Ja omdat je je post snel geedit hadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het klopt wel...![]()
[ code verwijderd ]
Yup.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet past. Je kan m wel als afkorting gebruiken. Terwijl ik dit type bedenk ik me dat dat ook jou bedoeling was.....
Er stond inderdaad eerst wat teveel in. Daar heb je gelijk in. Maar daarom dat ik ook zei dat het nu wel klopte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja omdat je je post snel geedit hadMaar die ik quote daar staat toch echt wat anders
Damn dat je dat niet ziet
omg kijk nou eens goed wat er staat in de quote in topicpost 192.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er stond inderdaad eerst wat teveel in. Daar heb je gelijk in. Maar daarom dat ik ook zei dat het nu wel klopte.
Oh, je bedoel die quote edit die ik gewoon negeerde...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
omg kijk nou eens goed wat er staat in de quote in topic 192.
Dat ik gelijk had wist ik wel
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, je bedoel die quote edit die ik gewoon negeerde...
En dan ben ik edithoerquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je vergeet wat mee te quoten...
300. In mijn instellingen telt de OP niet mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
En we zijn tóch weer hard op weg naar de 301
Owja my bad!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent de quote edit hoer. dat is heel iets anders dan de edit hoer.
ja maar jij hebt bagger instellingenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
300. In mijn instellingen telt de OP niet mee.
Pas je op met je hoofd zo tegen de muur te slaan. Straks heb je een grote bult op je hoofd en dan win je de award voor lelijkste manager al helemaal...quote:
Tuurlijk. Al lukt t niet binnen 24u moet t toch wel vandaag lukken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
En we zijn tóch weer hard op weg naar de 301
Maar wel een iMac.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja maar jij hebt bagger instellingen
We hebben iig een goede voorzet gegeven voor de mensen die het vanavond vol willen spammen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar in 19 minuten word het moeilijk om het binnen 24 uur vol te krijgen.
Hey die was niet voor mij! Ik win die voor de knapste Manager!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pas je op met je hoofd zo tegen de muur te slaan. Straks heb je een grote bult op je hoofd en dan win je de award voor lelijkste manager al helemaal...
Ik ben inderaad sporten. En anders ga ik Knight Rider 2008 aflevering 10 kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We hebben iig een goede voorzet gegeven voor de mensen die het vanavond vol willen spammen!
Bagger instellingen of bagger layout pff whats in the name. Daar heeft die mac van jou niets mee te maken hoorquote:
Ik oordeel niet over mannen. Maar we hebben geen vrouwen in de Fed, dus voor mij mag je die met alle plezier winnen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey die was niet voor mij! Ik win die voor de knapste Manager!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |