Ik heb er een van Herome. Zat in kennismakingspakje met lakjes. De vijl kost normaal 10 euro. En is heel fijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, die zijn MOOI. Ik wil ze allemaal. En even over de glasvijlen. Ik heb er toen eentje bij de hema gekocht, maar ik vind het ding echt ruk. Heeft iemand tips voor een goeie?
Oh wat mooi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Holyme het volgende:
Ainnir, sterkte meis![]()
De_Taartjesfee, goeie bestellingEn lekker groen!
Joysa, leuk zo, fleurt het grijze ook een beetje op![]()
LisetteDiGorto en Chell, welkom!![]()
DeltaCephei, oh wow, zitten een paar prachtige lakken tussen![]()
Wat betreft vijlen, als je kippenvel krijgt, vijl je misschien heen en weer, of als je een kant op vijlt, de verkeerde kant op? Als ik verkeerd vijl, brrr. Anders nergens last vanGebruik wel een glasvijl, scheelt misschien ook.
[ afbeelding ]
Extravagance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Ik vind dat korte om heel eerlijk te zijn eigenlijk veel mooier staan. En jouw kort is nog steeds best langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Naar kort. Ze moeten binnenkort toch kort uit voorzorg (eigen huis..klussen) maar t doet wel zeer![]()
Dus uit compensatie drang maar iets over the top gemaakt
[ afbeelding ]
Gewoon crappy geel van Claire's, vlekjes met Herome - new delhi
ik moet eerlijk zeggen dat ik je nagels op deze lengte mooier vindt! netjes gestempeld ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Naar kort. Ze moeten binnenkort toch kort uit voorzorg (eigen huis..klussen) maar t doet wel zeer![]()
[ afbeelding ]
Noem het maar kort, ik vind dit nog steeds extreem langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mag ik zeggen dat ik deze lengte veel mooier vind?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooiere lengte vind ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |