ik me ook al af of ik misschien een slecht flesje heb ofzo?
@Juud wit is tof! Als je het te 'wit' vind dan kun je er misschien een konadje overheen doen?
Zou je bijna wel denken ja. 5 lagen is wel heel veel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Daph_ het volgende:
Thanks ladies!
@mirannie nee ik lak niet heel dun, daarom vroeg ik me ook al af of ik misschien een slecht flesje heb ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef Ainnir het volgende:
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte Ainnir!!
Euhm ja een snelle foto van vanmiddag buiten, momentje, dan upload ik 'm ffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je al een foto van dat charla-achtige lakje?
daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Heel veel sterkte, wel fijn dat je een diagnose hebt waar je mee aan de slag kuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, ziet er spannend uit, ik ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Moet 'm nog even side by side vergelijken, maar volgens mij zijn ze héél close
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Heftig, sterkte met het verwerken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi en welkom!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:34 schreef LisetteDiGorto het volgende:
Lieve Nagellak-liefhebbende-Dames,
Ik ben Super nieuw hier..en ik kijk mijn ogen uit!
Wat een gave kleuren en "stempels"..
Ik maar denken hoe mensen die geweldige figuurtjes/craquelle/kantjes etc op de nagels toveren!?!
(lees ik hier dat het stempels zijn)
Nu ben ik zelf ook een aardige 'lakker'.. maar vroeg me wel af, waar jullie die mooie "stempels"vandaan halen..
Ik lak zelf met diverse kleuren en 'gooi' er dan wat glitters bij / overheen, om dan nét het verschil te maken..
Of ik maak ipv van n gewone french manicure,net ff wat anders, door de witte rand te vervangen voor een andere kleur..
Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven..
En evt. een topic nummer, waar die voorbeeldjes staan.. en als t dan nog ff kan, wáár ze die verkopen..
Hoop dat t niet teveel "gevraagd" is.. ik ga jullie volgen!
Tnxxx
((ps.. ik weet niet eens, hoe ik die smiley's van hieronder erbij moet zetten... erg he..?!
Ik laat mijn cursor knipperen, waar hij komen moet, maar er gebeurt nix))
P2:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef MissJ het volgende:
Ainnir, sterkte![]()
Daph, wat een tof potje is dat zeg, welk merk is het?
ladies, vraag:
mijn zusje gaat donderdag voor een paar dagen naar Duitsland, dus heb haar vanavond de opdracht gegeven om naar de DM te gaan om lakken te checken voor me![]()
- Maar welke merken hebben ze daar ook alweer die we niet in NL kunnen kopen?
- Ja P2 weet ik... waar kan ik een overzicht ofzo vinden van welke kleuren ze hebben?
- en oh ja, wat hebben ze nog meer voor toffe nagelverzorgingsspullen? Wat heeft P2 oa allemaal voor leuks?
Had je sneldrogende topcoat gebruikt? Fairy Dust droogt idd heel langzaam namelijk. Verder zou ik niet over een oude mani heen gaan lakken als het toch een totaal andere kleur is, even afhalen en dan lakken kost hoogstens 2 minuten meer tijd dan over je oude mani heen lakken. Met zoveel lagen droogt alles gewoon heel erg langzaamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:01 schreef Tammymara het volgende:
Sterkte Ainnir!
Ik heb gisteren mijn nagels gelakt. Ik had erg veel haast gisteren dus even (eenmalig) zonder alles eraf te halen over de oude kleur heen gelakt.(CG liquid leather met laagje fairy dust over knalroze met fairy dust) en ik ging gisteren naar bed, Vanmorgen word ik wakker, allemaal strepen en DEKBED in mijn nagels afgedrukt! GRRRR! had zeker een uur gewacht!
Ik heb het nu een beetje geëgaliseerd met topcoat,Want ik heb echt geen tijd om het helemaal overnieuw te doen,Vanavond kan het er weer af.
Maar hebben jullie dat ook met fairy dust dat die zo langzaam droogt ?
Maar goed ik heb nu dus iets van zes lagen lak op,daar kan het ook aan liggen!
Er zit een rare copyrightmelding op. Is je Flickr afgeschermd>?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
waarom zie ik mijn eigen foto`s niet?
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Wat heftig.... Heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Sterkte meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef Chell het volgende:
Hoi!
Ik kom ook mee doen hierBrighteyes, Taartjesfee, m@x en E.T. hebben me besmet met het nagellakjes virus
![]()
En aangezien ik een sucker ben voor verslavingen is mijn verzameling nagellakjes van een bescheiden aantal van 6 flesjes ineens in no time gegroeid met stickertjes, stempeltjes, Konad stempellakjes en sinds gisteren 9 flesjes China Glaze(mijn eerste TD bestelling
)
Ik ben verkocht
Teeeering wat zijn ze langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:09 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een foto gemaakt.
Smudge op ringvinger zie ik nu pas op de foto, valt irl niet op
En mijn nagels zijn ongelijk, maar dat kan me even niet schelen![]()
[ afbeelding ]
(Rhinestones matchen met werkkleding)
Catrice - Londons weather forecast
Welkom bij Faalhazen Unitedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef Chell het volgende:
Hoi!
Ik kom ook mee doen hierBrighteyes, Taartjesfee, m@x en E.T. hebben me besmet met het nagellakjes virus
![]()
En aangezien ik een sucker ben voor verslavingen is mijn verzameling nagellakjes van een bescheiden aantal van 6 flesjes ineens in no time gegroeid met stickertjes, stempeltjes, Konad stempellakjes en sinds gisteren 9 flesjes China Glaze(mijn eerste TD bestelling
)
Ik ben verkocht
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Ik vroeg me al af waar je was de laatste tijd en dat je blog niet meer geupdate werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte met alles!![]()
![]()
![]()
The show must go on OMG OMG OMG! Hebben! Need! Wantsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Ainnir, heel veel sterkte
http://www.lipglossiping.(...)burlesque-collection
NEED.NEED.NEED.
IK WIL ZE ALLEMAALquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
NEED.NEED.NEED.
dubbelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
NEED.NEED.NEED.
Echtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Teeeering wat zijn ze langHeb jij plakkers of echte? Mooi!!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
EchtDie pink nagel is zooo stevig, kan ik blikjes mee open maken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
NEED.NEED.NEED.
Eh, kippenvel krijgen van vijlen en ze gewoon niet vijlenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Heb je nog een geheim, of heb je gewoon goeie genen?
Ja, sneldrogende topcoat van kruidvat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had je sneldrogende topcoat gebruikt? Fairy Dust droogt idd heel langzaam namelijk. Verder zou ik niet over een oude mani heen gaan lakken als het toch een totaal andere kleur is, even afhalen en dan lakken kost hoogstens 2 minuten meer tijd dan over je oude mani heen lakken. Met zoveel lagen droogt alles gewoon heel erg langzaam
Sneldrogence tc van KV is niet echt sneldrogendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:47 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, sneldrogende topcoat van kruidvat.
en bij mij duurt dat geen twee minuten hoorIk moest er glitter vanafhalen,Dan twee laagjes nagelverharder , twee laagjes zwart, laagje fairy dust en topcoat.En het moest in tien minuten klaar zijn.
Normaal doe ik dat NOOIT maar gisteren kon gewoon niet anders en nu heb ik er ook geen tijd voor en moet zo weg.Maar dan ligt het niet aan mijn FD maar droogt hij bij iedereen langzaam
lolzquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh, kippenvel krijgen van vijlen en ze gewoon niet vijlen
Dat is het enige aparte wat ik doe.
Oh en ik basecoat echt nooit, verzorg ze eigenlijk ernstig slecht
Misschien is dat het
Ik vind m best snel, Tegen de tijd dat ik van mijn pink bij mijn duim ben is de pink droog.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sneldrogence tc van KV is niet echt sneldrogend
Die dingen raggen je nagels aan gort... Moest ook wennen aan de glasvijl, maar gelukkig wel in een goede geïnvesteerd en kan nu echt niet meer zonderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef Dzjonka het volgende:
Ik kan juist niet tegen glasvijlen. Bleh, dat voelt echt niet lekker. Een kartonnen vijl echter, is geen probleem.
Volgens mij het het 'Yes Love', maar dat weet ik niet eens zeker want als ik er op google krijg ik eigenlijk niks? Ik denk dat ik er vandaag maar even een grondige google zoektocht op los moet laten..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef MissJ het volgende:
Ainnir, sterkte![]()
Daph, wat een tof potje is dat zeg, welk merk is het?
ladies, vraag:
mijn zusje gaat donderdag voor een paar dagen naar Duitsland, dus heb haar vanavond de opdracht gegeven om naar de DM te gaan om lakken te checken voor me![]()
- Maar welke merken hebben ze daar ook alweer die we niet in NL kunnen kopen?
- Ja P2 weet ik... waar kan ik een overzicht ofzo vinden van welke kleuren ze hebben?
- en oh ja, wat hebben ze nog meer voor toffe nagelverzorgingsspullen? Wat heeft P2 oa allemaal voor leuks?
OMG, die zijn MOOI. Ik wil ze allemaal. En even over de glasvijlen. Ik heb er toen eentje bij de hema gekocht, maar ik vind het ding echt ruk. Heeft iemand tips voor een goeie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
NEED.NEED.NEED.
Mijn KOH bevalt prima. Aan de prijs, maar wel in een stevig hoesje zodat je 'm lang heel houdt, 2 vijlkanten en wordt niet gladquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, die zijn MOOI. Ik wil ze allemaal. En even over de glasvijlen. Ik heb er toen eentje bij de hema gekocht, maar ik vind het ding echt ruk. Heeft iemand tips voor een goeie?
Ik heb er 1 van Herôme, geweldige vijlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, die zijn MOOI. Ik wil ze allemaal. En even over de glasvijlen. Ik heb er toen eentje bij de hema gekocht, maar ik vind het ding echt ruk. Heeft iemand tips voor een goeie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |