Bij mij ook, ze wou hem ook niet apart houdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
Die douglasmuts bij ons filiaal kan de schurft krijgen, die zei dat ie pas in oktober zou komen
Wtf... ze kunnen hem gewoon bestellen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
Die douglasmuts bij ons filiaal kan de schurft krijgen, die zei dat ie pas in oktober zou komen
Ja stelletje faalhazenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wtf... ze kunnen hem gewoon bestellen hoorvoor mij was het geen enkel probleem. Moest 2 weekjes wachten
Dat heb ik ook altijd en maar als ik hem wel heb meeneem heb ik dat ook (arme bankrekening)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu al spijt dat ik hem niet meegenomen heb
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Signature, en zo even teruglezen
Moooooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Dermanogwat? Ik zie niks, alleen maar mooie nagels!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte lak + Nfu Oh 38
Jaja, don't mind the Dermatophagia.
Wat tof zo, past ook wel bij jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Tot slot m'n eigen nagels, met CG Ingrid, die ik stiekem best gaaf vind.
[ afbeelding ]
Al is de foto raar, m'n middelvingernagel ziet er heul niet zo raar uit in het echt.
Die is leuk!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe essence lakje.
Best tof, voor eenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt istie paaarser!
Hello Kitty by H&M Cool Summer. Kost maar ¤1,95!
Die ga ik ook zo lakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Patser.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me wantsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zet die foto dan neer mutsjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Dunkie het volgende:
Mooie lakjes weer!![]()
Net cg Adore opgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |