Die in Wiki? Dat wilde ik net gaan doen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
Hey je hebt de OP niet aangepast! Ik was er net mee bezig maak jij al een nieuw topic![]()
[..]
fipo
Ei dat doe je toch voor je een nieuwe opent! Nu heb ik t al gedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die in Wiki? Dat wilde ik net gaan doen...
Gewoon nieuwe topics pagina openen en reloaden tot er een hattrick topic bij komt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kon hem niet vinden...
want hij stond niet in het online sub.
Ik wilde het erna doen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ei dat doe je toch voor je een nieuwe opent! Nu heb ik t al gedaan.
neejoh, gewoon openen, dan aan de OP sleutelen en editen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ei dat doe je toch voor je een nieuwe opent! Nu heb ik t al gedaan.
Jah ik wilde mezelf editen. Drukte op quote voerde t vervolgens wel in. Dus maar weer editen. Foutje van maken en toen las ik FrituurVetPet zn post en dacht: ???????????quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was je je alweer zelf aan het quoten. En net stond er nog foutje...
Zow hoe bedoel je omslachtigquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
neejoh, gewoon openen, dan aan de OP sleutelen en editen.
Ik zal even een topicreport doen om het erin te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kon hem niet vinden...
want hij stond niet in het online sub.
Het topic staat niet in de goede categorie. Maar ik heb al voor een wijziging gevraagd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah ik wilde mezelf editen. Drukte op quote voerde t vervolgens wel in. Dus maar weer editen. Foutje van maken en toen las ik FrituurVetPet zn post en dacht: ???????????
Mag ik ook weten waar jullie t over hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal even een topicreport doen om het erin te zetten.
Ow dork!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het topic staat niet in de goede categorie. Maar ik heb al voor een wijziging gevraagd.
Natuurlijk niet. Topic is open, lekker snel. Dan verander je de wiki en kopieer je de hele bende.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Topic is open, lekker snel. Dan verander je de wiki en kopieer je de hele bende.
Ik vind t omslachtig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Topic is open, lekker snel. Dan verander je de wiki en kopieer je de hele bende.
Nu kunnen we wel zien dat je die post gewijzigd hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t omslachtig.
Ik moest wel ff mn post voor de 3e keer editen omdat ik je niet snapte
Dan deed je er nog verdomde lang over om dit topic te openen! (nog in t op de verkeerde plaats ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat dus.
Voor de wiki te wijzigen heb je 300 posts de tijd.
Ik vond het te lang duren, en daarom heb ik binnen 10 seconden een nieuw topic gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan deed je er nog verdomde lang over om dit topic te openen! (nog in t op de verkeerde plaats ook)Ik was klaar om n nieuw topic te openen en toen was die van jou er net. Ik had all1 wel de op aangepast en eerst 6x reload gedrukt om te kijken of ik niet voor jan lul alles ging doen.
Achteraf dus wel
Schrijf jij daar maar een proggie voor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
En wie biedt zich om al vast overal een nul voor te gaan zetten, want als het zo doorgaat zijn we binnen 2 jaar over de 1000 heen...
Dat bestaat al:quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schrijf jij daar maar een proggie voor!
1 2 3 4 5 | # tab #0 Replace All / Vervang alles |
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef Heider00sje het volgende:
Heeft het ook voordelen om weinig mogelijk verschillende nationaliteiten is je team te hebben?
Ja al merk je daar pas wat van als je hoger speelt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef Heider00sje het volgende:
Heeft het ook voordelen om weinig mogelijk verschillende nationaliteiten is je team te hebben?
Als ik alles Belgen heb, heeft dat geen voordeel hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja al merk je daar pas wat van als je hoger speelt.
Het scheelt dan aan salaris. die 20% bonus.
dan heb je je bij deze dus als vrijwilliger aangeboden!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat bestaat al:
[ code verwijderd ]
Ik had gehoopt dat iemand het handmatig zou doen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dan heb je je bij deze dus als vrijwilliger aangeboden!
Wel als je in België speelt BELG!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik alles Belgen heb, heeft dat geen voordeel hoor.
Feyenoorders hopen ook meer dan 1x in de 10 jaar kampioen te worden. Maar ja dat bijft ook all1 bij hopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat iemand het handmatig zou doen...
Welkom.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:07 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, ik ben ook weer even present!
tvp trouwens!
Dank u!!quote:
Waarom staat er dan geen Belgisch vlaggetje bij de federatie?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel als je in België speelt BELG!
Omdat wij misschien niet in België spelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom staat er dan geen Belgisch vlaggetje bij de federatie?
Belg betekent: Ben Eerst Limburger Geweest. En aangezien ik nog steeds Limburger ben, kan dat dus niet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat wij misschien niet in België spelen
Je bent echt belg he! Ze hebben daar ook een provincie Limburg.
Echt wel een Belg in de overgangsfase. Die worden eerst geplaatst in Belgisch Limburg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Belg betekent: Ben Eerst Limburger Geweest. En aangezien ik nog steeds Limburger ben, kan dat dus niet...
Bocholtz ligt gelukkig dichter bij de Duits Grens (200 meter of zo...quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt wel een Belg in de overgangsfase. Die worden eerst geplaatst in Belgisch Limburg.
Ow een nep mof dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bocholtz ligt gelukkig dichter bij de Duits Grens (200 meter of zo...)
Hier weer nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We hebben dan wel weer sneeuw hier...
nog steeds?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We hebben dan wel weer sneeuw hier...
Ik klaag niet hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Overigens, in Zuid-Duistland was het -34,8. En wij maar zeuren over -20...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval. Jij bent de quote edit hoer.
Ook met maar -5 kan het sneeuwen. Je vind het dus niet leuk dat het bij jullie niet gesneeuwd heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik klaag niet hoor!
Ja over het feit dat t hier maar -5 was!!!
Een beetje laat lijkt me.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Dat ook. Het mag van mij -20 zijn en niet sneeuwen. Maar sneeuw maakt t wel een stuk leuker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook met maar -5 kan het sneeuwen. Je vind het dus niet leuk dat het bij jullie niet gesneeuwd heeft.
Daar doe ik niet aan mee vanavond ik ga zo Merlin 2008 kijken en nog wat tv.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het topic al weer voor ruim 20% gevuld...
Met een beetje door posten, krijgen we het deze avond nog vol.
Ik ga House Seizoen 5 kijken en daarna aflevering 10 van Knight rider 2008.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee vanavond ik ga zo Merlin 2008 kijken en nog wat tv.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga House Seizoen 5 kijken en daarna aflevering 10 van Knight rider 2008.
Dan maken we het morgenvroeg maar vol. Ik verwacht van je dat je vanaf 08.00 uur paraat bent.
Toch niet de stad in?quote:
Persoonlijkheid/specialty?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Een 19 jarig uitmuntend winger is al 2 mil waard. Mijn 19 jaar briljant maar 1,9
Al mijn trainees hebben speciality's. Op mijn nieuwe na.quote:
vanaf 01.05quote:
In de tussentijd fietste jij ergens tussen Bartlehiem en Dokkum op weg naar de finish van de Elfstedentocht in Ljouwert.quote:
Hoe weet jij dat nu weer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
In de tussentijd fietste jij ergens tussen Bartlehiem en Dokkum op weg naar de finish van de Elfstedentocht in Ljouwert.
Big Brother is watching you:quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer?
quote:Dat kwam hem op een boete te staan toen hij per ongeluk op de fiets op een snelweg in de buurt van Franeker terecht kwam.
En dan hoelang wachten?quote:
Nice, ik wil meer verhalen horen!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ja, dat was niet al te slim van die gast die vlak voor me uit fietste.. Net als dat wak in de eerste kilometers waar dat figuur in dook. Gelukkig kon ik daardoor nog net op tijd uitwijken
Hmm.., dan moet ik eerst wel even bijlezen wat er onderweg nog meer gebeurd is. Maar uiteraard ben ik daarvoor nu veel te moe na zo'n vermoeiende dag gister en een korte nachtrust (naar het schijnt, want ik moest vanochtend gewoon weer vroeg werken? Dat van die korte nachtrust klopt overigens wel weer, maar dat is een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nice, ik wil meer verhalen horen!!!
Ik weet niet of ik dat haal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gemm kwart voor 2/2 uur maar er zijn helaas excessen.
Ik heb een nerd moment en wacht op een speler om 2 uurquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
08-01-2009 FC Mattheus Eugenius FC RKDEO 3 000 ¤ 490
![]()
Nu blijf ik ook ngo wel wakker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb een nerd moment en wacht op een speler om 2 uur![]()
Maar was vergeten, tot de herinnering van net, dat de training vannacht gaat vinden
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
08-01-2009 FC Mattheus Eugenius FC RKDEO 3 000 ¤ 490
![]()
Niks om ontopic over te lullen morgen dus.quote:Trainingsrapport
Er is in de afgelopen 7 dagen niets opmerkelijks gebeurd.
Sluiten
Doe de stroom eens uit, tis na enen geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
Oja :
[..]
Niks om ontopic over te lullen morgen dus.
T zal me een saai dagje worden dan.
09-01-2009 01:53:38quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat er over de hele wereld op die speler geboden kan worden. vroeg is dus relatief.
Oja kut zijn ze zeker vergeten. Snel ff mn licht uit doen dan valt t niet op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Doe de stroom eens uit, tis na enen geweest
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
09-01-2009 01:53:38
13 625 online gebruikers
![]()
![]()
zelfsquote:15 331 online gebruikers
leuke spelert hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jay Howe (229012047)
Ireland 24 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2009
[..]
![]()
![]()
![]()
3e is m'n topscorer, die toch echt moet scoren zondag om alleen de titel op te eisen.quote:Training report
Your trainer Johan Hurenkamp has noted the following:
delirious Mario Cabezón Increased his passing skill from excellent to formidable.
delirious Espen Berntsen His passing proficiency improved from solid to excellent.
delirious Tzoori Gaist All that hard work paid off! His passing skill improved from solid to excellent.
Mijn spits is ook van zwak naar matig verdedigen gegaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn topscorer heeft zijn verdedigen skillz verbeterd...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:32 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Geen stijgerts in weer eens een weekje passing-training
Maakt niet uit slimpie. Vanacht om 2u waren er ook nog 15.000 managers online.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heeft iemand dat linkje nog eens waar in staat hoe laat je de speler het beste te koop kunt zetten?
Hoe lang ga je want anders mis je wel meer dan 1 topicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:05 schreef Grumpey het volgende:
Dit topic gaat me echt veel te snel, zometeen ga ik er nog eentje missen bij mijn wintersport van over een week! Doe es wat rustiger ofzo
ja maar dat komt door de TU natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt niet uit slimpie. Vanacht om 2u waren er ook nog 15.000 managers online.
ok maar dan zijn er normaal misschien 10.000 online. Ok s'nachts heb je bidwars.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja maar dat komt door de TU natuurlijk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
ja das waar.. momenteel gaat het bij mij ook gebeuren dalijk
JUBILEUM TOPIC!!!quote:
afgelopen week trainde ik openingen maken, omdat ik in de competitie toch nog een representatief team nodig had.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat voor passen train je dan?
[..]
tis vroeg jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
ik hoop t voor je.
[..]
JUBILEUM TOPIC!!!
Net als bij 249.2, krijgen we dan 499.2 om daarna meteen naar 501 te gaan. Jubilieum-topics zijn zo 2001...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
ik hoop t voor je.
[..]
JUBILEUM TOPIC!!!
Hulp nodig ergens mee?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tis vroeg ja
Maar ik bedoel niet jubileum topic.. maar ik moet nog 210 topic invoeren, zodat deze reeks is ingevoerd voor statistieken
ok. Zonde dat je geen poppers had dan. Waarschijnlijk volgende week wel. Ik had met verdedigen ook niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:03 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
afgelopen week trainde ik openingen maken, omdat ik in de competitie toch nog een representatief team nodig had.
owquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tis vroeg ja
Maar ik bedoel niet jubileum topic.. maar ik moet nog 210 topic invoeren, zodat deze reeks is ingevoerd voor statistieken
Ja ga jij m eens helpen je hebt toch geen reet te doenquote:
nee.. hoef er nug nog maar 185quote:
Ik ben nu even bezig om de database van een apotheek helemaal overhoop te halen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok. Zonde dat je geen poppers had dan. Waarschijnlijk volgende week wel. Ik had met verdedigen ook niks.
[..]
owsuc7
[..]
Ja ga jij m eens helpen je hebt toch geen reet te doen
Heb mn training nu veranderd naar Korte pass, en voor komende zondag (BOT) en komende woensdag 2-5-3 opstellingen neergezet. Hopen dat het beter gaatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok. Zonde dat je geen poppers had dan. Waarschijnlijk volgende week wel. Ik had met verdedigen ook niks.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. hoef er nug nog maar 185
Af en toe pak ik er gewoon een paar...
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8 kan je stiekem al kijken voor de statistieken van de eerste 105 topics en de laatste 2Ook mooi om te zien dat OP hier nog niet in de top 10 van spammer staat. Overigens wel de topper van het meeste aantal posts in 1 topic
Ik ben bang dat je vanzelf omhoog gaat in die top 10 als er nog meer topics bijkomen. Van de huidige toppers komt alleen Hives af en toe nog ff langsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist dat t wel mee zou vallen! Wel leuk dat ik toch nog ergens boven aan sta.
Ongetwijfeld!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Heb mn training nu veranderd naar Korte pass, en voor komende zondag (BOT) en komende woensdag 2-5-3 opstellingen neergezet. Hopen dat het beter gaat
Scherpquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
90 posts in 1 topic. Dat is 30%...
Klopt maar ik ben pas in 2006 op fok gekomen dus ik zal nog een heleboel moeten inhalen. Ik ben ook een aantal maanden tussen 2006 en nu niet op Fok! geweest. Het zal toch nog wel even duren voor ik gestegen ben. Al ben ik wel benieuwd waar ik sta als alles is ingevoerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je vanzelf omhoog gaat in die top 10 als er nog meer topics bijkomen. Van de huidige toppers komt alleen Hives af en toe nog ff langs
30% slechts?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
90 posts in 1 topic. Dat is 30%...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Elke 3 post een eigen post neer zetten. Dat moet te verbeteren zijn...
ik ook.. maar wel een beetje geduld hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben pas in 2006 op fok gekomen dus ik zal nog een heleboel moeten inhalen. Ik ben ook een aantal maanden tussen 2006 en nu niet op Fok! geweest. Het zal toch nog wel even duren voor ik gestegen ben. Al ben ik wel benieuwd waar ik sta als alles is ingevoerd.
Ik in 2003.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben pas in 2006 op fok gekomen dus ik zal nog een heleboel moeten inhalen. Ik ben ook een aantal maanden tussen 2006 en nu niet op Fok! geweest. Het zal toch nog wel even duren voor ik gestegen ben. Al ben ik wel benieuwd waar ik sta als alles is ingevoerd.
Gewoon optellen dan maar. En waarom steeds een nickchange dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zal nooit hoog komen in dat soort statistieken. Dit is al mn derde nick namelijk
De eerste was ik zat, en de tweede kwam door mn toenmalige vriendinquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon optellen dan maar. En waarom steeds een nickchange dan?
Ja. Maar het kan nog veel sneller. Binnen 2 uur moet ook te doen zijn...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
We hebben de afgelopen 2 topics wel op 1 en 2 gezet qua snelheid van vol posten spammen.
En daarom moet je nooit iets met je vriendinnen in je nickname zetten...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
De eerste was ik zat, en de tweede kwam door mn toenmalige vriendin
Makkelijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar het kan nog veel sneller. Binnen 2 uur moet ook te doen zijn...
Mn vriendin stond niet in mn nickname...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En daarom moet je nooit iets met je vriendinnen in je nickname zetten...
Het is net de bedoeling om een zo laag mogelijk usernummer te krijgen. Dat heeft het meeste aanzien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Mn vriendin stond niet in mn nickname...
Maar goed, deze is ook prima. Al ga ik misschien wel weer terug naar mn eerste
Ik gebruik al sinds het spel Outpost uit kwam deze nick. Maakt niet uit waar of welke site of zow altijd Outpost76. Dan laat je tenminste een spoor achter op t netquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Mn vriendin stond niet in mn nickname...
Maar goed, deze is ook prima. Al ga ik misschien wel weer terug naar mn eerste
Maar ik ben toch eerder geregistreerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was er al bij in het eerst topic
doe ik evenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
#288 was trouwens het allersnelst. Dus al die er even ingezet kan worden.![]()
nou enquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar ik ben toch eerder geregistreerd.
De nick RealBizkit666 heb ik anders ook al sinds 1993 of zo. Toen Limp Bizkit hun eerste CD uitbracht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gebruik al sinds het spel Outpost uit kwam deze nick. Maakt niet uit waar of welke site of zow altijd Outpost76. Dan laat je tenminste een spoor achter op t net
T maffe is dat Outpost nu een firewall is die ik (toen ik daar achter kwam) ook meteen heb geinstalleerd.
niet waarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
En die statistieken hebben geen auto-update, dus 290 moet weer opnieuw ingevoerd worden straks.
Ehm moeten wij dat doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moeten we een goed tijdstip uitkiezen om dat te gaan doen. Een zaterdag? Morgen dus?
Ah, elk uur. Zo kom je nog wat te weten op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet waar
Laatste 2 topics worden elk uur geupdate.. zolang de naam maar begint met Hattrick #
289 langzamer dan 290?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm moeten wij dat doen?
Pas als deel 289 langzamer blijkt te zijn vind ik t een plan. Anders heb ik er niet zo heel veel zin in.
Kijk van die spam hoer kan ik dan al nooit winnen.quote:
Logies als Oprichter van de Fok! Fed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was er al bij in het eerst topic
Als je kijkt naar wie in het eerste topic hebben gepost, daar zijn er nu maar meer 2 of 3 over of zo...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk van die spam hoer kan ik dan al nooit winnen.
[..]
Logies als Oprichter van de Fok! Fed.
En dan zijn er nog van die spamhoeren die zo nodig in ieder topic nog ff 1 post willen plaatsen all1 maar om hoger te komen.Verder melden ze helaas niets meer.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah kijk. Nu sta ik meteen bovenaan met 97...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet waar
Laatste 2 topics worden elk uur geupdate.. zolang de naam maar begint met Hattrick #
Nederlands is moeilijk he knul. (vooral als je te snel wil typenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar wie in het eerste topic hebben gepost, daar zijn er nu maar meer 2 of 3 over of zo...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Delete dat topic eens nico! Gewoon zeggen dat er iets is mis gegaan met een update oid. Dat gelooft ie vast wel.
Dat moet jij nodig zeggen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nederlands is moeilijk he knul. (vooral als je te snel wilT typen)
quote:Hattrick #288: Hoe zet ik een speler op de transferlijst? (0.30 posts per minuut)
Dan moeten we een 3 keer zo snel worden inderdaad. Het topic moet dan binnen 5 uur vol zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DAmn wat zijn we traag. Dat moet makkelijk hoger kunnen. Dit is bij lange na nog niet 1 post per minuut.
Dat is een spelling vaut. T ging mij over een typo vriend.quote:
Het was een woordje van slechts 3 letters wat ik vergat...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is een spelling vaut. T ging mij over een typo vriend.![]()
Volgens mij is wil ook goed in die zin maar goed ik ben dan ook lesdycties.
5u?? Das nog veel te traag. Het moet binnen een uur vol anders begin ik er niet eens aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moeten we een 3 keer zo snel worden inderdaad. Het topic moet dan binnen 5 uur vol zijn.
Prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
5u?? Das nog veel te traag. Het moet binnen een uur vol anders begin ik er niet eens aan.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah, een toekomstige naam:
Hattrick #... Het topic dat binnen 1 uur vol moet zijn
En wie denk je dat daar aan mee willen helpen? Acturus kon voor de kerst ook aardig spammen. Ik vraag me af of hij al beter is. Lekker begin van je jaar. Ziek zijn.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als iedereen dan meehelpt, dan is het zo gepiept. Dus we moeten even met ons allen een tijdstip uitzoeken.
Supriyurtje of zoiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En wie denk je dat daar aan mee willen helpen? Acturus kon voor de kerst ook aardig spammen. Ik vraag me af of hij al beter is. Lekker begin van je jaar. Ziek zijn.......
Anders kom ik nooit op 1.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Supriyurtje of zoiets.
FrituurVetPet of zoiets.
Rompompommelom of zoiets.
Outpost of zoiets.
RealBizkit of zoiets.
Psychopaat of zoiets.
Paashaas of zoiets.
ScudRaket of zoiets.
Je was te snel met quoten, ik heb er nog een naam bij gezet.quote:
Prima met 8 man is dat slechts 0,625 post per minuut. Dat moet toch wel te doen zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je was te snel met quoten, ik heb er nog een naam bij gezet.
En je zal denk ik eerder in de top 10 staan dan mij qua aantal posts. Ik ben niet zo heel actief geweest in het begin met posten.
Dat is zeker te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima met 8 man is dat slechts 0,625 post per minuut. Dat moet toch wel te doen zijn?
Sorry. Ik moest even in de topics terug kijken wie er nu allemaal meer dan 3 posts hadden. En ik ben Ruudt nog vergeten.quote:Ik en snel??? Jij eerder langzaam. Er zullen nog wel meer Fok! Hattrickers zijn die daar aan mee willen doen hoor.
Dan moet je minimaal 98 posts halen. En dat is ongeveer 33%. Eerst eens kijken wat 290 in de stats doet straks...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
Het gaat me niet om de hoeveelheid posts totaal. Maar per topic. Dat totaal haal ik toch nooit in.![]()
Drummerdude????? En zo zijn er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[q]Sorry. Ik moest even in de topics terug kijken wie er nu allemaal meer dan 3 posts hadden. En ik ben Ruudt nog vergeten.
eitje!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je minimaal 98 posts halen. En dat is ongeveer 33%. Eerst eens kijken wat 290 in de stats doet straks...
Zo beter dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
4 minuten geen post? Doe eens normaal!
Welke hou je nou of ga je weer een hele nieuwe nick verzinnen? Dit wordt best verwarrend voor mensen die hier niet zo veel posten spammen als RealBizzKit666.quote:
Sorry. Ik was even het nieuws aan het lezen. Maar ik zal erbij blijven nu.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
4 minuten geen post? Doe eens normaal!
Nog geen ideequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke hou je nou of ga je weer een hele nieuwe nick verzinnen? Dit wordt best verwarrend voor mensen die hier niet zo veel posten spammen als RealBizzKit666.
FiPaPo![]()
Nieuws lezen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry. Ik was even het nieuws aan het lezen. Maar ik zal erbij blijven nu.
De FiFiPaPo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke hou je nou of ga je weer een hele nieuwe nick verzinnen? Dit wordt best verwarrend voor mensen die hier niet zo veel posten spammen als RealBizzKit666.
FiPaPo![]()
Bij jou aangebeld? Heb je vrienden dan? Dat gaat toch heul niet, naast het volspammen van dit topicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nieuws lezen?![]()
Er werd net bij me aangebeld en ik ga toch ook niet weg om zo iets idioots te doen als de deur openen.
Het was hondennieuws. De moeder van mijn hond had 16 pups en dat is een Berner Sennen. En zo een dalmatiër komt in het nieuws met 18... Oneerlijk zeg ik je.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nieuws lezen?![]()
Er werd net bij me aangebeld en ik ga toch ook niet weg om zo iets idioots te doen als de deur openen.
Af en toe de hattrick site openen en een opstelling maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij jou aangebeld? Heb je vrienden dan? Dat gaat toch heul niet, naast het volspammen van dit topic
Er zijn mensen die andere instellingen hebben, en dan weet je niet voor welke pagina die post is. Door het er voor te zetten weer iedereen welke instellingen er gebruikt zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
FiPaPo kan op pagina 2, 3, 4, 5, en 6. Het pagina nr staat er al dus niet nodig!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij jou aangebeld? Heb je vrienden dan? Dat gaat toch heul niet, naast het volspammen van dit topic
Een realdoll?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Daarom deed ik ook niet open.![]()
Ow kut ik had nog wat besteld via internet.
Violetas is m'n reserve keeper, maar de rest zijn uiterst nuttige pops. Nu nog even bezinnen of en zoja wie ik ga verkopen om met toffe trainees af te dalen.quote:Your trainer Ksenofont Talkowski has noted the following:
Barend Welgemoed His passing proficiency improved from formidable to outstanding.
Txema Aguilar All that hard work paid off! His passing skill improved from inadequate to passable.
Violetas Tupikovskis Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from wretched to poor.
Jo Thys His training efforts showed good results as his passing abilities increased from inadequate to passable.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je vanzelf omhoog gaat in die top 10 als er nog meer topics bijkomen. Van de huidige toppers komt alleen Hives af en toe nog ff langs
How how vergeet Travian niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Af en toe de hattrick site openen en een opstelling maken.
Je kunt ook alle drie de namen achter elkaar zetten gewoon. En daar dan een afkorting van nemen met telkens 2 tekens van elk apart woord...quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Shit. Overleg... Kan iemand het topic even op pauze zetten..
De oudste lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:32 schreef rompompom het volgende:
TU:
[..]
Violetas is m'n reserve keeper, maar de rest zijn uiterst nuttige pops. Nu nog even bezinnen of en zoja wie ik ga verkopen om met toffe trainees af te dalen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:41 schreef Grumpey het volgende:
spelers te koop. Iemand nog een bod op mijn keeper?
Ik vind m anders best aardig. All1 heb ik die 7 mil niet en kan ik zn salaris al helemaal niet op hoesten. Ik ben al blij met mijn keep.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:46 schreef Grumpey het volgende:
zo goed is ie ook weer niet
Marten Guichelaar (78905732)
27 years and 73 days, Next birthday: 17-02-2009
In solid form, formidable stamina.
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has outstanding experience and disastrous leadership abilities.
Owner: Grumpelix (since 02-01-2007)
Total Skill Index (TSI): 121 490
Wage: 63 720 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Asking price: 6 950 000 ¤
Keeper: magical
Defending: wretched
Dat had ik nou ook al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, even uitgeslapen en het topic wordt hier alweer heerlijk vol gespamd, heerlijk!
Helemaal niks boeiends in de TU, dus helaas weer een paar dagen niks over Hattrick te melden
Niet dat het een ramp is natuurlijkquote:
+1quote:Abraham van den Brakel
22 jaar en 44 dagen, TSI = 20 240
slecht in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: matig
Vleugelspel: formidabel
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: waardeloos
Ik las Huichelaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:46 schreef Grumpey het volgende:
zo goed is ie ook weer niet
Marten Guichelaar (78905732)
27 years and 73 days, Next birthday: 17-02-2009
In solid form, formidable stamina.
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has outstanding experience and disastrous leadership abilities.
Owner: Grumpelix (since 02-01-2007)
Total Skill Index (TSI): 121 490
Wage: 63 720 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Asking price: 6 950 000 ¤
Keeper: magical
204k slechtsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
leuke spelert hoor!![]()
Was t wachten wel waard zeker?
Wat heb je er voor betaald?
Ik heb niet slechts drie spelers die ik op passen train, dus het gaat om een groter plaatje dan alleen m'n stijgerts.quote:
Ja dat is t wel! Ik wil iedere week stijgers! (Ik ben misschien iets wat verwent door t SH trainen)quote:
Beter dus dan je max plaatsen en gaan slapen.quote:
Dat je meer dan 3 passen trainies hebt snap ik. Het leek mij all1 t meest logies dat je de oudste weg doet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb niet slechts drie spelers die ik op passen train, dus het gaat om een groter plaatje dan alleen m'n stijgerts.
Dat was ook maar 30k meer hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
Beter dus dan je max plaatsen en gaan slapen.
[..]
Kerstmis is net geweestquote:
Geen stijgers is bij mij eigenlijk ook wel een ramp, het is te hopen dat er volgende week een paar gaan!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat is t wel! Ik wil iedere week stijgers! (Ik ben misschien iets wat verwent door t SH trainen)
[..]
T gaat lekker dus die reorganisatie!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat was ook maar 30k meer hoor![]()
Maar het maakte niets uit, het bod stond op 200k en mijn eerste bod werd al niet meer overboden.
Vanavond nog een trainee listen en dan begin volgende week weer een nieuwe zoeken. En zo langzamerhand al mn kut trainees een voor een na een pop uitzwaaien.
quote:
quote:Piet Griever (158386314)
22 years and 42 days, Next birthday: 20-03-2009
In solid form, excellent stamina.
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 05-05-2007)
Total Skill Index (TSI): 57 060
Wage: 16 170 €/week
Current skills
Keeper: disastrous
Playmaking: supernatural
Winger: poor
Passing: solid
Scoring: solid
Set pieces: poor
quote:Tom Haug (159123778)
22 years and 50 days, Next birthday: 12-03-2009
In solid form, excellent stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has weak experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 05-05-2007)
Total Skill Index (TSI): 61 860
Wage: 30 612 €/week including 20% Bonus
Current skills
Keeper: disastrous
Playmaking: titanic
Winger: wretched
Passing: passable
Scoring: wretched
Set pieces: poor
En beter dan verwacht. Die trainee die er vanavond op gaat ga ik toch zo'n 200k winst opmaken na 3 maanden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T gaat lekker dus die reorganisatie!![]()
Gewoon voor de lol vragen wat een speler waard zou zijn...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, even uitgeslapen en het topic wordt hier alweer heerlijk vol gespamd, heerlijk!
Helemaal niks boeiends in de TU, dus helaas weer een paar dagen niks over Hattrick te melden
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol vragen wat een speler waard zou zijn...
Ik ben geen ambtenaar die van mijn belastingcentjes betaald moet worden...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Jemig.. een middagje niet komen kijken en het topic is volgespamd evenals het volgende topic...![]()
Heeft iedereen ijsvrij of zo?
Een beetje in de trant van...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol vragen wat een speler waard zou zijn...
Of niet helemaal ?quote:26. Yoeri van Schendelen (E1)
34 jaar en 81 dagen, TSI = 30
redelijk in vorm, conditie matig [Snel]
Keepen: 2/20 waardeloos
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 0/20 niet-bestaand
Spelhervatting: 4/20 zwak
quote:
Zo iets ja. Maar wat heeft die speler aan ervaring en leiderschap. Want dan zou het nog een toekomstig coach kunnen zijn en dat leverd ook nog wel wat centjes op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een beetje in de trant van...
Goh jongens, zouden jullie deze speler nog listen, of kan ik hem beter ontslaan?
[..]
Of niet helemaal ?
Dat is altijd lekker. Door dat ik die ouwe lul trainie van jou heb gekocht heb ik zelf ook maar een trainie tekoop gezet. Die heb ik ± 4 weken geleden gekocht voor 171k. Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En beter dan verwacht. Die trainee die er vanavond op gaat ga ik toch zo'n 200k winst opmaken na 3 maanden.
Kut!quote:
Dat heb ik bewust weg gelaten hoor... slecht matigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo iets ja. Maar wat heeft die speler aan ervaring en leiderschap. Want dan zou het nog een toekomstig coach kunnen zijn en dat leverd ook nog wel wat centjes op.
Ik zet er vanavond ook eentje op. Daar hoop ik een 600k voor te kunnen vangen. Ik kan alleen niet kijken waar ik hem voor gekocht had.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En beter dan verwacht. Die trainee die er vanavond op gaat ga ik toch zo'n 200k winst opmaken na 3 maanden.
hehe dan krijg je dus erg weinig van mij..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben geen ambtenaar die van mijn belastingcentjes betaald moet worden...![]()
Ik krijg betaald van iedere keer dat je naar de dokter of apotheek gaat...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Jemig.. een middagje niet komen kijken en het topic is volgespamd evenals het volgende topic...![]()
Heeft iedereen ijsvrij of zo?
TU:
Vorm: +6/-6
Conditie: 0/-1
Verdedigen: +2/0 (helaas 2 spelers die er niet voor getraind worden..)
Dan kun je hem beter ontslaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust weg gelaten hoor... slecht matig
Je was toch ziek nu? Moet je dan niet even bij de dokter langs om pillen te vragen die je vervolgens in de apotheek moet gaan halen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hehe dan krijg je dus erg weinig van mij..
ik moet je wel waarschuwen voor levi, hij kan echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker. Door dat ik die ouwe lul trainie van jou heb gekocht heb ik zelf ook maar een trainie tekoop gezet. Die heb ik ± 4 weken geleden gekocht voor 171k. Ik ben benieuwd!
Jou trainie probeer ik dan nog wat op te trainien om m straks makkelijker te verkopen. Als ik m list voor 3k is er toch niemand zo gek (als ik) om m te kopen
233kquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zet er vanavond ook eentje op. Daar hoop ik een 600k voor te kunnen vangen. Ik kan alleen niet kijken waar ik hem voor gekocht had.
Iemand die zo vriendelijke wilt zijn om dat even te kijken. Het gaat om Darius Omen.
Dank je. Dan is 370k ook netjes verdiend.quote:
Die mijlpalen vind ik nu echt niets toevoegen aan het spel om eerlijk te zijn... Met name die van geen kosten is onmogelijk om te behalen tegenwoordig...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik moet je wel waarschuwen voor levi, hij kan echt helemaal niks.
hij zat dan ook in mn beginteam
Ms moet ik hem terugkopen, dan heb ik een mijlpaal bereiktontsla ik hem daarna wel
Hij is nog 17 ook zie ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dank je. Dan is 370k ook netjes verdiend.
Hij heeft uitstekend verdedigen en matig passen. En nog realtief jong qua dagen. Hij gaat voor een minimum van 500k gelist worden, dus als iemand hem wilt dan weet die dat alvast.
Het trainen van 17 jarige gaat het snelste.quote:
Wat moet je daarvoor doen dan? Lijkt me onrealtistisch een week totaal 0 aan kosten te hebben?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die mijlpalen vind ik nu echt niets toevoegen aan het spel om eerlijk te zijn... Met name die van geen kosten is onmogelijk om te behalen tegenwoordig...
Ik heb de afgelopen tijd ook voor 2 milj. geïnvesteerd in 3 17 jarige positiespeltrainees die ik eigenlijk ook tot 20/21wil optrainen, plus het feit dat ik een redelijk representatief elftal op de been heb mits de vorm er is en het middenveld nog wat groeit! Het maakt het spel alleen wel wat minder spannend met zulke lange termijn plannen, maar geduld is een schone zaak!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het trainen van 17 jarige gaat het snelste.
Al mijn trainees zijn nu nog 17. Daar ga ik er drie van houden die ik tot 20/21 jaar optrain. Dat worden mijn A-verdedigers.
Er is een tijdje geweest dat je in de laatste week geen loonkosten hoefde te betalen. Dat is geloof ik 2 keer voorgekomen, toen was het mogelijk om die te halen. Als je dan een stadion met 0 plaatsen had, geen jeugd, geen personeel en positief saldo had, dan kreeg je die mijlpaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat moet je daarvoor doen dan? Lijkt me onrealtistisch een week totaal 0 aan kosten te hebben?
Met eigen kweek is ook lastig als je het niet meteen je eerste wedstrijd doet.
Jij iig nietquote:
Logies als je hem als vleugelspeler opstelt met slecht vleugel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik moet je wel waarschuwen voor levi, hij kan echt helemaal niks.
hij zat dan ook in mn beginteam
Ms moet ik hem terugkopen, dan heb ik een mijlpaal bereiktontsla ik hem daarna wel
matig passenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dank je. Dan is 370k ook netjes verdiend.
Hij heeft uitstekend verdedigen en matig passen. En nog realtief jong qua dagen. Hij gaat voor een minimum van 500k gelist worden, dus als iemand hem wilt dan weet die dat alvast.
Om die reden heb ik dan 3 spelers die ik langer train, en 5 trainees die ik verkoop zodra ze gepopt zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd ook voor 2 milj. geïnvesteerd in 3 17 jarige positiespeltrainees die ik eigenlijk ook tot 20/21wil optrainen, plus het feit dat ik een redelijk representatief elftal op de been heb mits de vorm er is en het middenveld nog wat groeit! Het maakt het spel alleen wel wat minder spannend met zulke lange termijn plannen, maar geduld is een schone zaak!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is een tijdje geweest dat je in de laatste week geen loonkosten hoefde te betalen. Dat is geloof ik 2 keer voorgekomen, toen was het mogelijk om die te halen. Als je dan een stadion met 0 plaatsen had, geen jeugd, geen personeel en positief saldo had, dan kreeg je die mijlpaal.
Hij was er niet voor mn ratings. Hij heeft dan ook nooit in het eerste gevoetbald.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies als je hem als vleugelspeler opstelt met slecht vleugel.
Nee hoor gewoon in t tussen seizoen 2 5 3 spelen korte passen trainen en al je trainies er in zetten!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met eigen kweek is ook lastig als je het niet meteen je eerste wedstrijd doet.
Dat hoop ik wel. Ik vind 1 paaskonijn al wel weer genoeg namelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, maar dat betekent wat anders...
Edit dan eerst de op in wiki!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zal alvast het nieuwe topic aanmaken en onder de post knop houden...
Ik geloof het wel. Ik lach hét alleen uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is seriues hoor. Vraag maar na op het hattrickforum zelf.
Ik dacht dat korte pass voor verdedigende spelers was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon in t tussen seizoen 2 5 3 spelen korte passen trainen en al je trainies er in zetten!
Da's openingen makenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik lach hét alleen uit.
[..]
Ik dacht dat korte pass voor verdedigende spelers was.
Nog niet over het grapje heen dat ie GM was ? Of was jij dat niet ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Ik vind 1 paaskonijn al wel weer genoeg namelijk.
Met openingen maken wel ja, zoals afgelopen woensdag.quote:
Nee das openingen maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik lach hét alleen uit.
[..]
Ik dacht dat korte pass voor verdedigende spelers was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |