quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef Gijs_ het volgende:
Gister gePIC' t tegen de koploper, wat logischerwijs resulteerde in een ingecalculleerd pak aan de broek. We blijven desalniettemin strijden voor lijfsbehoud!
Iemand deze week nog een jeugdfriendly? En ergens nog een plekje in een jeugdcompetitie voor volgende week? moeilijk zeker? Nog een jeugdcomp. met allemaal lapzwansen zie ik niet direct zitten...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:03 schreef REFUSED het volgende:
1e overwinning van het seizoen.
/care
Wel even het volgende: is er nog iemand die op zoek is naar een jeugdcompetitie? MadKow gaat binnenkort gedeactiveerd worden, ik zoek nog een 6e ploeg en dan is de competitie weer walkover-vrij. Mail ingame maar richting refused.
Ja dat herinnerde ik me ook nog, maar óók dat daar al een gegadigde voor was?quote:
Je weet het niet tot je refused een ht-mail stuurt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 om 14:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja dat herinnerde ik me ook nog, maar óók dat daar al een gegadigde voor was?
Een paar berichten later idd..
Ik wil wel een jeugdfriendly. Daag me maar uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef Gijs_ het volgende:
Gister gePIC' t tegen de koploper, wat logischerwijs resulteerde in een ingecalculleerd pak aan de broek. We blijven desalniettemin strijden voor lijfsbehoud!
Iemand deze week nog een jeugdfriendly? En ergens nog een plekje in een jeugdcompetitie voor volgende week? moeilijk zeker? Nog een jeugdcomp. met allemaal lapzwansen zie ik niet direct zitten...
We hebben gisteren de 1e competitiewedstrijd alweer gespeeld, er is geen plaats meer dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je weet het niet tot je refused een ht-mail stuurt.
Nu al? Das veel leuker als afsluiterquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:29 schreef ScudRaket het volgende:
Zal ik maar eens een tvp'tje plaatsen?
Hoe kan zo een speler nou in 2 weken bijna 1 miljoen duurder zijn. Terwijl hij bijna niet stijgt in een half jaar. zn tsi is nog t zelfde.quote:24-08-2008 FC Eridanas Hinnerup FBK 3 172 000 ¤ 18 680.
18-08-2008 FC RKDEO FC Eridanas 2 390 000 ¤ 18 680.
28-02-2008 RSV.Göttingen05 FC RKDEO 2 181 000 ¤ 11 020.
Ik vind t irri en vaag. Ik had die 3 mil ook wel willen hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:14 schreef Ruudt het volgende:
Die gast heeft gewoon gegokt en er is een gek geweest die heeft geboden.
Vakantie hčquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu al? Das veel leuker als afsluiter
Ik wil me aanmelden, accepteer de voorwaarden en klik op Yes! ->quote:26-08-2008 The Stage is set
Today we're opening our test web site (called Stage) to a limited number of users. Stage is basically a version of the Hattrick site where we release new pages, features and bug fixes to have them tested before they go live on the regular Hattrick site. So far it has only been open to the development team and our volunteer staff. To get more intense testing we will let 5,000 users get access to Stage. We will have a 50-50 distrubution between Supporters and non-Supporters and the number of Stage access slots for each league will correspond to the number of users in the league. To qualify, you need to
understand and write English. Read the full introduction and apply for access.
quote:Helaas is er een fout opgetreden waardoor de pagina niet opgevraagd kan worden. Probeer het later weer. Je hoeft deze fout niet te melden.
Excuses voor het ongemak.
Error ID
5881533b-1bec-4489-aced-808c07785013
Request URL
http://www80.hattrick.org/Common/Stage/StageSignup.aspx
Client
Firefox 2.0.0.16
Dat zegt weinig, want als je naar deze site gaat en inlogt, dan krijg ik alleen time-out session.quote:You already have access to Hattrick Stage.
Same nuquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:21 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Cool, ik heb al dit bericht:
[..]
Dat zegt weinig, want als je naar deze site gaat en inlogt, dan krijg ik alleen time-out session.
Ach, we zien wel wat er van komt!
Ik ben dat boxje nu ook kwijt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:08 schreef Silver_Shark het volgende:
You must check the 'I Agree' checkbox before joining
waar kan je die i agree cheackbox vinden
ik zie alleen die Yes en NO knopjes :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |