Ik gebruik al sinds het spel Outpost uit kwam deze nick. Maakt niet uit waar of welke site of zow altijd Outpost76. Dan laat je tenminste een spoor achter op t netquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Mn vriendin stond niet in mn nickname...
Maar goed, deze is ook prima. Al ga ik misschien wel weer terug naar mn eerste
Maar ik ben toch eerder geregistreerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was er al bij in het eerst topic
doe ik evenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
#288 was trouwens het allersnelst. Dus al die er even ingezet kan worden.![]()
nou enquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar ik ben toch eerder geregistreerd.
De nick RealBizkit666 heb ik anders ook al sinds 1993 of zo. Toen Limp Bizkit hun eerste CD uitbracht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gebruik al sinds het spel Outpost uit kwam deze nick. Maakt niet uit waar of welke site of zow altijd Outpost76. Dan laat je tenminste een spoor achter op t net
T maffe is dat Outpost nu een firewall is die ik (toen ik daar achter kwam) ook meteen heb geinstalleerd.
niet waarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
En die statistieken hebben geen auto-update, dus 290 moet weer opnieuw ingevoerd worden straks.
Ehm moeten wij dat doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moeten we een goed tijdstip uitkiezen om dat te gaan doen. Een zaterdag? Morgen dus?
Ah, elk uur. Zo kom je nog wat te weten op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet waar
Laatste 2 topics worden elk uur geupdate.. zolang de naam maar begint met Hattrick #
289 langzamer dan 290?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm moeten wij dat doen?
Pas als deel 289 langzamer blijkt te zijn vind ik t een plan. Anders heb ik er niet zo heel veel zin in.
Kijk van die spam hoer kan ik dan al nooit winnen.quote:
Logies als Oprichter van de Fok! Fed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was er al bij in het eerst topic
Als je kijkt naar wie in het eerste topic hebben gepost, daar zijn er nu maar meer 2 of 3 over of zo...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk van die spam hoer kan ik dan al nooit winnen.
[..]
Logies als Oprichter van de Fok! Fed.
En dan zijn er nog van die spamhoeren die zo nodig in ieder topic nog ff 1 post willen plaatsen all1 maar om hoger te komen.Verder melden ze helaas niets meer.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah kijk. Nu sta ik meteen bovenaan met 97...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet waar
Laatste 2 topics worden elk uur geupdate.. zolang de naam maar begint met Hattrick #
Nederlands is moeilijk he knul. (vooral als je te snel wil typenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar wie in het eerste topic hebben gepost, daar zijn er nu maar meer 2 of 3 over of zo...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Delete dat topic eens nico! Gewoon zeggen dat er iets is mis gegaan met een update oid. Dat gelooft ie vast wel.
Dat moet jij nodig zeggen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nederlands is moeilijk he knul. (vooral als je te snel wilT typen)
quote:Hattrick #288: Hoe zet ik een speler op de transferlijst? (0.30 posts per minuut)
Dan moeten we een 3 keer zo snel worden inderdaad. Het topic moet dan binnen 5 uur vol zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DAmn wat zijn we traag. Dat moet makkelijk hoger kunnen. Dit is bij lange na nog niet 1 post per minuut.
Dat is een spelling vaut. T ging mij over een typo vriend.quote:
Het was een woordje van slechts 3 letters wat ik vergat...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is een spelling vaut. T ging mij over een typo vriend.![]()
Volgens mij is wil ook goed in die zin maar goed ik ben dan ook lesdycties.
5u?? Das nog veel te traag. Het moet binnen een uur vol anders begin ik er niet eens aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moeten we een 3 keer zo snel worden inderdaad. Het topic moet dan binnen 5 uur vol zijn.
Prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
5u?? Das nog veel te traag. Het moet binnen een uur vol anders begin ik er niet eens aan.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah, een toekomstige naam:
Hattrick #... Het topic dat binnen 1 uur vol moet zijn
En wie denk je dat daar aan mee willen helpen? Acturus kon voor de kerst ook aardig spammen. Ik vraag me af of hij al beter is. Lekker begin van je jaar. Ziek zijn.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als iedereen dan meehelpt, dan is het zo gepiept. Dus we moeten even met ons allen een tijdstip uitzoeken.
Supriyurtje of zoiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En wie denk je dat daar aan mee willen helpen? Acturus kon voor de kerst ook aardig spammen. Ik vraag me af of hij al beter is. Lekker begin van je jaar. Ziek zijn.......
Anders kom ik nooit op 1.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Supriyurtje of zoiets.
FrituurVetPet of zoiets.
Rompompommelom of zoiets.
Outpost of zoiets.
RealBizkit of zoiets.
Psychopaat of zoiets.
Paashaas of zoiets.
ScudRaket of zoiets.
Je was te snel met quoten, ik heb er nog een naam bij gezet.quote:
Prima met 8 man is dat slechts 0,625 post per minuut. Dat moet toch wel te doen zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je was te snel met quoten, ik heb er nog een naam bij gezet.
En je zal denk ik eerder in de top 10 staan dan mij qua aantal posts. Ik ben niet zo heel actief geweest in het begin met posten.
Dat is zeker te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima met 8 man is dat slechts 0,625 post per minuut. Dat moet toch wel te doen zijn?
Sorry. Ik moest even in de topics terug kijken wie er nu allemaal meer dan 3 posts hadden. En ik ben Ruudt nog vergeten.quote:Ik en snel??? Jij eerder langzaam. Er zullen nog wel meer Fok! Hattrickers zijn die daar aan mee willen doen hoor.
Dan moet je minimaal 98 posts halen. En dat is ongeveer 33%. Eerst eens kijken wat 290 in de stats doet straks...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
Het gaat me niet om de hoeveelheid posts totaal. Maar per topic. Dat totaal haal ik toch nooit in.![]()
Drummerdude????? En zo zijn er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[q]Sorry. Ik moest even in de topics terug kijken wie er nu allemaal meer dan 3 posts hadden. En ik ben Ruudt nog vergeten.
eitje!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je minimaal 98 posts halen. En dat is ongeveer 33%. Eerst eens kijken wat 290 in de stats doet straks...
Zo beter dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
4 minuten geen post? Doe eens normaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |