abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63826542
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 13:53 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kom ik hier in godsnaam van af! Het lijkt op nagelbijten maar dat is het niet. het gaat om het vlees dat om de nagels zit waar ik constant aan knabbel. het is vies en lelijk en pijnelijk. maar in 10 jaar tijd is dit een tik geworden zo dat ik er niet zo maar van af kom, het gaat automatisch niet eens meer bewust. iemand die het probleem kent en tips heeft?
We zijn gestopt, sinds 1 december of later .

Stoppers:
MisterO
Timoot
Apekoek
Frollo
sigme
oh-oh
Nad-ja
Bobooo
Re
Frosting
Morgane
JediMasterLucia
Warrel
Marmex
Maria2.0
Little_Acorn
Bravebart
ChipsZak.
RayMania
Lente_ninja
Tonio-mcdo
PartyHardy
Nantes
Allan24
Miriampje
Isabeau

Eenieder mag zich aansluiten. Mooie vingers bij het kerstdiner .

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 11-12-2008 07:48:11 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 7 december 2008 @ 16:31:19 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63826619
Ik sluit me aan!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 7 december 2008 @ 16:31:21 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63826622
Ik denk dat ik nu al zo'n 14 jaar ben afgekickt.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63826667
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:04 schreef warrel het volgende:
De eerste nagelriemen komen weer terug.. Maar dan wel als van die harde die ik er normaal zo weer af zou trekken Ik wil mooie zachte..
Nagelriemolie?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 7 december 2008 @ 16:37:53 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63826764
Puntje achter mn naam?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_63826822
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Puntje achter mn naam?
Als je net zo pietluttig bent in het stoppen..

Ik vind het ook altijd stom als iemand mij met hoofdletter aanhaalt.
pi_63826938
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Nagelriemolie?
Hmm, morgen even bij de drogist kijken Nu even handcremmen.
I will take the sun in my mouth
pi_63827004
Ik doe mee .

7/12/2008.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63827249
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:48 schreef RayMania het volgende:
Ik doe mee .

7/12/2008.
Die krappe week vertraging zal je zelf moeten terugverdienen. Geen optie om nog wat te smokkelen dus .
pi_63827352
Ik zie weer een paar kleine velletjes die ik er dolgraag af wil bijten!
Maar in plaats daarvan ga ik maar weer crèmen (volgens mij hou ik er straks een nieuwe verslaving aan over )
  zondag 7 december 2008 @ 18:52:49 #11
182751 MisterO
wispelvurig
pi_63829922
Ik zie al wat nagels tevoorschijn komen nu nog van het vel afblijven
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_63831134
topic 2 alweer
vandaag is het goed gegaan
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_63848471
Al sinds 24-11-2008 niet gebeten
pi_63849216
Vandaag gaat het ook weer goed, m'n vingers zien er zowaar best mooi uit. Totdat je eraan voelt, dan voel je de harde velletjes.. Maar zolang je er niet aan voelt:
  maandag 8 december 2008 @ 13:35:51 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63849603
rottige van het laten groeien van mijn nagels is dat ik er weer een paar trekwapens bij heb
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 8 december 2008 @ 13:46:49 #16
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_63849859
Ik ben na bijna 20 jaar (begon al met bijten toen ik een kleuter was ) en talloze pogingen eindelijk gestopt met nagelbijten. Nu ga ik vanaf vandaag (8 december 2008) ook stoppen met velletjes. Ik verwacht dit ongeveer vijf minuten vol te kunnen houden, maar zet mijn naam toch maar op de lijst

Ik denk dat ik dezelfde truck ga gebruiken als voor nagelbijten: een keiharde grens trekken. Of bijt op je velletjes, of bijt helemaal niet. Het grootste gevaar is denk ik zeggen "ik trek alleen dit ene kleine irritante velletje eraf, verder niets!". Je weet dan zelf ook wel dat het echt niet bij dat ene velletje zal blijven. Geen gedoogbeleid meer dus

*gaat maar eens crème en een heel scherp nagelschaartje kopen voor vervelende velletjes*
pi_63850179
Mischien moet ik dit ook maar weer eens proberen, mijn nagels zien er echt niet uit Van de zomer heb ik het wel voor een week of 6 volgehouden, maar de drang om iets te doen te hebben tijdens het filmkijken of computeren werd gewoon te groot
Cool story, Hansel.
  maandag 8 december 2008 @ 14:20:31 #18
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63850664
't Is heel goed gegaan afgelopen weekend!
Volgens mij ben ik maar één keer de fout in gegaan, te verwaarlozen dus.
Pleisters plakken is toch echt de truc van de eeuw voor mij.
pi_63850821
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:46 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik ben na bijna 20 jaar (begon al met bijten toen ik een kleuter was ) en talloze pogingen eindelijk gestopt met nagelbijten. Nu ga ik vanaf vandaag (8 december 2008) ook stoppen met velletjes. Ik verwacht dit ongeveer vijf minuten vol te kunnen houden, maar zet mijn naam toch maar op de lijst

Ik denk dat ik dezelfde truck ga gebruiken als voor nagelbijten: een keiharde grens trekken. Of bijt op je velletjes, of bijt helemaal niet. Het grootste gevaar is denk ik zeggen "ik trek alleen dit ene kleine irritante velletje eraf, verder niets!". Je weet dan zelf ook wel dat het echt niet bij dat ene velletje zal blijven. Geen gedoogbeleid meer dus

*gaat maar eens crème en een heel scherp nagelschaartje kopen voor vervelende velletjes*
Geen schaartje of knipper! Maar gewoon een vijltje. De nagelknipper is de grootste vijand van mijn velletjes. Ik peuterde al veel, maar als ik dan de knipper er bij had werd de schade vele malen erger..
pi_63850833
mijn nagels zijn tenminste aan het groeien, maar die velletjes.. RAMP!
pi_63851628
Ik zit op één dag!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63852552
Ik ga ook weer stoppen! Met het nieuwe jaar dan. Het probleem is bij mij altijd dat ik vergéét dat ik stop, of eigenlijk, dat het bijten vanzelf gaat. Dan ben ik halverwege met een nagel en dan denk ik: "... o ja". Maar daar is bite-ex (of zoiets) handig voor. Dan ga je ook gedachteloos met je vinger naar je mond en dan: "!^@#$^!~! O JA" hihi. Maar goed. Lange nagels is eigenlijk ook vervelend. Maar nagelbijten doet soms zo'n pijn. Dus ik ga weer stoppen!

Iedereen succes, we kunnen het!
pi_63856804
vandaag is het weer goed gegaan. Ik heb er niet aangezeten en handcreme smeren helpt wel. want dan worden die velletjes niet hard
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_63856855
* Allan24 gaat voor mooie vingers per 1/1/2009. Nu stoppen met bijten van nagels en velletjes en aanverwante zaken dus.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_63857212
Lente_ninja, je staat erbij. Succes .

Ik heb vandaag een lelijk stuk losgetrokken langs de rechterduimnagel . Ik doe het echt allang niet meer onbewust, al jaren niet meer. Maar soms negeer ik mijn betere ik .

En ik heb gister twee vingers gebrand, ergens in de komende week gaan de blaren natuurlijk open. Ik weet niet of ik dan wel van de randjes kan blijven .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')