Als ik het niet vergeet (quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef Khepera het volgende:
Hai ladies, ik wilde iets aan jullie vragen;
Als jullie stempelen, wachten jullie dan tot de vorige lagen droog zijn voor je stempelt?
Of doen jullie er een quick dry topcoat overheen om dan te stempelen en daarna weer de konad topcoat?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Orly Tis the Holiday Season nu ook op TD![]()
Glitters!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ChG Dorothy Who? (5!!! lagen) gestempeld met China Glaze Millennium en M70
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei heel mooi!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef mirannie het volgende:
Nfu Oh 52 over OPI yoga-ta get this blue
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
irl zit het qua kleur tussen deze 2 foto´s in
LA Girl groupie (pre clean up voordat het goede licht weer weg was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt aan de foto gelukkig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Juud- het volgende:
Ohh ik zie nu pas de mani van Daph..maarrreee...5 lagen!? Dat je daar geduld voor hebt
, maar het resultaat is pretty!
[ afbeelding ]
Ja..wit dus.. Op de foto valt de glans nogal weg en is -ie nogal errrrggg flets, maar dankzij David glanst het wel mooi en geeft het niet zo'n typ-ex effect. Desondanks: ik twijfel..wat vinden jullie?
@Mirannie: mooi! je nagelriemen lijken wel heel rood op de 1e foto..of ligt dat aan de foto?
Whuuuuut wat vet!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige nagels en applicatie weer!! niet echt mijn kleurtje though...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Sephora - Prom night (wat een stomme naam voor een drekgroen lakje!) met OPI - Here today, aragon tomorrow op de ringvinger
Hij is mooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs! Ik moet dat echt meer dragen, is leuk!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:33 schreef Juud- het volgende:
Geweldige nagels gezien..die skittles uit de OP.. zomers!
Ik heb ook maar weer 's een foto gemaakt..
[ afbeelding ]
Catrice-London's weather forecast. Zit er al op sinds zondag, dus hij houdt behoorlijk goed. Vanavond ga ik wit lakken denk ik. Gewoon, om te proberen of het kan. Als ik morgen op mijn werk reacties als "heb je nou typ-ex op je vingers!?" krijg, weet ik dat het niet geslaagd is en dan doen we het gewoon nooit meer.
dank je wel!!quote:
had je al een foto van dat charla-achtige lakje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Daph_ het volgende:
Thanks ladies!
@mirannie nee ik lak niet heel dun, daarom vroeg ik me ook al af of ik misschien een slecht flesje heb ofzo?
@Juud wit is tof! Als je het te 'wit' vind dan kun je er misschien een konadje overheen doen?
Zou je bijna wel denken ja. 5 lagen is wel heel veel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Daph_ het volgende:
Thanks ladies!
@mirannie nee ik lak niet heel dun, daarom vroeg ik me ook al af of ik misschien een slecht flesje heb ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef Ainnir het volgende:
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte Ainnir!!
Euhm ja een snelle foto van vanmiddag buiten, momentje, dan upload ik 'm ffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je al een foto van dat charla-achtige lakje?
daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef Ainnir het volgende:
Hoi allemaal, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd stop met mijn blog, en met het regelen van custom orders.Heel veel sterkte, wel fijn dat je een diagnose hebt waar je mee aan de slag kuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |