abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 11 juli 2010 @ 15:33:38 #76
43556 miss_dynastie
pi_83918709
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
wanttt!
Gaaaaaaaaaaaaaaf
pi_83918955
pi_83918979

Wou m'n roze mani die ik pas had gedaan nog een keer doen, alleen dan de stipjes inkleuren.
De foto heeft niet helemaal de juiste kleur blauw, komt omdat ik een groensig flesje vast heb denk ik
OPI What's With The Cattitude? met CG Adore en Konad wit.
pi_83919038
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]

Wou m'n roze mani die ik pas had gedaan nog een keer doen, alleen dan de stipjes inkleuren.
De foto heeft niet helemaal de juiste kleur blauw, komt omdat ik een groensig flesje vast heb denk ik
Wow.. very nice! En wat een werk joh...
pi_83919147
Heh had m'n post met jou getimed Sharana, lekker oranje voor vanavond!
pi_83919170
quote:
[ afbeelding ]

Supermooi!

Dus bubbelige nagellak heeft met het weer te maken las ik hier. En ik maar denken dat het aan mijn base coat lag. Had voor het 1st met base coat gelakt. Ik dacht laat ik eens verstandig zijn en mijn nagels beschermen. Hiervoor lakte ik dus altijd zonder en over de verkleuring gooide ik gewoon weer kleur heen.

@ Sharana: mooie nagels! Kleur wat minder, oranje is niet mijn ding maar die nagels zijn echt mooi!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_83919292
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje
quote:
[ afbeelding ]

Wat een werk inderdaad, maar heeeel mooi gedaan!

Ik wil mn oranje mani er af halen, maar dat kan niet want ze is juist voor vanavond bedoeld
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83919393
Thanks

PaarsBeestje, Ik dacht even waar ben ik aan begonnen Maar toen ik het een beetje doorhad viel het me eigenlijk best mee! Alleen m'n andere hand was echt niet te doen haha

Imperfect-Angel, mijne zijn ook aardig verkleurd, heb vanochtend een basecoat besteld, hoop dat het gaat helpen
pi_83919602
quote:
[ afbeelding ]

Waaauw
pi_83920632
quote:
[ afbeelding ]

Wow!
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_83921082
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Holyme het volgende:
Thanks

PaarsBeestje, Ik dacht even waar ben ik aan begonnen Maar toen ik het een beetje doorhad viel het me eigenlijk best mee! Alleen m'n andere hand was echt niet te doen haha

Imperfect-Angel, mijne zijn ook aardig verkleurd, heb vanochtend een basecoat besteld, hoop dat het gaat helpen
Ik heb dusdanige trilhanden dat het zelfs met m'n goede hand niet zou lukken (ben meestal al blij als ik m'n nagellak er netjes op krijg), dus alle hulde voor jou. Ik vind 'm echt heel erg mooi gelukt Nog een fotootje van de roze versie ergens?
pi_83922126
quote:
[ afbeelding ]

Super, wat netjes!!!

Over het algemeen ben ik geen fan van nailart en vind ik het vooral knap werk, maar niet echt mooi, maar dit vind ik wel gaaf!
pi_83922249
Net vet gefaald bij bubseltje (korting vandaag!)

CG Watermelon Rind
CG Wagon Trail
CG Frostbite
CG Atlantis
CG Rebel Debutante
CC Factory Girl
Orly Wandering Vine
CC Gossip Column
Orly plastix Viridian Vinyl

(je kunt wel raden van wat voor soort kleurtjes ik hou )

[ Bericht 14% gewijzigd door Dzjonka op 11-07-2010 19:18:57 ]
pi_83922313
Dankjulliewel

Hier de roze nog een keertje dan, alleen dus zonder ingekleurde vakjes.
\
pi_83922389
We eten ze rauw vanavond!

Oranje dus...
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_83922466
ik heb als enige hier geen wk-mani, heb ook niks oranjes in mijn lakjes- of kledingkast

Terwijl ik echt behoorlijk voetbalfan ben

Ach, ik val lekker op vanavond, zonder oranje outfit

[ Bericht 1% gewijzigd door Dzjonka op 11-07-2010 17:25:30 ]
pi_83922535
betty_sue, lekker knal En aww

Dzjonka, ik doe lekker met je mee, dalijk holo lakken denk ik. Heb geeneens oranje en toen ik 'n oranje lakje wou kopen was 't overal uitverkocht
pi_83923092
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef Holyme het volgende:
Heh had m'n post met jou getimed Sharana, lekker oranje voor vanavond!
Jaaaaaa mooie mani heb je ook!!!
pi_83923482
Omdat ik met de andere nagels een kuurtje aan het volgen ben, bij deze de teennagels! Met een gewond pootje, ben van de trap op Arnhem CS gevallen.

Show Your Feet - Catwalk Pink
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_83925746
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:44 schreef Dwyn het volgende:
Omdat ik met de andere nagels een kuurtje aan het volgen ben, bij deze de teennagels! Met een gewond pootje, ben van de trap op Arnhem CS gevallen.

[ afbeelding ]
Show Your Feet - Catwalk Pink
Pink ja? Op mijn Berry is ie haske paars! Wel mooi
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83925883
Ja, ik snap ook niet waarom die zo heet. Er zitten een klein beetje blauwe en roze glitters is, maar de hoofdkleur is inderdaad gewoon hartstikke paars!

Oh ja en omdat ik mezelf zielig vind, heb ik gefaald bij TD.

ESSIE-Lacquered Up
OPI-Got the Blues for Red
OPI-Tickle My France-y
SECHE-Vite Top Coat 0.5oz.
OPI-Black Onyx
CG-Ruby Pumps #182
OPI-Bastille My Heart
CCL-Take Me To Your Chateau
OPI-Movin' Out *
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_83926565
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef Holyme het volgende:
Dankjulliewel

Hier de roze nog een keertje dan, alleen dus zonder ingekleurde vakjes.
[ afbeelding ]\

krijg je zowel links als rechts zo netjes voor elkaar? En wat zijn die vlindertjes?

* gaat absoluut geen poging wagen, dit gaat me never nooit lukken*
pi_83927238
Die OPI lakjes
En verder erg mooie nagels dames Wat Holyme de hele tijd doet. Zo mooi.
pi_83927814
Thanks Ren en Sharana
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:20 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

krijg je zowel links als rechts zo netjes voor elkaar? En wat zijn die vlindertjes?

* gaat absoluut geen poging wagen, dit gaat me never nooit lukken*

Die vlindertjes zijn stickertjes Kreeg ik van 'n Ebayseller die 'n item nog maar 1x had en ik bestelde er 3. Stickertjes en rhinestones als sorry gekregen, was erg lief

Rechts gaat nog wat minder goed, maar gaat goed genoeg dat 't niet echt opvalt. Alleen die stippeltjes inkleuren werden mislukte witte vlekken Moet dat dus nog iets meer oefenen.
pi_83944258
Dwyn, voor mij issie ook paars, wel mooi!

En voor vandaag, CG IDK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')