Dat vraagt om foto'squote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
Mooie manis weer holyme!
Ik ga vandaag mn lakrek inrichten
Haha dat zou ik ook doen, veel plezier daarmeequote:Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jaaa, zeker welmaar eerst uren kloten zodat t precies is hoe ik wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, heel klein en in spoiler want ik haat mijn voeten.
Maar wilde de regenboog even laten zien, want hij is tof! (ook al vindt de vriend het vreselijk)
wat shop je aan je nagels/handen dan? doet iedereen het? ik namelijk nooitquote:Op maandag 12 juli 2010 11:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geweldig kleurtje.
Ik ga zo mijn handen posten zonder eerst alles weg te shoppen.
Denk dat niemand het doet, ik shop mijn handen omdat er zo veel losse velletjes zitten dat het nogal onsmakelijk is. Maar vandaag zien mijn handen er wel oké uit.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat shop je aan je nagels/handen dan? doet iedereen het? ik namelijk nooit
gewoon lekker iedere dag goed insmeren, losse velletjes wegknippen met zo'n velletjestang, en er niet aan pulken, dan wordt het vanzelf netjesquote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Denk dat niemand het doet, ik shop mijn handen omdat er zo veel losse velletjes zitten dat het nogal onsmakelijk is. Maar vandaag zien mijn handen er wel oké uit.
Ja precies, maar voor mij is het een nog hardnekkigere gewoonte dan nagelbijten, omdat die velletjes maar terug blijven komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon lekker iedere dag goed insmeren, losse velletjes wegknippen met zo'n velletjestang, en er niet aan pulken, dan wordt het vanzelf netjes
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:33 schreef Linnie20v het volgende:
Watch out, voetenwat leuuuuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, heel klein en in spoiler want ik haat mijn voeten.
Maar wilde de regenboog even laten zien, want hij is tof! (ook al vindt de vriend het vreselijk)
On zeh laptop
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:33 schreef Linnie20v het volgende:
Watch out, voetenMannen hebben er geen verstand van, ik vind het er kicken uitzien!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, heel klein en in spoiler want ik haat mijn voeten.
![]()
quote:
Tof, maar ik zou toch voor merk - kleur series gaan zelfquote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Loqi het volgende:
#waarschuwing: picspam#
Nagellak rek van enchantra![]()
Op het moment staat hij op mijn bureau, hij moet nog aan de muur, maar ik weet nog niet of dat hier gebeurt of pas als ik ga samenwonen
Van boven links naar onder rechts: rood, roze, paars, blauw, groen, geel, oranje/goud, nudes, bruin, zwart, grijs/zilver, wit, effectlakjes/glittercoats
[ afbeelding ]
Boven links
[ afbeelding ]
Boven rechts
[ afbeelding ]
Midden links
[ afbeelding ]
Midden rechts
[ afbeelding ]
Onder links (ruimte over yay)
[ afbeelding ]
Onder rechts
[ afbeelding ]
101 in een rek voor 90, en ruimte overMOAR!
Hahaha, die wilde ik toevallig net gaan lakken vanavond. Mooi hoor!!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Loqi het volgende:
NOTD
Manhattan, Limited edition (zonder naam?)
[ afbeelding ]
Mooie paars. Soms lijkt ie creme, maar in ander licht zie je de mooie roze shimmer
[ afbeelding ]
![]()
Stashpics in het nieuwe rek komen er aan
En zo zie jij veel beter welke kleur je me nog cadeau kunt gevenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:31 schreef FeEsTbBt het volgende:
[..]
Leuk zo, met dat rek vol! kun je heel goed zien hoe de kleuren er uit zien en dan vergeet je ook tenminste niet dat je dat ene leuke kleurtje ook had!
Mooie kleur ook op je nagels
thnx! Nee merk bij merk vind ik niks, zo kan ik veel beter kleuren vergelijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof, maar ik zou toch voor merk - kleur series gaan zelf.
Thnx! Ja moet je echt doen, hij is mooi!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, die wilde ik toevallig net gaan lakken vanavond. Mooi hoor!!
Oh, en mooie stash!!
Die heb ik nog untried staan :xquote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Loqi het volgende:
NOTD
[ afbeelding ]
Mooie paars. Soms lijkt ie creme, maar in ander licht zie je de mooie roze shimmer
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Loqi het volgende:
Op het moment staat hij op mijn bureau, hij moet nog aan de muur, maar ik weet nog niet of dat hier gebeurt of pas als ik ga samenwonen
Van boven links naar onder rechts: rood, roze, paars, blauw, groen, geel, oranje/goud, nudes, bruin, zwart, grijs/zilver, wit, effectlakjes/glittercoats
[ afbeelding ]
Boven links
[ afbeelding ]
Boven rechts
[ afbeelding ]
Midden links
[ afbeelding ]
Midden rechts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder rechts
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Boven links
[ afbeelding ]
Boven rechts
[ afbeelding ]
Midden links
[ afbeelding ]
Midden rechts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder rechts
[ afbeelding ]
Die ga ik vanavond ook maar lakken denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Loqi het volgende:
NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond ook maar lakken denk ik! Is pwetty.
ziet er mooi uit! Ben zelf ook nog op zoek naar rek, zat er nog aan te denken om deze te kopen maar wil eigenlijk een rek van hout, dus dat wordt dan zelf bouwenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Boven links
[ afbeelding ]
Boven rechts
[ afbeelding ]
Midden links
[ afbeelding ]
Midden rechts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder rechts
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jeej, hebben we straks met z'n 3-en hetzelfde
ja dat vermoed ik ook.. ze zijn me aangeboden voor review.. als ze (eindelijk) komen bestel ik de 'bijbehorende' DCtjes en ga ik even kijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.abeautifullife.com/catalog/item/7261262/7893723.htm ligt het aan mij of zijn dat gewoon Diamond Cosmetics lakjes aan de swatches en de vorm van de flesjes te zien?
Hihi! Ik heb een rode die ik nog moet swatchen/testen maar ik heb geen rode DC :pquote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ja dat vermoed ik ook.. ze zijn me aangeboden voor review.. als ze (eindelijk) komen bestel ik de 'bijbehorende' DCtjes en ga ik even kijken
Het lettertype van die dots is zelfs identiekquote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hihi! Ik heb een rode die ik nog moet swatchen/testen maar ik heb geen rode DC :p
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ja dat vermoed ik ook.. ze zijn me aangeboden voor review.. als ze (eindelijk) komen bestel ik de 'bijbehorende' DCtjes en ga ik even kijken
Warmte, of een eventuele ventilator? Erg irritant, heb er bij sommige lakken ook meer last van dan normaalquote:Op maandag 12 juli 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
KAK! Heb ik helemaal gelakt, basecoatje, OPI lakje, OPI Rapidry TC, droogt het op: belletjes![]()
Hoe kan dat nou weer???
dat is de warmte van het lakje, je krijgt dan oko bubbeltjes zonder topcoat/basecoat, erg irritant!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
KAK! Heb ik helemaal gelakt, basecoatje, OPI lakje, OPI Rapidry TC, droogt het op: belletjes![]()
Hoe kan dat nou weer???
Dan zal het de warmte wel zijn... ventilator staat niet aan hier... Ja, erg irritant inderdaad...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Warmte, of een eventuele ventilator? Erg irritant, heb er bij sommige lakken ook meer last van dan normaal
Nou zeg... dat vind ik stom!! Ik zet hem de volgende keer wel eerst in de koelkastquote:Op maandag 12 juli 2010 16:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is de warmte van het lakje, je krijgt dan oko bubbeltjes zonder topcoat/basecoat, erg irritant!
Leuk om jou weer eens te zien hier!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Warmte, of een eventuele ventilator? Erg irritant, heb er bij sommige lakken ook meer last van dan normaal
of erbij in de koelkast gaan zitten en daar lakkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zal het de warmte wel zijn... ventilator staat niet aan hier... Ja, erg irritant inderdaad...![]()
[..]
Nou zeg... dat vind ik stom!! Ik zet hem de volgende keer wel eerst in de koelkast
Dat is nog eens een goed ideequote:Op maandag 12 juli 2010 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of erbij in de koelkast gaan zitten en daar lakken
Die site ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
En? Geshopt of niet? Je vingers zien er best ok uit hoor. dik insmeren.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI - Suzy says Feng Shui.
Mooi kleurtje! En gewoon lekker blijven smeren!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI - Suzy says Feng Shui.
Oei, da's mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Skaai het volgende:
OPI Jade is the new black, een laagje Gosh Rainbow en daarna CG Matte Magic
[ afbeelding ]
Niet geshopt vandaag. Maar gister gesmeerd dus het zag er goed uit.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
En? Geshopt of niet? Je vingers zien er best ok uit hoor. dik insmeren.
En prachtige kleur... ik heb net zoiets van color club besteld..... Gossip Column
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |