quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
MAC Blue India
[ afbeelding ]
Spaanse Pretties
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
zou je een swatch kunnen maken van die groene?
Leuk hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
Ik dus gisteravond Urban Decay bruise lakken, wat een prachtige lakTenminste, dat vond ik op swatches, ook op mijn nagelwiel en na het eerste laagje op mijn nagels was ik er nog steeds heeeeel enthousiast over. En toen kwam laagje 2 en die maakte ´m te donker
Balen! Volgende keer ga ik 1 laag over Nubar pasadena purple doen, dan komt ie denk ik beter tot zijn recht. Dus wilde eigenlijk vanmorgen wat anders maken, maar bedacht me dat ik ook gewoon een konad erop kon gooien.
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Urban Decay bruise met een konad van ChG Harmony
Ben er best heel blij mee nu
Ja gaaf joh! Heel mooi gelukt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
Ik dus gisteravond Urban Decay bruise lakken, wat een prachtige lakTenminste, dat vond ik op swatches, ook op mijn nagelwiel en na het eerste laagje op mijn nagels was ik er nog steeds heeeeel enthousiast over. En toen kwam laagje 2 en die maakte ´m te donker
Balen! Volgende keer ga ik 1 laag over Nubar pasadena purple doen, dan komt ie denk ik beter tot zijn recht. Dus wilde eigenlijk vanmorgen wat anders maken, maar bedacht me dat ik ook gewoon een konad erop kon gooien.
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Nope, en op twitter gaan al verhalen de rondte van mensen die besteld hebben en gisteren een mail kregen dat de order gecancelled is..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:12 schreef milka82 het volgende:
Heeft iemand al een betaalverzoek gehad van TD? *heeft die nieuwe orly's besteld, nog geen verzoek gehad en nu zijn ze N/A*
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:12 schreef milka82 het volgende:
Heeft iemand al een betaalverzoek gehad van TD? *heeft die nieuwe orly's besteld, nog geen verzoek gehad en nu zijn ze N/A*
Zo, DAT is mooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef keepwalking het volgende:
[ link | afbeelding ]
OPI Funky Dunkey en Nfu Oh 39
Dat kan zeker, wat een mooi lakkie!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:20 schreef Miss_V het volgende:
Wat vinden jullie van mijn groene klauwtjes... kan het bij mijn huidskleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik noem ze.... groene klauwtjes
voor een roze goed te doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:30 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Ate Berries in the Canaries
De kleur is zooo mooi, maar ik vind het zooo overpricedquote:
Echt heeeeeeel erg mooi zeg, wauw!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Je hebt niet heel veel meer lak maar wel een helmer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik zat net wat oude topics te bekijken, en in december begon ik hier mee.
[ afbeelding ]
Ik heb niet schrikbarend veel meer er bij gekregen, maar moest toch wel even gniffelen toen ik helmie zag staan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |