Ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welcome![]()
[..]
Toffe combi! En leuk, een keer volledig gelakte nagels
Jaaaa mooi die is onderwegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Mystery
Welke DS dat is zoek ik even op Het is Reserve volgens mij![]()
Mooooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef keepwalking het volgende:
[ link | afbeelding ]
OPI Funky Dunkey en Nfu Oh 39
Joh je dermatonogwattes zie je niet eens meer met zulke mooie nagels!! T ziet er echt supermooi uit!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte lak + Nfu Oh 38
Jaja, don't mind the Dermatophagia.
Erg mooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte lak + Nfu Oh 38
Jaja, don't mind the Dermatophagia.
Hele gave combi met die stempel zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ChG Dorothy Who? (5!!! lagen) gestempeld met China Glaze Millennium en M70
Ik hou van die lakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Holyme het volgende:
Ainnir, sterkte meis![]()
De_Taartjesfee, goeie bestellingEn lekker groen!
Joysa, leuk zo, fleurt het grijze ook een beetje op![]()
LisetteDiGorto en Chell, welkom!![]()
DeltaCephei, oh wow, zitten een paar prachtige lakken tussen![]()
Wat betreft vijlen, als je kippenvel krijgt, vijl je misschien heen en weer, of als je een kant op vijlt, de verkeerde kant op? Als ik verkeerd vijl, brrr. Anders nergens last vanGebruik wel een glasvijl, scheelt misschien ook.
[ afbeelding ]
Extravagance
Jammer van de breekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
Van lang:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Naar kort. Ze moeten binnenkort toch kort uit voorzorg (eigen huis..klussen) maar t doet wel zeer![]()
Dus uit compensatie drang maar iets over the top gemaakt
[ afbeelding ]
Gewoon crappy geel van Claire's, vlekjes met Herome - new delhi
Mooie combinatiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
Ik dus gisteravond Urban Decay bruise lakken, wat een prachtige lakTenminste, dat vond ik op swatches, ook op mijn nagelwiel en na het eerste laagje op mijn nagels was ik er nog steeds heeeeel enthousiast over. En toen kwam laagje 2 en die maakte ´m te donker
Balen! Volgende keer ga ik 1 laag over Nubar pasadena purple doen, dan komt ie denk ik beter tot zijn recht. Dus wilde eigenlijk vanmorgen wat anders maken, maar bedacht me dat ik ook gewoon een konad erop kon gooien.
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Urban Decay bruise met een konad van ChG Harmony
Ben er best heel blij mee nu
We want names!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe essence lakje.
Hij heet Glisten Upquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We want names!Ik dan.
IJsdraakje, mooi
waar hadden ze die?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanmiddag 3x met Paradoxal in mijn handen gestaan maar niet gekocht. Maar wat is ie mooi *kwijl*
Ik krijg hem vandaagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanmiddag 3x met Paradoxal in mijn handen gestaan maar niet gekocht. Maar wat is ie mooi *kwijl*
Shit, dan moet ik straks even naar OChellequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In Den Bosch bij de Ici Paris, de Bijenkorf en nog een of andere parfumerie.
Een Chanellakje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |