I was fipoquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:43 schreef nicomart het volgende:
fipo!
quote:Kylian Leijnse (214614945) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 19 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 18-11-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 910
Loon: 413 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
hoeveel kan ik er voor vragen?quote:Ignaz Emons (214618567)
17 jaar en 61 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 07-10-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 220
Loon: 474 ¤/week
Eigenaar: SV Pantoffeltjes
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
volgens transfer gelijking is hij meer waard dan 2mil maar hij heeft wel slecht passen hoeveel zou ik er ongeveer voor vragenquote:Kevin Lerrig (182870598)
19 jaar en 65 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: redelijk
Gezien zijn goede vorm en zijn uitstekende conditie kan je hem er best wel voor meer opzetten. 2,3 misschien?quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgens transfer gelijking is hij meer waard dan 2mil maar hij heeft wel slecht passen hoeveel zou ik er ongeveer voor vragen
tv houdt natuurlijk rekening met dat slecht passenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgens transfer gelijking is hij meer waard dan 2mil maar hij heeft wel slecht passen hoeveel zou ik er ongeveer voor vragen
Nu dus uit tegen Stefse Boys.quote:FC RKDEO - Stefse Boys wij zijn favoriet 3 - 0 kalm 16 917
VV Acies - FC RKDEO wij zijn favoriet 0 - 10 in de zevende hemel 18 114
FC RKDEO - VV Acies makkie! 11 - 0 in de zevende hemel 27 145
Hopen dat ik gewoon win van m.quote:17-08-2008 21:00 (Competitie) Stefse Boys - FC RKDEO zij zijn licht in het voordeel
Morgen verloopt zijn deadline en dan van dat geld een 3e mid mid kopen om zo de rest van t seizoen beter af te kunnen maken dan het 1e deel.quote:Pierluigi Chiezzi Porrini [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 18 680, 24 jaar en 36 dagen, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: formidabel
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:02 schreef Yurzinho het volgende:
Jongens....wat zal ik eens gaan doen met mn team?
Jij welquote:
Koop eens wat prutsers bij elkaar en ga wat trainen.. Als je voor PM gaat, ik heb nog een Nederlandse uitmuntende en krachtige waailap staan die over een half uur afloopt. Transferprijs is al aangepast op leeftijd van een 21-jarige..quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:21 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Jij wel
Ik heb 11 rasechte waailappen and 28,5 miljoen ... maar weet nog niet precies hoe ik het aan wil gaan pakken
vanavond ga ik in ieder geval niet winnenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:21 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Jij wel
Ik heb 11 rasechte waailappen and 28,5 miljoen ... maar weet nog niet precies hoe ik het aan wil gaan pakken
jah.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:40 schreef nicomart het volgende:
onder druk? Heb je ingesteld om met pressie te spelen?
Als je net begint is counter een betere strategie imoquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah.
Waarschijnlijk verlies ik wel, want conditie van meeste spelers is gewoon flut, Nog geen tijd gehad om conditie te trainen (pas 3 dagen mijn team)
hmm, sta nu pas met 1-0 achter door een vrije trapquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je net begint is counter een betere strategie imo
quote:hij
Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval slecht (laag)
HatStats 170
Defence 63
Midfield 63
Attack 44
ik
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval goed (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval goed (heel laag)
HatStats 204
Defence 68
Midfield 48
Attack 88
wedstrijd: 184392853
3-3 ...quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:18 schreef One_conundrum het volgende:
pff, nou hopen dat ik begin met puntjes pakken, want anders ga ik er keihard weer uit,
Stort 20 miljoen naar mij toe... voor die overige 8,5 miljoen koop je traineesquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:21 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Jij wel
Ontzettend pech met de kansenverdeling. Jouw doelpunt was zelfs een SE (vleugelspel+koppen), dus geen gewone kans in het wedstrijdverslag, terwijl je tegenstander er ook nog 3 heeft gemist ook. Kansenverdeling 7-0 dus met een 57%-43%.quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:55 schreef RemCOW het volgende:
Hmz, verloren op het middenveld. Zo irritant die lage teamgeest. Maarja, nog niet de kans gehad om m'n trainer te vervangen. Hopen dat ik het nog trek tot aan het eind van het seizoen. Toch raar dat ik maar 1 (!!) kans krijg, en hij 5, en ook nog eens 4 er in schopt.
[..]
VSquote:Middenveld slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging zwak (hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval matig (laag)
HatStats 134
Verdediging 47
Middenveld 36
Aanval 51
2-4 gewonnen, uit bij de nummer 2.quote:Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 166
Verdediging 75
Middenveld 39
Aanval 52
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu dus uit tegen Stefse Boys.
[..]
Hopen dat ik gewoon win van m.
[..]
Morgen verloopt zijn deadline en dan van dat geld een 3e mid mid kopen om zo de rest van t seizoen beter af te kunnen maken dan het 1e deel.
Uit eindelijk 1-6 gewonnenquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
1-4 voor met rust ik counter en heb 56% balbezit
Ik ga nu een uiltje knappen mn wekker gaat weer om 5u![]()
Ik denk dat yur zat verdedigers heeft. Hij was ooit een counter hufter net als ik. Mocht ie m kopen en stoppen met zn team is t zonde van jou speler.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Deze staat te koop:
Sam Van Roosbroeck (160813732) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar en 34 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 04-11-2008
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 8 170
Loon: 3 577 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Vulture United 1980
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Misschien iets voor mensen die teveel geld hebben, Yurzinho bijvoorbeeld
Yur heeft volgens mij alleen nog maar waailappen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat yur zat verdedigers heeft. Hij was ooit een counter hufter net als ik. Mocht ie m kopen en stoppen met zn team is t zonde van jou speler.
Zat al bij m'n team en is nog trainbaar. Ik offer voor hem 1 trainingsplek opquote:Viggo Sluijter [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 510, 20 jaar en 105 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Dit is een skilltrade. Gaat donderdag weer netjes op de transferlijst.quote:Enrico Illiano [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 940, 23 jaar en 87 dagen, waardeloos in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Lekker jong, zit tegen goed positiespel aan.quote:Mats Eriksson [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 520, 17 jaar en 17 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Snelle multiskilled speler.quote:Timoleón Vélez [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 870, 17 jaar en 47 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Eveneens een jonge multiskiller. Alleen jammer dat hij geen spec heeft.quote:Bardulf Dietze [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 480, 17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Dit is een klein project(je). Moet als DM worden.quote:Manfried Degrève [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 380, 17 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Awad Yousif Al-Sulayman
Ik train het niet, maar de rest was nog waardelozer.quote:Sicco Smolders looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
Right now I would say his Playmaking capabilities are around the inadequate level. Coach this player right and he will reach his potential of weak Scoring before you know it!
Hoe weet je dat? Vanwege TSI/Loon?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Lekker jong, zit tegen goed positiespel aan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
iemand nog een leuke jeugdcompetitie ?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:03 schreef REFUSED het volgende:
Is er nog iemand die op zoek is naar een jeugdcompetitie? MadKow gaat binnenkort gedeactiveerd worden, ik zoek nog een 6e ploeg en dan is de competitie weer walkover-vrij. Mail ingame maar richting refused.
ik niet opgelet,quote:
Wat is je teamnaam?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik niet opgelet,
sorry
bericht komt vanavond
Nu is mijn vraag de volgende:quote:Remco Toorn (214795634)
17 jaar en 45 dagen, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 25-10-2008
Total Skill Index (TSI): 300
Loon: 271 ¤/week
Eigenaar: Annooo
Fysiek: licht geblesseerd
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Ze trainen snel, maar vleugelspelers hebben altijd bijstats nodig (positiespel, passen). Daarom zijn bijna kale vleugelspelers zo goedkoopquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:01 schreef Anno20 het volgende:
heb vanmorgen een speler gepromoveerd zoals ik al eerder had gemeld in dit topic... Dat is de volgende geworden:
[..]
Nu is mijn vraag de volgende:
Leveren vleugelspelers relatief weinig op ofzo? zo slecht is deze speler toch ook weer niet? levert volgens de vergelijking maar max 5k op :S
Crazy-Mquote:
Nee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op zondag bar weinig bekeken heb. Heel relaxed zitten ouwe hoeren eigenlijk, meesten tijds.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
Lowlands
Toevallig nog bij Simian Mobile Disco geweest op zondag? MAN, wat was dat vet!
Zou iemand mij misschien wat tips kunnen geven?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:40 schreef Swennus het volgende:
Ik heb besloten om positiespel te gaan trainen,
maar hoe zouden jullie dan gaan spelen?
451 of 352? en hoe kan ik dit het beste instellen?
352 met een verdediger dus gerepositioneerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:01 schreef Swennus het volgende:
[..]
Zou iemand mij misschien wat tips kunnen geven?![]()
sorry dat ik zo ongeduldig ben
3-5-2 op zondag, 4-5-1 op woensdag (beginnen met zondag en woensdag 3-5-2, wanneer de ervaring in 3-5-2 uitstekend is op woensdag 4-5-1 gaan spelen). Dan houd je 2 verschillende formaties op goed/uitstekend ervaring, naast de 'standaard' 4-4-2, en kun je nog eens wat variëren. Wel blijf je iedere wedstrijd 5 trainees (3x centraal 100%, 2x vleugel 50%) opstellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:01 schreef Swennus het volgende:
[..]
Zou iemand mij misschien wat tips kunnen geven?![]()
sorry dat ik zo ongeduldig ben
quote:-938 005 ¤ (1 658 867 ¤)
Mwaoh, ze hebben een punt, de huidige layout is behoorlijk onoverzichtelijk en onlogisch.quote:
Ook al was je 4 jaar bezig, tegen de 3-voudig Fok!Cup-winnaar bak je toch niets klaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy-M
Pa sinds vorige week begonnen dus verwacht niet teveel
Inderdaad. Hopelijk maken ze een paar dingen nog wat handiger; bijvoorbeeld dat je de precieze leeftijd van een speler ziet in de transferlijst, zodat je niet bij elke speler moet kijken of deze niet al bijna de volgende leeftijd heeft bereikt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Mwaoh, ze hebben een punt, de huidige layout is behoorlijk onoverzichtelijk en onlogisch.
Bovendien heb ik met mijn resolutie net m'n halve beeldscherm gevuld
Waar blijven jullie biedingen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Deze staat te koop:
Sam Van Roosbroeck (160813732) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar en 34 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 04-11-2008
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 8 170
Loon: 3 577 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Vulture United 1980
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Misschien iets voor mensen die teveel geld hebben, Yurzinho bijvoorbeeld
Geef 'm dan eerst eens wat bijstats, ervaring en een specialty wil je? Openingsbod was prima geweest, maar met 1,75 miljoen ben ik bang dat ik er wel eens mee zou kunnen blijven zitten..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar blijven jullie biedingen?
Ik ben nog onder de gemiddelde prijs gaan zitten... zal wel een bod komen vlak voor sluiting... zo gaat het meestal... maar ik dacht misschien kan een van jullie alvast een handje helpenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geef 'm dan eerst eens wat bijstats, ervaring en een specialty wil je? Openingsbod was prima geweest, maar met 1,75 miljoen ben ik bang dat ik er wel eens mee zou kunnen blijven zitten..
Bij leeftijd staat toch echt 23...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:34 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Enrico Illiano (190732940)
23 jaar en 90 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 763 ¤/week inclusief een 20% bonus
PsicoTSI Tool Terminus Edition
Positiespel[Vorm=Hoog]=7.63
Positiespel[Vorm=Gemiddeld]=7.81
Positiespel[Vorm=Laag]=7.99
Mag ik er vanuit gaan dat deze speler vrijdag naar Uitstekend positiespel popt?
Ik heb bovendien hoog ingezet op een speler met goed (halverwege uitstekend) positiespel en redelijk passen. Hij is pas 17 geworden en heeft een specialiteit (technisch).
en ik train posistiespelquote:Jan-Willem Kluiver (214571661)
52 jaar en 81 dagen, matig in vorm, gezond
Een zwak trainer die verdedigend is ingesteld.
Hij heeft formidabel ervaring en is een matig leider.
D'ruit met dat waardeloos sujet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:12 schreef Swennus het volgende:
Wat voor trainer zouden jullie in het begin nemen?
heb op het moment deze trainer:
[..]
en ik train posistiespel
Nee. Vorm=Laag gaat over achter de komma. Hattrick laat alleen afgeronde waarden zien als niveau. Waardeloos is niveau 2. Vorm=Laag gaat uit van de situatie dat zijn vorm (bijvoorbeeld) 1,6 is (afgerond 2, waardeloos). Die 1,6 zorgt voor een lagere TSI dan wanneer je Vorm=Hoog zou hebben van 2,4 (afgerond ook 2). Omdat de TSI lager is door de vorm, lijkt het alsof een speler laag in een skill zit, maar dat is niet zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:34 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Enrico Illiano (190732940)
23 jaar en 90 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 763 ¤/week inclusief een 20% bonus
PsicoTSI Tool Terminus Edition
Positiespel[Vorm=Hoog]=7.63
Positiespel[Vorm=Gemiddeld]=7.81
Positiespel[Vorm=Laag]=7.99
Mag ik er vanuit gaan dat deze speler vrijdag naar Uitstekend positiespel popt?
Je krijgt zelfs slecht leiderschap bij je externe redelijk trainer voor die 79,6k. Zodra je een poosje bezig bent en het geld er voor hebt 'upgraden' naar goed trainer met slecht leiderschap, kosten 268,7kquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
D'ruit met dat waardeloos sujet..
Voor weinig, 70.000 heb je een redelijke trainer met rampzalig leiderschap. Leiderschap is nu niet belangrijk; je moet keihard trainen en dan is de kwaliteit van de trainer het belangrijkst. Een goede trainer is nog te duur helaas.
Oh ja, da's waar ook. Och, het is ook al een tijdje terug dat ik op dat niveau acteerde.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs slecht leiderschap bij je externe redelijk trainer voor die 79,6k. Zodra je een poosje bezig bent en het geld er voor hebt 'upgraden' naar goed trainer met slecht leiderschap, kosten 268,7k
Even snel gekeken. Je ratings zijn goed genoeg om in de VIII te overleven. Als je door blijft trainen worden ze vanzelf beter.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef Lyzio het volgende:
Zou iemand mij een indicatie kunnen geven voor volgend seizoen? Ik ga promoveren, dat staat vast. Maar ik zou graag willen weten of ik het volgend seizoen ook ga redden. Mijn team heet Fleur de Lis (362333), en ik ben best al een tijdje bezig. Voornamelijk met trainees, zoals je op het middenveld kunt zien. Echter, van de rest heb ik weinig kaas gegeten. Zoals het niveau van mijn zaakwaarnemers, hoe krijg ik dat omhoog? En hoeveel stafleden moet ik aannemenDat is allemaal nogal wazig voor mij.
Iemand misschien tips?
leuke bijstat is dan passen of verdedigen..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Even snel gekeken. Je ratings zijn goed genoeg om in de VIII te overleven. Als je door blijft trainen worden ze vanzelf beter.
Dan het trainen. Je hebt nu een redelijk trainer. Zodra je het geld hebt, probeer dan een goed trainer met slecht leiderschap aan te trekken. Dan je trainees, ze zijn 20, 20 en 22 jaar oud. Dat is niet ideaal voor optimaal trainingsrendement. Die van 20 kun je op zich nog een seizoen doortrainen, maar die 22-jarige moet er uit zodra hij weer in PM is gestegen (of per direct als hij net is gestegen). Daarnaast stel je je trainees zowel op zondag als op woensdag op. Ze krijgen echter maximaal 90 minuten training, dus behalve het riscio op blessures heeft het geen nut. Zoek dan ook 3 extra trainees voor je wedstrijden op woensdag (bij voorkeur 17-jarigen (minder dan 30 dagen) met (minimaal) redelijk positiespel en een leuke bijstat.
Loon had ik juist weggelaten maar dat staar op 8. Dus in dat geval zou hij dicht bij zijn volgende skill zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee. Vorm=Laag gaat over achter de komma. Hattrick laat alleen afgeronde waarden zien als niveau. Waardeloos is niveau 2. Vorm=Laag gaat uit van de situatie dat zijn vorm (bijvoorbeeld) 1,6 is (afgerond 2, waardeloos). Die 1,6 zorgt voor een lagere TSI dan wanneer je Vorm=Hoog zou hebben van 2,4 (afgerond ook 2). Omdat de TSI lager is door de vorm, lijkt het alsof een speler laag in een skill zit, maar dat is niet zo.
Als wilt weten wanneer een speler stijgt, moet je de training bijhouden. Positiespel duurt bij een 23-jarige ruim zeven weken.
Hoe oud is jouw versie van PsicoTSI trouwens? Volgens mij geeft de laatste versie namelijk ook een indicatie op basis van salaris. en dat is in sommige gevallen veel nauwkeuriger (als ze net jarig zijn geweest of net uit de jeugdopleiding komen).
Heb je 9 keepertrainers? En er staat 5 weken voor, soms kom je net een heel klein beetje tekort om het in die 5 weken te doen en gaat-ie een week later. Voordeel is dan dat het niveau erop misschien wel in vier weken gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik train nu al 5 weken mijn 18-jarige keeper op keepen en hij gaat nog steeds niet van goed naar uitstekend, iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb me namelijk al eens horen vertellen dat keepen nogal vrij snel blijkt te gaan.
HAG Trainingstoolquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik train nu al 5 weken mijn 18-jarige keeper op keepen en hij gaat nog steeds niet van goed naar uitstekend, iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb me namelijk al eens horen vertellen dat keepen nogal vrij snel blijkt te gaan.
quote:Kris Grimmius:
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van formidabel naar uitmuntend.
Blijkbaar krijgen spelers toch nog training, ondanks blessure.quote:Sven Walvis (195752903)
19 years and 102 days, inadequate form, injured (4 weeks)
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Next birthday: 01-09-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 550
Wage: 495 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: 4 weeks
Stamina: solid Goalkeeping: wretched
Playmaking: poor Passing: formidable
Winger: poor Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: weak
quote:Sadurní Carmona
TSI = 4 310, 18 jaar en 104 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Cornelis Hommes
TSI = 740, 17 jaar en 62 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
tyfusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef komrad het volgende:
ja, je bent je hele training kwijt
idd wel een enorme tactiek, wat was de uitslag
je gaat nog antwoorden ookquote:
mwaoh, redelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:29 schreef komrad het volgende:
[..]
je gaat nog antwoorden ook
Tsja, speel je nog fanatiek dan
quote:Jaron Houtepen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 260, 19 jaar en 40 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
ik verdien daar op zich wel een plaatsje in: pjotr komradskiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mwaoh, redelijk.
M'n Russisch counterteam is bijna klaar![]()
Speler krijgt training voor de gespeelde minuten in een week. Heeft 'ie 20 minuten gespeeld en daarna geblesseerd uitgevallen, dan krijgt 'ie 20 minuten training. Eigenlijk heel simpel dus.. Als 'ie deze week niet gespeeld heeft, dan is het idd raar..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:07 schreef rompompom het volgende:
TSI: 9370 (+11930/-2560)
Form: 3 (+7/-4)
Passing: 7 (+7/-)
Gruwelijk!! Wel m'n reservekeeper er tussen, maar toch. Zelfs onderstaande speler is gestegen. Mogen jullie me uitleggen hoe dat kan.
[..]
Blijkbaar krijgen spelers toch nog training, ondanks blessure..
YP, hikt tegen solid aan..quote:Matthieu Oosterveld (215060303) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 2 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and righteous.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Next birthday: 11-12-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 350
Wage: 1 980 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: passable
Playmaking: wretched Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous
is hij niet prachtig?quote:Jonathan MacFarlane
TSI = 32 100, 23 jaar en 21 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Nope, 't is geen Nederlander namelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:22 schreef One_conundrum het volgende:
mijn eerste wereldklasse
[..]
is hij niet prachtig?
trainen gaat zo langzaam op deze leefitjdquote:Albert Wajsberg [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 41 110, 22 jaar en 43 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wereldklasse +13
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Tien minuten, dus hij zat erg hoog dan. Maar ik was altijd in de veronderstelling dat een geblesseerde speler sowieso geen training krijgt. Best vaag ook dat ze het wel krijgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 om 02:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Speler krijgt training voor de gespeelde minuten in een week. Heeft 'ie 20 minuten gespeeld en daarna geblesseerd uitgevallen, dan krijgt 'ie 20 minuten training. Eigenlijk heel simpel dus.. Als 'ie deze week niet gespeeld heeft, dan is het idd raar..
Was vroeger inderdaad ook niet zo, maar is met de minute-based training ingevoerd. Op zich wel logisch toch? Speler heeft wel gespeeld en zich in die zin kunnen 'verbeteren'. Voor nu een mazzeltje dus, misschien kun je 'm nog verkopen voordat 'ie 20 wordtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tien minuten, dus hij zat erg hoog dan. Maar ik was altijd in de veronderstelling dat een geblesseerde speler sowieso geen training krijgt. Best vaag ook dat ze het wel krijgen.
Nieuwe trainee. Mag lekker lang meetrainenquote:Saladino Assis (214863038)
17 jaar en 7 dagen, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Português, Brasil!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Volgende verjaardag: 06-12-2008
Nationaliteit: flag Brasil
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 541 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kralingen
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Ik heb nog nooit een speler zien verbeteren tijdens een blessure, maar ik vind het best. Een weekje 3 doktoren erop en dan is-ie hopelijk nog goed verkoopbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 om 18:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Was vroeger inderdaad ook niet zo, maar is met de minute-based training ingevoerd. Op zich wel logisch toch? Speler heeft wel gespeeld en zich in die zin kunnen 'verbeteren'. Voor nu een mazzeltje dus, misschien kun je 'm nog verkopen voordat 'ie 20 wordt
21-jarige uitmuntend+3 pm, matig+4 passen en matig def verkocht voor ¤1 579 000. Had z'n derde geel gepakt en morgen niet inzetbaar en ik had 'm dit seizoen verder eigenlijk ook niet meer nodig. Gelukkig was er een gekke Zweed die het openingsbod van 1,4 mln deed en na een bod van een Hongaar het nodig vond om er zelf nog 5 keer over heen te biedenquote:23-08-2008
Je hebt een speler verkocht en 1 468 470 ¤ ontvangen.
Ik zou 'm morgenmiddag rond een uur of 3-4 al listen met een aanvaardbare minimumprijs voor woensdagmiddag a.s.. Dus gewoon als 19-jarige te koop met blessure.. Genoeg die daar niet op letten of het 'incalculeren'. Als je wacht tot 'ie hersteld is, dan is 'ie misschien al 20.. En mocht 'ie woensdag niet verkocht worden, dan kun je 'm evt. donderdag weer listen voor zondagmiddag/avond (of woensdagavond voor zaterdagavond)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een speler zien verbeteren tijdens een blessure, maar ik vind het best. Een weekje 3 doktoren erop en dan is-ie hopelijk nog goed verkoopbaar.
Ik heb 'm er nu opgeknald voor 300k. We zien wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 om 19:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zou 'm morgenmiddag rond een uur of 3-4 al listen met een aanvaardbare minimumprijs voor woensdagmiddag a.s.. Dus gewoon als 19-jarige te koop met blessure.. Genoeg die daar niet op letten of het 'incalculeren'. Als je wacht tot 'ie hersteld is, dan is 'ie misschien al 20.. En mocht 'ie woensdag niet verkocht worden, dan kun je 'm evt. donderdag weer listen voor zondagmiddag/avond (of woensdagavond voor zaterdagavond)
Die 1-2k extra die je dat kost voor het meerdere malen moeten listen wordt je ook niet minder van
och dat gaat bij mij al maanden zo.. mn scouts komen echt met helemaal niks..quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zoeken naar 'middenvelder' in Fryslân, Groningen en Amsterdam. Scout1 heeft een 16-jarige met zwak allround, potentieel matig verdedigen en huidig slecht PM. Scout2 en scout3 hebben überhaupt niets kunnen vinden
Woeiquote:Mart Harmensz heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!
Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
alles is relatief, ik mis mijn beste MF en een winger ivm een rode kaartquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Vanavond tegen de nummer 4, ik sta 3e. We hebben allebei evenveel punten. Wordt een leuk wedstrijdje dus
Gelukkig heeft m'n winger een pleister nu dus die kan gewoon meespelen
Jammer is wel dat 7 spelers van m'n basiself allemaal een gele kaart hebben
[..]
Woei
Ik als de mijne ni accepteerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Euhm wil er iemand nog een friendly? Mijn tegenstander in de Fok!Cup bestaat niet meer
okquote:
Bestaat wel, prutser!quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Euhm wil er iemand nog een friendly? Mijn tegenstander in de Fok!Cup bestaat niet meer
Sorryquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Bestaat wel, prutser!
Je moet deze hebben:
F.C. Gokwerk (813779)
#fokhattrickquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef Silver_Shark het volgende:
hoeheet de chnl van HT
Gewoon mIRC downloaden, da's veel makkelijker.quote:Op zondag 24 augustus 2008 om 20:15 schreef One_conundrum het volgende:
ik zou naar de irc maar per ongeluk nei geklikt op de installatie van Java en na f5'en vraagt ie der niet meer om. volgende week ben ik er misschien weer
sta wel al 1-0 voor trouwens. zou ik dan voor de 2e keer gaan winnen?
Ik kan niet op ircquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond eens experimenteren met een 4-3-3 opstelling, heb niks te verliezen tegen de koploper....
Komen er vanavond nog mensen op IRC?
Maar als ik nu volgend seizoen wordt afgeslacht? Ben ook nog van plan om een vrije grote aankoop te gaan doen over 3 weken dus dat is dan financieel nog extra gevaarlijk...quote:
Dan een paar duels bewust verliezen. Ik ben 2 seizoenen geleden gepromoveerd en meteen weer gedegradeerd uit de VI zonder ook maar 1 duel te winnen (behalve van 1 bot team) Het kost je een berg aan supporters meer niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:40 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Maar als ik nu volgend seizoen wordt afgeslacht? Ben ook nog van plan om een vrije grote aankoop te gaan doen over 3 weken dus dat is dan financieel nog extra gevaarlijk...
Ik zie net dat mn Clubheld + 3 is geschopt godver wel lekker om van hem met 3-0 te winnen maar om dan een +3 er bij te krijgen godver de godver.quote:
Voor de verassing 4-4-2 tegen hem gespeeld en het werkt nog ookquote:FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld matig (heel laag) mn hoogste mid ooit.![]()
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval redelijk (hoog)
Linkeraanval zwak (hoog)
HatStats 187
Verdediging 80
Middenveld 51
Aanval 56
LoddarStats 14.02
Door Noeste Arbeid Sterk
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging slecht (hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (heel laag)
HatStats 146
Verdediging 60
Middenveld 57
Aanval 29
LoddarStats 9.64
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef Gijs_ het volgende:
Gister gePIC' t tegen de koploper, wat logischerwijs resulteerde in een ingecalculleerd pak aan de broek. We blijven desalniettemin strijden voor lijfsbehoud!
Iemand deze week nog een jeugdfriendly? En ergens nog een plekje in een jeugdcompetitie voor volgende week? moeilijk zeker? Nog een jeugdcomp. met allemaal lapzwansen zie ik niet direct zitten...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:03 schreef REFUSED het volgende:
1e overwinning van het seizoen.
/care
Wel even het volgende: is er nog iemand die op zoek is naar een jeugdcompetitie? MadKow gaat binnenkort gedeactiveerd worden, ik zoek nog een 6e ploeg en dan is de competitie weer walkover-vrij. Mail ingame maar richting refused.
Ja dat herinnerde ik me ook nog, maar óók dat daar al een gegadigde voor was?quote:
Je weet het niet tot je refused een ht-mail stuurt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 om 14:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja dat herinnerde ik me ook nog, maar óók dat daar al een gegadigde voor was?
Een paar berichten later idd..
Ik wil wel een jeugdfriendly. Daag me maar uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef Gijs_ het volgende:
Gister gePIC' t tegen de koploper, wat logischerwijs resulteerde in een ingecalculleerd pak aan de broek. We blijven desalniettemin strijden voor lijfsbehoud!
Iemand deze week nog een jeugdfriendly? En ergens nog een plekje in een jeugdcompetitie voor volgende week? moeilijk zeker? Nog een jeugdcomp. met allemaal lapzwansen zie ik niet direct zitten...
We hebben gisteren de 1e competitiewedstrijd alweer gespeeld, er is geen plaats meer dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je weet het niet tot je refused een ht-mail stuurt.
Nu al? Das veel leuker als afsluiterquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:29 schreef ScudRaket het volgende:
Zal ik maar eens een tvp'tje plaatsen?
Hoe kan zo een speler nou in 2 weken bijna 1 miljoen duurder zijn. Terwijl hij bijna niet stijgt in een half jaar. zn tsi is nog t zelfde.quote:24-08-2008 FC Eridanas Hinnerup FBK 3 172 000 ¤ 18 680.
18-08-2008 FC RKDEO FC Eridanas 2 390 000 ¤ 18 680.
28-02-2008 RSV.Göttingen05 FC RKDEO 2 181 000 ¤ 11 020.
Ik vind t irri en vaag. Ik had die 3 mil ook wel willen hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:14 schreef Ruudt het volgende:
Die gast heeft gewoon gegokt en er is een gek geweest die heeft geboden.
Vakantie hèquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu al? Das veel leuker als afsluiter
Ik wil me aanmelden, accepteer de voorwaarden en klik op Yes! ->quote:26-08-2008 The Stage is set
Today we're opening our test web site (called Stage) to a limited number of users. Stage is basically a version of the Hattrick site where we release new pages, features and bug fixes to have them tested before they go live on the regular Hattrick site. So far it has only been open to the development team and our volunteer staff. To get more intense testing we will let 5,000 users get access to Stage. We will have a 50-50 distrubution between Supporters and non-Supporters and the number of Stage access slots for each league will correspond to the number of users in the league. To qualify, you need to
understand and write English. Read the full introduction and apply for access.
quote:Helaas is er een fout opgetreden waardoor de pagina niet opgevraagd kan worden. Probeer het later weer. Je hoeft deze fout niet te melden.
Excuses voor het ongemak.
Error ID
5881533b-1bec-4489-aced-808c07785013
Request URL
http://www80.hattrick.org/Common/Stage/StageSignup.aspx
Client
Firefox 2.0.0.16
Dat zegt weinig, want als je naar deze site gaat en inlogt, dan krijg ik alleen time-out session.quote:You already have access to Hattrick Stage.
Same nuquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:21 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Cool, ik heb al dit bericht:
[..]
Dat zegt weinig, want als je naar deze site gaat en inlogt, dan krijg ik alleen time-out session.
Ach, we zien wel wat er van komt!
Ik ben dat boxje nu ook kwijt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:08 schreef Silver_Shark het volgende:
You must check the 'I Agree' checkbox before joining
waar kan je die i agree cheackbox vinden
ik zie alleen die Yes en NO knopjes :S
En laat ik nu net sinds afgelopen weekend een plaatsje vrij hebben in m'n trainingsprogrammaquote:Yoeri Crijnen [215409148]
17 jaar en 73 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 05-10-2008
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 374 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Positiespel: redelijk Passen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Dat is zeker een leuk spelertje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
7,5* als aanvallende middenvelder in de jeugdacademie. Woeierdewoeierdewoeist
[..]
En laat ik nu net sinds afgelopen weekend een plaatsje vrij hebben in m'n trainingsprogramma
Ik weet niet of ik al weer uitgedaagd kan worden, maar zo ja dan wil ik wel...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:35 schreef Yurzinho het volgende:
Jeugdfriendly? Iemand?
Helaas...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al weer uitgedaagd kan worden, maar zo ja dan wil ik wel...
Iemand anders?quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 02-09-2008
Dan wacht je maar een weekquote:
yep! 113739quote:
het was een halve trainiequote:27-08-2008 SV Pantoffeltjes FC Plymouth Rangers 67 005 ¤ 800
09-01-2008 los bulls SV Pantoffeltjes 29 000 ¤ 430
Inderdaad, als zelfs ik je voorbij ben gegaan...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me vanaf nu toch weer eens serieus bezig houden met mijn jonkies... sta nu toch wel vrij kansloos onderaan en dat moet beter kunnen...
Ik wilde het niet met zoveel woorden zeggen maar....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:07 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Inderdaad, als zelfs ik je voorbij ben gegaan...
Geregeld!quote:
Altijd leukquote:27-08-2008
Je team heeft 85 400 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Vittorio Viggiani (169896191) onlangs is verkocht voor 2 440 000 ¤.
nicoquote:
Hoe krijg je die zeldzame vlaggetjes voor elkaar? Ik blijf maar uitdagen, maar niemand accepteert.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vlaggetje van Uganda (22 'actieve' gebruikers) binnen
18-jarige populaire winger met winst verkocht (aankoop 765k, verkoop 1020k) zonder TS-hit (formidabel vleugelspel, 1 niveau gestegen in PM en passen - beide matig). Erg blij mee, want nogal een slechte investering, waar ik nu achteraf geen 'last' van heb
Deze via een Fed.. In principe is uitdagen en hopen dat er iemand accepteerd het beste, maar in veel kleine landen hebben teams 'promotors' die de friendlies regelen. Soms zijn friendlies al tot 2-3 seizoenen in de toekomst geregeld. Je moet even geluk hebben om soms de juiste personen tegen te komenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:32 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Hoe krijg je die zeldzame vlaggetjes voor elkaar? Ik blijf maar uitdagen, maar niemand accepteert.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:41 schreef The_Hives het volgende:![]()
www.fokhattrick.nl bestaan niet meer
Ach, die goeie ouwe tijd. Ik weet nog wel van vroeger.........
Misschien iets voor ons? (de Fok Fed)quote:Verzonden 2008-08-27 12:32:00
Van Seran
Onderwerp Nieuwsbrief van Het Antwoord Genootschap
Beste HAG-leden,
Op het einde van het seizoen hebben wij altijd een fed-clash. Zo ook dit seizoen, alleen zoeken we nog een tegenstander.
Als iemand een gepaste tegenstander weet, mag die dit zeker melden in het topic op het HAG-forum.
De datum zal 1 oktober worden, zodat de meeste mensen met hun A-team kunnen aantreden.
Dus strijd mee voor de eer van HAG!
Seran
quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 111 020
mag niet klagenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
hey man hoest nou? Mis je Hattrick al? Check de Fok!Cup
Hier is t altijd gezellie. En we hebben t ook over blauwe, rode of zwarte sterretjes ed. Dus niet all1 hattrickquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mag niet klagen. Missen is een groot woord
. Ben thuis niet zoveel meer op internet. Ik maak dan niet genoeg tijd om actief met een team bezig te zijn
Het is dat ik nu vakantie heb dat ik weer eens op fok kom![]()
En hoe is het hier? Nog altijd even gezellig of gaat het nu alleen over hattrick?
ik weet niet eens wat die betekenenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier is t altijd gezellie. En we hebben t ook over blauwe, rode of zwarte sterretjes ed. Dus niet all1 hattrick![]()
Ook al is dat weer gerelateerd aan hattrick.
Gewoon doen! Is hartstikke leuk!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat die betekenen![]()
Ik zou bijna weer een account aanmaken om gewoon eens rond te neuzen
Dat heeft met de Vinnie Jones / Gary Lineker Award te maken. Kijk hier maar eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat die betekenen![]()
Ik zou bijna weer een account aanmaken om gewoon eens rond te neuzen
Ik help t je hopen. Ik hoop nog ff te wachten voor ik weer naar de VI ga. Ook al maak ik kans om te promoveren is t misschien beter als ik pas komend seizoen promoveer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:14 schreef One_conundrum het volgende:
Komende weken verwacht ik mijn 2e wereldklasse. Dat is helemaal een pareltje. Als ik degradeer verkoop ik die twee voor 3 miljoen elk en ben ik zoooo weer in de V....
ah zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heeft met de Vinnie Jones / Gary Lineker Award te maken. Kijk hier maar eens.
quote:Als je je weer aan meld help ik je wel met je Hattrick diploma.
TSI: 2080 (+3250/-1170)quote:Bart Wijnberg:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van matig naar redelijk.
Falko Viskil:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van goed naar uitstekend.
Gonzalo Carrión:
Zag zijn mate van positiespel toenemen van goed naar uitstekend.
Jammer dat de transfervergelijking hier nix over roept...quote:Björn Godblad (215185005) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 7 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 12-12-2008
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 446 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Positiespel: zwak Passen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Verdedigen +2quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help t je hopen. Ik hoop nog ff te wachten voor ik weer naar de VI ga. Ook al maak ik kans om te promoveren is t misschien beter als ik pas komend seizoen promoveer.
quote:Bla¸ Botonjič
TSI = 37 430, 22 jaar en 83 dagen, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wereldklasse
Probleem is alleen dat afgelopen zondag wéér een andere midmid een +3 had. Ik heb gewoon sinds mijn nieuwe aankoop, maar een halve wedstrijd met mijn beste 3 mids kunnen spelen...quote:Freek-Jan van Sonnen
TSI = 9 880, 19 jaar en 62 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Snel]
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Altijd leuk als spelers uit eigen jeugd poppenquote:Hans Domela Nieuwenhuis
TSI = 3 250, 18 jaar en 8 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
wordt verkochtquote:Albert Wajsberg [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 43 680, 22 jaar en 49 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Mats Eriksson (214083589)
17 jaar en 28 dagen, matig in vorm, gezond
Volgende verjaardag: 21-11-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 423 ¤/week inclusief een 20% bonus
Voor de rest niks bijzonders. Alleen een 27-jarige formi verdediger van +3 naar +2quote:Matti Wilkman (194546163)
18 jaar en 67 dagen, redelijk in vorm, gezond
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 13-10-2008
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 3 500
Loon: 716 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Hm, dat zou wel beetje jammer zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:06 schreef The_Hives het volgende:
1 keer MOTS moet je 2 of 3 keer PIC tegenover stellen toch?
Hattrick Ratings, maar dat is dood geloof ik?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef Silver_Shark het volgende:
Welk progamma gebruiken jullie nou?
dat was toch van een ene rekekerd ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:02 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Hattrick Ratings, maar dat is dood geloof ik?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:49 schreef The_Hives het volgende:
1 naar utopisch spelmaken verder tegenvallend. 3 dalers in conditie
Vage TU deze week.quote:Salary: ¤ 2.813,20 (+¤ 3.031,10/-¤ 217,90)
TSI: -1820 (+2390/-4210)
Vorm: -7 (+1/-8)![]()
Verdedigen: 1 (+1/-) Yip Nieuwenhuis![]()
Conditie: 0 (+1/-1)![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:58 schreef The_Hives het volgende:
Hey Tuinmannetje. Alles goed? Moet je niet werken of heb je internet tijdens het schoffelen?
op het moment heb ik 528k en ik speel zondag thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:57 schreef The_Hives het volgende:
net wat je budget is. Als je genoeg geld heb verkopen als hij gepopt is en een jonkie terugkopen en die verder trainen.
Als je niet genoeg geld heb om een jonge God (denk aan een type Hives) te kopen nog een tijdje door trainen met deze gast. Maar hij is wel al vrij oud
Over 2 uurtjes klok ik uit en is mijn vakantie voorbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik werk in de tuinbouwsector tot ik een leuke opleiding vind
Het gaat z'n gangetje, binnenkort op vakantie en beginnen met rijles
En jij? Wat doe jij tegenwoordig
nee, maar als je vakantie hebt krijg je toch evengoed betaaldquote:
dat zegt me niet zoveelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:05 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
op het moment heb ik 528k en ik speel zondag thuis.
thuisquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik dacht al
Waar ben je geweest zoal?
tsja je kunt ook blijven hattricken met 1-2x per week inloggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef The_Hives het volgende:
Hey Komradski. Nee man, mn team is een paar jaar gelden bot geworden met 12 miljoen ofzo op de bank
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef The_Hives het volgende:
ik dacht dat jij zo'n ere-divisie strebertje was
Niks daar van! Dan zien we net als Kingstown je hier niet meer!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet ik me weer eens kandidaat stellen als U-20 bondscoach
Dat heeft all1 nut als je een coach hebt met minimaal goed als leiderschap anders red je dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:58 schreef RemCOW het volgende:
Hm, ik zit even te twijfelen wat ik moet doen zondag. Dan moet ik tegen m'n directe concurrent wat mijn kampioenschap meer zeker kan stellen als ik win. Daarna heb ik een bot-team als tegenstander. Als ik eerst MOTS speel en daarna PIC, is m'n teamgeest dan weer op het oude niveau (nu trouwens slechts kalm(5))? De wedstrijd daarna heb ik tegenstander met ook een vergelijkbaar middenveld dus moet m'n teamgeest wel een beetje op peil zijn.
HT Ratings. Ham en Hattrick organizer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef Silver_Shark het volgende:
Welk progamma gebruiken jullie nou?
vroeger was dit ontopicquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:27 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
ff ontopic mensen!!
Verlies ik m'n training als ik 2-5-3 speel?
Het is heel simpel, iedere opstelling is mogelijk, zolang je niet meer dan 3 centrale speler in één linie opstelt.. Dus max 5 verdedigers, max 5 middenvelders en max 3 aanvallers en daarbinnen kun je variëren. Enige wat je wel 'verliest' is formatieervaring, die bouw je namelijk niet op bij 2-5-3, 5-2-3 en 5-5-0. Daarnaast zorgt het uiteraard voor veel verwarring in je wedstrijd (dus een flink zwakker middenveld)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:27 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
ff ontopic mensen!!
Verlies ik m'n training als ik 2-5-3 speel?
en jij post dit op zaterdagochtend om 8 uur! Dat is pas offtopic!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vroeger was dit ontopic
Ligt eraan wat je traintAls je verdedigers traint is het inderdaad zonde
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nu nog, maar hij is nieuw en snapt dat niet.
ja ongelofelijk dat ik al wakker was hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
en jij post dit op zaterdagochtend om 8 uur! Dat is pas offtopic!!
ik mag niet klagen.. mooie pullquote:Dieter Polzer (215744108)
17 jaar en 84 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 28-09-2008
Total Skill Index (TSI): 830
Loon: 353 ¤/week
Eigenaar: SV Pantoffeltjes
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Beetje jammer alleen dat ik 'm eigenlijk al een week of 8-9 niet meer trainde, dus veel eerder had kunnen promoveren.. Nouja, een goudmijntje is 't sowieso niet.quote:Igor van Silfhout (215741488)
17 jaar en 94 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 18-09-2008
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 352 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
quote:Arnold Bloemhard (215751333) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] Alltid!
17 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Volgende verjaardag: 10-12-2008
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 294 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Hoor eens, Harm-Jan Schultz is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!
Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Zit tegen goed aan zegt mijn psicoTSI op loon. Staat op TL.quote:Maurice Klashorst (215743829) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] Alltid!
17 jaar en 109 dagen, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 375 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: matig
volgens mij wel? oudere spelers trainen altijd langzamer toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:42 schreef TheVulture het volgende:
leeftijd maakt bij passen trainen toch niet uit
Euhm ja daar zit dan wel weer wat in geloof ik... maar ik train dan ook al sinds het begin verdedigersquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:43 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
volgens mij wel? oudere spelers trainen altijd langzamer toch?
Dit is ook mijn eerste overstap ooit, altijd deftraining gedaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm ja daar zit dan wel weer wat in geloof ik... maar ik train dan ook al sinds het begin verdedigers
quote:
Björn Godblad (215185005)
17 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 12-12-2008
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 446 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Positiespel: zwak Passen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Leuk spelertje, maar ga je dan op een gegeven moment weer terug naar verdedigen als je hun passen hebt opgetraind? Dan worden ze wel een stuk meer waard....quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:48 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste overstap ooit, altijd deftraining gedaan
Mn eerste passen-popper was wel leuk:
[..]
misschien....weet ik nog nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk spelertje, maar ga je dan op een gegeven moment weer terug naar verdedigen als je hun passen hebt opgetraind? Dan worden ze wel een stuk meer waard....
Da's ook zonde... of heb je dan wel gelijk weer een team wat mee kan in de VI of VII?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:09 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
misschien....weet ik nog niet
Ben nu ff snel 24 miljoen aan het uitgeven
neuh, maar had er ff zin inquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's ook zonde... of heb je dan wel gelijk weer een team wat mee kan in de VI of VII?
Dus je hebt weken met 28,5 miljoen rondgelopen en dan ga je het zo over de balk smijten?quote:
Ja, zoiets.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus je hebt weken met 28,5 miljoen rondgelopen en dan ga je het zo over de balk smijten?
Au
nu alquote:
quote:Provider error '80004005'
Unspecified error
/Common/includes/Database2.asp, line 193
Je staat wel op "online"quote:
Hij haalt nu 7,5 ster als vleugelverdediger.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Eddy de Reiziger heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Leuke spelertquote:Eddy de Reiziger (215775342)
17 jaar en 13 dagen, redelijk in vorm
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 08-12-2008
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 372 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Twello-speler Sébastien Toquet in de 22e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Perry Wessemius. Na 31 minuten moest Jon Aalbrecht worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Radboud van Driessen kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
Uiteindelijk terecht met 4-0 gewonnen. Eerst 2-0, toen rode (2xg) kaart en nog 2. Nu 6 punten los met nog 3 wedstrijden te gaan van nummer 6. Wordt heel lastig.quote:
Tjah, ze leveren nu het meest op. Denken jullie niet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Uiteindelijk terecht met 4-0 gewonnen. Eerst 2-0, toen rode (2xg) kaart en nog 2. Nu 6 punten los met nog 3 wedstrijden te gaan van nummer 6. Wordt heel lastig.
Twijfel even tussen nu alle dure krachten verkopen en volgend seizoen opnieuw inkopen, of nog gokken op nacompetitie. Denk dat het laatste wel verstandig is...
neem ook de blessures even meequote:Edvin Hansson 2
TSI = 88 210, 27 jaar en 68 dagen, redelijk in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een matig leider [Technisch]
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Sytse Aandenboom
TSI = 71 520, 28 jaar en 96 dagen, redelijk in vorm
Heeft formidabel ervaring en is een slecht leider
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend