Tja das een keuze die je zelf maken moet. Ik vind t erg moeilijk om daar over te oordelen. Was je opstelling?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Overigens had ik al halverwege het seizoen een goed spits gehaald met redelijk passen en redelijk verd begin 20. Voor 150k nu. Hij is nu volgens de transfervergelijking aanzienlijk meer waard, zouden jullie hem listen omdat ik al het geld dat ik nu kan krijgen kan gebruiken, of toch houden omdat een nieuwe spits kopen dan nu uiteraard ook duurder is dan toen?
Ik weet niet of je het nu al heel hard nodig hebt! Nu investeren in iets wat 'net ietsje' beter is lijkt leuk, maar of je er op de lange termijn veel aan hebt! Ik deed het 'vroegaah' ook zo (de ene impuls aankoop/verkooop na de andere), maar daar heb ik op een gegeven moment ook de rekening voor betaald!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Overigens had ik al halverwege het seizoen een goed spits gehaald met redelijk passen en redelijk verd begin 20. Voor 150k nu. Hij is nu volgens de transfervergelijking aanzienlijk meer waard, zouden jullie hem listen omdat ik al het geld dat ik nu kan krijgen kan gebruiken, of toch houden omdat een nieuwe spits kopen dan nu uiteraard ook duurder is dan toen?
Zeker een immigrant uit ierlandquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik denk toch dat ik hem ga houden. Hij is pas 22 dus gaat nog wel wat seizoenen mee en is dan nog steeds verkoopbaar, dus is misschien toch moeilijker te vervangen dan ik net schreef nu ik erover nadenk.
Overigens is het een spanjaard genaamd Toni Lopez. Ik krijg daar meteen een visualisatie van qua uiterlijk, toch even schrikken als het dan een bleekscheterige redhead blijkt te zijn
Klopt! Mij is het zelfde overkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nu al heel hard nodig hebt! Nu investeren in iets wat 'net ietsje' beter is lijkt leuk, maar of je er op de lange termijn veel aan hebt! Ik deed het 'vroegaah' ook zo (de ene impuls aankoop/verkooop na de andere), maar daar heb ik op een gegeven moment ook de rekening voor betaald!
Maar het blijft je eigen keus en zelf uitvinden hoe het niet moet is ook best leuk!
Ik denk dat het slimmer is gewoon alleen een spits erbij halen, en niet die ander ook vervangen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nu al heel hard nodig hebt! Nu investeren in iets wat 'net ietsje' beter is lijkt leuk, maar of je er op de lange termijn veel aan hebt! Ik deed het 'vroegaah' ook zo (de ene impuls aankoop/verkooop na de andere), maar daar heb ik op een gegeven moment ook de rekening voor betaald!
Maar het blijft je eigen keus en zelf uitvinden hoe het niet moet is ook best leuk!
Knight Rider 2008 is een echte aanrader.quote:
Is met bijna elke serie zo. Ik volg aandachtig de nieuwe Terminator serie die nu in seizoen twee zit. Ook een echte aanrader trouwens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Knight Rider 2008 is een echte aanrader.
Ik zou wel aanbevelen om eerst de pilot te kijken. Dan snap je de personages in de serie wat beter.
Mwa daar vind ik niet byzonder veel aan. Ik heb m bijna volledig omlaag geladen maar t valt nog steeds tegen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is met bijna elke serie zo. Ik volg aandachtig de nieuwe Terminator serie die nu in seizoen twee zit. Ook een echte aanrader trouwens.
Die heeft mn ouwe ergens op bestraalde dvdtjes liggen. Maar eens een kijkje nemen als ik weer eens thuis ben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa daar vind ik niet byzonder veel aan. Ik heb m bijna volledig omlaag geladen maar t valt nog steeds tegen.
Merlin 2008 vind ik dan weer wel erg leuk.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef rompompom het volgende:
Ik heb maar één pagina, hoe zit het dan allemaal?
Ik ben nu New Amsterdam omlaag aan t laden. Ik heb er all1 nog niets van gezien dus ik weet ook niet of t leuk is. Ik kijk liever een hele serie dan aflevering voor aflevering.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die heeft mn ouwe ergens op bestraalde dvdtjes liggen. Maar eens een kijkje nemen als ik weer eens thuis ben.
Ow sow ja dat had ik kunnen weten. Heeft ie al eens verteld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij heeft het over de 50/25 posts op één pagina. Blijkbaar laadt hij alles in één keer.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Knight Rider 2008 is een echte aanrader.
Ik zou wel aanbevelen om eerst de pilot te kijken. Dan snap je de personages in de serie wat beter.
Als ik nou eens gewoon de wedstrijden waar ik op alle fronten beter was had gewonnen stond ik nu op een promotieplaats...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef Gijs_ het volgende:
Jij hebt trouwens nog wel een leuke ronde zondag! Niet dat je veel kunt winnen, maar een tweede plaats is altijd leuker dan een vierde!![]()
Koppen is altijd een plus bij een speler.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
![]()
![]()
het wordt deze: 229012047
Of deze: 202029941
Ik twijfel of er uberhaupt veel verschil tussen die twee zit, maar die belg heeft wel koppen, dus misschien beter wachten tot morgenochtend om hem even op te halen.
Dat wordt morgenochtend die ander ophalen. Heb er grofweg 243k voor dus hopen dat de vroege deadline me in het voordeel gaat werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koppen is altijd een plus bij een speler.
Hou er rekening mee dat er over de hele wereld op die speler geboden kan worden. vroeg is dus relatief.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat wordt morgenochtend die ander ophalen. Heb er grofweg 243k voor dus hopen dat de vroege deadline me in het voordeel gaat werken
Onvoorspelbare spitsen zijn ook fijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat wordt morgenochtend die ander ophalen. Heb er grofweg 243k voor dus hopen dat de vroege deadline me in het voordeel gaat werken
Dat klopt, maar houd er ook maar rekening mee dat de meeste spelers rond de GMT plus een beetje zitten en dat 11 uur wel degelijk een relatief laagbevolkt tijdstip isquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat er over de hele wereld op die speler geboden kan worden. vroeg is dus relatief.
Onvoorspelbare verdedigers maken nog wel eens fouten. Stond er.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Onvoorspelbare spitsen zijn ook fijn
Helemaal met goed passen. Helaas zitten er de komende tijd geen onvoorspelbare spitsen in mijn prijsklasse.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Onvoorspelbare spitsen zijn ook fijn
Die Ier is denk ik makkelijker te krijgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat klopt, maar houd er ook maar rekening mee dat de meeste spelers rond de GMT plus een beetje zitten en dat 11 uur wel degelijk een relatief laagbevolkt tijdstip is
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onvoorspelbare verdedigers maken nog wel eens fouten. Stond er.
Ook in Australië wordt er gespeeld en das niet GMT plus een beetje. Maar goed kijk maar wat je doet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat klopt, maar houd er ook maar rekening mee dat de meeste spelers rond de GMT plus een beetje zitten en dat 11 uur wel degelijk een relatief laagbevolkt tijdstip is
Ik was te snel met mn quick quote.quote:
Hmm... Onvoorspelbaar > of < Koppen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die Ier is denk ik makkelijker te krijgen
Denk dat Onvoorspelbaar goedkoper is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm... Onvoorspelbaar > of < Koppen?
Onvoorspelbaar heeft mijn spits ook en hij skoort vaak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm... Onvoorspelbaar > of < Koppen?
En misschien laterquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oke, dan ga ik vanavond tot 1:52 het hattrick topic volspammen
Als ik niet de stad in ga vanavond![]()
Dat word wel eerder voor dit topic. All1 t volgende ga je niet redden voor 1.52quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oke, dan ga ik vanavond tot 1:52 het hattrick topic volspammen
Als ik niet de stad in ga vanavond![]()
En dan de volgende dag er achter komen dat je 1 ton teveel hebt betaaldquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Of ik bied mn max en log dan uit
Als jij hem helpt haal je het welquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat word wel eerder voor dit topic. All1 t volgende ga je niet redden voor 1.52
Jij helpt ook aardig mee we hoeven nog maar 12 posts.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als jij hem helpt haal je het wel
Maak jij alvast deel 290 aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij helpt ook aardig mee we hoeven nog maar 12 posts.
Ow ik dacht dat jij dat zou doen.quote:
Hey jij zou gaan trainen! Scheer je weg!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik help ook nog wel even snel mee...
Het spijt me!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moest mee naar mijn schoonouders...
En geen lijnbus dus.quote:
Die was op de cauberg...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het spijt me!![]()
Vrouwen ook altijd
[..]
En geen lijnbus dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |