Ik speel 3-5-2 normaal. 2 verdedigend ingestelde vleugelverdedigers, 2 aanvallend ingestelde vleugelspelers. Dan zijn positiespel en passen toch beide belangrijk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je speelt. Met counter is t vooral verstandig dat ie ook hoog in t passen zit. met elke andere is dat passen niet zo belangrijk maar positiespel dan weer meer. Met counteren is zn mid niet echt belangrijk daar in tegen.
Zoals ik het spel heb begrepen is passen all1 belangrijk als je countert. Zoals jij het spelletje speelt is dat dus een te verwaarlozen bijskil en zou ik all1 gaan voor vleugelspel en positiespel. Mocht er dan wat passen bij zitten is t leuk maar geen vereiste.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:56 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik speel 3-5-2 normaal. 2 verdedigend ingestelde vleugelverdedigers, 2 aanvallend ingestelde vleugelspelers. Dan zijn positiespel en passen toch beide belangrijk?
Gewoon even de spelregels checken, Hoofdstuk 14quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals ik het spel heb begrepen is passen all1 belangrijk als je countert. Zoals jij het spelletje speelt is dat dus een te verwaarlozen bijskil en zou ik all1 gaan voor vleugelspel en positiespel. Mocht er dan wat passen bij zitten is t leuk maar geen vereiste.
Misschien dat iemand anders hier zn licht nog ff op wil laten schijnen.
ok maar dat vroeg hij nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon even de spelregels checken, Hoofdstuk 14
Counter
Tactische vaardigheid wordt berekend met: Het totaal aan passen en verdedigen van je verdedigers. Passen is twee keer zo belangrijk als verdedigen.
Voor een vleugelspeler maakt het passen in de tactiekvaardigheid counter niet uit, daar telt alleen het passen van verdedigers. Voor de tactieken vleugelaanval en centrumaanval is passen wel van belang overigens. Daarnaast telt het passen van de vleugelspeler mee bij het berekenen van de aanvalsratings, Hoofdstuk 5 spelregels
cb?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:20 schreef Game_Error het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat % conditie training? wat moet ik daar invoeren? 0? ik was altijd gewend buiten het lopende seizoen conditie te trainen
En zal ik 3-5-2 met 2 CB, of met 2 CB, en een vleugel spelen?
Met het kopen van nieuwe spelers voor op je middenveld is t t beste om uitstekend te kopen. Het kan namenlijk wel ff duren voor ze op uitstekend komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:49 schreef Game_Error het volgende:
en als ze allemaal maar matig conditie hebben?
Oh wacht, ik snap hem al. Maar wat zou je aanraden, goed of uitstekend conditie, wat wordt het meest gehanteerd?
en ik heb eindelijk een nieuwe A-team bij elkaar gekocht, en ik heb nog iets van 3 mille over. Dus nu kijken waar mn verbeterpunten liggen.
ik heb 6 PM trainees die allen uitstekend of hoger zijn, verder heb ik op elke positie iemand met minimaal uitstekend als hoofdvaardigheid. Ik zal alleen nog wel een B-team op moeten gaan bouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met het kopen van nieuwe spelers voor op je middenveld is t t beste om uitstekend te kopen. Het kan namenlijk wel ff duren voor ze op uitstekend komen.
Bij mij zijn alle spelers uitstekend qua conditie. Dat heb je all1 nodig als je pressie wil spelen maar dat doen er maar weinig. Je B team raad ik je aan op te bouwen uit spelers die je uit je jeugd opleiding haalt. Je B team is namenlijk niet belangrijk. All1 de linie die je traint is daar wel belangrijk bij. anders verlies je 5 trainings plekken en dat is zonde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:01 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb 6 PM trainees die allen uitstekend of hoger zijn, verder heb ik op elke positie iemand met minimaal uitstekend als hoofdvaardigheid. Ik zal alleen nog wel een B-team op moeten gaan bouwen
hopen op een uitnodiging van de 1 of andere competitie. We hebben er met een berg fokkers er 1 opgezet maar die is nog heel lang bezig en volgens mij al vol.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:22 schreef Game_Error het volgende:
Ja, die jeugd opleiding snap ik ook niet helemaal, hij bestaat nu zegmaar uit speler die allemaal 21 zijn omdat ik 2 jaar lang niks met mn tema heb gedaan. Moet ik ze allemaal ontslaan? en hoe join ik een competitie met het team?
ja dat duurt dus ffquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:06 schreef Game_Error het volgende:
hoe maak ik dan zon nieuwe team? ik heb het idee dat ik maar een keer per week kan scouten?
nou ben benieuwd wat dit gaat worden.. het is verder namelijk armoe troef in mijn jeugdteam.. allemaal van die net niet spelers en daar heb ik natuurlijk geen zak aan.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Thierry Gijsen heet en 15 jaar oud is.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel.
Geven we hem een contract, baas?
Tja, dit vind ik dan weer jammer..quote:Seran Fransz (222180475) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
17 jaar en 32 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Total Skill Index (TSI): 390
Loon: 413 ¤/week
Eigenaar: FC-binnenkantpaal
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos![]()
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:Nathan Luberti (222100715)
17 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Volgende verjaardag: 06-02-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 351 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Zal ik eens online komen?quote:
geen standaardopstelling staan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
volgens mij ben ik vergeten een opstelling te maken..
ja dat wel, maar:quote:
die hufter speelt counter met 343. één kans een goal. ik heb al 3 kansen verneukt. Maak ik nog wat kans?quote:Bij rust stond er 1-0 op het scorebord. Minnertsga domineerde de wedstrijd en mocht 57 procent balbezit laten aantekenen.
de score valt me echt tegen, ik heb zoveel in spelers geïnvesteerd en dan maar 1-0 voor...quote:Rust: met een stand van 0-1 gingen de spelers naar de kleedkamer. Hilversum domineerde de wedstrijd en mocht 60 procent balbezit laten aantekenen.
Ach, sterf toch, tyfus ME.quote:Agusto Cavassa, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Sybrand Adelaar stond al aan de zijlijn te trappelen om zijn kans te grijpen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
die hufter speelt counter met 343. één kans een goal. ik heb al 3 kansen verneukt. Maak ik nog wat kans?
Pff, was het middenveld nou wel of niet belangrijkquote:FC het doelpuntje
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (zeer hoog)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval uitstekend (laag)
Centrale aanval uitmuntend (heel laag)
Linkeraanval goed (hoog)
K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (zeer hoog)
Aanval redelijk (laag)
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging formidabel (hoog)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
quote:1. Rush76 2 1 0 1 4 - 2 2 3
2. het achtste 2 1 0 1 4 - 2 2 3
3. Shoccers FC 2 1 0 1 5 - 4 1 3
4. FC het doelpuntje 2 1 0 1 5 - 4 1 3
5. Blazende Bazuinen 2 1 0 1 4 - 4 0 3
6. K.F.C. Minnertsga 2 1 0 1 3 - 4 -1 3
7. derona 2 1 0 1 3 - 5 -2 3
8. Langeleegte 2 1 0 1 3 - 6 -3 3
Welnee, hij speelt je verdediging op twee plekken overhoop; centraal en over jouw rechterkant. Desalniettemin lijkt me 3-1 verlies niet helemaal terecht. Ik heb hetzelfde gevoel over mijn 4-1 nederlaag:quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
Pff, was het middenveld nou wel of niet belangrijk3-1 verloren en volgens dit counterde hij toch niet...
Ook frappant dat het verschil tussen mijn def en zijn aanval en mijn aanval en zijn def in mijn voordeel is, maar hij meer scoort...
en 2 - 0 verloren.. als ik had gecounterd had ik de wedstrijd misschien nog wel kunnen winnen... verdommequote:Op zondag 19 oktober 2008 20:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja dat wel, maar:
1. het is niet mn sterkste opstelling na de training van afgelopen vrijdag
2. ik had willen counteren
Bij mij zijn er in de eerste helft al 2 centrale mids dood geschopt, daardoor kwam in de 34de minuut mn reserve verdediger met waardeloosquote:
Valt nog mee dat het m'n slechtste middenvelder is.quote:In de 86e minuut werd pijnlijk duidelijk dat Twello-speler Sybrand Adelaar zonder scheenbeschermers speelde. Na een duel om de bal schreeuwde hij het uit van de pijn. Voor de toegesnelde verzorger was een snelle blik op het getroffen scheenbeen voldoende. Hij gebaarde naar de kant dat er gewisseld moest worden. Radboud van Driessen kwam er in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Price: 221876267 19-10-2008 3 440 17 passable 1 878 000 e Gemiddelde prijs 1 878 000 ¤ Median Price 1 878 000 ¤ Age = 17 & Defending=weak & Winger=poor & Scoring<=weak & Passing<=weak & Playmaking<=wretched |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |