Bij mij ook, ze wou hem ook niet apart houdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
Die douglasmuts bij ons filiaal kan de schurft krijgen, die zei dat ie pas in oktober zou komen
Wtf... ze kunnen hem gewoon bestellen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
Die douglasmuts bij ons filiaal kan de schurft krijgen, die zei dat ie pas in oktober zou komen
Ja stelletje faalhazenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wtf... ze kunnen hem gewoon bestellen hoorvoor mij was het geen enkel probleem. Moest 2 weekjes wachten
Dat heb ik ook altijd en maar als ik hem wel heb meeneem heb ik dat ook (arme bankrekening)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu al spijt dat ik hem niet meegenomen heb
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Signature, en zo even teruglezen
Moooooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Dermanogwat? Ik zie niks, alleen maar mooie nagels!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte lak + Nfu Oh 38
Jaja, don't mind the Dermatophagia.
Wat tof zo, past ook wel bij jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Tot slot m'n eigen nagels, met CG Ingrid, die ik stiekem best gaaf vind.
[ afbeelding ]
Al is de foto raar, m'n middelvingernagel ziet er heul niet zo raar uit in het echt.
Die is leuk!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe essence lakje.
Best tof, voor eenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt istie paaarser!
Hello Kitty by H&M Cool Summer. Kost maar ¤1,95!
Die ga ik ook zo lakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Patser.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me wantsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zet die foto dan neer mutsjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Dunkie het volgende:
Mooie lakjes weer!![]()
Net cg Adore opgedaan.
Dit blijft een top combiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte lak + Nfu Oh 38
Jaja, don't mind the Dermatophagia.
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik loop iets teveel achter, maar deze vond ik erg tof.
[..]
Hele gave combi met die stempel zo.
[..]
Ik hou van die lak![]()
[..]
Jammer van de breekWel heerlijk over de top
[..]
Mooie combinatie
En nogvoor Ainnir
Tot slot m'n eigen nagels, met CG Ingrid, die ik stiekem best gaaf vind.
[ afbeelding ]
Al is de foto raar, m'n middelvingernagel ziet er heul niet zo raar uit in het echt.
Ben geen fan van Essence, maar dit is een mooi kleurtje!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe essence lakje.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt istie paaarser!
Hello Kitty by H&M Cool Summer. Kost maar ¤1,95!
Holo!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt mijn kleur, maar staat je mooi!quote:
HOE krijg je zo'n full nail Konad ZO mooi als dat van jou? Bij mij is het prutsen en tig keer overdoen. Doe dit dan ook op een zondagmiddag ofzo als ik flink de tijd heb.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
DS Glow met bruine konad.
Oh ja, Paradoxal zou ook maar zo eens in mijn collectie kunnen komen, al denk ik dat ik 'm binnen wat saai ga vinden.
Trust me, bij mij gaat het ook echt niet altijd goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
HOE krijg je zo'n full nail Konad ZO mooi als dat van jou? Bij mij is het prutsen en tig keer overdoen. Doe dit dan ook op een zondagmiddag ofzo als ik flink de tijd heb.
Dat antwoord vreesde ik al.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Trust me, bij mij gaat het ook echt niet altijd goed
Maar tegelijkertijd: oefening baart kunst.
prachtig! mooie combi. ga die plate toch ook maar eens bestellen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
DS Glow met bruine konad.
Oh ja, Paradoxal zou ook maar zo eens in mijn collectie kunnen komen, al denk ik dat ik 'm binnen wat saai ga vinden.
een woord. WAUW . wat een mooie sprekende kleur zeg.. en jouw nagelsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
mooi kleurtje dit zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:53 schreef Dunkie het volgende:
Adore en probeersel met steentjes enz![]()
[ afbeelding ]
nohhquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Dzjonka het volgende:
bij NailXL (oa Nfu Ohs) is er een 19% kortingsactie http://www.nailxl.nl/nieu(...)ing-bij-nail-xl.html
Volgens mij niet in de wehshopquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Dzjonka het volgende:
bij NailXL (oa Nfu Ohs) is er een 19% kortingsactie http://www.nailxl.nl/nieu(...)ing-bij-nail-xl.html
quote:- Deze kortingsbon is niet geldig voor onze webshop
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Dzjonka het volgende:
Noes ik was afgelopen donderdag in de winkel! He had ik nou maar tot maandag gewachtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij niet in de wehshop
[..]
Duh, ik moet beter gaan lezen. Wat zuurquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij niet in de wehshop
[..]
Mooi kleurtjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:53 schreef Dunkie het volgende:
Adore en probeersel met steentjes enz![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef liiszle het volgende:
[..]
prachtig! mooie combi. ga die plate toch ook maar eens bestellen..
Wat onwijs creatief allemaal!! Zou willen dat ik dat had, ben helemaal niet creatief.quote:[..]
een woord. WAUW . wat een mooie sprekende kleur zeg.. en jouw nagelsjarloeeeeeeeers
[..]
[..]
mooi kleurtje dit zeg![]()
Deep ocean
idee leek me leuk, uiteindelijk vond ik het een rommeltje.
[ afbeelding ]
into the wild
best leuk, alleen de strepen vond ik niet zo mooi.
[ afbeelding ]
Flower power
[ afbeelding ]
Pink panter
leukmn favo van vanavond..
[ afbeelding ]
Ladybug-ish
het idee was zo leuk (gebaseerd op een oud design van me..) maar de uitvoering was bagger.
[ afbeelding ]
Abstract pink
lekker save en toch leuk
[ afbeelding ]
heb nu de laatste opgelaten. niet te opvallend
en dit had ik afgelopen week
birthday nails
[ afbeelding ]
van de essence collectie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!! zoals altijd eigenlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OCC Blackboard (![]()
![]()
) met S10 gestempeld op de tweede foto
Je bent compleetquote:
Ohhh mooi!! Op deze foto lijkt -ie een beetje op Jade is the new black? Althans.. dat heb ik nu zelf op mijn nagels en als ik ze tegen het scherm houd, lijken ze best op elkaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OCC Blackboard (![]()
![]()
) met S10 gestempeld op de tweede foto
Volgens mij is Jade blauwerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:36 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ohhh mooi!! Op deze foto lijkt -ie een beetje op Jade is the new black? Althans.. dat heb ik nu zelf op mijn nagels en als ik ze tegen het scherm houd, lijken ze best op elkaar
Leuk faaltjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef PeachOfMind het volgende:
@Miezziej Mooie combi! Ik had het dermanogwat ook niet gezien!
@IJsdraakje Mooi moddergroen lijkt het! Niet echt mijn kleur maar het staat je top![]()
@Momo Hebben!
@DeltaCephei Mooie glitter zit er in en ik vind hem al paars genoeg zo!
@Holyme Wauw!
@Daph_ Nog meer WAUW want deze is zo mooi blauw *verliefd* Staat je erg goed
@IJsdraakje De shimmer die je in het potje ziet, zie je die ook weer terug op je nagels? Want dan is die echt super tof!
@mirannie Knap hoor hoe je ze dubbel stempelt! Ik moet ook nog goed oefenen. Welke topcoat is dat?
@Dunkie Mooie blauwe kleur heb je gebruikt en heel creatief
@Liiszle Leuke probeersels, vind zelf toch abstract pink het leukste uitgepakt
@Skaai Die blauw is geweldig! *Hebben hebben hebben*![]()
@Daph_ Wat is die Hello Kitty schattig![]()
@DeltaCephei![]()
Mijn eigen faaltje bij NailXL afgelopen donderdag
[ afbeelding ]
Heb nu op mijn nagels de imageplate gebruikt maar ben er nog niet helemaal tevreden over. Hoe zat dat ook alweer met stroever maken?
Woooow, postbode belde net aan, nu al binnen dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef MissJ het volgende:
Zoooooooo ik ben hier echt te lang niet geweest!!![]()
Prachtigeeeeeeeeee nagels weer ladies en ook geniale fails zie ik weer![]()
Ik heb net ernstig gefaald.. heb in totaal incl shipping omgerekend 21 euri gedokt voor 1 lakje.. maar dan wel 1 die ik al máááánden wil en maar niet kan vinden of gelijk voor 60 dollar, dus dit valt enorm mee.
Via Ebay, Opi DS Glamour
(foto niet van mij)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |