Ze zijn leuk!! Maar niet super origineel ofzo helaas. Had gehoopt op nog meer gave holo kleurtjes. Al denk ik dat die blauwe wel in mijn stash pastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Pinkie and ring: DS Radiance
Middle and index: DS Magic
Moooooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELMER! Picspam alert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI, Herome WIC, Orly, Diamond cosmetics, Claire's, Koh and China Glaze
[ afbeelding ]
Catrice, MNY, Golden Rose, Rimmel, Gosh, Max Nails, Essence
[ afbeelding ]
Color Club, Hema, Etos, Manhattan, P2, H&M
[ afbeelding ]
Frankens, Nailpolish thinner and treatments
[ afbeelding ]
Nail art stuff
[ afbeelding ]
Acrylics stuff
*hijgt*
Meh, zo zijn ze een stuk minder spannend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
Oh, en dames, de cosmix swatches![]()
http://www.makeupalley.com/m_112451769/
Of die vrouw maakt nog slechtere foto´s dan ik of ze vallen gewoon heel erg tegen en had ik er te veel van verwacht...
Leuk stashje!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELMER! Picspam alert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI, Herome WIC, Orly, Diamond cosmetics, Claire's, Koh and China Glaze
[ afbeelding ]
Catrice, MNY, Golden Rose, Rimmel, Gosh, Max Nails, Essence
[ afbeelding ]
Color Club, Hema, Etos, Manhattan, P2, H&M
[ afbeelding ]
Frankens, Nailpolish thinner and treatments
[ afbeelding ]
Nail art stuff
[ afbeelding ]
Acrylics stuff
*hijgt*
Moeten wel slechte swatches zijn. Ik kan me niet voorstellen dat diequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
Of die vrouw maakt nog slechtere foto´s dan ik of ze vallen gewoon heel erg tegen en had ik er te veel van verwacht...
Waaahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
I Has myselfs a polishcouch!!(helmer opnieuw inrichten, merken passen niet meer bij elkaar met huidige inrichting...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat ook bij dat ze het moeilijk vond om de lakken accuraat op de foto te krijgen, net als met Zoya Charla etc. Ik zou nog even wat meer swatches afwachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar meer swatches inderdaad!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er staat ook bij dat ze het moeilijk vond om de lakken accuraat op de foto te krijgen, net als met Zoya Charla etc. Ik zou nog even wat meer swatches afwachten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
I Has myselfs a polishcouch!!(helmer opnieuw inrichten, merken passen niet meer bij elkaar met huidige inrichting...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenvallen wtf? Ze zijn prachtig!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegenvallen wtf? Ze zijn prachtig!
Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste is gesoept om de kleuren beter te tonen
Ja, of een french manicure zekerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat vind ik wel minder eigenlijk. Liever gelakt in een mooie vrouwelijke kleur, rood ofzo.
Ach, de fetisjist (?) is er wel eerlijk overquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegenvallen wtf? Ze zijn prachtig!
Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste is gesoept om de kleuren beter te tonen
Auw, mijn ogenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Stoer![]()
En mijn heel ladylike nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Opgeleukt met een stempeltje:
[ afbeelding ]
Ja precies.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef Debsterr het volgende:
Ach, de fetisjist (?) is er wel eerlijk over.
Waaaaahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Stoer![]()
En mijn heel ladylike nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Opgeleukt met een stempeltje:
[ afbeelding ]
Ah okee...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja precies.
De meeste foto´s die langskomen winden mij op, hoor.
*roept Sociosquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor alle dames die vinden dat Ruby Pumps een musthave is: vergeet het maar. Ik smeer net Zoya Isla op mn nagels en het is met geen pen te beschrijven hoe intens die kleur is. Echt stunning, wow. Kan helaas zelf geen foto maken, maar de foto van scrangie lijkt er goed op:
[ afbeelding ]
ruby pumps heeft ook nog een lichte glitter erin, ik zie hier alleen een shimmer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor alle dames die vinden dat Ruby Pumps een musthave is: vergeet het maar. Ik smeer net Zoya Isla op mn nagels en het is met geen pen te beschrijven hoe intens die kleur is. Echt stunning, wow. Kan helaas zelf geen foto maken, maar de foto van scrangie lijkt er goed op:
[ afbeelding ]
hij lijkt absoluut niet op Ruby Pumps hoor, ik bedoel meer te zeggen dat liefhebbers van rood een nieuwe rood op hun lijstje mogen zetten!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ruby pumps heeft ook nog een lichte glitter erin, ik zie hier alleen een shimmer.
ow sorry dat haalde ik er niet uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
hij lijkt absoluut niet op Ruby Pumps hoor, ik bedoel meer te zeggen dat liefhebbers van rood een nieuwe rood op hun lijstje mogen zetten!
En sorry, camera is niet hier dus foto gaat echt ff niet lukken...
Mooi is ie hč? Ik ben echt fan van die rode glitters die er doorheen zitten. Zo mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef E.T. het volgende:
Heb net voor het eerst Ruby Pumps opgesmeerd en ik vind 'm geweldig
Leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ze niet goed op de foto nu, flits en licht enzo, maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG Metallic Muse met blauwpaarsige konad bloemetjes.
Toffe mani heb je gemaakt!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ben er echt fan van! En in 1 keer dekkend ook nog!
Lindy! Je stash!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |