Slowchat wijffiequote:Op zondag 11 juli 2010 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz krijgt vanmiddag hoog bezoek dus ik moet ff het huis poetsen
Ohja....vergeten dat we die tegenwoordig hebben....quote:
Helaas wel maar 1 i.p.v. 2, SQ redt 't nietquote:Op zondag 11 juli 2010 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
Koelkast lijkt me ook heel koud voor nagellak. Maar voor de rest hielp het wel?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef Juud- het volgende:
Hebben jullie ook dat nagellakken met dit weer lastig gaat? Ik heb het gisteren 3x opnieuw gedaan (handen én voeten) en het wilde maar niet.. Ik heb mn lakjes daarna maar in de koelkast gezet, want ik denk dat ze gewoon te warm waren. En nu doen ze het ook weer gewoon.. Heb er éen niet meer kunnen redden, een donkergrijze van Herome. Die was echt heel raar smerig geworden.. het leek wel kauwgomVerdunnen hielp ook niet meer, helaas.
Die heb ik gekregen van OPI Nederlandquote:Op zondag 11 juli 2010 07:47 schreef Ainnir het volgende:
@Delta ooh waar heb je die nieuwe OPIs vandaan? Ik dacht dat die pas 4 augustus in de winkels zouden komen..
Nairobi is hier ook heel dik, ook niks meer aan te doenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:30 schreef Juud- het volgende:
Normaal liggen mn lakjes in een grote bak in de woonkamer (en het is hier 30 graden,). Door de koelkast waren ze juist weer goed smeerbaar..van de warmte werden ze dik en bobbelig
@RenRen: Nairobi. En ik vond het zooo'n mooie kleur maar er was echt niks meer mee te beginnen.. Mn andere heromelakjes zijn nog goed (en staan dus ook in de koelkast).
welke kleur is dat?quote:Op zondag 11 juli 2010 07:47 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar weer WK nagels gedaan, morgen gaan we met zo'n 150 nederlanders hier de wedstrijd kijken![]()
@Delta ooh waar heb je die nieuwe OPIs vandaan? Ik dacht dat die pas 4 augustus in de winkels zouden komen..
Me 2 Me 2quote:
Ja was een ander goth seriequote:Op zondag 11 juli 2010 12:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Me 2 Me 2
Had Ainnir daar laatst niet een paar van gekocht?
Of was dat iets ander gaaf "darks" ?
Have fun!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
Wow.. very nice! En wat een werk joh...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wou m'n roze mani die ik pas had gedaan nog een keer doen, alleen dan de stipjes inkleuren.
De foto heeft niet helemaal de juiste kleur blauw, komt omdat ik een groensig flesje vast heb denk ik![]()
OPI What's With The Cattitude? met CG Adore en Konad wit.
Supermooi!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wou m'n roze mani die ik pas had gedaan nog een keer doen, alleen dan de stipjes inkleuren.
De foto heeft niet helemaal de juiste kleur blauw, komt omdat ik een groensig flesje vast heb denk ik![]()
Oranjequote:
Wat een werk inderdaad, maar heeeel mooi gedaan!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Waaauwquote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dusdanige trilhanden dat het zelfs met m'n goede hand niet zou lukken (ben meestal al blij als ik m'n nagellak er netjes op krijg), dus alle hulde voor jou. Ik vind 'm echt heel erg mooi geluktquote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Holyme het volgende:
Thanks![]()
PaarsBeestje, Ik dacht even waar ben ik aan begonnenMaar toen ik het een beetje doorhad viel het me eigenlijk best mee! Alleen m'n andere hand was echt niet te doen haha
Imperfect-Angel, mijne zijn ook aardig verkleurd, heb vanochtend een basecoat besteld, hoop dat het gaat helpen
Super, wat netjes!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaquote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef Holyme het volgende:
Heh had m'n post met jou getimed Sharana, lekker oranje voor vanavond!
Pink ja? Op mijn Berry is ie haske paars! Wel mooiquote:Op zondag 11 juli 2010 17:44 schreef Dwyn het volgende:
Omdat ik met de andere nagels een kuurtje aan het volgen ben, bij deze de teennagels! Met een gewond pootje, ben van de trap op Arnhem CS gevallen.![]()
[ afbeelding ]
Show Your Feet - Catwalk Pink
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef Holyme het volgende:
Dankjulliewel![]()
Hier de roze nog een keertje dan, alleen dus zonder ingekleurde vakjes.
[ afbeelding ]\
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:20 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
krijg je zowel links als rechts zo netjes voor elkaar? En wat zijn die vlindertjes?
* gaat absoluut geen poging wagen, dit gaat me never nooit lukken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |