Ik post al bijna 140 delen mee en heb nog nooit een nieuwe geopendquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:31 schreef Lindytje het volgende:
En Princess-a, vond je het leuk, een nieuwe openen?
Snoezig!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik post al bijna 140 delen mee en heb nog nooit een nieuwe geopendVond wel dat dat een keer moest en nu kon het eens haha
Gooi mn 2 foto's die niet in de OP zijn gekomen nog even in de herhaling
[ afbeelding ]
Mijn mama was ook helemaal happy met dit;
[ afbeelding ]
Maar dan niet echt zeg maar
Mooi Puckzzz!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje ik moest zoeken naar het topic en zie nu ook pas dat we een SC hebben
Met dat mooie weer zit ik echt niet binnen achter mijn PC.
* Puckzzz gaat wel een nieuwe foon nemen met internet abbootje
Mooie nagels in de OP
mijn mani van vandaag:
[ afbeelding ]
~quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie nagels in de OP
mijn mani van vandaag:
[ afbeelding ]
Moooi!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie nagels in de OP
mijn mani van vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Diva of Geneva
[ afbeelding ]
Cuckoo For This Color
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie nagels in de OP
mijn mani van vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi Puckzz!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie nagels in de OP
mijn mani van vandaag:
[ afbeelding ]
Vooral die tweede vind ik erg mooiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Diva of Geneva
[ afbeelding ]
Cuckoo For This Color
Lief kleurtje!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nagels van gister:
[ afbeelding ]
Da's shit.... wat voor topcoat heb je er overheen gedaan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:15 schreef Empathologica het volgende:
Ik had echt een geweldige grijze kleur, droogt ie met allemaal belletjes op..
Ik heb met warmte ook dat sommige lakjes irritant gaan doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:21 schreef Empathologica het volgende:
Was pas de 2e laag, dus nog geen topcoat. Normaal heb ik daar geen last van maar nu met elke lak (Essence, Hema, Catrice). Zou het aan het weer liggen?
Ik vind dit kleurtje steeds leuker worden. Not good.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nagels van gister:
[ afbeelding ]
Dat zou goed kunnen hoor! Iets met de hitte en de luchtvochtigheid..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:21 schreef Empathologica het volgende:
Was pas de 2e laag, dus nog geen topcoat. Normaal heb ik daar geen last van maar nu met elke lak (Essence, Hema, Catrice). Zou het aan het weer liggen?
LeukLeuk!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
~
Welke is dat? En je krijgt morgen 2 dames op bezoek
.
Voor wie dat aan mij vroeg: 2 laagjes Essence RTP My Little Orchid + 1 laagje Nfu Oh #51.
Toffe mani's!! Heb je die letters zelf zitten Fimo'en?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:09 schreef buzzwheedle het volgende:
@debster moooooi
@ space invaders mooie overloop, hoe heb je het gedaan?
@ princess a leuke voetbalnagels
post laatste tijd ook niet veel. buiten is het sowieso een stuk koeler. , maar wel veel lakken natuurlijk.
@ Empathologica ik heb ook met een aantal lakjes dat ze erg gaan bubbelen. vooral als het meerdere laagjes zijn of als ik te dik lak.
(dochterlief zei dat mn nagels waterpokken hadden)
mn laatste wkmanie in een combo met een ruffian
[ afbeelding ]
close uppie
[ afbeelding ]
nagemaakt van een youtubefilmpje
[ afbeelding ]
mn dochter mocht de lak kiezen, daarom is het roze, niet echt mijn ding, veel stempels, dan valt ie niet op
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:09 schreef buzzwheedle het volgende:
@debster moooooi
@ space invaders mooie overloop, hoe heb je het gedaan?
@ princess a leuke voetbalnagels
post laatste tijd ook niet veel. buiten is het sowieso een stuk koeler. , maar wel veel lakken natuurlijk.
@ Empathologica ik heb ook met een aantal lakjes dat ze erg gaan bubbelen. vooral als het meerdere laagjes zijn of als ik te dik lak.
(dochterlief zei dat mn nagels waterpokken hadden)
mn laatste wkmanie in een combo met een ruffian
[ afbeelding ]
close uppie
[ afbeelding ]
nagemaakt van een youtubefilmpje
[ afbeelding ]
mn dochter mocht de lak kiezen, daarom is het roze, niet echt mijn ding, veel stempels, dan valt ie niet op
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon één kleur gaat mij veeeel makkelijker af. Stumme glitterdinges.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon één kleur gaat mij veeeel makkelijker af. Stumme glitterdinges.
Eindresultaat is wel leuk! Alleen nog even de randjes doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mijn nagels:
Hier begon ik mee:
[ afbeelding ]
Toen verpestte ik mijn nagels door dingen te gaan doen en is het nu zo:
[ afbeelding ]
Met konad:
[ afbeelding ]
Het is niet helemaal netjes. Dat blauwe is niet symmetrisch enzo maar ga er vanuit dat niemand er een lineaaltje tegenaan gaat
leggen.
Dat is precies wat ik wilde gaan vragen hier! Ik heb er ook enorme last van.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:21 schreef Empathologica het volgende:
I know!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Eindresultaat is wel leuk! Alleen nog even de randjes doen
Oeh... nice! Waar heb je die gekocht?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Hyacinth Sparkle , na 2 werkdagen
Hij staat je echt supergoed.. bedankt voor het linkje.. ik ga gelijk even kijken!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Joysa het volgende:
Veelnagels.nl heeft een lading Nubar lakjes ingekocht.
Eenmalig, voor 5,95.
Hij is van linnie, niet van mijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hij staat je echt supergoed.. bedankt voor het linkje.. ik ga gelijk even kijken!
Nais!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Hyacinth Sparkle , na 2 werkdagen
Leuk!!quote:Op zondag 11 juli 2010 07:47 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar weer WK nagels gedaan, morgen gaan we met zo'n 150 nederlanders hier de wedstrijd kijken![]()
@Delta ooh waar heb je die nieuwe OPIs vandaan? Ik dacht dat die pas 4 augustus in de winkels zouden komen..
Slowchat wijffiequote:Op zondag 11 juli 2010 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz krijgt vanmiddag hoog bezoek dus ik moet ff het huis poetsen
Ohja....vergeten dat we die tegenwoordig hebben....quote:
Helaas wel maar 1 i.p.v. 2, SQ redt 't nietquote:Op zondag 11 juli 2010 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
Koelkast lijkt me ook heel koud voor nagellak. Maar voor de rest hielp het wel?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef Juud- het volgende:
Hebben jullie ook dat nagellakken met dit weer lastig gaat? Ik heb het gisteren 3x opnieuw gedaan (handen én voeten) en het wilde maar niet.. Ik heb mn lakjes daarna maar in de koelkast gezet, want ik denk dat ze gewoon te warm waren. En nu doen ze het ook weer gewoon.. Heb er éen niet meer kunnen redden, een donkergrijze van Herome. Die was echt heel raar smerig geworden.. het leek wel kauwgomVerdunnen hielp ook niet meer, helaas.
Die heb ik gekregen van OPI Nederlandquote:Op zondag 11 juli 2010 07:47 schreef Ainnir het volgende:
@Delta ooh waar heb je die nieuwe OPIs vandaan? Ik dacht dat die pas 4 augustus in de winkels zouden komen..
Nairobi is hier ook heel dik, ook niks meer aan te doenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:30 schreef Juud- het volgende:
Normaal liggen mn lakjes in een grote bak in de woonkamer (en het is hier 30 graden,). Door de koelkast waren ze juist weer goed smeerbaar..van de warmte werden ze dik en bobbelig
@RenRen: Nairobi. En ik vond het zooo'n mooie kleur maar er was echt niks meer mee te beginnen.. Mn andere heromelakjes zijn nog goed (en staan dus ook in de koelkast).
welke kleur is dat?quote:Op zondag 11 juli 2010 07:47 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar weer WK nagels gedaan, morgen gaan we met zo'n 150 nederlanders hier de wedstrijd kijken![]()
Me 2 Me 2quote:
Ja was een ander goth seriequote:Op zondag 11 juli 2010 12:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Me 2 Me 2
Had Ainnir daar laatst niet een paar van gekocht?
Of was dat iets ander gaaf "darks" ?
Have fun!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
Wow.. very nice! En wat een werk joh...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wou m'n roze mani die ik pas had gedaan nog een keer doen, alleen dan de stipjes inkleuren.
De foto heeft niet helemaal de juiste kleur blauw, komt omdat ik een groensig flesje vast heb denk ik![]()
OPI What's With The Cattitude? met CG Adore en Konad wit.
Supermooi!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wou m'n roze mani die ik pas had gedaan nog een keer doen, alleen dan de stipjes inkleuren.
De foto heeft niet helemaal de juiste kleur blauw, komt omdat ik een groensig flesje vast heb denk ik![]()
Oranjequote:
Wat een werk inderdaad, maar heeeel mooi gedaan!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Waaauwquote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dusdanige trilhanden dat het zelfs met m'n goede hand niet zou lukken (ben meestal al blij als ik m'n nagellak er netjes op krijg), dus alle hulde voor jou. Ik vind 'm echt heel erg mooi geluktquote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Holyme het volgende:
Thanks![]()
PaarsBeestje, Ik dacht even waar ben ik aan begonnenMaar toen ik het een beetje doorhad viel het me eigenlijk best mee! Alleen m'n andere hand was echt niet te doen haha
Imperfect-Angel, mijne zijn ook aardig verkleurd, heb vanochtend een basecoat besteld, hoop dat het gaat helpen
Super, wat netjes!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaquote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef Holyme het volgende:
Heh had m'n post met jou getimed Sharana, lekker oranje voor vanavond!
Pink ja? Op mijn Berry is ie haske paars! Wel mooiquote:Op zondag 11 juli 2010 17:44 schreef Dwyn het volgende:
Omdat ik met de andere nagels een kuurtje aan het volgen ben, bij deze de teennagels! Met een gewond pootje, ben van de trap op Arnhem CS gevallen.![]()
[ afbeelding ]
Show Your Feet - Catwalk Pink
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef Holyme het volgende:
Dankjulliewel![]()
Hier de roze nog een keertje dan, alleen dus zonder ingekleurde vakjes.
[ afbeelding ]\
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:20 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
krijg je zowel links als rechts zo netjes voor elkaar? En wat zijn die vlindertjes?
* gaat absoluut geen poging wagen, dit gaat me never nooit lukken*
quote:Op maandag 12 juli 2010 07:31 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, voor mij issie ook paars, wel mooi!
[ afbeelding ]
En voor vandaag, CG IDK
quote:Op maandag 12 juli 2010 07:31 schreef Holyme het volgende:
Dwyn, voor mij issie ook paars, wel mooi!
[ afbeelding ]
En voor vandaag, CG IDK
Dat vraagt om foto'squote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
Mooie manis weer holyme!
Ik ga vandaag mn lakrek inrichten
Haha dat zou ik ook doen, veel plezier daarmeequote:Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jaaa, zeker welmaar eerst uren kloten zodat t precies is hoe ik wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, heel klein en in spoiler want ik haat mijn voeten.
Maar wilde de regenboog even laten zien, want hij is tof! (ook al vindt de vriend het vreselijk)
wat shop je aan je nagels/handen dan? doet iedereen het? ik namelijk nooitquote:Op maandag 12 juli 2010 11:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geweldig kleurtje.
Ik ga zo mijn handen posten zonder eerst alles weg te shoppen.
Denk dat niemand het doet, ik shop mijn handen omdat er zo veel losse velletjes zitten dat het nogal onsmakelijk is. Maar vandaag zien mijn handen er wel oké uit.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat shop je aan je nagels/handen dan? doet iedereen het? ik namelijk nooit
gewoon lekker iedere dag goed insmeren, losse velletjes wegknippen met zo'n velletjestang, en er niet aan pulken, dan wordt het vanzelf netjesquote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Denk dat niemand het doet, ik shop mijn handen omdat er zo veel losse velletjes zitten dat het nogal onsmakelijk is. Maar vandaag zien mijn handen er wel oké uit.
Ja precies, maar voor mij is het een nog hardnekkigere gewoonte dan nagelbijten, omdat die velletjes maar terug blijven komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon lekker iedere dag goed insmeren, losse velletjes wegknippen met zo'n velletjestang, en er niet aan pulken, dan wordt het vanzelf netjes
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:33 schreef Linnie20v het volgende:
Watch out, voetenwat leuuuuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, heel klein en in spoiler want ik haat mijn voeten.
Maar wilde de regenboog even laten zien, want hij is tof! (ook al vindt de vriend het vreselijk)
On zeh laptop
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:33 schreef Linnie20v het volgende:
Watch out, voetenMannen hebben er geen verstand van, ik vind het er kicken uitzien!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, heel klein en in spoiler want ik haat mijn voeten.
![]()
quote:
Tof, maar ik zou toch voor merk - kleur series gaan zelfquote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Loqi het volgende:
#waarschuwing: picspam#
Nagellak rek van enchantra![]()
Op het moment staat hij op mijn bureau, hij moet nog aan de muur, maar ik weet nog niet of dat hier gebeurt of pas als ik ga samenwonen
Van boven links naar onder rechts: rood, roze, paars, blauw, groen, geel, oranje/goud, nudes, bruin, zwart, grijs/zilver, wit, effectlakjes/glittercoats
[ afbeelding ]
Boven links
[ afbeelding ]
Boven rechts
[ afbeelding ]
Midden links
[ afbeelding ]
Midden rechts
[ afbeelding ]
Onder links (ruimte over yay)
[ afbeelding ]
Onder rechts
[ afbeelding ]
101 in een rek voor 90, en ruimte overMOAR!
Hahaha, die wilde ik toevallig net gaan lakken vanavond. Mooi hoor!!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Loqi het volgende:
NOTD
Manhattan, Limited edition (zonder naam?)
[ afbeelding ]
Mooie paars. Soms lijkt ie creme, maar in ander licht zie je de mooie roze shimmer
[ afbeelding ]
![]()
Stashpics in het nieuwe rek komen er aan
En zo zie jij veel beter welke kleur je me nog cadeau kunt gevenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:31 schreef FeEsTbBt het volgende:
[..]
Leuk zo, met dat rek vol! kun je heel goed zien hoe de kleuren er uit zien en dan vergeet je ook tenminste niet dat je dat ene leuke kleurtje ook had!
Mooie kleur ook op je nagels
thnx! Nee merk bij merk vind ik niks, zo kan ik veel beter kleuren vergelijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof, maar ik zou toch voor merk - kleur series gaan zelf.
Thnx! Ja moet je echt doen, hij is mooi!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, die wilde ik toevallig net gaan lakken vanavond. Mooi hoor!!
Oh, en mooie stash!!
Die heb ik nog untried staan :xquote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Loqi het volgende:
NOTD
[ afbeelding ]
Mooie paars. Soms lijkt ie creme, maar in ander licht zie je de mooie roze shimmer
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Loqi het volgende:
Op het moment staat hij op mijn bureau, hij moet nog aan de muur, maar ik weet nog niet of dat hier gebeurt of pas als ik ga samenwonen
Van boven links naar onder rechts: rood, roze, paars, blauw, groen, geel, oranje/goud, nudes, bruin, zwart, grijs/zilver, wit, effectlakjes/glittercoats
[ afbeelding ]
Boven links
[ afbeelding ]
Boven rechts
[ afbeelding ]
Midden links
[ afbeelding ]
Midden rechts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder rechts
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Boven links
[ afbeelding ]
Boven rechts
[ afbeelding ]
Midden links
[ afbeelding ]
Midden rechts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder rechts
[ afbeelding ]
Die ga ik vanavond ook maar lakken denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Loqi het volgende:
NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond ook maar lakken denk ik! Is pwetty.
ziet er mooi uit! Ben zelf ook nog op zoek naar rek, zat er nog aan te denken om deze te kopen maar wil eigenlijk een rek van hout, dus dat wordt dan zelf bouwenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Boven links
[ afbeelding ]
Boven rechts
[ afbeelding ]
Midden links
[ afbeelding ]
Midden rechts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder rechts
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jeej, hebben we straks met z'n 3-en hetzelfde
ja dat vermoed ik ook.. ze zijn me aangeboden voor review.. als ze (eindelijk) komen bestel ik de 'bijbehorende' DCtjes en ga ik even kijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.abeautifullife.com/catalog/item/7261262/7893723.htm ligt het aan mij of zijn dat gewoon Diamond Cosmetics lakjes aan de swatches en de vorm van de flesjes te zien?
Hihi! Ik heb een rode die ik nog moet swatchen/testen maar ik heb geen rode DC :pquote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ja dat vermoed ik ook.. ze zijn me aangeboden voor review.. als ze (eindelijk) komen bestel ik de 'bijbehorende' DCtjes en ga ik even kijken
Het lettertype van die dots is zelfs identiekquote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hihi! Ik heb een rode die ik nog moet swatchen/testen maar ik heb geen rode DC :p
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ja dat vermoed ik ook.. ze zijn me aangeboden voor review.. als ze (eindelijk) komen bestel ik de 'bijbehorende' DCtjes en ga ik even kijken
Warmte, of een eventuele ventilator? Erg irritant, heb er bij sommige lakken ook meer last van dan normaalquote:Op maandag 12 juli 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
KAK! Heb ik helemaal gelakt, basecoatje, OPI lakje, OPI Rapidry TC, droogt het op: belletjes![]()
Hoe kan dat nou weer???
dat is de warmte van het lakje, je krijgt dan oko bubbeltjes zonder topcoat/basecoat, erg irritant!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
KAK! Heb ik helemaal gelakt, basecoatje, OPI lakje, OPI Rapidry TC, droogt het op: belletjes![]()
Hoe kan dat nou weer???
Dan zal het de warmte wel zijn... ventilator staat niet aan hier... Ja, erg irritant inderdaad...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Warmte, of een eventuele ventilator? Erg irritant, heb er bij sommige lakken ook meer last van dan normaal
Nou zeg... dat vind ik stom!! Ik zet hem de volgende keer wel eerst in de koelkastquote:Op maandag 12 juli 2010 16:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is de warmte van het lakje, je krijgt dan oko bubbeltjes zonder topcoat/basecoat, erg irritant!
Leuk om jou weer eens te zien hier!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Warmte, of een eventuele ventilator? Erg irritant, heb er bij sommige lakken ook meer last van dan normaal
of erbij in de koelkast gaan zitten en daar lakkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zal het de warmte wel zijn... ventilator staat niet aan hier... Ja, erg irritant inderdaad...![]()
[..]
Nou zeg... dat vind ik stom!! Ik zet hem de volgende keer wel eerst in de koelkast
Dat is nog eens een goed ideequote:Op maandag 12 juli 2010 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of erbij in de koelkast gaan zitten en daar lakken
Die site ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
En? Geshopt of niet? Je vingers zien er best ok uit hoor. dik insmeren.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI - Suzy says Feng Shui.
Mooi kleurtje! En gewoon lekker blijven smeren!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei, da's mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Skaai het volgende:
OPI Jade is the new black, een laagje Gosh Rainbow en daarna CG Matte Magic
[ afbeelding ]
Niet geshopt vandaag. Maar gister gesmeerd dus het zag er goed uit.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
En? Geshopt of niet? Je vingers zien er best ok uit hoor. dik insmeren.
En prachtige kleur... ik heb net zoiets van color club besteld..... Gossip Column
Mooi roze!quote:
Die ga ik de volgende keer smeren denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mijn excelletje zie ik dat mijne code 65Q heeft. ik heb echter geen van de andere kleuren gekocht (waren er 3 geloof ik) dus weet ook niet wat daar de codes van zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ga ik de volgende keer smeren denk ikstaat je erg mooi.
Die LE van Manhattanal is mijn versie geloof ik iets anders, productnummer is 65U. Zal morgen fotootje maken!
Goeie faalquote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Fotospam!! De kleuren kloppen niet helemaal... maar ik zal de namen er bij zetten
Mijn faals van de afgelopen week, teveel voor 1 week... en er zijn er nog 7 onderwg...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Return to Paradise Collectie (ik moet alle Essence LE's uit NL compleet hebben....)
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new black, Black Cherry Chutney, Russian Navy, Yoga-ta get this blue!
[ afbeelding ]
Orly Purple Pleather en Viridian Vinyl, Essence Bonnie & Clyde
[ afbeelding ]
China Glaze Atlantis, C-c-courage, Light as air, Secret Pri-wink-le
[ afbeelding ]
OPI Black Cherry Chutney, geen clean-up gedaan, want droogde op met bubbeltjes...![]()
[ afbeelding ]
Orly Viridian Vinyl
Zo
Als ik met foto's vergelijk is die van mij meer red-ish. Meer een vampy burgundy red.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:03 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
In mijn excelletje zie ik dat mijne code 65Q heeft. ik heb echter geen van de andere kleuren gekocht (waren er 3 geloof ik) dus weet ook niet wat daar de codes van zijn.
Maar ben nu wel benieuwd hoe dit van jou eruit ziet
Hahaha! Ik laat mijnquote:Op maandag 12 juli 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
Lindy, ik sla je!! 300!!! En mijn vriend maar klagen dat ik er veel heb
Wel errg mooie buit weer
Het was een LE, dus zo heel gek zou dat niet zijn natuurlijk. Allemaal toch hetzelfde kleurtje, maar met verschillende serie nummers. Die van mij is 65Qquote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Linnie20v het volgende:
Hebben ze het hele alfabet uitgebracht ofzeau?![]()
@ Loqi, Wat is het nr van jouw lakkie?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Holyme het volgende:
Lindytje, zo dan, mooie faal!
Deze is ook goed om te laten zien dat we helemaal niet zo erg zijn![]()
Daph_, die blijft mooi
mooi!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
faalkipjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Fotospam!! De kleuren kloppen niet helemaal... maar ik zal de namen er bij zetten
Mijn faals van de afgelopen week, teveel voor 1 week... en er zijn er nog 7 onderwg...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Return to Paradise Collectie (ik moet alle Essence LE's uit NL compleet hebben....)
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new black, Black Cherry Chutney, Russian Navy, Yoga-ta get this blue!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI Black Cherry Chutney, geen clean-up gedaan, want droogde op met bubbeltjes...![]()
[ afbeelding ]
Orly Viridian Vinyl
Zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
faalkipje
Me loves to faal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dankje
Don't come closer, I might hurt you
Die is briljant!!! En ik moet morgen toch nog naar de stad...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Vanmiddag gescoord nav een van mijn favoriete blogs
[ afbeelding ]
Pieces - It's a camouflage. Ik was al tijden en tijden op zoek naar een mooie olijf/legergroen en ik hem 'm eindelijk gevonden bij Pieces voor maar 2,95!
[ afbeelding ]
Dit is 4 laagjes, maar met drie kan het ook, ik ben echter nogal een muggenzifter. Ik ben helemaal weg van deze kleurDroogtijd was ook goed!
Ben je een chinees dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef mirannie het volgende:
Staat je goed SQ!! Ook al is het niet mijn smaak qua kleur... denk ook dat het bij mijn huid niet helemaal goed zou kleuren, haha.
ziet er leuk uit SQtje! Mooi kleurtjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Pieces - It's a camouflage. Ik was al tijden en tijden op zoek naar een mooie olijf/legergroen en ik hem 'm eindelijk gevonden bij Pieces voor maar 2,95!
[ afbeelding ]
Dit is 4 laagjes, maar met drie kan het ook, ik ben echter nogal een muggenzifter. Ik ben helemaal weg van deze kleurDroogtijd was ook goed!
Ik vind m op zichzelf ook wel mooi hoor!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
Nou, ik dus ook net Manhattan LE nr 65Q gelakt.
zonder flits
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
mooie shimmer, alleen die zie je te weinig naar mijn zin, dus heb ´m nog een beetje opgeleukt.
hier dus met Zoya Raine erover
met flits
[ afbeelding ]
en zonder flits
[ afbeelding ]
Ha, daar zijn ze weerquote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Loqi het volgende:
NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Skaai het volgende:
OPI Jade is the new black, een laagje Gosh Rainbow en daarna CG Matte Magic
[ afbeelding ]
Allebei prettyquote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly Viridian Vinyl
Zo
Dan staat deze kleur jou ookquote:
Allebei mooi. Jij bent te verwend qua bling denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
zonder flits
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
mooie shimmer, alleen die zie je te weinig naar mijn zin, dus heb ´m nog een beetje opgeleukt.
met flits
[ afbeelding ]
en zonder flits
[ afbeelding ]
Tof! Staat je goedquote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, zal er eens over nadenkenquote:
Denk het ookquote:Allebei mooi. Jij bent te verwend qua bling denk ik
You haz a bling issue!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hm, zal er eens over nadenken
[..]
Denk het ook
Meid! Wat heb je gefaaaaaaaaldquote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly Viridian Vinyl
Zo
Must have this one, staat je heel mooiquote:
Een écht SQ kleurtjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind em zonder Zoya ook mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
zonder flits
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
en zonder flits
[ afbeelding ]
Haha, ja, was 1 van de betere weken!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Meid! Wat heb je gefaaaaaaaald![]()
[..]
Must have this one, staat je heel mooi![]()
[..]
Een écht SQ kleurtje![]()
[..]
Ik vind em zonder Zoya ook mooi
Kennen jullie dat? Je wilt een lakje omdat ie zo mooi lijkt, dan krijg je hem eindelijk in je handjes, en verdikke; Hij is alles wat je ervan verwacht had
IkModels Own disco mix
Flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
Mijne is 65Qquote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Linnie20v het volgende:
Hebben ze het hele alfabet uitgebracht ofzeau?![]()
@ Loqi, Wat is het nr van jouw lakkie?
nog 4 op voorraad, ik heb zo het idee dat die op zullen zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
ik heb een webshop gevonden die visit en 3d nog heeft
http://www.beautybyelke.be/shop/index.php?item=&action=page&group_id=10000040&lang=NL
Ik had hem van de week ook gekocht en ook meteen opgedaan. Maar bij mij bubbelde die echt heeel erg.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakketpost vanuit BEquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog 4 op voorraad, ik heb zo het idee dat die op zullen zijn
ik wil octa gone wild
Was het die shop waar jullie problemen mee hadden??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog 4 op voorraad, ik heb zo het idee dat die op zullen zijn
ik wil octa gone wild
bubbels?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:40 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Ik had hem van de week ook gekocht en ook meteen opgedaan. Maar bij mij bubbelde die echt heeel erg.![]()
Het is wel een hele mooie kleur!
Nope!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Was het die shop waar jullie problemen mee hadden??
nee maar het lakje ligt nog op de kastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb jij jouw geld al terug van truttebol?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
nee maar het lakje ligt nog op de kast![]()
Wat is 'hier'?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Herom WIC is hier nu met 20% Korting. Dus ¤5.99 ipv ¤7.50 per lakje
In Boxtel bij de Ochelle.quote:
Allebei niet zo boeiend, eigenlijk.quote:
Alles glijdt inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Allebei niet zo boeiend, eigenlijk.
SpaceInvaders, antislipmatjes ga je nog halen? Want die zijn echt wel handig! Verder is Helmer.
Nou, ik was net toch bij de zeeman. (..) en daar zag ik ze liggen! 49 ct per rol! En anders ook bij de blokkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles glijdt inderdaad
Waar kan ik die het beste halen?
Dit is eigenlijk wel ergquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef Lindytje het volgende:
Toffe beginnende stash!! En gefeliciteerd met je allereerste helmer
Haha, ja, ik realiseerde het me net ook toen ik het zag staan... Toen ging ik tellen en dacht ik: ohhhh, dat valt eigenlijk best wel meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel erg![]()
Iemand met -gokje- 65 nagellakjes is in de "normale wereld" al ernstig nagellakverslaafd. en hier zeggen ze: leuke stash voor een beginner![]()
Jij hebt gewoon grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ja, ik realiseerde het me net ook toen ik het zag staan... Toen ging ik tellen en dacht ik: ohhhh, dat valt eigenlijk best wel mee(67 kleuren telde ik geloof ik
)
gelukkig, ben ik niet de enige zieke hier...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond het ook een lief klein stashje
Nou de lades zijn nog niet vol, maar Ik wil graag merk bij merk, en niet alles door elkaar, en niet alles achterin de lades want dan zie je het niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
Haha, mijn eerste gedachte was: waarom vindt ze dat er een lade te weinig inzitde lades zijn nog lang niet vol.
Maar inderdaad, buiten dit topic zouden de meeste mensen je al voor gek verklaren met zoveel lakjes
Heb ik inderdaad besteld! Ook meteen via Ebay een andere kwast besteldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ha spaceinvaders, ik zie dat je toch die acrylset hebt besteld die ik toen linkte?
ik vind 't best een fijne set, op de kwast na dan
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:52 schreef tliciouz het volgende:
Je kon bij asos toch geen nagellak bestellen? Ik lees net dat iemand nagellak binnen heeft gekregen van ze.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou de lades zijn nog niet vol, maar Ik wil graag merk bij merk, en niet alles door elkaar, en niet alles achterin de lades want dan zie je het niet.
Ja, ik ben soms een beetje autistisch
moet dit niet in het stoppen met nagelbijt topic?quote:
Oeh!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Meid! Wat heb je gefaaaaaaaald![]()
[..]
Must have this one, staat je heel mooi![]()
[..]
Een écht SQ kleurtje![]()
[..]
Ik vind em zonder Zoya ook mooi
Kennen jullie dat? Je wilt een lakje omdat ie zo mooi lijkt, dan krijg je hem eindelijk in je handjes, en verdikke; Hij is alles wat je ervan verwacht had
IkModels Own disco mix
Flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
Yes ma'amquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Raspberry truffle?? Hij is gewoon echt prachtig!!
Ze zijn leuk!! Maar niet super origineel ofzo helaas. Had gehoopt op nog meer gave holo kleurtjes. Al denk ik dat die blauwe wel in mijn stash pastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Pinkie and ring: DS Radiance
Middle and index: DS Magic
Moooooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELMER! Picspam alert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI, Herome WIC, Orly, Diamond cosmetics, Claire's, Koh and China Glaze
[ afbeelding ]
Catrice, MNY, Golden Rose, Rimmel, Gosh, Max Nails, Essence
[ afbeelding ]
Color Club, Hema, Etos, Manhattan, P2, H&M
[ afbeelding ]
Frankens, Nailpolish thinner and treatments
[ afbeelding ]
Nail art stuff
[ afbeelding ]
Acrylics stuff
*hijgt*
Meh, zo zijn ze een stuk minder spannend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
Oh, en dames, de cosmix swatches![]()
http://www.makeupalley.com/m_112451769/
Of die vrouw maakt nog slechtere foto´s dan ik of ze vallen gewoon heel erg tegen en had ik er te veel van verwacht...
Leuk stashje!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELMER! Picspam alert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI, Herome WIC, Orly, Diamond cosmetics, Claire's, Koh and China Glaze
[ afbeelding ]
Catrice, MNY, Golden Rose, Rimmel, Gosh, Max Nails, Essence
[ afbeelding ]
Color Club, Hema, Etos, Manhattan, P2, H&M
[ afbeelding ]
Frankens, Nailpolish thinner and treatments
[ afbeelding ]
Nail art stuff
[ afbeelding ]
Acrylics stuff
*hijgt*
Moeten wel slechte swatches zijn. Ik kan me niet voorstellen dat diequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
Of die vrouw maakt nog slechtere foto´s dan ik of ze vallen gewoon heel erg tegen en had ik er te veel van verwacht...
Waaahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
I Has myselfs a polishcouch!!(helmer opnieuw inrichten, merken passen niet meer bij elkaar met huidige inrichting...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat ook bij dat ze het moeilijk vond om de lakken accuraat op de foto te krijgen, net als met Zoya Charla etc. Ik zou nog even wat meer swatches afwachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar meer swatches inderdaad!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er staat ook bij dat ze het moeilijk vond om de lakken accuraat op de foto te krijgen, net als met Zoya Charla etc. Ik zou nog even wat meer swatches afwachten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
I Has myselfs a polishcouch!!(helmer opnieuw inrichten, merken passen niet meer bij elkaar met huidige inrichting...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenvallen wtf? Ze zijn prachtig!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegenvallen wtf? Ze zijn prachtig!
Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste is gesoept om de kleuren beter te tonen
Ja, of een french manicure zekerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat vind ik wel minder eigenlijk. Liever gelakt in een mooie vrouwelijke kleur, rood ofzo.
Ach, de fetisjist (?) is er wel eerlijk overquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegenvallen wtf? Ze zijn prachtig!
Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste is gesoept om de kleuren beter te tonen
Auw, mijn ogenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Stoer![]()
En mijn heel ladylike nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Opgeleukt met een stempeltje:
[ afbeelding ]
Ja precies.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef Debsterr het volgende:
Ach, de fetisjist (?) is er wel eerlijk over.
Waaaaahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Stoer![]()
En mijn heel ladylike nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Opgeleukt met een stempeltje:
[ afbeelding ]
Ah okee...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja precies.
De meeste foto´s die langskomen winden mij op, hoor.
*roept Sociosquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor alle dames die vinden dat Ruby Pumps een musthave is: vergeet het maar. Ik smeer net Zoya Isla op mn nagels en het is met geen pen te beschrijven hoe intens die kleur is. Echt stunning, wow. Kan helaas zelf geen foto maken, maar de foto van scrangie lijkt er goed op:
[ afbeelding ]
ruby pumps heeft ook nog een lichte glitter erin, ik zie hier alleen een shimmer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor alle dames die vinden dat Ruby Pumps een musthave is: vergeet het maar. Ik smeer net Zoya Isla op mn nagels en het is met geen pen te beschrijven hoe intens die kleur is. Echt stunning, wow. Kan helaas zelf geen foto maken, maar de foto van scrangie lijkt er goed op:
[ afbeelding ]
hij lijkt absoluut niet op Ruby Pumps hoor, ik bedoel meer te zeggen dat liefhebbers van rood een nieuwe rood op hun lijstje mogen zetten!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ruby pumps heeft ook nog een lichte glitter erin, ik zie hier alleen een shimmer.
ow sorry dat haalde ik er niet uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
hij lijkt absoluut niet op Ruby Pumps hoor, ik bedoel meer te zeggen dat liefhebbers van rood een nieuwe rood op hun lijstje mogen zetten!
En sorry, camera is niet hier dus foto gaat echt ff niet lukken...
Mooi is ie hč? Ik ben echt fan van die rode glitters die er doorheen zitten. Zo mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef E.T. het volgende:
Heb net voor het eerst Ruby Pumps opgesmeerd en ik vind 'm geweldig
Leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ze niet goed op de foto nu, flits en licht enzo, maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG Metallic Muse met blauwpaarsige konad bloemetjes.
Toffe mani heb je gemaakt!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ben er echt fan van! En in 1 keer dekkend ook nog!
Lindy! Je stash!![]()
Misschien een hele stomme vraag maar is dit nu je teen of je vinger?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ze niet goed op de foto nu, flits en licht enzo, maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG Metallic Muse met blauwpaarsige konad bloemetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |