Ah okee...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja precies.
De meeste foto´s die langskomen winden mij op, hoor.
*roept Sociosquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor alle dames die vinden dat Ruby Pumps een musthave is: vergeet het maar. Ik smeer net Zoya Isla op mn nagels en het is met geen pen te beschrijven hoe intens die kleur is. Echt stunning, wow. Kan helaas zelf geen foto maken, maar de foto van scrangie lijkt er goed op:
[ afbeelding ]
ruby pumps heeft ook nog een lichte glitter erin, ik zie hier alleen een shimmer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor alle dames die vinden dat Ruby Pumps een musthave is: vergeet het maar. Ik smeer net Zoya Isla op mn nagels en het is met geen pen te beschrijven hoe intens die kleur is. Echt stunning, wow. Kan helaas zelf geen foto maken, maar de foto van scrangie lijkt er goed op:
[ afbeelding ]
hij lijkt absoluut niet op Ruby Pumps hoor, ik bedoel meer te zeggen dat liefhebbers van rood een nieuwe rood op hun lijstje mogen zetten!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ruby pumps heeft ook nog een lichte glitter erin, ik zie hier alleen een shimmer.
ow sorry dat haalde ik er niet uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
hij lijkt absoluut niet op Ruby Pumps hoor, ik bedoel meer te zeggen dat liefhebbers van rood een nieuwe rood op hun lijstje mogen zetten!
En sorry, camera is niet hier dus foto gaat echt ff niet lukken...
Mooi is ie hč? Ik ben echt fan van die rode glitters die er doorheen zitten. Zo mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef E.T. het volgende:
Heb net voor het eerst Ruby Pumps opgesmeerd en ik vind 'm geweldig
Leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ze niet goed op de foto nu, flits en licht enzo, maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG Metallic Muse met blauwpaarsige konad bloemetjes.
Toffe mani heb je gemaakt!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ben er echt fan van! En in 1 keer dekkend ook nog!
Lindy! Je stash!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |