Die is briljant!!! En ik moet morgen toch nog naar de stad...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Vanmiddag gescoord nav een van mijn favoriete blogs
[ afbeelding ]
Pieces - It's a camouflage. Ik was al tijden en tijden op zoek naar een mooie olijf/legergroen en ik hem 'm eindelijk gevonden bij Pieces voor maar 2,95!
[ afbeelding ]
Dit is 4 laagjes, maar met drie kan het ook, ik ben echter nogal een muggenzifter. Ik ben helemaal weg van deze kleurDroogtijd was ook goed!
Ben je een chinees dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef mirannie het volgende:
Staat je goed SQ!! Ook al is het niet mijn smaak qua kleur... denk ook dat het bij mijn huid niet helemaal goed zou kleuren, haha.
ziet er leuk uit SQtje! Mooi kleurtjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Pieces - It's a camouflage. Ik was al tijden en tijden op zoek naar een mooie olijf/legergroen en ik hem 'm eindelijk gevonden bij Pieces voor maar 2,95!
[ afbeelding ]
Dit is 4 laagjes, maar met drie kan het ook, ik ben echter nogal een muggenzifter. Ik ben helemaal weg van deze kleurDroogtijd was ook goed!
Ik vind m op zichzelf ook wel mooi hoor!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
Nou, ik dus ook net Manhattan LE nr 65Q gelakt.
zonder flits
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
mooie shimmer, alleen die zie je te weinig naar mijn zin, dus heb ´m nog een beetje opgeleukt.
hier dus met Zoya Raine erover
met flits
[ afbeelding ]
en zonder flits
[ afbeelding ]
Ha, daar zijn ze weerquote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Loqi het volgende:
NOTD
Manhattan, Limited edition (zonder naam?)
[ afbeelding ]
Mooie paars. Soms lijkt ie creme, maar in ander licht zie je de mooie roze shimmer
[ afbeelding ]
![]()
Stashpics in het nieuwe rek komen er aan
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Skaai het volgende:
OPI Jade is the new black, een laagje Gosh Rainbow en daarna CG Matte Magic
[ afbeelding ]
Allebei prettyquote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Fotospam!! De kleuren kloppen niet helemaal... maar ik zal de namen er bij zetten
Mijn faals van de afgelopen week, teveel voor 1 week... en er zijn er nog 7 onderwg...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Return to Paradise Collectie (ik moet alle Essence LE's uit NL compleet hebben....)
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new black, Black Cherry Chutney, Russian Navy, Yoga-ta get this blue!
[ afbeelding ]
Orly Purple Pleather en Viridian Vinyl, Essence Bonnie & Clyde
[ afbeelding ]
China Glaze Atlantis, C-c-courage, Light as air, Secret Pri-wink-le
[ afbeelding ]
OPI Black Cherry Chutney, geen clean-up gedaan, want droogde op met bubbeltjes...![]()
[ afbeelding ]
Orly Viridian Vinyl
Zo
Dan staat deze kleur jou ookquote:
Allebei mooi. Jij bent te verwend qua bling denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
zonder flits
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
mooie shimmer, alleen die zie je te weinig naar mijn zin, dus heb ´m nog een beetje opgeleukt.
met flits
[ afbeelding ]
en zonder flits
[ afbeelding ]
Tof! Staat je goedquote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, zal er eens over nadenkenquote:
Denk het ookquote:Allebei mooi. Jij bent te verwend qua bling denk ik
You haz a bling issue!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hm, zal er eens over nadenken
[..]
Denk het ook
Meid! Wat heb je gefaaaaaaaaldquote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Fotospam!! De kleuren kloppen niet helemaal... maar ik zal de namen er bij zetten
Mijn faals van de afgelopen week, teveel voor 1 week... en er zijn er nog 7 onderwg...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Return to Paradise Collectie (ik moet alle Essence LE's uit NL compleet hebben....)
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new black, Black Cherry Chutney, Russian Navy, Yoga-ta get this blue!
[ afbeelding ]
Orly Purple Pleather en Viridian Vinyl, Essence Bonnie & Clyde
[ afbeelding ]
China Glaze Atlantis, C-c-courage, Light as air, Secret Pri-wink-le
[ afbeelding ]
OPI Black Cherry Chutney, geen clean-up gedaan, want droogde op met bubbeltjes...![]()
[ afbeelding ]
Orly Viridian Vinyl
Zo
Must have this one, staat je heel mooiquote:
Een écht SQ kleurtjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind em zonder Zoya ook mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
zonder flits
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
en zonder flits
[ afbeelding ]
Haha, ja, was 1 van de betere weken!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Meid! Wat heb je gefaaaaaaaald![]()
[..]
Must have this one, staat je heel mooi![]()
[..]
Een écht SQ kleurtje![]()
[..]
Ik vind em zonder Zoya ook mooi
Kennen jullie dat? Je wilt een lakje omdat ie zo mooi lijkt, dan krijg je hem eindelijk in je handjes, en verdikke; Hij is alles wat je ervan verwacht had
IkModels Own disco mix
Flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
Mijne is 65Qquote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Linnie20v het volgende:
Hebben ze het hele alfabet uitgebracht ofzeau?![]()
@ Loqi, Wat is het nr van jouw lakkie?
nog 4 op voorraad, ik heb zo het idee dat die op zullen zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
ik heb een webshop gevonden die visit en 3d nog heeft
http://www.beautybyelke.be/shop/index.php?item=&action=page&group_id=10000040&lang=NL
Ik had hem van de week ook gekocht en ook meteen opgedaan. Maar bij mij bubbelde die echt heeel erg.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakketpost vanuit BEquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog 4 op voorraad, ik heb zo het idee dat die op zullen zijn
ik wil octa gone wild
Was het die shop waar jullie problemen mee hadden??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog 4 op voorraad, ik heb zo het idee dat die op zullen zijn
ik wil octa gone wild
bubbels?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:40 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Ik had hem van de week ook gekocht en ook meteen opgedaan. Maar bij mij bubbelde die echt heeel erg.![]()
Het is wel een hele mooie kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |