Supporter is ook duurder geworden. Mag ook aangepast worden dus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:54 schreef Gijs_ het volgende:
OP mag aangepast worden!Team v/d Maand kan er in, IRC kan vervangen worden
Die had ik al aangepast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Supporter is ook duurder geworden. Mag ook aangepast worden dus.
Zodra ik de headers heb, wil ik alles even aanpassen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:54 schreef Gijs_ het volgende:
OP mag aangepast worden!Team v/d Maand kan er in, IRC kan vervangen worden
Goed punt trouwens. Dat zal ik mee nemen naar de komende editie!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het probleem van de Fok!Cup en het tijdstip van de oefenwedstrijden in NL is dat ik dan vaak op de fiets naar huis zit, onderweg even boodschappen en zo... qua tijdstip wat ongelukkig!
24.80quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel is het dan? Er stond eerst 20 namelijk...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel is het dan? Er stond eerst 20 namelijk...
Idd ik lees die OP nooit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ook heb ik FOK! overal aangepast trouwens, maar dat heeft natuurlijk nog niemand gezien...
Ach, je vind dat groen gewoon zo mooi...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ik lees die OP nooit.
Ik blijf all1 met regelmaat ff hangen bij het plaatje van de Cup winnaars. Toch altijd lache om je eigen team 3x terug te zien komen.
Gewoon weer voor de winst gaan. Misschien dat ik ook maar mee ga doen... Dan zeg ik mijn andere competitie op of zo...quote:Komend seizoen maar een ander laten winnen of gewoon weer voor de winst gaan?
stiekem editen he als ik wil quoten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Acj, je vind dat groen gewoon zo mooi...
Lijkt me lache ja!quote:Gewoon weer voor de winst gaan. Misschien dat ik ook maar mee ga doen... Dan zeg ik mijn andere competitie op of zo...
Sorry. Typvautje...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
stiekem editen he als ik wil quoten!![]()
[..]
Omdat ik VI speel of zo?quote:Lijkt me lache ja!All1 zit je niet bij mij in de Cup dan. Ik zit nog steeds in de Uefa Fok!Cup.
![]()
Welkom! Supporter? Zo nee, doen! Is echt een goede toevoegingquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Speel nu 2 seizoenen, eerst gepromoveerd van IX naar VIII, nu stabiel 3e geworden (wel met 2 punten van de nr 5.
Komen er 2 bot-team in mijn competitie.. schandalig
Geinteresseerde, teamnaam: Witte Voetjes
Een nieuwe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Speel nu 2 seizoenen, eerst gepromoveerd van IX naar VIII, nu stabiel 3e geworden (wel met 2 punten van de nr 5.
Relatief snel dit keerquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Even rap aanmelden bij de fed. idd!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Inderdaad, zeer welkom. Altijd leuk, nieuwe gezichtenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
6 bots bij mijquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Je zal af willen zakken, en dan in zo'n poule terecht komenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga je zó hard uitlachen als je geen kampioen wordt.
WO's. Dan maar alleen op woensdag training.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:22 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Je zal af willen zakken, en dan in zo'n poule terecht komen
Zal me zo eens aanmelden jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Even rap aanmelden bij de fed. idd!!Middenvelders trainer zo te zien ?
mja dan ben je zeker weten rijp voor een Koei..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga je zó hard uitlachen zo hard om de situatie lachen als je geen kampioen wordt.
Een middenvelder heeft niks aan scoren, behalve dat het z'n TSI opkrikt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zal me zo eens aanmelden ja
Inderdaad, middenveld train ik. Vooral Dave stokvis is een goeie. nu uitmuntend middenveld, redelijk scoren, 19 jaar en 40 dagen. VErwacht dat hij over 2 weken popt, dan verkoop ik hem. Moet nual wel voor 1,2 miljoen kunnen, dan nog voor meer..
En dat terwijl ik hem heb gekocht voor 70.000 ;-)
Tenzij je bij iemand komt die zich met 52 mln heeft laten afzakken naar de IX.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja dan ben je zeker weten rijp voor een Koei..
Behalve voor mensen die 'Afstandschoten' willen gaan gebruiken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een middenvelder heeft niks aan scoren, behalve dat het z'n TSI opkrikt.
Het is ook meer toeval dat hij dat had ;-)quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een middenvelder heeft niks aan scoren, behalve dat het z'n TSI opkrikt.
Lijkt me niet in de VIII. Als je een beetje normaal traint kom je erg ver met alleen al een fatsoenlijk middenveld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Behalve voor mensen die 'Afstandschoten' willen gaan gebruiken!
lijkt me niet met iemand die maar 10 transfers heeft gedaan in totaal..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tenzij je bij iemand komt die zich met 52 mln heeft laten afzakken naar de IX..
Ik sprak ook meer in de algemeenheid! Ik zie de tactiek sowieso niet erg snel heel hard aanslaan, omdat te weinig managers veel andere spelers, los van de spitsen, met scoren hebben als bijstat. Tegen goede verdedigingen zou het wel een mooi wapen kunnen zijn!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lijkt me niet in de VIII. Als je een beetje normaal traint kom je erg ver met alleen al een fatsoenlijk middenveld.
het lijkt mij ook een beetje een non-taktiek.. net als creatief spel.. daar zie ik het nut niet van in.. ik zie liever eigenlijk dat je net als vleugelaanval en centrumaanval bij counter een splitsing dat je kunt kiezen om over de vleugels te counteren of door het midden..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik sprak ook meer in de algemeenheid! Ik zie de tactiek sowieso niet erg snel heel hard aanslaan, omdat te weinig managers veel andere spelers, los van de spitsen, met scoren hebben als bijstat. Tegen goede verdedigingen zou het wel een mooi wapen kunnen zijn!
Het maakt Shooting (schieten in NL?) wel een interessantere trainingsvorm. Scoren wordt toch voor iedere speler een interessantere stat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het lijkt mij ook een beetje een non-taktiek.. net als creatief spel.. daar zie ik het nut niet van in.. ik zie liever eigenlijk dat je net als vleugelaanval en centrumaanval bij counter een splitsing dat je kunt kiezen om over de vleugels te counteren of door het midden..
Schieten ja, alleen gaat dat echt ontzettend langzaam!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het maakt Shooting (schieten in NL?) wel een interessantere trainingsvorm. Scoren wordt toch voor iedere speler een interessantere stat.
Juist als je tegen een counterteam speelt met een überverdediging en je aanval gaat er nooit doorkomen kan het goed uitpakken denk ik!! Mits je spelers er geschikt voor zijn!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het lijkt mij ook een beetje een non-taktiek.. net als creatief spel.. daar zie ik het nut niet van in.. ik zie liever eigenlijk dat je net als vleugelaanval en centrumaanval bij counter een splitsing dat je kunt kiezen om over de vleugels te counteren of door het midden..
mja alleen dat traint veel te traag..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het maakt Shooting (schieten in NL?) wel een interessantere trainingsvorm. Scoren wordt toch voor iedere speler een interessantere stat.
quote:Schieten
(Scoren) (Alle spelers die daadwerkelijk spelen)
(Spelhervatten) ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Dan moet je zorgen dat zijn aanvallers niet in de rug van je verdedigers kruipen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
OMFG.. ik moet voor de beker tegen:
[..]
mja ik ga maar met zonedekking spelen ipv mandekking..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat zijn aanvallers niet in de rug van je verdedigers kruipen...[ afbeelding ].
En zorg dat ze je Stefan Postma met rust latenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja ik ga maar met zonedekking spelen ipv mandekking..
Hoe kan hij als IX in de beker spelen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En zorg dat ze je Stefan Postma met rust laten
Edit:
Ik moet tegen feyenoord-rotterdam (770925)
Nederland, Gelderland, IX.178
Niet eens een derby
Hij is gedegradeerdquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe kan hij als IX in de beker spelen?
Oh natuurlijk, een van de beste nummers 7 van vorig seizoen.quote:
Day zal ik vanavond ook wel hebben met 5-4-1quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
'officiele' oefenwedstrijd tegen een maat van me.
speel 2-5-3 maar gelukkig toch 1-0 voor![]()
organisatie wel net teruggezakt tot slecht
4-0quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
quote:
Welkom!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
quote:
Trainees opstellen, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:59 schreef rompompom het volgende:
Ik moet tegen een pruts-VIII'er. Z'n jongste trainee is 18j76d, daar heb ik met m'n b-elftal zelfs kans tegen. En dat is geen best b-elftal.
Bij mij is ie inm ook slecht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Shirtsquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Ik ook maar dan hou ik wel verschil tussen mn A en B team normaal gesproken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Trainees opstellen, doe ik ook altijd
Hmm, ik kijk eventjes. Ik wil dat m'n held (Zie deze post) nog even naar goed ervaring stijgt, dat maakt 'm nog aantrekkelijker; dan is-ie 25 en goed/goed. FC staat op z'n voorhoofd getatoueerd! Hij staat nu op 25.7 punten sinds de vorige pop, dus dat moet nog wel lukken. Hopelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Trainees opstellen, doe ik ook altijd
Ik niet, ik kijk gewoon met wie ik op welke positie het beste resultaat kan halen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook maar dan hou ik wel verschil tussen mn A en B team normaal gesproken.
quote:Yip heeft alweer gescored.
Tip: 9e ronde van de beker halen, dat doet wonderen voor je ervaring!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk eventjes. Ik wil dat m'n held (Zie deze post) nog even naar goed ervaring stijgt, dat maakt 'm nog aantrekkelijker; dan is-ie 25 en goed/goed. FC staat op z'n voorhoofd getatoueerd! Hij staat nu op 25.7 punten sinds de vorige pop, dus dat moet nog wel lukken. Hopelijk..
Hehehe, dat gaat zéker niet meer lukken met m'n huidige selectie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Tip: 9e ronde van de beker halen, dat doet wonderen voor je ervaring!
Ja maar m winnen is voor ons toch onmogelijk. En ik vind t zonde om dan 2x met mn A team te moeten spelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe, dat gaat zéker niet meer lukken met m'n huidige selectie..
Wel een mooi doel om gewoon ooit zover mogelijk te komen in de beker. Wel de kortste weg naar eeuwige roem!
Zodra je thuisspeelt levert de beker meer op dan trainen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar m winnen is voor ons toch onmogelijk. En ik vind t zonde om dan 2x met mn A team te moeten spelen.
Mits je stadion groot genoeg is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zodra je thuisspeelt levert de beker meer op dan trainen!
ik heb gelukkig geen Stefan Postma..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En zorg dat ze je Stefan Postma met rust laten
Edit:
Ik moet tegen feyenoord-rotterdam (770925)
Nederland, Gelderland, IX.178
Niet eens een derby
Dat snap ik maar dan nog ga ik niet 2x mn A team opstellen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zodra je thuisspeelt levert de beker meer op dan trainen!
45.000 is dat groot genoeg?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mits je stadion groot genoeg is..
Kampioen zal lastig worden. Heb gewoon nog een geode spits en mijn verdediging moet ook wel degelijk veel beter wil ik stijgen. Trainen is leuk, levert geld op. Ga straks net wat oudere, net wat betere trainees kopen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
Welkom!![]()
Je ava heb ik al eerder gezien maar dat zal wel bij een ander zijn dan.
Kampioen komend seizoen?
Dankjequote:
Dat kan nog niet.. ik zal eens even met de mede-organisatoren overleggen wanneer dat begint..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
geen blessures, 9-0, 8 verschillende doelpuntenmakers
waar is overigens inschrijven voor de Fok!Cup?
Of is dat nog niet? Zal ook eens de eerste ronde meepakken![]()
Net wat oudere? Trainies moet je juist zo jong mogelijk inkopen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Kampioen zal lastig worden. Heb gewoon nog een geode spits en mijn verdediging moet ook wel degelijk veel beter wil ik stijgen. Trainen is leuk, levert geld op. Ga straks net wat oudere, net wat betere trainees kopen..
Ik heb er ook al over na gedacht. We zullen met de start toch moeten wachten tot de meeste al weer uit de beker zijn. Inschrijven kan vanaf de start van het seizoen lijkt me.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Dat kan nog niet.. ik zal eens even met de mede-organisatoren overleggen wanneer dat begint..
Ik 0-3 gewonnen. Geen blesures maar wel 1 kaart.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
geen blessures, 9-0, 8 verschillende doelpuntenmakers
Dat dacht Drummerdude aan t begin van vorig seizoen ook. Die heeft toch mooi ook de 2e ronde mee gespeeld. En daar nipt uitgeschakeld.quote:waar is overigens inschrijven voor de Fok!Cup?
Of is dat nog niet? Zal ook eens de eerste ronde meepakken![]()
U heeft een PM..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb er ook al over na gedacht. We zullen met de start toch moeten wachten tot de meeste al weer uit de beker zijn. Inschrijven kan vanaf de start van het seizoen lijkt me.
Ja behoorlijk veel...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef neilpad het volgende:
Ik kreeg net weer een mailtje van Hattrick na drie jaar afwezigheid ofzo.
Zogenaamd gestuurd door mijn oude aanvoerder.. Welk grappig stonden wat linkjes in van me oude team, mijn laatste wedstrijd (uiteraard was ik toen al allang gestopt, het was eigk me laatste wedstrijd voordat ik een bot-team werd) en een wedstrijd waarin ik me meeste toeschouwers had nl 60k. Was wel weer grappig om te zien. Mailtje heeft wel zijn effect gehad want het begint wel weer te kriebelen.
Maar er is dus een nieuwe website ofzo? Is er veel veranderd tov 3 jaar terug ofzo?
Ja er is best veel veranderd. Het wordt (op de nieuwe layout na dan) in mijn ogen all1 maar leuker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef neilpad het volgende:
Zogenaamd gestuurd door mijn oude aanvoerder.. Welk grappig stonden wat linkjes in van me oude team, mijn laatste wedstrijd (uiteraard was ik toen al allang gestopt, het was eigk me laatste wedstrijd voordat ik een bot-team werd) en een wedstrijd waarin ik me meeste toeschouwers had nl 60k. Was wel weer grappig om te zien. Mailtje heeft wel zijn effect gehad want het begint wel weer te kriebelen.
Maar er is dus een nieuwe website ofzo? Is er veel veranderd tov 3 jaar terug ofzo?
ach ik kan wel af en toe mn A-team opstellenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik 0-3 gewonnen. Geen blesures maar wel 1 kaart.
[..]
Dat dacht Drummerdude aan t begin van vorig seizoen ook. Die heeft toch mooi ook de 2e ronde mee gespeeld. En daar nipt uitgeschakeld.
Ik vind de nieuwe lay-out ondertussen prima eigenlijk. Moest in het begin wel erg wennen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja er is best veel veranderd. Het wordt (op de nieuwe layout na dan) in mijn ogen all1 maar leuker.
De nieuwe layout is gewoon veel beter. Ik was vanaf dag 1 al meteen gewend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe lay-out ondertussen prima eigenlijk. Moest in het begin wel erg wennen.
Herstart? Team naam en zo?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef neilpad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |