Ja omdat je je post snel geedit hadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het klopt wel...![]()
[ code verwijderd ]
Yup.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet past. Je kan m wel als afkorting gebruiken. Terwijl ik dit type bedenk ik me dat dat ook jou bedoeling was.....
Er stond inderdaad eerst wat teveel in. Daar heb je gelijk in. Maar daarom dat ik ook zei dat het nu wel klopte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja omdat je je post snel geedit hadMaar die ik quote daar staat toch echt wat anders
Damn dat je dat niet ziet
omg kijk nou eens goed wat er staat in de quote in topicpost 192.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er stond inderdaad eerst wat teveel in. Daar heb je gelijk in. Maar daarom dat ik ook zei dat het nu wel klopte.
Oh, je bedoel die quote edit die ik gewoon negeerde...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
omg kijk nou eens goed wat er staat in de quote in topic 192.
Dat ik gelijk had wist ik wel
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, je bedoel die quote edit die ik gewoon negeerde...
En dan ben ik edithoerquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je vergeet wat mee te quoten...
300. In mijn instellingen telt de OP niet mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
En we zijn tóch weer hard op weg naar de 301
Owja my bad!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent de quote edit hoer. dat is heel iets anders dan de edit hoer.
ja maar jij hebt bagger instellingenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
300. In mijn instellingen telt de OP niet mee.
Pas je op met je hoofd zo tegen de muur te slaan. Straks heb je een grote bult op je hoofd en dan win je de award voor lelijkste manager al helemaal...quote:
Tuurlijk. Al lukt t niet binnen 24u moet t toch wel vandaag lukken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
En we zijn tóch weer hard op weg naar de 301
Maar wel een iMac.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja maar jij hebt bagger instellingen
We hebben iig een goede voorzet gegeven voor de mensen die het vanavond vol willen spammen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar in 19 minuten word het moeilijk om het binnen 24 uur vol te krijgen.
Hey die was niet voor mij! Ik win die voor de knapste Manager!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pas je op met je hoofd zo tegen de muur te slaan. Straks heb je een grote bult op je hoofd en dan win je de award voor lelijkste manager al helemaal...
Ik ben inderaad sporten. En anders ga ik Knight Rider 2008 aflevering 10 kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We hebben iig een goede voorzet gegeven voor de mensen die het vanavond vol willen spammen!
Bagger instellingen of bagger layout pff whats in the name. Daar heeft die mac van jou niets mee te maken hoorquote:
Ik oordeel niet over mannen. Maar we hebben geen vrouwen in de Fed, dus voor mij mag je die met alle plezier winnen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey die was niet voor mij! Ik win die voor de knapste Manager!
Ik moet ook trainen... heerlijk ballen op zo'n veld!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben inderaad sporten. En anders ga ik Knight Rider 2008 aflevering 10 kijken
Ik zei iMac, niet MacBook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook zo één ?![]()
http://www.theonion.com/c(...)oduces_revolutionary
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over mannen. Maar we hebben geen vrouwen in de Fed, dus voor mij mag je die met alle plezier winnen.
Ik ga in de simulator de Aple d'Heuz opfietsen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik moet ook trainen... heerlijk ballen op zo'n veld!
Staan er in de simulator ook zo absurd veel idioten langs de kant ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga in de simulator de Aple d'Heuz opfietsen.
Trainenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik moet ook trainen... heerlijk ballen op zo'n veld!
Weet ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Staan er in de simulator ook zo absurd veel idioten langs de kant ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Staan er in de simulator ook zo absurd veel idioten langs de kant ?
Met welke hand drink je dan je bier?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trainen
Ik train all1 mn rechter hand en soms als ik vreemd ga mn linker.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar toen ik de Cauberg op reed kwam ik wel de lijnbus tegen. Ik weet niet in wat voor omstandigheden die simulatie is opgenomen.
Maar ik ga naar huis. Tot straks of zo.
met een rietje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met welke hand drink je dan je bier?
Wel thuis!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar toen ik de Cauberg op reed kwam ik wel de lijnbus tegen. Ik weet niet in wat voor omstandigheden die simulatie is opgenomen.
Maar ik ga naar huis. Tot straks of zo.
Dag mag wel zo zijn, maar we moeten toch echt naar #301quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
300. In mijn instellingen telt de OP niet mee.
Outpost twijfelde anders gister nog over mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over mannen. Maar we hebben geen vrouwen in de Fed, dus voor mij mag je die met alle plezier winnen.
Aanrader?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En anders ga ik Knight Rider 2008 aflevering 10 kijken
is tie er al? Heb pasgeleden 9 naar beneden geladen, maar nog niet gekeken..quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben inderaad sporten. En anders ga ik Knight Rider 2008 aflevering 10 kijken
In de hattrick wereld gebrt niet zo veel per dag he, we moeten toch onszelf bezig houdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef ScudRaket het volgende:
In de laatste 3 pagina's is er niet één post over HT gegaan
Stelletje SC-spammerts!
Kijk zelf zou ik zeggen :quote:
Ja die is er.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is tie er al? Heb pasgeleden 9 naar beneden geladen, maar nog niet gekeken..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In de hattrick wereld gebrt niet zo veel per dag he, we moeten toch onszelf bezig houden
Bovendien zijn de meeste mensen al 'uitgespeeld' en moeten ze zondag nog even een verplicht nummertje om des keizers baard draaien om het seizoen te voltooien!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In de hattrick wereld gebrt niet zo veel per dag he, we moeten toch onszelf bezig houden
Jij hebt trouwens nog wel een leuke ronde zondag! Niet dat je veel kunt winnen, maar een tweede plaats is altijd leuker dan een vierde!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef ScudRaket het volgende:
In de laatste 3 pagina's is er niet één post over HT gegaan
Stelletje SC-spammerts!
Ja wat denk je dat mijn keep gekost heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
Uitstekend keeprs zijn duur tegenwoordig![]()
![]()
![]()
EEN POST OVER HATTRICK!! WINWIN!
Je moet bij keepers wel opletten dat ze geen slecht verdedigen of Spelhervatten hebben want dan worden ze nog duurder. Ook al is het maar slecht.quote:1. Ogün Otluğ (115473548)
Türkiye 25 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 19-03-2009
goed in vorm,
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC RKDEO (sinds 09-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 42 750
Loon: 20 940 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
.
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Overigens had ik al halverwege het seizoen een goed spits gehaald met redelijk passen en redelijk verd begin 20. Voor 150k nu. Hij is nu volgens de transfervergelijking aanzienlijk meer waard, zouden jullie hem listen omdat ik al het geld dat ik nu kan krijgen kan gebruiken, of toch houden omdat een nieuwe spits kopen dan nu uiteraard ook duurder is dan toen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ja ik las al zoiets. Over bijstats bij keepers ga ik me op zijn vroegst wel zorgen maken als ik in een divisie zit waar ik niet binnen twee seizoenen uit promoveer. Dat zal de 7de worden denk ik zo.
Nu heb ik er nog totaal geen geld voor, sterker nog, ik moet maar andere versterkingen gaan zoeken ipv een uitstekend keeper. Misschien nog een goed/goed spits. Het oudje dat ik nu heb zat in mn beginteam, heeft dit seizoen prima werk geleverd met 16 goals maar gaat binnenkort wel verslijten. Zonde want hij had ook nog eens goed spelhervatten als bonus. Die gaat sowieso mn eregallerij in zodra het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |