quote:Jop Tammer [playerid=145575911]
22 jaar en 72 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is. Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 19-11-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 45 690
Loon: 18 604 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Nieuwe versie downloaden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Mijn Hattrick Buddy doet het niet meer trouwens, hij kan geen contact meer krijgen met de server, weet iemand wat dat kan zijn
Geldt dus voor alle hulpprogramma'squote:Verbeterde CHPP-beveiliging
23-09-2008
Vanaf heden verandert de wijze waarop CHPP-applicaties toegang krijgen tot gegevens op Hattrick.org. Dit betekent dat elk CHPP-programma voortaan wordt geverifieerd voordat het toegang krijgt tot gebruikersdata. Deze controle was tot nu toe voor ons onmogelijk. Door deze wijziging zal een en ander veiliger worden voor gebruikers, terwijl het tevens de kwaliteitsstandaard verhoogt voor Hattrick-producten van derden.
Deze wijziging beïnvloedt vooral CHPP-ontwikkelaars. Zij moeten hun applicaties een kleine update geven. Eindgebruikers hoeven niets te doen. Is de update echter nog niet gedaan, dan kun je het programma wellicht niet normaal gebruiken. We vragen dan je geduld. Je kunt controleren of er bij de ontwikkelaar informatie beschikbaar is. Sommige "opgegeven" applicaties zullen misschien helemaal niet meer werken. Sorry daarvoor, maar hopelijk ben je het met ons eens dat programma's die omgaan met gebruikersgegevens actief moeten worden ontwikkeld en aandacht vergen.
Thanks, zal het eens proberen morgen als ik weer achter mijn eigen pc zitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nieuwe versie downloaden?
[..]
Je kan wel wat hoor, je hebt immers meer dan een nieuw team krijgt. Verkoop die je hele team, dus ook de goede gasten, en schaf een team jonkies aan. Daar heb je dan wel genoeg geld voor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef Game_Error het volgende:
Een goedendag allemaal,
Ik heb de laatste tijd weer de kriebels om hattrick weer op te pakken. Ik heb ooit in 2003 mn club Hilversum united opgericht, deze 4 jaar redelijk succesvol gemanaged na eigen mening. Maar in het voorjaar van 2007 heb ik mijn team zo goed als aan de wilgen gehangen.
Echter begint het nu dus weer te kriebelen om verder te gaan spelen, en mijn team uit deze onmogelijke positie (IX, ik speelde ooit in IV geloof ik) weer op een weg terug te brengen. Maar nou zag ik dat er heel erg veel dingen veranderd zijn waarvan ik geen flauw idee heb wat het allemaal inhoud. Bijvoorbeeld, de hele jeugdopleiding is anders? wat is er gebeurd met het ouderwetse speler pullen aan het begin van het seizoen en hopen maar dat je er eentje had die voor het nationale jeugd team door kon? Nu moet je echt een jeugdteam apart managen of zo?
Het hele formulier om opstellingen aan te passen is zo te zien ook veranderd?
Kortom, zijn er wat mensen die mij uit de brand kunen helpen, want ik heb nu een team met alleen maar veteranen, wel twee met reusachtig positiespel though. en 1,7 miljoen op de bank. Dus wat zal ik doen, Een nieuw team beginnen? of met dit team verdergaan? want dit cluppie heeft immers wel geschiedenis. en wat is de huidige software? vroeger had je zo'n mooi trainingsprogramma waarbij je precies kon zien hoe lang je bepaalde speler trainde enzo, hoeveel er in skill omhoog gingen. Ik neem aan dat de veteranen wel weten waar ik heb over heb?
anyway, ik hoop dat wat mensen met uit de brand kunnen helpen. want ik wil wel erg graag weer eens gan hattricken en op zondag klaarzitten voor een match.
Je kunt nu kiezen, of je gebruikt het nieuwe systeem met de jeugdopleiding, of je gebruikt het oude systeem. Deze twee systemen bestaat naast elkaar, maar je kan maar 1 tegelijk gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef Game_Error het volgende:
Een goedendag allemaal,
Ik heb de laatste tijd weer de kriebels om hattrick weer op te pakken. Ik heb ooit in 2003 mn club Hilversum united opgericht, deze 4 jaar redelijk succesvol gemanaged na eigen mening. Maar in het voorjaar van 2007 heb ik mijn team zo goed als aan de wilgen gehangen.
Echter begint het nu dus weer te kriebelen om verder te gaan spelen, en mijn team uit deze onmogelijke positie (IX, ik speelde ooit in IV geloof ik) weer op een weg terug te brengen. Maar nou zag ik dat er heel erg veel dingen veranderd zijn waarvan ik geen flauw idee heb wat het allemaal inhoud. Bijvoorbeeld, de hele jeugdopleiding is anders? wat is er gebeurd met het ouderwetse speler pullen aan het begin van het seizoen en hopen maar dat je er eentje had die voor het nationale jeugd team door kon? Nu moet je echt een jeugdteam apart managen of zo?
Het hele formulier om opstellingen aan te passen is zo te zien ook veranderd?
Als ik jou was zou ik gewoon met dit team doorgaan, veel historie, en meer geld en waarde in je team dan als je opnieuw zou beginnenquote:Kortom, zijn er wat mensen die mij uit de brand kunen helpen, want ik heb nu een team met alleen maar veteranen, wel twee met reusachtig positiespel though. en 1,7 miljoen op de bank. Dus wat zal ik doen, Een nieuw team beginnen? of met dit team verdergaan? want dit cluppie heeft immers wel geschiedenis. en wat is de huidige software? vroeger had je zo'n mooi trainingsprogramma waarbij je precies kon zien hoe lang je bepaalde speler trainde enzo, hoeveel er in skill omhoog gingen. Ik neem aan dat de veteranen wel weten waar ik heb over heb?
anyway, ik hoop dat wat mensen met uit de brand kunnen helpen. want ik wil wel erg graag weer eens gan hattricken en op zondag klaarzitten voor een match.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:54 schreef Game_Error het volgende:
Ah, ik zie het ja, en ik heb 2 spelers die ik kwijt wil; beide reusachtige positie spelers. Bij transfervergelijking vind ik geen info over ze maar op de TL zijn ze tussen de 500k-2.5 miljoen waard. misschien dat jullie ze op waarde kunnen inschatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schat voor hun ongeveer 1m per persoon, mits hun conditie op een iets hoger niveau komt! Conditie is nu trouwens ook belangrijk voor al je spelers, en niet meer alleen voor middenvelders. Als de conditie van de rest van je selectie ook zo laag is, is het geen slecht idee om ff puur conditie te trainen!quote:Daarnaast heb ik 2 oude trainnees van een jaar of 24Ik heb geen idee wat zoiets waard is, maar ook hier weer de conditie, misschien dat bij een hogere conditie er wel een vergelijkbare transfer te vinden is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere is ongeveer het zelfde, wat zouden deze waard zijn? Van geen van allen is namelijk echte relevante transfer info te vinden.Buddy wordt niet meer geupdate, en aangezien hattrick wel constant veranderd heb je tegenwoordig niet veel meer aan Buddy. Ik gebruik zelf Hattrick Coach Professional, en ben er redelijk tevreden over.quote:En verder heb ik nog een wonderbaarlijke keeper, zal ik een goedkopere halen omdat ik die niet nodig heb in de IX? of houden omdat ie toch al vrij oud is?
en welke tool is het besten om je team te managen? buddy?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Ik wil eigenlijk gewoon van ze af, en niet eerst 5 weken conditie moeten trainen. Ik wil met een schone lei en een nieuw team beginnen, hoeveel zouden ze minder waard zijn zonder de goede conditie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik schat voor hun ongeveer 1m per persoon, mits hun conditie op een iets hoger niveau komt! Conditie is nu trouwens ook belangrijk voor al je spelers, en niet meer alleen voor middenvelders. Als de conditie van de rest van je selectie ook zo laag is, is het geen slecht idee om ff puur conditie te trainen!
[..]
Ik heb geen idee wat zoiets waard is, maar ook hier weer de conditie, misschien dat bij een hogere conditie er wel een vergelijkbare transfer te vinden is...
[..]
Buddy wordt niet meer geupdate, en aangezien hattrick wel constant veranderd heb je tegenwoordig niet veel meer aan Buddy. Ik gebruik zelf Hattrick Coach Professional, en ben er redelijk tevreden over.
ohw ja supporterslots..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef AirRaid het volgende:
ik he mijn supporterslots een opgeschoond, heb nu 9 vacatures vrij!
iemand nog een supporter nodig?
Ach ja, als je ze over hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef AirRaid het volgende:
ik he mijn supporterslots een opgeschoond, heb nu 9 vacatures vrij!
Jammer dat ie al 16y90d is.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ties den Braber heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer redelijk zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Denk aan GL/VJquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:59 schreef Grumpey het volgende:
ook present in dit topic
Wil dit seizoen overigens toch wel naar II toe...laat ik nog maar een kansje wagen
Dat durf ik echt niet te zeggen. Ik denk dat er heel weinig vraag is naar spelers zonder conditie, maar je kan ze altijd voor niks op de TL zetten, en kijken waar je op uit komt. Dan raak je ze vrijwel zeker kwijt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon van ze af, en niet eerst 5 weken conditie moeten trainen. Ik wil met een schone lei en een nieuw team beginnen, hoeveel zouden ze minder waard zijn zonder de goede conditie?
een pic is nuttig voor de volgende wedstrijd als je een coach met leiderschap hebtquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:47 schreef Ender_Wiggin het volgende:
als ik nu 2x pic.. dan 1x normaal.. tellen die pics dan nog mee voor de 4e wedstrijd, en telt een pic in een bekerwedstrijd ook voor de zondag erop?
check http://www.mpn.de.tl/TAS_Drop.htmquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:47 schreef Ender_Wiggin het volgende:
als ik nu 2x pic.. dan 1x normaal.. tellen die pics dan nog mee voor de 4e wedstrijd, en telt een pic in een bekerwedstrijd ook voor de zondag erop?
4-1, ook met een blessure...quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef One_conundrum het volgende:
2-1 voor. Eerste blessure is alweer een feit...
Wat dF zegt ^quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kom eens op IRC stelletje lapzwansen... Pfff
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef One_conundrum het volgende:
2-1 voor. Eerste blessure is alweer een feit...
2-1 winst, spits is der 1 week uit, maar is al 30, dus dat moet ik nog maar zien...quote:K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (zeer hoog)
Aanval matig (zeer hoog)
Middenveld goed (hoog)
Rechterverdediging goed (zeer hoog)
Centrale verdediging uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
het achtste
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging goed (hoog)
Rechteraanval goed (hoog)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (hoog)
en het is 4 - 1 gebleven.. hiermee sta ik nu 4de..quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idem.. en de wedstrijd is nog bezig..
oef +8..quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:53 schreef Ruudt het volgende:
3-1 winst en een +8 blessure van de topscorer van vorig seizoen..
Sta 2e en als ik de wedstrijden van vandaag zie dan moet ik wel kunnen promoveren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef AirRaid het volgende:
ik he mijn supporterslots een opgeschoond, heb nu 7 vacatures vrij!
thnx nog trouwens.. ben inmiddels ook jouw supporter.. als er idd nog mensen zijn.. ook ik heb nog enkele slots vrij..quote:
Mijn league is ook niet bepaald makkelijk. Vorig seizoen zette ik al in op het ontlopen van rechtstreekse degradatie en met heel veel geluk kwam ik op plek 3 terecht. Nu nog sterkere tegenstanders, dus had ik het nog lastiger verwacht, maar de eerste 3 punten zijn binnen en volgens Alltid is het weer een plek 6 of 7 gezien de ratings.quote:Main page for V.102
League ranking: 40 / 256
vs.quote:HatStats 180
Verdediging 74
Middenveld 45
Aanval 61
quote:HatStats 159
Verdediging 77
Middenveld 39
Aanval 43
Vriendschappelijke jeugdwedstrijdquote:
Omdat de meeste mensen middenvelders trainen. Kwestie van vraag en aanbodquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:39 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben sinds mn herstart flink mn speler database aan het opschonen, en nou heb ik wat spelers in en verkocht (oa mijn 30 jarige keeper voor toch nog 2,5 mille) maar nou vroeg ik me af waarom uitstekende spitsen en verdedigers toch zo ontzettend veel duurder zijn dan middenvelder? en dat terwijl ik juist middenveld wilde gaan trainen?
mja, zou je me dus aanraden om toch wat anders te gaan trainen? scoren bijvoorbeeld en 3-4-3 speler?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen middenvelders trainen. Kwestie van vraag en aanbod
3-4-3 met scoren training is idd een mogelijkheid. Vergeet alleen niet de reden waarom de meeste mensen PM trainen. Dat is omdat het middenveld de belangrijkste linie is binnen het spel. En daarom verkiezen veel mensen om met 5 man op het middenveld te spelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef Game_Error het volgende:
[..]
mja, zou je me dus aanraden om toch wat anders te gaan trainen? scoren bijvoorbeeld en 3-4-3 speler?
ik heb nu mn team eindelijk een beetje op orde overigens, het enige wat ik nog zoek zijn 3 goede/uitstekende spitsen en dan kan promotie naar de VIII door weinig in de weg worden gestaan
Oh, en welk programma kan ik het beste gebruiken om mn trainings updates enzo bij te houden?
Ik ga denk ik toch voor PM, ik heb even de prijzen zitten vergelijken en het ontloopt elkaar niet eens zo gek veel. Ik hou er ook heus wel aan vast hoor, ik heb ooit in de IV gespeeld, ik weet hoe het balletje rolt ondertussen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
3-4-3 met scoren training is idd een mogelijkheid. Vergeet alleen niet de reden waarom de meeste mensen PM trainen. Dat is omdat het middenveld de belangrijkste linie is binnen het spel. En daarom verkiezen veel mensen om met 5 man op het middenveld te spelen.
Kortom, je moet voor je zelf beslissen waar jij de focus wil leggen. Maar zorg iig wel dat je die visie vasthoudt.
Mij divisie zit in middenmoot dus.quote:Hoofdpagina voor VI.408
Competitie plaats: 532 / 1024
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef rompompom het volgende:
Met 3-3 begonnen tegen een concurrent. Bovennatuurlijke taktiekvaardigheid behaald..
Ik zat te kijken naar een nieuwe spits en ik vroeg de huidige eigenaar of hij enig idee had hoe hoog hij in passen zit. Krijg ik als antwoord: "zwak".!
16-10-2008 18:05 (Vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Powerdashers - United Black Panthersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Vriendschappelijke jeugdwedstrijd
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 15-10-2008
Ik zou me penaltynemers maar instellen ik denk dat jij 0-0 speeltquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:18 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ben er nog niet zeker van voor vanavond
mwah toen ik zo'n verdediging had, kreeg ik ook altijd goals tegenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik zou me penaltynemers maar instellen ik denk dat jij 0-0 speelt
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mijn league is ook niet bepaald makkelijk. Vorig seizoen zette ik al in op het ontlopen van rechtstreekse degradatie en met heel veel geluk kwam ik op plek 3 terecht. Nu nog sterkere tegenstanders, dus had ik het nog lastiger verwacht, maar de eerste 3 punten zijn binnen en volgens Alltid is het weer een plek 6 of 7 gezien de ratings.
Misschien kan ik wel weer verrassen en wat geld sparen om verbeteringen aan te schaffen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mij divisie zit in middenmoot dus.
mijn competitie is er dus niet echt makkelijker op gewordenquote:67 / 1024
Transfer list: Central defenderquote:Fedor Sellers (221069600) [Transfer-listed] Add to your bookmarks
17 years and 9 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Next birthday: 26-01-2009
Nationality: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 560
Wage: 578 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: wretched
Winger: weak Defending: solid
Scoring: inadequate Set pieces: inadequate
Ja, belachelijk veel zelfs.quote:
wel een beetje jammer van zn passen, maar verder is het wel een leuke verdediger natuurlijk.. Maar ja als ik de transfervergelijkingen bekijk dat is dit idd wel een belachelijk hoog bedrag..quote:
leuke speler hoorquote:
[Koppen] Dat doet het hem.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
En dat voor een speler waar ik de skils nie van snap
quote:Het zonnetje scheen en 32030 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in Zuiderlaan.
Bij mijn opponent zit het helmaal vol. Niet dat het echt opschiet, maar toch 42.170 EUR in het laatje erbij. 0-1 voor trouwens, na negen minuten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Mooi, bijna volle bak in de beker.
[..]
Ik ben gewend aan meer, hopelijk kunnen mijn spelers het ook in deze rustquote:Felle opklaringen verwelkomden de 17525 liefhebbers die zich in Arena Franklin hadden verzameld.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij mijn opponent zit het helmaal vol. Niet dat het echt opschiet, maar toch 42.170 EUR in het laatje erbij. 0-1 voor trouwens, na negen minuten.
quote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 48 448 ¤ aan entreegeld/
Kom ik net vandaan,alleen JD en qyn waren er, en die reageerden nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:38 schreef ScudRaket het volgende:
--> IRC!!!
AirRaid en ik zitten er nu ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:39 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Kom ik net vandaan,alleen JD en qyn waren er, en die reageerden niet
Helaas, ik ga me nu ff nuttig maken in huis. Anders denkt het meisje helemaal dat ze alles alleen doetquote:
Gelukkig geen beker? Daar kan je namelijk veel meer verdienen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef drummerdude het volgende:
2-1 achter, gelukkig geen beker... bijna 2 000 inkomsten
En dat is precies wat er gebeurde in minuut 46quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef ScudRaket het volgende:
1-1 bij rust. Ik heb maar 48% bb
Moet mijn spitsen maar ff inschakelen in het 2e bedrijf
2-1 ik kom terugquote:
Tenzij jij de mogelijkheid ziet om tegen de schorsing in beroep te gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef Xummon het volgende:
3-1 achter,over en sluiten dus.
tegenstander van zondag staat kansloos met 4-0 achter en zijn sterkste speler is met een rode kaart van het veld gestuurd,
deze speler zal dan zondag ook niet in actie komen of wel?????
zijn stats:quote:Dynamo Delft
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (hoog)
HatStats 191
Verdediging 62
Middenveld 57
Aanval 72
quote:Deventer_Adelaar
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
HatStats 179
Verdediging 70
Middenveld 69
Aanval 40
uiteindelijk 1 - 6 geworden.. beetje een overdreven uitslag gezien de stats van beide teams.. maar goed..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
inmiddels 1 - 3 achter met mn b-middenvelders..
Uiteindelijk 4-2 geworden...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef drummerdude het volgende:
2-1 achter, gelukkig geen beker... bijna 2 000 inkomsten
Qua ratings bedoel je? Best netjes dan idd..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:53 schreef Grumpey het volgende:
Overigens was ik afgelopen zondag het op 2 na beste team van geheel Nederland. Ook wel stoer
2-3 verloren met B-middenvelders, B-verdedigers, B-aanvallers en B-keeper, resulterend in 26% respectievelijk 27% bbz, kan dus wel andersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef GeneraalUli het volgende:
5-0 verloren. Kan ook niet anders met maar 27% bbz (B-middenvelders
).
quote:16-10-2008 Nodig een vriend(in) uit voor jouw competitie
Als je team in een van de twee laagste divisies speelt, kun je een vriend(in) die nog geen Hattrick speelt, uitnodigen in jouw eigen competitie. Het door jou uitgenodigde team van die vriend(in) neemt dan de plaats in van een botteam. Zeker weten dat dit een hoop echte concurrentie aan je competitie toevoegt en misschien zelfs de nodige rivaliteit!
Deze mogelijkheid bestaat op dit moment alleen in Denemarken, Spanje en Nederland, bij wijze van test. Je kunt slechts één vriend(in) uitnodigen voor je competitie en de uitnodiging blijft vervolgens 7 dagen geldig. Je kunt er alleen gebruik van maken als je in een van de twee laagste divisies speelt, en er moet in jouw competitie een plekje beschikbaar zijn (een botteam dus).
Ik vraag het me af. Accepteerden ze vroegâh al geen challenges, ik denk dat ze het nu ook niet doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Eruit gevlogen op penalty's
Dat nieuwe systeem voor die friendly's is trouwens ideaal voor exotische vlaggen te scoren
quote:Na een hoekschop kreeg Benjamin van Luin een kans voor open doel door een spectaculair hoogstandje van Yip Nieuwenhuis. Desondanks lukte het hem de bal huizenhoog over te schieten.
Maar Yip was er gelukkig welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
Dat had beter gekunt maar goed ik wilde toch niet door in de beker maar om zo een kans te missen :
[..]
![]()
2-1 verloren. Slaat helemaal nergens op mijns inziensquote:Hoogtepunten
1 - 0 Thobias Willemyns (33)
1 - 1 Nicolaas Marijnus (55)
2 - 1 Reijo Eilola (76)
Balbezit
47%
53%
50%
50%
Rating details
FC De Pijp
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
K.F.C. Minnertsga
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval matig (zeer hoog)
Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
Nou als ze in de pool van een land zitten worden ze automatisch gekoppeld dus het is veel makkelijker geworden...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Accepteerden ze vroegâh al geen challenges, ik denk dat ze het nu ook niet doen.
Mijn eerste wereldklasse spelers.quote:Eduardo Huber Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Evaggelos Fountakis Zag zijn mate van verdedigen toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
met een van de vele hulpprogramma's zoal HAM, buddy(?), enz..quote:
vorm is nu gemiddeld matigquote:Sergio Portillo
TSI = 4 520, 19 jaar en 7 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Nog 2 weken en alles staat op goed hoop ik. Ik ben benieuwd wat dat doet tijdens de wedstrijd. Vooral mn keeper wil ik hoger hebben wat spelhervatten betreft dan stopt ie vrije trappen van de tegenstander ook beter.quote:Teamnieuws
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Zübeyir Özkal Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Nils-Ove Forsbo Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Cyril Bossely Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Magnus Landlind Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van matig naar redelijk.
Hernán Andreu Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Zefiros Fanariotis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van zwak naar matig.
Matthieu Reijnders Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van slecht naar zwak.
Geovanni Meurisse Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van redelijk naar goed.
Bjorn Rochus Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.
Lampis Iloridis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
Raymond Suykerbuijck Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van rampzalig naar waardeloos.![]()
Yip Nieuwenhuis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van waardeloos naar slecht.
Lauge Rath-Friis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van slecht naar zwak.
Fredy Borter Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Julian Jachacy Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van zwak naar matig.
Benjamin van Luin Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van waardeloos naar slecht.
Gideon van Olphen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van slecht naar zwak.
Dat ligt er aan wat je speelt. Met counter is t vooral verstandig dat ie ook hoog in t passen zit. met elke andere is dat passen niet zo belangrijk maar positiespel dan weer meer. Met counteren is zn mid niet echt belangrijk daar in tegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik wil investeren in een nieuwe vleugelspeler, maar ik weet niet zeker wat voor stats die moet hebben.
Als de speler bijv. briljant vleugelspel heeft, welke stats moet ie dan nog meer hebben?
(bijv. positiespel: uitstekend/formidabel?, passen: uitstekend?)
had je niet ooit HAM gehad? Die code blijft geldig als je nog steeds hetzelfde team hebtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar weer met HAM verder voor EUR 7,50.... Buddy is officieel dood denk ik
Ik speel 3-5-2 normaal. 2 verdedigend ingestelde vleugelverdedigers, 2 aanvallend ingestelde vleugelspelers. Dan zijn positiespel en passen toch beide belangrijk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je speelt. Met counter is t vooral verstandig dat ie ook hoog in t passen zit. met elke andere is dat passen niet zo belangrijk maar positiespel dan weer meer. Met counteren is zn mid niet echt belangrijk daar in tegen.
Zoals ik het spel heb begrepen is passen all1 belangrijk als je countert. Zoals jij het spelletje speelt is dat dus een te verwaarlozen bijskil en zou ik all1 gaan voor vleugelspel en positiespel. Mocht er dan wat passen bij zitten is t leuk maar geen vereiste.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:56 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik speel 3-5-2 normaal. 2 verdedigend ingestelde vleugelverdedigers, 2 aanvallend ingestelde vleugelspelers. Dan zijn positiespel en passen toch beide belangrijk?
Gewoon even de spelregels checken, Hoofdstuk 14quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals ik het spel heb begrepen is passen all1 belangrijk als je countert. Zoals jij het spelletje speelt is dat dus een te verwaarlozen bijskil en zou ik all1 gaan voor vleugelspel en positiespel. Mocht er dan wat passen bij zitten is t leuk maar geen vereiste.
Misschien dat iemand anders hier zn licht nog ff op wil laten schijnen.
ok maar dat vroeg hij nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon even de spelregels checken, Hoofdstuk 14
Counter
Tactische vaardigheid wordt berekend met: Het totaal aan passen en verdedigen van je verdedigers. Passen is twee keer zo belangrijk als verdedigen.
Voor een vleugelspeler maakt het passen in de tactiekvaardigheid counter niet uit, daar telt alleen het passen van verdedigers. Voor de tactieken vleugelaanval en centrumaanval is passen wel van belang overigens. Daarnaast telt het passen van de vleugelspeler mee bij het berekenen van de aanvalsratings, Hoofdstuk 5 spelregels
cb?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:20 schreef Game_Error het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat % conditie training? wat moet ik daar invoeren? 0? ik was altijd gewend buiten het lopende seizoen conditie te trainen
En zal ik 3-5-2 met 2 CB, of met 2 CB, en een vleugel spelen?
Met het kopen van nieuwe spelers voor op je middenveld is t t beste om uitstekend te kopen. Het kan namenlijk wel ff duren voor ze op uitstekend komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:49 schreef Game_Error het volgende:
en als ze allemaal maar matig conditie hebben?
Oh wacht, ik snap hem al. Maar wat zou je aanraden, goed of uitstekend conditie, wat wordt het meest gehanteerd?
en ik heb eindelijk een nieuwe A-team bij elkaar gekocht, en ik heb nog iets van 3 mille over. Dus nu kijken waar mn verbeterpunten liggen.
ik heb 6 PM trainees die allen uitstekend of hoger zijn, verder heb ik op elke positie iemand met minimaal uitstekend als hoofdvaardigheid. Ik zal alleen nog wel een B-team op moeten gaan bouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met het kopen van nieuwe spelers voor op je middenveld is t t beste om uitstekend te kopen. Het kan namenlijk wel ff duren voor ze op uitstekend komen.
Bij mij zijn alle spelers uitstekend qua conditie. Dat heb je all1 nodig als je pressie wil spelen maar dat doen er maar weinig. Je B team raad ik je aan op te bouwen uit spelers die je uit je jeugd opleiding haalt. Je B team is namenlijk niet belangrijk. All1 de linie die je traint is daar wel belangrijk bij. anders verlies je 5 trainings plekken en dat is zonde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:01 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb 6 PM trainees die allen uitstekend of hoger zijn, verder heb ik op elke positie iemand met minimaal uitstekend als hoofdvaardigheid. Ik zal alleen nog wel een B-team op moeten gaan bouwen
hopen op een uitnodiging van de 1 of andere competitie. We hebben er met een berg fokkers er 1 opgezet maar die is nog heel lang bezig en volgens mij al vol.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:22 schreef Game_Error het volgende:
Ja, die jeugd opleiding snap ik ook niet helemaal, hij bestaat nu zegmaar uit speler die allemaal 21 zijn omdat ik 2 jaar lang niks met mn tema heb gedaan. Moet ik ze allemaal ontslaan? en hoe join ik een competitie met het team?
ja dat duurt dus ffquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:06 schreef Game_Error het volgende:
hoe maak ik dan zon nieuwe team? ik heb het idee dat ik maar een keer per week kan scouten?
nou ben benieuwd wat dit gaat worden.. het is verder namelijk armoe troef in mijn jeugdteam.. allemaal van die net niet spelers en daar heb ik natuurlijk geen zak aan.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Thierry Gijsen heet en 15 jaar oud is.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel.
Geven we hem een contract, baas?
Tja, dit vind ik dan weer jammer..quote:Seran Fransz (222180475) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
17 jaar en 32 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Total Skill Index (TSI): 390
Loon: 413 ¤/week
Eigenaar: FC-binnenkantpaal
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos![]()
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:Nathan Luberti (222100715)
17 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Volgende verjaardag: 06-02-2009
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 351 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Zal ik eens online komen?quote:
geen standaardopstelling staan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
volgens mij ben ik vergeten een opstelling te maken..
ja dat wel, maar:quote:
die hufter speelt counter met 343. één kans een goal. ik heb al 3 kansen verneukt. Maak ik nog wat kans?quote:Bij rust stond er 1-0 op het scorebord. Minnertsga domineerde de wedstrijd en mocht 57 procent balbezit laten aantekenen.
de score valt me echt tegen, ik heb zoveel in spelers geïnvesteerd en dan maar 1-0 voor...quote:Rust: met een stand van 0-1 gingen de spelers naar de kleedkamer. Hilversum domineerde de wedstrijd en mocht 60 procent balbezit laten aantekenen.
Ach, sterf toch, tyfus ME.quote:Agusto Cavassa, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Sybrand Adelaar stond al aan de zijlijn te trappelen om zijn kans te grijpen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
die hufter speelt counter met 343. één kans een goal. ik heb al 3 kansen verneukt. Maak ik nog wat kans?
Pff, was het middenveld nou wel of niet belangrijkquote:FC het doelpuntje
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (zeer hoog)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval uitstekend (laag)
Centrale aanval uitmuntend (heel laag)
Linkeraanval goed (hoog)
K.F.C. Minnertsga
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Aanval redelijk (laag)
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging formidabel (hoog)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
quote:1. Rush76 2 1 0 1 4 - 2 2 3
2. het achtste 2 1 0 1 4 - 2 2 3
3. Shoccers FC 2 1 0 1 5 - 4 1 3
4. FC het doelpuntje 2 1 0 1 5 - 4 1 3
5. Blazende Bazuinen 2 1 0 1 4 - 4 0 3
6. K.F.C. Minnertsga 2 1 0 1 3 - 4 -1 3
7. derona 2 1 0 1 3 - 5 -2 3
8. Langeleegte 2 1 0 1 3 - 6 -3 3
Welnee, hij speelt je verdediging op twee plekken overhoop; centraal en over jouw rechterkant. Desalniettemin lijkt me 3-1 verlies niet helemaal terecht. Ik heb hetzelfde gevoel over mijn 4-1 nederlaag:quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
Pff, was het middenveld nou wel of niet belangrijk3-1 verloren en volgens dit counterde hij toch niet...
Ook frappant dat het verschil tussen mijn def en zijn aanval en mijn aanval en zijn def in mijn voordeel is, maar hij meer scoort...
en 2 - 0 verloren.. als ik had gecounterd had ik de wedstrijd misschien nog wel kunnen winnen... verdommequote:Op zondag 19 oktober 2008 20:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja dat wel, maar:
1. het is niet mn sterkste opstelling na de training van afgelopen vrijdag
2. ik had willen counteren
Bij mij zijn er in de eerste helft al 2 centrale mids dood geschopt, daardoor kwam in de 34de minuut mn reserve verdediger met waardeloosquote:
Valt nog mee dat het m'n slechtste middenvelder is.quote:In de 86e minuut werd pijnlijk duidelijk dat Twello-speler Sybrand Adelaar zonder scheenbeschermers speelde. Na een duel om de bal schreeuwde hij het uit van de pijn. Voor de toegesnelde verzorger was een snelle blik op het getroffen scheenbeen voldoende. Hij gebaarde naar de kant dat er gewisseld moest worden. Radboud van Driessen kwam er in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Price: 221876267 19-10-2008 3 440 17 passable 1 878 000 e Gemiddelde prijs 1 878 000 ¤ Median Price 1 878 000 ¤ Age = 17 & Defending=weak & Winger=poor & Scoring<=weak & Passing<=weak & Playmaking<=wretched |
Die kende ik nog niet, geniaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:34 schreef GeneraalUli het volgende:
6-1 voor tegen een botje (tegengoal van een botje.)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
[..]
Valt nog mee dat het m'n slechtste middenvelder is.
Helemaal niet, het is een keeper.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:01 schreef rompompom het volgende:
Uitermate dubieuze transfer:
[ code verwijderd ]
Aangegeven die nerd.
Gezien zijn TSI van dik over de 3.000 zou ik zeggen dat ie goed keepen heeft ofzo. Dat icm zn leeftijd is vast wel 1,5m waardquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:01 schreef rompompom het volgende:
Uitermate dubieuze transfer:
[ code verwijderd ]
Aangegeven die nerd.
Heb je uitgedaagd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:50 schreef Gijs_ het volgende:
En m'n jügend is nog opzoek naar een vriendschappelijk potje... iemand?
Hmm, I guess it was late at night.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is een keeper.
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken als je die TSI ziet.
Als je 3,4miljoen over hebt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:35 schreef smulder1991 het volgende:
hee mensen! ik ben sinds 1 week ook weer begonnen met hattrick,
speel nu in divisie 10![]()
maar het begin is er, mischien dat jullie nog spelers hebben die jullie kwijt willen?
Denk dat ik iets te hoog heb ingezet met 3.400.000...volgens mij komt er geen bod.quote:Evaggelos Fountakis
21 jaar en 107 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is. Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Volgende verjaardag: 25-10-2008
Nationaliteit: Hellas
Total Skill Index (TSI): 27 350
Loon: 6 847 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
hangt er vanaf wat je wilt trainen.. ik heb eventueel nog wel een 17 jarige middenvelder met goed positiespel..quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:35 schreef smulder1991 het volgende:
hee mensen! ik ben sinds 1 week ook weer begonnen met hattrick,
speel nu in divisie 10![]()
maar het begin is er, mischien dat jullie nog spelers hebben die jullie kwijt willen?
quote:Nathan Luberti (222100715)
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Volgende verjaardag: 06-02-2009
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 351 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Ok heb je daar nog 17 jarige verdedigers nodig dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:23 schreef smulder1991 het volgende:
ik train op verdedigen, omdat ik voorin al 2,5 en 2 ster hebmaar bedankt voor t aanbod
Beetje extra centen kan nooit kwaad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:30 schreef ScudRaket het volgende:
foetre, moet je van je spelers af ofzo
Ik denk dat je daar een bovennatuurlijke voor kan krijgen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:10 schreef GeneraalUli het volgende:
Stel ik wil een Wereldklasse spits met minimaal goed passen kopen (Rond 22-24 jr), is iets van 4 miljoen een redelijke prijs?
Mwah, gaat lastig worden met minimaal goed passen..zit je toch al rond de 4,5 miljoen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een bovennatuurlijke voor kan krijgen...
En deze kostte me 3,8 miljoen met redelijk passen:quote:Kees Duijsenberg [playerid=122837103]
25 jaar en 1 dagen, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is. Heeft matig ervaring en is een redelijk leider
Volgende verjaardag: 08-02-2009
Total Skill Index (TSI): 36 180
Loon: 19 137 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
quote:Aksel Wuoristo [playerid=130007899]
23 jaar en 111 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider
Volgende verjaardag: 21-10-2008
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 39 290
Loon: 16 738 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Da's een mooie link, die prak ik in de OP. Uiterst nuttige info!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:54 schreef Yurzinho het volgende:
Er is een uitgebreid onderzoek gedaan naar trainingssnelheden:
http://training.snelheid.onderzoek.googlepages.com/home
jezus wat slecht geschrevenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:54 schreef Yurzinho het volgende:
Er is een uitgebreid onderzoek gedaan naar trainingssnelheden:
http://training.snelheid.onderzoek.googlepages.com/home
Heb je zulke oude middenvelders dan dat je 20% conditie moet trainen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
jezus wat slecht geschreven
leuk dat ze met cijfers komen, maar ik heb onderhand ook wel door hoe lang het duurt voor een speler stijgt.
zo kan het voor een verdediger, 21 jaar, goed coach, 20% conditie wel 12 weken duren voor hij stijgt naar wonderbaarlijk
Laten we hopen dat ik ook zo ver kom.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:55 schreef ScudRaket het volgende:
Vanmiddag maar eens ronde 4 in de beker zien te bereiken. Moet wel te doen zijn.
-edit: Prijskaartje: 4.280.000-quote:Diogo Salvador
23 jaar en 20 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is. Heeft zwak ervaring en is een zwak leiderSpecialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 22-01-2009
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 32 500
Loon: 13 673 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
3-2, 5 minuten voor tijdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef ScudRaket het volgende:
Meer bb, 2-0 bij rust en verder een beter elftal. Toch ben ik tot nu toe kansloos in helft 2: 2-2
22-10-2008 17:00 (Beker) United Black Panthers - FC Hobbel 4 - 3quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef foetre het volgende:
United Black Panthers - FC Hobbel 0 - 2![]()
![]()
![]()
quote:Middenveld goed (heel laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging goed (hoog)
Rechteraanval goed (hoog)
Centrale aanval formidabel (heel laag)
Linkeraanval redelijk (hoog)
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Gaat lekker met m'n team, heb al 3 blessures gehad en 2 rode kaarten, dus de afgelopen beker en competitiewedstrijden heb ik niet mijn voltallige team op kunnen stellen![]()
Ik sta nu 1-0 achter
Daag me maar uit OP: Jong Dynamo Delft (398342)
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb in ieder geval de 4e ronde gehaald met mijn VII divisie team. Vandaag met 6-2 van iemand uit de V gewonnen en volgende week proberen iemand uit d IV te verslaan.
Waarom in hemelsnaam met een gestrekt been inkomen in de 90 min met een 4-0 stand?quote:RKDEO was de verdedigers in de 89e minuut duidelijk te slim af. De ingestudeerde vrije-trapcombinatie verplaatste de actie snel naar de zijlijn, waarna de bal weer werd teruggespeeld richting doelmond. Raymond Suykerbuijck dook precies op het juiste moment op bij de paal, en passeerde de kansloze keeper. 4 - 0. In de 90e minuut ontving RKDEO-speler Jędrek Sobowiec een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander.
Jah vast! Die krijgt op zn flikker vandaag. 50 straf rondjes om t veld!quote:Bij RKDEO verdiende Jędrek Sobowiec eigenlijk wel een gouden medaille. Hij was overduidelijk de man van de wedstrijd.
Of gewoon voor 1 wedstrijd een reserve-keeper kopen, en meteen daarna weer verkopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:18 schreef FutureWorld het volgende:
Pfff., heb ik n reservekeeper omdat ik de pech heb dat mijn keepers er gemiddeld wel n paar weken uitliggen in n seizoen, is nu ook die geblesseerd geraakt. Weliswaar voor 1 week, maar toch.. Zondag maar de linksback in doel :S
Vorig seizoen 5e in V, dat geeft het al aan. Waarschijnlijk is dit je laatste uitwedstrijd, maar zeker weet ik dat niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:10 schreef rompompom het volgende:
Ik heb op de Antillen met 7-2 gewonnen; voor het eerst in ronde 4!! Wel jammer dat ik wéér tegen een VI'er speel, weer uit dus.
.
Zelfde verhaal hier. Ik was 3e in V vorig seizoen. Heb nu een redelijk sterke VI te pakken. Toen ik nog in VI zat was de 3e ronde meestal voor het eerst thuis. Is nu dus ff wennen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vorig seizoen 5e in V, dat geeft het al aan. Waarschijnlijk is dit je laatste uitwedstrijd, maar zeker weet ik dat niet.
Ik ben benieuwd of ik de volgende ronde al thuis mag spelen, ik was 4e in V vorig seizoen.
Ik heb een heel sterke VI, waarschijnlijk is het überhaupt m'n laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vorig seizoen 5e in V, dat geeft het al aan. Waarschijnlijk is dit je laatste uitwedstrijd, maar zeker weet ik dat niet.
Ik ben benieuwd of ik de volgende ronde al thuis mag spelen, ik was 4e in V vorig seizoen.
Ik moet tegen een redelijk sterke IV...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Ik was 3e in V vorig seizoen. Heb nu een redelijk sterke VI te pakken. Toen ik nog in VI zat was de 3e ronde meestal voor het eerst thuis. Is nu dus ff wennen.
Ik ben benieuwd hoe ik mijn volgende tegenstander moet gaan pakken. Ik weet nog niet of ik toch weer wil gaan piccen en counteren en hopen dat het lukt of dat ik er wel vol in ga....
Als ie maar voor 1 week gebleseerd is kan je met 9 doktoren er waarschijnlijk wel voor zorgen dat ie weer op tijd beter is hoor!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:18 schreef FutureWorld het volgende:
Pfff., heb ik n reservekeeper omdat ik de pech heb dat mijn keepers er gemiddeld wel n paar weken uitliggen in n seizoen, is nu ook die geblesseerd geraakt. Weliswaar voor 1 week, maar toch.. Zondag maar de linksback in doel :S
Ok niet iedereen maar ik vind t wederom een aardige training.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:54 schreef Outpost76 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de komende training. Kijken of ik weer al mn spelers heb laten stijgen.![]()
quote:Dinis Inácio Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van zwak naar matig.
Cyril Bossely Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van slecht naar zwak.
Hernán Andreu Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van slecht naar zwak.
Zefiros Fanariotis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
(mn Keeper)![]()
Matthieu Reijnders Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van zwak naar matig.
Geovanni Meurisse Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van goed naar uitstekend.
Raymond Suykerbuijck Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Yip Nieuwenhuis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van slecht naar zwak.
Lauge Rath-Friis Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van zwak naar matig.
Julian Jachacy Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van matig naar redelijk.
Fredy Borter Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van goed naar uitstekend.
Benjamin van Luin Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van slecht naar zwak.
Gideon van Olphen Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
Van mn verdediging zijn er 3 van de 5 gestegen dus ik ben benieuwd.quote:Indirecte vrije trappen
Aanval redelijk (laag)
quote:Roar Grini Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
quote:Roar Grini [playerid=160728650]
21 jaar en 89 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leiderSpecialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 16-11-2008
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 21 800
Loon: 7 557 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Hey nog een Dynamo....spaar ze allemaal!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
2 middenvelders gestegen van formidabel naar uitmuntend..
verder veel vormdalingen..
uiteindelijk toch nog baggertraining..
Heb er nog een nodig voor op mn fiets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hey nog een Dynamo....spaar ze allemaal!
Waar slaat het dan opquote:If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Wat een ouderwetse fiets heb jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Heb er nog een nodig voor op mn fiets.
Een vrouw.quote:
Op een oude ~ moet je het leren toch?quote:
koop zo een lampie op batterijen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Heb er nog een nodig voor op mn fiets.
Juist niet! Je krijgt ze eerder wanneer je ervan beroofd wordtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
koop zo een lampie op batterijen!scheelt trappen
hahahaha trappen krijgen voor een lampie op batterijen jah vastquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Juist niet! Je krijgt ze eerder wanneer je ervan beroofd wordt
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil mijn stadion uitbreiden, ik heb nu 26k plaatsen. Ik weet niet zeker of ik in deze VI blijf, dus er hoeven niet veel plaatsen erbij. 32k is goed?
Sorry!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
Niemand die inhoudelijk ingaat op mijn vraag
Je had toch ook zo'n programma die het voor je berekende aan de hand van supporters etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op
Ik wil mijn stadion uitbreiden, ik heb nu 26k plaatsen. Ik weet niet zeker of ik in deze VI blijf, dus er hoeven niet veel plaatsen erbij. 32k is goed?
quote:Álvaro Ferrer Fuentes (R) (192928004)
20 jaar en 70 dagen, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 06-12-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 860
Loon: 1 026 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TeamKoekje
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Álvaro Ferrer Fuentes (R) (192928004)
20 jaar en 70 dagen, slecht in vorm, gezond
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum Total Skill Index (TSI) | Prijs: Leeftijd Vorm
181527443 25-10-2008 1 820 | 899 000 ¤ 20 zwak
184461545 25-10-2008 1 750 | 885 000 ¤ 20 matig
182753181 25-10-2008 1 770 | 1 104 000 ¤ 20 redelijk
209760186 25-10-2008 2 270 | 898 000 ¤ 20 redelijk
209757442 25-10-2008 1 600 | 600 000 ¤ 20 matig
192860816 25-10-2008 2 290 | 885 000 ¤ 20 redelijk
178706621 25-10-2008 3 200 | 850 000 ¤ 20 goed
182699589 25-10-2008 3 240 | 1 145 000 ¤ 20 goed
183458783 25-10-2008 1 680 | 903 000 ¤ 20 waardeloos
183153692 25-10-2008 2 480 | 862 000 ¤ 20 goed
alsje..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wie durft om een openingsbod van 400k/450k op deze speler te zetten?
[..]
[..]
WTF zonde van je geld man wat doe jij in hemels naam met zo een groot stadion in de IX?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:20 schreef Game_Error het volgende:
Ahjoh, ik speel met een stadion van 57,5k in de IX
nee man, wordt mijn team dadelijk nog beschuldigd van doping gebruikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wie durft om een openingsbod van 400k/450k op deze speler te zetten?
[..]
[..]
Volgens mij is die een aantal keer gedegradeerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF zonde van je geld man wat doe jij in hemels naam met zo een groot stadion in de IX?
quote:08-10-2008 Het team kwam in seizoen 26 tot Bekerronde 1.
21-09-2008 Hilversum United eindigde als nummer 7 in VIII.1371 (seizoen 25).
01-06-2008 Hilversum United eindigde als nummer 2 in IX.1161 (seizoen 24).
10-02-2008 Hilversum United eindigde als nummer 8 in VIII.438 (seizoen 23).
07-11-2007 Het team kwam in seizoen 23 tot Bekerronde 1.
21-10-2007 Hilversum United eindigde als nummer 8 in VII.388 (seizoen 22).
01-08-2007 Het team kwam in seizoen 22 tot Bekerronde 3.
01-07-2007 Hilversum United eindigde als nummer 7 in VI.1014 (seizoen 21).
04-04-2007 Het team kwam in seizoen 21 tot Bekerronde 2.
11-03-2007 Hilversum United eindigde als nummer 6 in VI.1014 (seizoen 20).
27-12-2006 Het team kwam in seizoen 20 tot Bekerronde 4.
19-11-2006 Hilversum United eindigde als nummer 2 in VI.1014 (seizoen 19).
30-08-2006 Het team kwam in seizoen 19 tot Bekerronde 3.
30-07-2006 Hilversum United eindigde als nummer 3 in VI.1014 (seizoen 18).
17-05-2006 Het team kwam in seizoen 18 tot Bekerronde 4.
09-04-2006 Hilversum United eindigde als nummer 2 in VI.1014 (seizoen 17).
18-01-2006 Het team kwam in seizoen 17 tot Bekerronde 3.
18-12-2005 Hilversum United eindigde als nummer 8 in V.178 (seizoen 16).
Dan mn vraag WTF is hij aan t doen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Volgens mij is die een aantal keer gedegradeerd
![]()
[..]
Ik denk dat ie lang niks gedaan heeft aan hattrick en het nu weer oppakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mn vraag WTF is hijj aan t doen?
Helaas heeft mn jeugteam maar 3 speler's dus kan ik hem nooit trainenquote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jip Ebbens heet en 16 jaar oud is.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt! Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan.
Geven we hem een contract, baas?
geen enkel probleem.. ik was toch niet van plan om het uit te geven..quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van dat bod heb ik 2 mooie spelers kunnen kopen gisteren. Nogmaals dank.
Eindelijk weer eens een redelijk en dat met mn 3e scoutquote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Bennie Koers is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Jep, ik heb steeds 1 keer in de maand ingelogd, al mn jeugdspelers zijn nu 21quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Volgens mij is die een aantal keer gedegradeerd
![]()
[..]
Dat is op t moment t enige wat je kan doe mbt je jeugdteam. Zonde van de tijd maar er is niks anders aan te doen imoquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:38 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Jep, ik heb steeds 1 keer in de maand ingelogd, al mn jeugdspelers zijn nu 21en voro de rest 1,5 jaar niks met mn team gedaan. maar of het verstandig is om af te breken weet ik niet, ik heb nog 4 mille in kas, en verwacht toch wel 2 keer op rij te promoveren.
Maar ik heb nog wel een aantal vraagjes over de jeugdcomptities, hoe join ik er bijvoorbeeld een? en is er niet en goede manier om weer op een vol jeugd team te komen zodat ik weer wedstrijden kan gaan spelen? wat ik nu aan het doen ben is een beetje zonde van de tijd om er elke week een te promoveren. dan duurt het nog 6 weken voor ik kan gaan spelen (9man)
dat probleem had ik vorige week ook.. heeft me punten gekost..quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef DeHovenier het volgende:
HODFR, ik maar denken dat m'n wedstrijd om 9 u begint, bignt ie om 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |