Wow.. very nice! En wat een werk joh...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wou m'n roze mani die ik pas had gedaan nog een keer doen, alleen dan de stipjes inkleuren.
De foto heeft niet helemaal de juiste kleur blauw, komt omdat ik een groensig flesje vast heb denk ik![]()
OPI What's With The Cattitude? met CG Adore en Konad wit.
Supermooi!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wou m'n roze mani die ik pas had gedaan nog een keer doen, alleen dan de stipjes inkleuren.
De foto heeft niet helemaal de juiste kleur blauw, komt omdat ik een groensig flesje vast heb denk ik![]()
Oranjequote:
Wat een werk inderdaad, maar heeeel mooi gedaan!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Waaauwquote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dusdanige trilhanden dat het zelfs met m'n goede hand niet zou lukken (ben meestal al blij als ik m'n nagellak er netjes op krijg), dus alle hulde voor jou. Ik vind 'm echt heel erg mooi geluktquote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Holyme het volgende:
Thanks![]()
PaarsBeestje, Ik dacht even waar ben ik aan begonnenMaar toen ik het een beetje doorhad viel het me eigenlijk best mee! Alleen m'n andere hand was echt niet te doen haha
Imperfect-Angel, mijne zijn ook aardig verkleurd, heb vanochtend een basecoat besteld, hoop dat het gaat helpen
Super, wat netjes!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaquote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef Holyme het volgende:
Heh had m'n post met jou getimed Sharana, lekker oranje voor vanavond!
Pink ja? Op mijn Berry is ie haske paars! Wel mooiquote:Op zondag 11 juli 2010 17:44 schreef Dwyn het volgende:
Omdat ik met de andere nagels een kuurtje aan het volgen ben, bij deze de teennagels! Met een gewond pootje, ben van de trap op Arnhem CS gevallen.![]()
[ afbeelding ]
Show Your Feet - Catwalk Pink
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef Holyme het volgende:
Dankjulliewel![]()
Hier de roze nog een keertje dan, alleen dus zonder ingekleurde vakjes.
[ afbeelding ]\
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:20 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
krijg je zowel links als rechts zo netjes voor elkaar? En wat zijn die vlindertjes?
* gaat absoluut geen poging wagen, dit gaat me never nooit lukken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |