Tuurlijk zijn ze niet te lelijk, alle gelakte nagels mogen op de foto hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef L.no het volgende:
Mijn nagels buigen altijd naar onder zodra ze echt lang zijn.. dan zijn ze te lelijk om een foto van ze te maken.
Oh, Ren, zie mijn vraag in het feedbacktopic: misschien heb jij daar wel een antwoord op dan?quote:
Ja, je moet modje zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, Ren, zie mijn vraag in het feedbacktopic: misschien heb jij daar wel een antwoord op dan?
Ah, oke!! Dankjewelquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, je moet modje zijnDus als één van ons het ziet, zetten we het gelijk even centraal, denk niet dat Mirjam en Mylene het erg vinden als ik een nageltopic centraal zet (Hoooop ik)
Tnxquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:16 schreef Lindytje het volgende:
http://cgi.ebay.com/50-x-Nail-Art-DISPLAY-WHEELS-Polish-Acrylic-UV-Gel-Nail-/110553497402?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19bd807f3a
Daar Bubsel!
Leuke kleurtjes en tvpquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnxzo meteen bestellen
Gister mijn nieuwe lakjes even gelakt![]()
[ afbeelding ]
Zitten erg leuke kleurtjes tussenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnxzo meteen bestellen
Gister mijn nieuwe lakjes even gelakt![]()
[ afbeelding ]
Leuke aanwinstenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:01 schreef Mss het volgende:
Mijn nieuwste aanwinsten:
[ afbeelding ]
En zo zien ze er op mijn wiel uit:
[ afbeelding ]
Ik kom nooit in de buurt van UV lichtquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:05 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoi allemaal!
Ik lees al een heeeele tijd met jullie mee en ik denk dat het tijd is om ook maar eens een keer online te bestellen ipv alle dure OPI uit de winkel! Ik was op Enchantra aan het kijken en daar zag ik lakjes van Blaze, die veranderen door het UV licht! Hebben jullie daar ervaring mee? T verhaaltje wat erbij stond klonk wel spannend namelijk
Ja, niet kopenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:05 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoi allemaal!
Ik lees al een heeeele tijd met jullie mee en ik denk dat het tijd is om ook maar eens een keer online te bestellen ipv alle dure OPI uit de winkel! Ik was op Enchantra aan het kijken en daar zag ik lakjes van Blaze, die veranderen door het UV licht! Hebben jullie daar ervaring mee? T verhaaltje wat erbij stond klonk wel spannend namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |