\ik vind het wel knus eigenlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Stahsfoto's. Het lijkt echt wel heel weinig zo he?
Onderste la: troepjes, watjes en doorzichtige, bruine en gele lakjes
[ afbeelding ]
Roze en rood
[ afbeelding ]
Paars, blauw en groen.
[ afbeelding ]
Ja, voor jou wel jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:37 schreef Daph_ het volgende:
@SQ Ze kosten $12 in de VS en hij maakte deel uit van een swappakket (deel 1/3) dus ik vind het wel een goede deal
het zijn er nog steeds een stuk of 100quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
\ik vind het wel knus eigenlijk
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
het zijn er nog steeds een stuk of 100Mijn laatjes zitten een beetje vol, moet even bedenken wat ik er mee ga doen. Mijn bonder, topcoat, fairy dust en wireless staan er trouwen sniet op, die gebruik i kzo veel dat ze standaard op mijn bureau staan.
Mwehehe is een swappakket van meer dan 30 lakken dus het is nogal 'klein kind in een snoepwinkel' ideequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor jou wel ja
Wat is een close dupe? Weet jij dat?
Ik vind die nieuwe van OPI Swiss wel wat lijken zo op het oog namelijk
400 tot 500 geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ja ik heb in ieder geval geen probleem dat ze het hele laatje doorrollen als ik een laatje opentrek. Maarja, echt passen doet het ook weer niet. Hoeveel lakjes passen er in een Helmer?
(en zou iemand eens een Helmer zónder wieltjes op kunnen meten? Dat ding is 69 cm hoog, past net niet onder mn bureau en andere plek heb ik niet... maar misschien is hij zonder wieltjes korter en zou hij er wél onder passen. Iemand?)
Ik leg het een beetje verkeerd uit. Heb natuurlijk wel veel meer lakjes er bij gekregen. Maar als ik het met jullie vergelijk valt dat van mij reuze mee. Terwijl mijn familie me voor gek verklaard.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, DAT is mooi!
[..]
Dat kan zeker, wat een mooi lakkie!!
[..]
voor een roze goed te doen!
[..]
De kleur is zooo mooi, maar ik vind het zooo overpriced
[..]
Echt heeeeeeel erg mooi zeg, wauw!
[..]
Je hebt niet heel veel meer lak maar wel een helmer?
Heb je wilde plannen ofzo
Top combinatie zo dat donkere met het paars. Zou er zelf nooit op gekomen zijn maar hij is erg geslaagd zo!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Urban Decay bruise met een konad van ChG Harmony
Ben er best heel blij mee nu
Doe ik zo mijn helmers voor de winkel staan niet op de wieltjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ja ik heb in ieder geval geen probleem dat ze het hele laatje doorrollen als ik een laatje opentrek. Maarja, echt passen doet het ook weer niet. Hoeveel lakjes passen er in een Helmer?
(en zou iemand eens een Helmer zónder wieltjes op kunnen meten? Dat ding is 69 cm hoog, past net niet onder mn bureau en andere plek heb ik niet... maar misschien is hij zonder wieltjes korter en zou hij er wél onder passen. Iemand?)
Super, dankjewel alvast!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Doe ik zo mijn helmers voor de winkel staan niet op de wieltjes
66 cm. Op merk en dan op alfabet behalve Zoya die liggen door elkaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Super, dankjewel alvast!
Nu ben ik trouwens wel nieuwsgieirg, hoe heb jij je voorraad georganiseerd? Op merk, alfabetisch, op collectie of anders?
ja, is wel de meest logische manier. Dank voor het meten, het past!!! Maar eens nadenken over hoe ik dit wil gaan doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
66 cm. Op merk en dan op alfabet behalve Zoya die liggen door elkaar.
Wat is die donker! Staat je wel mooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Mystery
Welke DS dat is zoek ik even op Het is Reserve volgens mij![]()
Tnx in het echt is ie wel wat lichterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat is die donker! Staat je wel mooi!
Wat donkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Mystery
Liefde!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vandaag een untried uit een swap waar ik over twijfelde, maar die na 1 streek op de nagel al liefde was: P2 Rebel
[ afbeelding ]
Tof kleurtje!! Mooie nagels heb je ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef Juud- het volgende:
VGA4xZoom: mooie combinatie![]()
[..]
Hoe kan je nou twijfelen over deze kleur!![]()
![]()
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt -ie (wederom) nogal flets en mat, maar hij is best wel shiney (tnx to David). Wat zijn foto's trouwes genadeloos (ik schreef eerst 3 keer 'genagelloos').. aanslag van de remover en blijkbaar toch minder netjes gecleanupt dan ik dacht.. nouja, whatever.
Nicequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:45 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
ManGlaze Fuggen Ugly, pinkie mag nog niet op de foto!
Heb ze een stuk korter gevijld, meteen stuk steviger en niet meer zo zielig voor mijn stompies
Da's een gave combi!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef keepwalking het volgende:
[ link | afbeelding ]
OPI Funky Dunkey en Nfu Oh 39
Tof, ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:20 schreef Miss_V het volgende:
Wat vinden jullie van mijn groene klauwtjes... kan het bij mijn huidskleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik noem ze.... groene klauwtjes
Mooie blauwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
MAC Blue India
[ afbeelding ]
Spaanse Pretties
Zo issie best wel heel tof geworden!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
Ik dus gisteravond Urban Decay bruise lakken, wat een prachtige lakTenminste, dat vond ik op swatches, ook op mijn nagelwiel en na het eerste laagje op mijn nagels was ik er nog steeds heeeeel enthousiast over. En toen kwam laagje 2 en die maakte ´m te donker
Balen! Volgende keer ga ik 1 laag over Nubar pasadena purple doen, dan komt ie denk ik beter tot zijn recht. Dus wilde eigenlijk vanmorgen wat anders maken, maar bedacht me dat ik ook gewoon een konad erop kon gooien.
En dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Urban Decay bruise met een konad van ChG Harmony
Ben er best heel blij mee nu
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:34 schreef Daph_ het volgende:
Ik kom net dit tegen in mn digitale fotofolderDe goede oude tijd!
[ afbeelding ]
An army of Davids!!
Liefdequote:
Ik vind het in mijn helmer ook altijd zo weinig lijken, terwijl dat toch echt niet zo is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Stahsfoto's. Het lijkt echt wel heel weinig zo he?
Onderste la: troepjes, watjes en doorzichtige, bruine en gele lakjes
[ afbeelding ]
Roze en rood
[ afbeelding ]
Paars, blauw en groen.
[ afbeelding ]
Ziet er wel mooi uit!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Mystery
Welcomequote:
Toffe combi! En leuk, een keer volledig gelakte nagelsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Voor de verandering, volledig gelakte nagels.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie lakjes, nagels en verzamelingen op de voorgaande pagina's. Ben te lui om iedereen apart aan te spreken maar erg leuk al die foto's! Sowieso foto'ssssss!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |