thnx nog trouwens.. ben inmiddels ook jouw supporter.. als er idd nog mensen zijn.. ook ik heb nog enkele slots vrij..quote:
Mijn league is ook niet bepaald makkelijk. Vorig seizoen zette ik al in op het ontlopen van rechtstreekse degradatie en met heel veel geluk kwam ik op plek 3 terecht. Nu nog sterkere tegenstanders, dus had ik het nog lastiger verwacht, maar de eerste 3 punten zijn binnen en volgens Alltid is het weer een plek 6 of 7 gezien de ratings.quote:Main page for V.102
League ranking: 40 / 256
vs.quote:HatStats 180
Verdediging 74
Middenveld 45
Aanval 61
quote:HatStats 159
Verdediging 77
Middenveld 39
Aanval 43
Vriendschappelijke jeugdwedstrijdquote:
Omdat de meeste mensen middenvelders trainen. Kwestie van vraag en aanbodquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:39 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben sinds mn herstart flink mn speler database aan het opschonen, en nou heb ik wat spelers in en verkocht (oa mijn 30 jarige keeper voor toch nog 2,5 mille) maar nou vroeg ik me af waarom uitstekende spitsen en verdedigers toch zo ontzettend veel duurder zijn dan middenvelder? en dat terwijl ik juist middenveld wilde gaan trainen?
mja, zou je me dus aanraden om toch wat anders te gaan trainen? scoren bijvoorbeeld en 3-4-3 speler?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen middenvelders trainen. Kwestie van vraag en aanbod
3-4-3 met scoren training is idd een mogelijkheid. Vergeet alleen niet de reden waarom de meeste mensen PM trainen. Dat is omdat het middenveld de belangrijkste linie is binnen het spel. En daarom verkiezen veel mensen om met 5 man op het middenveld te spelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef Game_Error het volgende:
[..]
mja, zou je me dus aanraden om toch wat anders te gaan trainen? scoren bijvoorbeeld en 3-4-3 speler?
ik heb nu mn team eindelijk een beetje op orde overigens, het enige wat ik nog zoek zijn 3 goede/uitstekende spitsen en dan kan promotie naar de VIII door weinig in de weg worden gestaan
Oh, en welk programma kan ik het beste gebruiken om mn trainings updates enzo bij te houden?
Ik ga denk ik toch voor PM, ik heb even de prijzen zitten vergelijken en het ontloopt elkaar niet eens zo gek veel. Ik hou er ook heus wel aan vast hoor, ik heb ooit in de IV gespeeld, ik weet hoe het balletje rolt ondertussen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
3-4-3 met scoren training is idd een mogelijkheid. Vergeet alleen niet de reden waarom de meeste mensen PM trainen. Dat is omdat het middenveld de belangrijkste linie is binnen het spel. En daarom verkiezen veel mensen om met 5 man op het middenveld te spelen.
Kortom, je moet voor je zelf beslissen waar jij de focus wil leggen. Maar zorg iig wel dat je die visie vasthoudt.
Mij divisie zit in middenmoot dus.quote:Hoofdpagina voor VI.408
Competitie plaats: 532 / 1024
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef rompompom het volgende:
Met 3-3 begonnen tegen een concurrent. Bovennatuurlijke taktiekvaardigheid behaald..
Ik zat te kijken naar een nieuwe spits en ik vroeg de huidige eigenaar of hij enig idee had hoe hoog hij in passen zit. Krijg ik als antwoord: "zwak".!
16-10-2008 18:05 (Vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Powerdashers - United Black Panthersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Vriendschappelijke jeugdwedstrijd
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 15-10-2008
Ik zou me penaltynemers maar instellen ik denk dat jij 0-0 speeltquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:18 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ben er nog niet zeker van voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |