Nope!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Was het die shop waar jullie problemen mee hadden??
nee maar het lakje ligt nog op de kastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb jij jouw geld al terug van truttebol?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
nee maar het lakje ligt nog op de kast![]()
Wat is 'hier'?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Herom WIC is hier nu met 20% Korting. Dus ¤5.99 ipv ¤7.50 per lakje
In Boxtel bij de Ochelle.quote:
Allebei niet zo boeiend, eigenlijk.quote:
Alles glijdt inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Allebei niet zo boeiend, eigenlijk.
SpaceInvaders, antislipmatjes ga je nog halen? Want die zijn echt wel handig! Verder is Helmer.
Nou, ik was net toch bij de zeeman. (..) en daar zag ik ze liggen! 49 ct per rol! En anders ook bij de blokkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles glijdt inderdaad
Waar kan ik die het beste halen?
Dit is eigenlijk wel ergquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef Lindytje het volgende:
Toffe beginnende stash!! En gefeliciteerd met je allereerste helmer
Haha, ja, ik realiseerde het me net ook toen ik het zag staan... Toen ging ik tellen en dacht ik: ohhhh, dat valt eigenlijk best wel meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel erg![]()
Iemand met -gokje- 65 nagellakjes is in de "normale wereld" al ernstig nagellakverslaafd. en hier zeggen ze: leuke stash voor een beginner![]()
Jij hebt gewoon grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ja, ik realiseerde het me net ook toen ik het zag staan... Toen ging ik tellen en dacht ik: ohhhh, dat valt eigenlijk best wel mee(67 kleuren telde ik geloof ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |