We zijn gestopt, sinds 1 december of laterquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:53 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kom ik hier in godsnaam van af! Het lijkt op nagelbijten maar dat is het niet. het gaat om het vlees dat om de nagels zit waar ik constant aan knabbel. het is vies en lelijk en pijnelijk. maar in 10 jaar tijd is dit een tik geworden zo dat ik er niet zo maar van af kom, het gaat automatisch niet eens meer bewust. iemand die het probleem kent en tips heeft?
Nagelriemolie?quote:Op zondag 7 december 2008 16:04 schreef warrel het volgende:
De eerste nagelriemen komen weer terug.. Maar dan wel als van die harde die ik er normaal zo weer af zou trekkenIk wil mooie zachte..
Als je net zo pietluttig bent in het stoppen..quote:
Die krappe week vertraging zal je zelf moeten terugverdienen. Geen optie om nog wat te smokkelen dusquote:
Geen schaartje of knipper! Maar gewoon een vijltje. De nagelknipper is de grootste vijand van mijn velletjes. Ik peuterde al veel, maar als ik dan de knipper er bij had werd de schade vele malen erger..quote:Op maandag 8 december 2008 13:46 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik ben na bijna 20 jaar (begon al met bijten toen ik een kleuter was) en talloze pogingen eindelijk gestopt met nagelbijten. Nu ga ik vanaf vandaag (8 december 2008) ook stoppen met velletjes. Ik verwacht dit ongeveer vijf minuten vol te kunnen houden, maar zet mijn naam toch maar op de lijst
Ik denk dat ik dezelfde truck ga gebruiken als voor nagelbijten: een keiharde grens trekken. Of bijt op je velletjes, of bijt helemaal niet. Het grootste gevaar is denk ik zeggen "ik trek alleen dit ene kleine irritante velletje eraf, verder niets!". Je weet dan zelf ook wel dat het echt niet bij dat ene velletje zal blijven. Geen gedoogbeleid meer dus
*gaat maar eens crème en een heel scherp nagelschaartje kopen voor vervelende velletjes*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |