Mooi kleurtje! En gewoon lekker blijven smeren!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI - Suzy says Feng Shui.
Oei, da's mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Skaai het volgende:
OPI Jade is the new black, een laagje Gosh Rainbow en daarna CG Matte Magic
[ afbeelding ]
Niet geshopt vandaag. Maar gister gesmeerd dus het zag er goed uit.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
En? Geshopt of niet? Je vingers zien er best ok uit hoor. dik insmeren.
En prachtige kleur... ik heb net zoiets van color club besteld..... Gossip Column
Mooi roze!quote:
Die ga ik de volgende keer smeren denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mijn excelletje zie ik dat mijne code 65Q heeft. ik heb echter geen van de andere kleuren gekocht (waren er 3 geloof ik) dus weet ook niet wat daar de codes van zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ga ik de volgende keer smeren denk ikstaat je erg mooi.
Die LE van Manhattanal is mijn versie geloof ik iets anders, productnummer is 65U. Zal morgen fotootje maken!
Goeie faalquote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Fotospam!! De kleuren kloppen niet helemaal... maar ik zal de namen er bij zetten
Mijn faals van de afgelopen week, teveel voor 1 week... en er zijn er nog 7 onderwg...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Return to Paradise Collectie (ik moet alle Essence LE's uit NL compleet hebben....)
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new black, Black Cherry Chutney, Russian Navy, Yoga-ta get this blue!
[ afbeelding ]
Orly Purple Pleather en Viridian Vinyl, Essence Bonnie & Clyde
[ afbeelding ]
China Glaze Atlantis, C-c-courage, Light as air, Secret Pri-wink-le
[ afbeelding ]
OPI Black Cherry Chutney, geen clean-up gedaan, want droogde op met bubbeltjes...![]()
[ afbeelding ]
Orly Viridian Vinyl
Zo
Als ik met foto's vergelijk is die van mij meer red-ish. Meer een vampy burgundy red.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:03 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
In mijn excelletje zie ik dat mijne code 65Q heeft. ik heb echter geen van de andere kleuren gekocht (waren er 3 geloof ik) dus weet ook niet wat daar de codes van zijn.
Maar ben nu wel benieuwd hoe dit van jou eruit ziet
Hahaha! Ik laat mijnquote:Op maandag 12 juli 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
Lindy, ik sla je!! 300!!! En mijn vriend maar klagen dat ik er veel heb
Wel errg mooie buit weer
Het was een LE, dus zo heel gek zou dat niet zijn natuurlijk. Allemaal toch hetzelfde kleurtje, maar met verschillende serie nummers. Die van mij is 65Qquote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Linnie20v het volgende:
Hebben ze het hele alfabet uitgebracht ofzeau?![]()
@ Loqi, Wat is het nr van jouw lakkie?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Holyme het volgende:
Lindytje, zo dan, mooie faal!
Deze is ook goed om te laten zien dat we helemaal niet zo erg zijn![]()
Daph_, die blijft mooi
mooi!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
faalkipjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Fotospam!! De kleuren kloppen niet helemaal... maar ik zal de namen er bij zetten
Mijn faals van de afgelopen week, teveel voor 1 week... en er zijn er nog 7 onderwg...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Return to Paradise Collectie (ik moet alle Essence LE's uit NL compleet hebben....)
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new black, Black Cherry Chutney, Russian Navy, Yoga-ta get this blue!
[ afbeelding ]
Orly Purple Pleather en Viridian Vinyl, Essence Bonnie & Clyde
[ afbeelding ]
China Glaze Atlantis, C-c-courage, Light as air, Secret Pri-wink-le
[ afbeelding ]
OPI Black Cherry Chutney, geen clean-up gedaan, want droogde op met bubbeltjes...![]()
[ afbeelding ]
Orly Viridian Vinyl
Zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
faalkipje
Me loves to faal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dankje
Don't come closer, I might hurt you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |