ik vind hem stom duur voor 10euro (tov 10 dollar in de US store).quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Kremers het volgende:
De EU store is geüpdate, EchoChrome lijkt mij best een aardig spelIemand die hem al heeft?
Een schijf moet volledig geformateerd worden in FAT32, je kunt niet een klein stukje NTFS en een stukje FAT. Windows kan alleen maar FAT32 petities maken van maximaal 32GB per stuk. Wil je grotere petities dan moet je of een hele oude windows versie gebruiken met wat workarounds of je moet een MAC gebruiken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef merino het volgende:
Zo maar eens even beginnen aan de hd upgrade. Ligt een schijfje van 250gig hier klaar om zijn dienst te gaan doen.
Begrijp alleen nog niet helemaal hoe ik het makkelijkst mijn system kan backuppen.
De hele schijf (40gig versie) zit momenteel namelijk vol met zo'n beetje alleen maar game data (installaties, updates, add-on's ed). Geen demo's, video's Nof audio of wat dan ook.
Nu weet ik dus wel dat er in het XMB menu een optie zit voor volledige systeem backup maar hier begrijp ik twee dingen even niet van;
1 - Voor een volledige system backup heb ik neem ik aan zo'n 35 gig aan ruimte nodig (er is nu 35gig van de 37gig in gebruik op de ps3) op een externe USB oplossing. Nu weet ik ook dat dit FAT32 moet zijn geformateerd. Zelf heb ik alleen NTFS geformateerde schijven hier liggen. Nu las ik ergens dat je via Windows Disk Management op die externe usb schijf (ntfs) wel nog een FAT32 partitie gecreëerd zou kunnen worden maar dat deze dan maximaal 32gig zou mogen zijn. Dit is natuurlijk lekker onhandig omdat ik verwacht dat die system backup op 35gig zal zitten. Hoe zit dit precies? Kan ik een fat32 partitie maken op die Externe NTFS schijf en kan deze partitie groter dan 32gig zijn?
2. Hoe zit dit met verschillende profielen? Wordt in een system backup meteen de game data en saves uit alle profielen (3 in mijn geval) opgeslagen of alleen het profiel waar vanuit je de system backup opstart?
ook niet met een tool als partition magic?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Een schijf moet volledig geformateerd worden in FAT32, je kunt niet een klein stukje NTFS en een stukje FAT. Windows kan alleen maar FAT32 petities maken van maximaal 32GB per stuk. Wil je grotere petities dan moet je of een hele oude windows versie gebruiken met wat workarounds of je moet een MAC gebruiken.
http://www.symantec.com/norton/partitionmagic ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Een schijf moet volledig geformateerd worden in FAT32, je kunt niet een klein stukje NTFS en een stukje FAT. Windows kan alleen maar FAT32 petities maken van maximaal 32GB per stuk. Wil je grotere petities dan moet je of een hele oude windows versie gebruiken met wat workarounds of je moet een MAC gebruiken.
ah ik snap het nu. Dan begrijp ik ook weer waarom het mij wel eens is gelukt om op een MAC een 500gig schijf in FAT32 te formatterenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik mis het extra eiland, de motoren, en de dag/nacht cyclus idd, blijkbaar zijn we er nog niet, overigens:quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:39 schreef Agiath het volgende:
Nog 20 minuten voor de gratis grote Burnout Paradise update
Codename Cagney
http://www.criteriongames.com/comingsoon/cagney.php
3 New Freeburn Game Modes:
• Road Rage
Up to 8-player team event. One team must race through a series of Paradise City checkpoints. The other team must stop them.
Cue incredible chases and battling through the city, tons of voice communication as players co-ordinate their efforts.
• Stunt Run (vs)
Pull stunts to score points - hit barriers, billboards and ramps; ace barrel rolls, flat spins and massive airtime to score big. Everybody competes to simultaneously reach the biggest total. Hit your rivals to kill their scores and gain multipliers.
• Marked Man
A player is selected at random and everyone gangs up to take them down. The Marked Man scores for reaching the end point intact and taking anyone down along the way.
70 New Freeburn Challenges
• 70 new timed multi-part Freeburn Challenges
• Leaderboards for these challenges that log your best time (as well as those people who did it with you)
Vehicles
• Hunter Olympus
• A secret Criterion Car!
New liveries
• Rossolini Tempesta Dream
• Two fan-created liveries – the Oval Steel Racer and Inferno Hippie Van
• Two secret Criterion liveries!
Ranked Race Changes
• Too much to report in this blog entry but click here for the full breakdown!
Custom Soundtracks
• Custom Soundtrack support on PS3
Other high-priority fixes and updates
• If you're in a 3 or more player challenge and a player drops out, the remaining players can still complete it (subject to it being a challenge that can handle this!)
• "Previously" section on the search games list now displays Challenges, Today's Best and Freeburn game modes, making it loads easier to decide which game you want to join
• You can now view Leaderboards and Options in an online game
• You can now mute other online players in the show players screen
• You can now mute yourself if you have a PS3 Eye/Eye toy
• We've increased time-out for online races, and if all players complete the races within the timer, then you go straight to results
• The Airfield has been changed to help with the drivability of the area and make it a little easier to complete the hoop challenges
• Online cars now show damage - roll up to the start in a half-destroyed Hunter Cavalry and everyone else will see it!
• Added a stronger display message if you rule all of Todays Best
• The Easy Drive menu & Challenges page now loops from top to bottom
• Fixed the navigation system so that it takes into account the next check point in a race
• Fixed traffic not reappearing in Freeburn after a no-traffic race
• Fixed online races using Lawrence Road - it's been reporting finish distances with a little inaccuracy
• Revised 30+ car resets following crashes
• All new sound effects added for Easy Drive
• Driving backwards in Road Rage now ends the event as it does in Marked Man
• Option to invert camera axis for the look around camera on right stick
• Online player information made accurate on the instance a player goes through a checkpoint in races
• If you set VOIP mix to zero it is now saved correctly
• 1080i support for "almost HD" sets - PS3 only
• Improved the Standard Definition rendering on PS3
• New highlight to show the player in Today's Best
• Easy Drive fades out if it's unused for 20 seconds
• Boost chaining no longer possible by drifting in open areas
En er komt dus ook nog een update met motoren en dag/nacht.
Deze is alleen niet gratis dacht ik.
Dit vraag ik me ook af. Is het mogelijk om dingen uit de US store te kopen? Weet iemand dit? Het lijkt mij van niet omdat de keuze dan snel gemaakt is maar toch...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:25 schreef merino het volgende:
[..]
ik vind hem stom duur voor 10euro (tov 10 dollar in de US store).
Maakt het eigenlijk nog uit of je PSN games uit de EU of US store haalt?
Echt apart dat in sommige gevallen het bedrag wel goed omgerekend wordt (Warhawk Boosterpack die hier voor maar 7.99 is verschenen) en in andere gevallen totaal niet...
Als ik me niet vergis wilt het met een VISA creditcard wel eens lukken op je US account.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:48 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af. Is het mogelijk om dingen uit de US store te kopen? Weet iemand dit? Het lijkt mij van niet omdat de keuze dan snel gemaakt is maar toch...
Zou er niet op gokken, veel amerikaanse of engelse dingen doen het niet goed op een EU PS3, zoals veel demo's worden zwartwit en zonder geluid.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wilt het met een VISA creditcard wel eens lukken op je US account.
Mastercard wordt niet geaccepteerd.
Dan heb je een tv die het NTSC signaal die kan verwerken. Ik download veel demos uit de US store en heb nooit problemen met het geluid of beeld. Ik heb dan ook een HDTV en dan maakt het helemaal geen bal uit gezien er geen verschil bestaat tussen het Europese en Amerikaanse HD signaal.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou er niet op gokken, veel amerikaanse of engelse dingen doen het niet goed op een EU PS3, zoals veel demo's worden zwartwit en zonder geluid.
Misschien komt het omdat ik bepaalde dingen uit de engelse store heb gehaald, die niet meer in de US store stonden, daar hebben ze vast ook een ander signaal...quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan heb je een tv die het NTSC signaal die kan verwerken. Ik download veel demos uit de US store en heb nooit problemen met het geluid of beeld. Ik heb dan ook een HDTV en dan maakt het helemaal geen bal uit gezien er geen verschil bestaat tussen het Europese en Amerikaanse HD signaal.
zelfde geldt overigens voor HD Readyquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan heb je een tv die het NTSC signaal die kan verwerken. Ik download veel demos uit de US store en heb nooit problemen met het geluid of beeld. Ik heb dan ook een HDTV en dan maakt het helemaal geen bal uit gezien er geen verschil bestaat tussen het Europese en Amerikaanse HD signaal.
Alle dingen uit de US store werken prima op een EU PS3. Jou TV kan ze alleen blijkbaar niet aan. Zoals al aangegeven heb je met een HDTV nergens last vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou er niet op gokken, veel amerikaanse of engelse dingen doen het niet goed op een EU PS3, zoals veel demo's worden zwartwit en zonder geluid.
Ik zie nergens dat dat programma ook FAT32 partities kan maken die groter zijn dan 32GB. Er staat alleen maar dat het programma petities kan maken met een maximum grote van 300GB. Er staat niet bij of dat voor NTFS, FAT, ext of allemaal isquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
http://www.symantec.com/norton/partitionmagic ?
Mercs 2 staat op mijn lijstje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
Komt er voor LBP (oktober)
Nog wat uit of niet?
Liefst op korte termijn
Ik wil nog steeds Castlevania: SotN op mijn PS3 hebben. Is er wel in de US, maar niet in de EU storequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:46 schreef merino het volgende:
Opzich ben ik nog wel blij ook dat ik nog een 250gig externe schijf heb. Die kan ik nu mooi als externe backup gebruiken voor mijn ps3 systeem. Moet er niet aan denken dat ik gamesaves kwijt raak en al die stomme game installaties weer moet uitvoeren.
En mooi te horen dat je dus wel spellen uit de US store kan spelen. Heb namelijk toegang tot een amerikaanse creditcard (vriendinlief) en dat scheelt vast veel geld. Kom maar op met Flow, Stardust HD, Wipeout HD en Echocrome
(hoe zit het eigenlijk met addons uit de Amerikaanse store? Zoals de Variety map pack en Guitar Hero III songs? Heb uberhaupt een amerikaanse GHIII dus lijkt me dat dat dan wel werkt toch?)
Brothers In Armsquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
Nog wat uit of niet?
Liefst op korte termijn
Brothers in arms boeit me niet, genoeg WW2 gezien in games.. ben er een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Brothers In Arms
Het is alleen maar multiplatform wat je de komende maanden zult vinden op alle consoles.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
Volgende week krijgen we een hele goedequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:21 schreef Fallen het volgende:
Wederom een karige PSN-update vandaag.
Demo van Topspin en de volledige versie van Echochrome.
Voor de rest wat video meuk... jammer.
Son of a bitch, dat was mooi gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
De beloofde trailer van Operation Flashpoint 2:
http://xbox360.ign.com/do(...)OFP2_FMV_070908.html
Ik was redelijk hyped over Brothers in Arms,.... maar ik voel die hype in me dalen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
Nog wat uit of niet?
Liefst op korte termijn
Als plaatje is ie niet opeens minder irritant hoorquote:
Mooi CGI-filmpje.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
De beloofde trailer van Operation Flashpoint 2:
http://xbox360.ign.com/do(...)OFP2_FMV_070908.html
Ik ook. Het is moeilijk een hoog niveau van hype zo lang in stand te houden. Maar toch geloof ik dat het een toffe game wordt. In elk geval beter danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik was redelijk hyped over Brothers in Arms,.... maar ik voel die hype in me dalen.
Hmm mooi om te horen dat jij CoD5 al helemaal hebt uitgespeeld en Brother in Arms ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook. Het is moeilijk een hoog niveau van hype zo lang in stand te houden. Maar toch geloof ik dat het een toffe game wordt. In elk geval beter danCoD5
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hmm mooi om te horen dat jij CoD5 al helemaal hebt uitgespeeld en Brother in Arms ook.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:48 schreef Wessiej het volgende:
BiA wordt geniaal en misschien zelfs een sleeperhit
http://www.gametrailers.com/player/36082.htmlquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vage shit, maar klinkt wel tof
WTF!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/36082.html
Bollywood Productions![]()
[ afbeelding ]
Je kunt je beeld via HDMI doen en je geluid via de componenten (zo heb ik het ook)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:57 schreef Sjibble het volgende:
Ik wil straks een HDMI kabel halen voor mijn lieve PS3
Maar dan heb ik geen geluid... of gebruik ik het geluid van de AV stekkers?
Of gaat het geluid via de HDMI kabel?
Oh ,en de demo trail van Devil May Cry gespeeld.
Wat een gruwelijk spel
OMG Bollywoodquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/36082.html
Bollywood Productions![]()
[ afbeelding ]
gewoon de AV kabel die ik meegeleverd kreeg?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je kunt je beeld via HDMI doen en je geluid via de componenten (zo heb ik het ook)
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
gewoon de AV kabel die ik meegeleverd kreeg?
ok, chillquote:
Waarom niet, doen dr een heleboel... Ik ruil ook regelmatig games via marktplaats enz, gaat altijd goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:37 schreef Sjibble het volgende:
Heb de HDMI kabel gehaald, werkt perfect!
Kostte me maar 10 euro!
Zometeen denk even GT5: Prologue bestellen zodat ik die morgen in huis heb
2dehands halen is zeker niet verstandig?
Een game die een grote hit word terwijl niemand dat had verwachtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat the hell is nu weer een sleeperhit?![]()
je geluid kan ook gewoon via hdmi naar je receiver toe hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ok, chill
HDMI kabeltje voor 12 euri
Misschien ook GT5 PRologue bestellen bij consoleshop.
Mede de reden dat het 40 euro kost en ik het morgen in huis heb
Dat bestaat al lang Bassiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zereneuswie heeft dat nou weer verzonnen
![]()
![]()
Moet je wel apparatuur hebben die dat toe laatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
je geluid kan ook gewoon via hdmi naar je receiver toe hoor
Ik heb dat soms tijdens BFBC. Heel vaag. Game afsluiten en opnieuw opstarten zorgt er weer voor dat het goed werkt. Ik heb geen idee waar dat aan ligt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik the HL2 speel vanaf TOB op mn PS3 begint t geluid soms superirritant te kraken, dan moet ik echt de game afsluiten en opnieuw opstarten voordat het weg is, superirritant. Iemand enig idee?
Ik had hetzelfde probleem met The Orange Box. Bij mij gebeurde het ook bij de andere games. ik werd er helemaal gek van, heb hem daarom ook maar weer verkocht. Kon er verder ook helemaal niks over vinden op internet, dacht al dat ik enige was met dit probleem.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik the HL2 speel vanaf TOB op mn PS3 begint t geluid soms superirritant te kraken, dan moet ik echt de game afsluiten en opnieuw opstarten voordat het weg is, superirritant. Iemand enig idee?
Heb het nu ites van 3x gehad, en het zijn specifieke plaatsen in de levels waar het gebeurd (bij bepaalde events) Ik kan er idd helemaal NIKS over vinden online? Vage shit, enfin HL2 blijft gewoon meesterlijk, met en zonder kraakquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:42 schreef RoNi82 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem met The Orange Box. Bij mij gebeurde het ook bij de andere games. ik werd er helemaal gek van, heb hem daarom ook maar weer verkocht. Kon er verder ook helemaal niks over vinden op internet, dacht al dat ik enige was met dit probleem.
Ik heb me aangemeld, maar ben 17, maar kan me niet herinneren of ik ooit me gebootedatum heb ingevuld voor me playstation account, weet iemand dat? Dan nog, zullen ze dat checken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Schijf je in als beta-tester van LBP!!
http://betatest.software.eu.playstation.com/
Niet geschoten, is altijd...
Ook maar gedaan danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Schijf je in als beta-tester van o.a. LBP!!
Dat heb ik met Beijing 2008, het lijkt me toch wel leukquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:58 schreef SToRM81 het volgende:
Ook ingeschreven.
Morgen Buzz! maar eens proberen te vinden. Ik heb m vandaag even bij iemand gespeeld en die beviel wel goed
Jawohl Herr commandant. Ik ga direct kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
1UP Show Killzone 2 item:
http://www.gamevideos.com/video/id/19889
Nieuwe gameplay footage, cutscenes, wapens, vehicles and moooooooooooore.
Kijken, nu.
OMGHOMOMZGFOMHOMGMHOOMGHOMGHOM IK VIEL VAN MN STOEL TOEN IK OP DE SUBMIT KLIKTE en kreeg een klein orgasmequote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Schijf je in als beta-tester van o.a. LBP!!
Het is een pure VIRAL. Het komt van een japans bedrijf af die dit gebruikt om hun game te promotenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Waar is Sony for god sake mee bezig...
Same herequote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Tering wat is de 1up site sloom zeg. Het filmpje is nog niet half geladen en daar heeft ie al een kwartier over gedaan...
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OMGHOMOMZGFOMHOMGMHOOMGHOMGHOM IK VIEL VAN MN STOEL TOEN IK OP DE SUBMIT KLIKTE en kreeg een klein orgasme
LBP LBP![]()
![]()
![]()
![]()
PICK ME MENEER SONY PLEASE!!!
Geniaal danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is een pure VIRAL. Het komt van een japans bedrijf af die dit gebruikt om hun game te promoten
Ik moet zeggen dat deze jongens erg ambitieus zijn. Ze beschikken nu over beduidend meer mankracht wat zijn vruchten lijkt af te werpen. Z'n gaan er vol voor en verkennen de hardware tot de bodem. Zo zien we Neerlands trots graag!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
1UP Show Killzone 2 item:
http://www.gamevideos.com/video/id/19889
Nieuwe gameplay footage, cutscenes, wapens, vehicles and moooooooooooore.
Kijken, nu.
Is hij al in de EU store?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
serieus jongens , SIRENwat een fucking creepy spel, zie geen fuck met dat flashlight
US Account is zo aangemaakt, en is ook aan te raden.quote:
Mag je gerust kansloos noemen,..... wordt anno 2008 zoooo moe van die Europa vs de rest van de game-wereld scheiding. Er is een giga-markt en omzet in de PAL gebieden,... wanneer krijgen we nu gewoon eens de zooi die we verdienen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
US Account is zo aangemaakt, en is ook aan te raden.
In de EU store krijgen we bijna niks, of we krijgen het een maand later...
En in de US store staan heel veel Blu Ray trailers die wij in EU niet krijgen.
Het is inderdaad kansloos...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mag je gerust kansloos noemen,..... wordt anno 2008 zoooo moe van die Europa vs de rest van de game-wereld scheiding. Er is een giga-markt en omzet in de PAL gebieden,... wanneer krijgen we nu gewoon eens de zooi die we verdienen.
We zijn meesters in workarounds geworden. Lucifers in de PSX reset knop en snel swappen om US games te spelen. De Messiah chip in je PS2 laten zetten voor 1/3 van de aankoopprijs,.... en nu we digitaal leven en allemaal online zijn moeten we 90210 postcode's in onze PAL PS3's configureren om extra content te ervaren,.... serieus,.... WTF.
Grootste pluspunt is in ieder geval de regiovrije games,.......... dat is echt een pak van mijn hart.
Gewoon een nieuwe account aanmaken met een Amerikaanse staat met bijbehorende postcode. De meest gaan voor California als staat met 90210 (Beverly Hills) als postcode.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:
Hoe werkt dat dan? Zo'n USA account aanmaken
Als ie niet standby staat kan je hem niet met de controller aanzetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:09 schreef Symer het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van de stand-by-functie?
Als ik de ps3 uit wil hebben wil ik hem uit hebben en niet op stand-by. Ik zet m'n pc toch ook niet steeds op stand-by?
Elke keer als ik hem uitzet druk ik op die power-knop achterin en als ik ga slapen trek ik de stekker eruit. Kan dat kwaad?
En is er niet een manier om die stand-by functie uit te schakelen / over te slaan?
Af en toe eens opstaan en heen en weer lopen is anders best goed voor de zaad-productiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als ie niet standby staat kan je hem niet met de controller aanzetten.
(en naar je console toelopen om hem aan te zetten is zo last-gen)
Wat een zaadredenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Af en toe eens opstaan en heen en weer lopen is anders best goed voor de zaad-productie
Daarnaast ontlast je je ruggengraat beter als je af en toe eens gaat staan, is het beter voor de doorbloeding, en ben je niet zo'n lui varken dat over 3 generaties kinderen produceert zonder benen omdat die toch niet gebruikt werden.quote:
Zaad, kinderen, ruggengraat,... lui,... waarom heb je dat ding gekocht eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Daarnaast ontlast je je ruggengraat beter als je af en toe eens gaat staan, is het beter voor de doorbloeding, en ben je niet zo'n lui varken dat over 3 generaties kinderen produceert zonder benen omdat die toch niet gebruikt werden.
Maar dat is dus de enige reden? Al die energieverspilling om den luie mensch nog luier te maken?
Terwijl je wel 1 meter voor dat ding moet gaan zitten als de accu van je controller leeg is.
Nog even wachten en dan krijgt deze game ook DLCquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valkyria uitgespeeldin 19 uur
Nu al de Action/RPG GOTY
Als je Lego IJ uitgespeeld hebt ga je hem dan weg doen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
die zijn er al , de extra missies met extra moeilijkheidsgraad , maar die zijn echt onmogelijk
Ja is die cool,.... game jij de Japanse versie dan momenteel? Dat spel moet US nog uitkomen toch? Het lijkt me een geweldig spel overigens.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valkyria uitgespeeldin 19 uur
Nu al de Action/RPG GOTY
Ik had em moeten laten liggen omdat ik het nut van de stand-by functie niet zie?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zaad, kinderen, ruggengraat,... lui,... waarom heb je dat ding gekocht eigenlijkMaar ja,.... als je perse antwoord wilt hebben. Dat is de enige reden ja. Gewoon elke avond dus helemaal uitzetten als je dat fijner vind en zo op jouw manier de wereld redden
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je Lego IJ uitgespeeld hebt ga je hem dan weg doen?
yup speel de Japanse versiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja is die cool,.... game jij de Japanse versie dan momenteel? Dat spel moet US nog uitkomen toch? Het lijkt me een geweldig spel overigens.
Ik heb FFVII, VIII, en IX Japans gespeeld, maar vraag niet hoe,.... maanden werk zat daar in. Heb er nu niet zoveel tijd meer voor. Moet wel zeggen dat ik onwijs veel zin heb in deze PS3 exclusive van Sega. Lijkt me een fantastisch spel. Het spel komt in September uit toch? Over een kleine 3 maanden? Wachten lukt nog wel even. Ben wel heel benieuwd wat je van het spel vond, maar zo te lezen is het jou GOTYquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heb hem al uitgespeeld , alle 3 de films
, hoef er niet meer voor te hebben dat wat ik er voor betaald heb. ( 40 inc verzenden) omdat je me Fok! buddy bent
uiteraard ook op te halen in Papendrecht voor 38
Ook eventueel te ruil tegen Topspin 3![]()
[..]
yup speel de Japanse versie, deze staat ook te koop overigens, ( zoek even op marktplaats Valkyria)
Maar als de US versie uitkomt ga ik hem nog een x spelen voor het verhaal
Je moet echt bij elke handeling tactisch nadenken, voor je het weet ben je kapot geschoten![]()
Bij intresse wil ik voor de Fok!ker nog wel een kleine jap / nl vertaling / handleiding maken + een engelse walkthrough uitprinten![]()
Spel loopt overigens op 720p en heeft een optionele 3.1 gb install
Als je gewoon het knopje aan de achterkant in drukt hoef je de stekker er niet meer uit te strekken hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:09 schreef Symer het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van de stand-by-functie?
Als ik de ps3 uit wil hebben wil ik hem uit hebben en niet op stand-by. Ik zet m'n pc toch ook niet steeds op stand-by?
Elke keer als ik hem uitzet druk ik op die power-knop achterin en als ik ga slapen trek ik de stekker eruit. Kan dat kwaad?
En is er niet een manier om die stand-by functie uit te schakelen / over te slaan?
Das voor de potentiële blikseminslag. Bovendien zitten er nog 3 apparaten met stand-by (en zonder uitknop) op hetzelfde ongeaarde stopcontact. Ik zie 's morgens graag dat het huis er nog staat en niet afgebrand isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je gewoon het knopje aan de achterkant in drukt hoef je de stekker er niet meer uit te strekken hoor
Niet teveel,.... straks heb je niks meer te downen de PS store kennendequote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Das voor de potentiële blikseminslag. Bovendien zitten er nog 3 apparaten met stand-by (en zonder uitknop) op hetzelfde ongeaarde stopcontact. Ik zie 's morgens graag dat het huis er nog staat en niet afgebrand is![]()
Die US-store is wel vetjes trouwens. Ben de hele middag al demo's aan het downloaden
alstie net zo goed is als scene it, hoeft sony niets te vrezenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Singstar krijgt er een geduchte concurrent bij mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je in die Us-store trouwens?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Das voor de potentiële blikseminslag. Bovendien zitten er nog 3 apparaten met stand-by (en zonder uitknop) op hetzelfde ongeaarde stopcontact. Ik zie 's morgens graag dat het huis er nog staat en niet afgebrand is![]()
Die US-store is wel vetjes trouwens. Ben de hele middag al demo's aan het downloaden
welke games heb je?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:15 schreef Sanne het volgende:
Te Verslavend die Playstation!
quote:Another game set to debut on the show is BioShock PLAYSTATION 3. Now I know what you’re thinking….’why are you guys making a big deal out of a port?’ Well I can’t spoil the surprise just yet, but let me tell you there is way more to this game than you might think. There have been hints about some “exclusive features” in the game and on Monday night I’ll finally reveal the details on Spike – and of course show you the first real gameplay footage from the PS3 version.
Doet me denkenquote:Op zondag 13 juli 2008 01:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Aaauw hoer. Nu begint GH3 OOK al te kraken tijdens de game. Ik krijg er echt de tering van. Iemand met hetzelfde probleem? Hij doet het sporadisch maar het is ZO fucking irritant. Het ligt niet aan de boxxen (al getest) en niet aan de kabels (ook getest)
Gore kutAls ik mijn 60GB op moet sturen krijg ik over 2 maanden zeker ene 40GB terug
![]()
![]()
KUT
De PS3 heeft heel veel geluidsopties. Daar al naar gekeken? Ook met een simpele kabel geprobeerd? De PS3 terug in zijn standaardwaarden gezet?quote:Op zondag 13 juli 2008 01:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Aaauw hoer. Nu begint GH3 OOK al te kraken tijdens de game. Ik krijg er echt de tering van. Iemand met hetzelfde probleem? Hij doet het sporadisch maar het is ZO fucking irritant. Het ligt niet aan de boxxen (al getest) en niet aan de kabels (ook getest)
Gore kutAls ik mijn 60GB op moet sturen krijg ik over 2 maanden zeker ene 40GB terug
![]()
![]()
KUT
Komt erg Rogue Galaxy achtig over qua stijl en graphics,.... vind het geweldig deze sfeerquote:
Demo ook al uitgespeeld Choco? ik speelde hem s'avonds met het licht uit , scary shitquote:Op zondag 13 juli 2008 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren Siren demo geprobeerd. Best nog van genoten,.... zat goed in elkaar. Camera wel iets te dicht op de character af en toe. En,... jammer dat de cam niet volledig te draaien is maar met een soort MGS1 cam werkt. Na het lezen van de Eurogamer episode 1-3 review (9) begon mijn interesse nog groter te worden.
[ afbeelding ]
thanksquote:Op zondag 13 juli 2008 11:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je moet uitgelogd zijn van je EU naam om in te loggen op de US store , zover ik weet kan je je usernaam eenmaal gekozen niet meer veranderen![]()
En Jorien kan alleen praten over zijn MEGAHXXOZRZ1337 voetbal skilzz
Hij's op dit moment volgens mij nog steeds aan het genieten van een ban vakantie![]()
Waarom zou je je EU account verwijderen?quote:Op zondag 13 juli 2008 11:40 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
thanks
Het enige wat van belang is, is dat je als land US kiest? Moet ik verder nog crea dingen perse invullen?
Dan moet ik mijn EU-account maar verwijderen. De enige game waar ik een eind mee gekomen ben online is Racedriver GRID, maar dat is geen ramp: je hebt dezelfde mogelijkheden als beginner en gevorderde
Ja idd ik heb ook gewoon 4 PS accounts (je hoeft geen werkend email adres in te geven)quote:Op zondag 13 juli 2008 11:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom zou je je EU account verwijderen?
Ik heb gewoon een 2e user op de PS3 aangemaakt en daar een aparte account in de US voor gebruikt.
Alles wat ik met de US account download, speel ik met de EU account.
ik ben niet content met mijn nickname online, vandaar (dat krijg je als je alles ff snel snel doet)quote:Op zondag 13 juli 2008 11:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom zou je je EU account verwijderen?
Ik heb gewoon een 2e user op de PS3 aangemaakt en daar een aparte account in de US voor gebruikt.
Alles wat ik met de US account download, speel ik met de EU account.
Verschilt UK veel van EU dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 11:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja idd ik heb ook gewoon 4 PS accounts (je hoeft geen werkend email adres in te geven)
1tje die ik gebruik EU
1 US
1 UK
1 JAPAN
en die laatste 3 gebruik ik alleen voor de demos uiteraard..
Nee.quote:
Dat allen nog niet, gisteravond gewoon supergefrustreerdquote:Op zondag 13 juli 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De PS3 heeft heel veel geluidsopties. Daar al naar gekeken? Ook met een simpele kabel geprobeerd? De PS3 terug in zijn standaardwaarden gezet?
Twee keer ja,.... het spel blijft hangen in mijn gedachte. Ik ga 24 July episode 1-3 downen,... zag er echt goed uit allemaal.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Demo ook al uitgespeeld Choco? ik speelde hem s'avonds met het licht uit , scary shit
Hij is zich aan 't voorbereiden op zijn Fifa toernooiquote:Op zondag 13 juli 2008 11:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je moet uitgelogd zijn van je EU naam om in te loggen op de US store , zover ik weet kan je je usernaam eenmaal gekozen niet meer veranderen![]()
En Jorien kan alleen praten over zijn MEGAHXXOZRZ1337 voetbal skilzz
Hij's op dit moment volgens mij nog steeds aan het genieten van een ban vakantie![]()
Wens hem succes en ik hoop dat die ver komtquote:Op zondag 13 juli 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is zich aan 't voorbereiden op zijn Fifa toernooi
Ja ik heb contact met hem
Ik heb de demo ook maar binnen gehaald. Vandaag maar eens kijken of het wat isquote:Op zondag 13 juli 2008 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Twee keer ja,.... het spel blijft hangen in mijn gedachte. Ik ga 24 July episode 1-3 downen,... zag er echt goed uit allemaal.
AAAARGH, dit duurt te lang:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:11 schreef Govinda het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een gaaf topic. Ze voorspellen hier wat er allemaal in de US psn store gaat komen.
Het wordt onderbouwd met bronnen etc dus best wel een goeie indicatie wat er allemaal te downloaden valt in de toekomst![]()
Zo staat er voor de 17e gepland: Elephunk, een MGO update en een Naruto demo!
Ik nietquote:Op zondag 13 juli 2008 12:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wens hem succes en ik hoop dat die ver komt
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is zich aan 't voorbereiden op zijn Fifa toernooi
Ja ik heb contact met hem
Ga naar de allerlaatste tab van de XMB en scroll naar jouw nickname. Die staat bovenaan de friends list. Druk op het driehoekje en druk dan op sign-outquote:Op zondag 13 juli 2008 15:03 schreef Misanthropist het volgende:
Misschien rare vraag, maar hoe log ik uit van PSN?
logischquote:Op zondag 13 juli 2008 15:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ga naar de allerlaatste tab van de XMB en scroll naar jouw nickname. Die staat bovenaan de friends list. Druk op het driehoekje en druk dan op sign-out
wat gaat zo'n episode kosten dan? anders bestel ik wel de disc versie, die kan ik namelijk nog verkopen daarnaquote:Op zondag 13 juli 2008 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Twee keer ja,.... het spel blijft hangen in mijn gedachte. Ik ga 24 July episode 1-3 downen,... zag er echt goed uit allemaal.
Okequote:Op zondag 13 juli 2008 16:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik doe er zeker wel een dag of 6 mee, en dan doe ik niet 1 uurtje per dag gamen![]()
Je krijgt eerst een melding op je tv dat je controller bijna leeg is, dan heb je nog een half uur, waarna hij vanzelf zichzelf uitschakeld
Opladen kost je ongeveer 1,5 uur, uiteraard kan je gewoon doorspelen tijdens het opladen![]()
Mijn oplossing was 2 USB kabels van 3 meter, en 4 dualshock3's.... Fucking impulsaankopen ookquote:Op zondag 13 juli 2008 17:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De oplossing is dan ook 2 Dual Shock's, of ik prik hem gewoon in de USB van mijn pc, die staat naast de bank
Zo kan ik Fokken en Gamen tegelijk
Doelgericht een website bezoeken, 4 paypal formulieren invullen, adresgegevens controleren, geld overmaken, 2 weken wachtten, naar de locale electro-shop gaan en daar om 2x 3m usb kabel te vragen noem ik niet echt een impuls aankoopquote:Op zondag 13 juli 2008 17:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijn oplossing was 2 USB kabels van 3 meter, en 4 dualshock3's.... Fucking impulsaankopen ook![]()
Neenee, die kabels had ik al gekocht voor mijn 2 sixaxissen, toen kwam ik bij de next level die ze al sinds november had, en bedacht ik me dat ik er 4 wilde voor eventuele feestjes, maar in weze is dat pas 1x gebeurd.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Doelgericht een website bezoeken, 4 paypal formulieren invullen, adresgegevens controleren, geld overmaken, 2 weken wachtten, naar de locale electro-shop gaan en daar om 2x 3m usb kabel te vragen noem ik niet echt een impuls aankoop![]()
Paypal formulieren invullen? wtf?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Doelgericht een website bezoeken, 4 paypal formulieren invullen, adresgegevens controleren, geld overmaken, 2 weken wachtten, naar de locale electro-shop gaan en daar om 2x 3m usb kabel te vragen noem ik niet echt een impuls aankoop![]()
Het neerzetten van de situatie was concept-technisch gezien belangrijker dan de authenticiteit van de gebeurtenissen zelf.quote:
Hahahaquote:Op zondag 13 juli 2008 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het neerzetten van de situatie was concept-technisch gezien belangrijker dan de authenticiteit van de gebeurtenissen zelf.
Ah zo! I see. Voor mij zijn het juist wel impulsaankopen, drie keer per ongeluk op m'n linkermuisknop drukken en het product is onderweg vanuit de andere kant van de wereldquote:Op zondag 13 juli 2008 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het neerzetten van de situatie was concept-technisch gezien belangrijker dan de authenticiteit van de gebeurtenissen zelf.
met wat voor spel was daquote:Op zondag 13 juli 2008 18:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hahaha![]()
ps. Ik gebruik gewoon een usb verlengsnoertje. In een moment van irritatie sloeg ik mn DS3 wat omhoog terwijl hij met de PS3 was verbonden met alleen het meegeleverde snoertje.
Eeeeh, battlefield. Hoezo?quote:
wat moet je met 4 DS3's?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijn oplossing was 2 USB kabels van 3 meter, en 4 dualshock3's.... Fucking impulsaankopen ook![]()
En COD4 uiteraard, superleuk hoor met zn 4en, 1x gedaan dus met zn 8en en dan steeds wisselen, toch een hele (lange) avond lol gehad...quote:Op zondag 13 juli 2008 18:34 schreef KoosyNL het volgende:
Kung Fu Panda kan je met zn 4en spelen * O*
ik wil graag alles wetenquote:
quote:Saints Row 2 laat zijn CE zien
Met de komst van een grote game zien we altijd graag een extraatje, denk aan een Collector's Edition. Ook Saints Row 2 krijgt zo'n speciale uitgave.
In Amerika gaat de CE voor $ 79,99 over de toonbank en verschijnt in een tinnen box. In het pakket is een artbook te vinden, evenaals een USB drive, speelkaarten en een poster met de map van de game. Of deze speciale uitgave ook in Europa verschijnt is nog niet bekend.
quote:Home ondersteuning voor Bioshock
In 2007 leverde Irrational Games het succesvolle Bioshock af op de Xbox 360 en de PC. Een jaar later komt de titel ook op de PlayStation 3 uit. De PlayStation 3 versie wordt ontwikkeld door vier studio's waaronder Digital Extremes.
Digital Extremes heeft nu een packshot van het spel op hun site geplaatst. Het packshot is in grote delen gelijk aan het Xbox 360 packshot, één ding valt echter op: het Home logo. De game zal dus Home ondersteunen en Home moet rond de tijd van Bioshock launchen.
Dan weet je het nuquote:
FF VII remake confirmedquote:In de laatste editie van het Japanse blad, Dengeki, heeft Testuya Nomura, personage designer voor de Final Fantasy series, sinds Final Fantasy VII bekend gemaakt, dat we binnenkort een grote aankondiging over Final Fantasy VII kunnen verwachten.
Dit had hij te zeggen:
"A big announce is preparing For Final Fantasy VII and It's not the Schuelded of FINAL FANTASY VII: Advent Children Complete! "
Die boxshot is al een jaar oud en zo fake als het maar kan. Snap echt niet waarom dit nu weer op alle nieuwssites staatquote:
Hmm okejquote:Op zondag 13 juli 2008 19:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die boxshot is al een jaar oud en zo fake als het maar kan. Snap echt niet waarom dit nu weer op alle nieuwssites staat
quote:Sony verwijdert wachttijd Warhawk en GT5: Prologue
Met de komst van firmware 2.41 is het mogelijk om onder andere Warhawk en Gran Turismo 5: Prologue, die aangekocht zijn in de PlayStation Store, te spelen met verscheidene accounts zonder 24 uur te wachten. Wanneer je vroeger één van deze titels met jouw account kocht en iemand anders wou deze spelen met zijn of haar account was deze verplicht 24 uur te wachten.
Vanaf heden is het dus mogelijk om PlayStation 3-titels aangekocht in de PlayStation Store te spelen met verscheidene accounts. Zo kan je nu meteen inloggen bij een vriend of vriendin op hun console om aan de slag te gaan met deze titels. Sony heeft namelijk door middel van firmware 2.41 deze beveiliging verwijdert.
Of deze firmware nog verborgen features bevat, is nog onbekend.
Serieus,... ZOU HETquote:Op zondag 13 juli 2008 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
FF VII remake confirmed![]()
Roy jump in!
MUUUHquote:Op zondag 13 juli 2008 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
FF VII remake confirmed![]()
Roy jump in!
Vraag me af of zo'n game op een DVD gaat passen,... en,.. een 360 versie lijkt me ver van realistisch! Maar,... je weet nooit.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:36 schreef KoosyNL het volgende:
ik denk wel dat ze die op PS3 en 360 zouden laten verschijnen. Lijkt me een stomme zet van SE om deze exclusief ergens op te laten verschijnen
Een remake van een van de beste games OOIT. Dat is altijd nog beter dan een eeuw hopeloos te zitten wachten op Duke Nukem....Forever...quote:Op zondag 13 juli 2008 21:50 schreef Gamer_V het volgende:
Joepie. Een remake.
MUAHAHAHAHAHAHHAHAHHquote:Op zondag 13 juli 2008 21:36 schreef KoosyNL het volgende:
ik denk wel dat ze die op PS3 en 360 zouden laten verschijnen. Lijkt me een stomme zet van SE om deze exclusief ergens op te laten verschijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
MUAHAHAHAHAHAHHAHAHH![]()
DVD AM FAIL
Ik denk ook dat een 360 release kansloos zou zijn,... wil niet weten hoeveel DVD's FFVII remake in beslag zou nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Dat mag je lekker zelf doen!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:42 schreef Sjibble het volgende:
En mag mijn naam in de OP?
Sjibble aka Ultimate_T
6PM ET is hoe laat Nederlandse tijd?quote:As you might imagine, E3 is a very special time of year here at the G4 offices... You’ll never see a giddier bunch of nerds and geeks in your whole life as in the week leading up to E3. With that in mind, and ahead of the official G4 press release, we wanted to give you an idea of what to expect from our E3 coverage will be this year. With over 17 hours of live coverage on G4 – including COMMERCIAL FREE coverage of the Microsoft, Sony and Nintendo press conferences – its going to be quite a week. And if that’s not enough, you can count on the G4tv.com team to bring you even more: Every single trailer and screenshot, live streaming coverage of all press conference (not just the big three but all the rest), special editions of The MMO Report, Sessler’s Soapbox and Freestyle 101, and more. Oh yeah, and we’ll be launching an HD version of our video player so you can watch high res versions of all of your favorite E3 trailers. Bamph!
As always, you’ll be able to enjoy highlights of our E3 coverage (and tons of web-exclusives) on G4tv.com... along with coverage extended to G4 Podcasts and G4 Mobile (now available on VCAST). G4 on Demand (VOD) coverage on you cable/ satellite set-top box will start July 17th.
We’re beyond excited, and as you make your way down this list, you will be too. Keep in mind that the games listed in the coverage below are actual demos, not simple previews or teaser trailers. That’s how we roll.
Monday July 14th
1PM ET – Half-hour pre-show followed by the entire Microsoft Press Conference – live and commercial free on-air and online.
6PM ET – EA Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
7PM ET – Two-hour E3 Preview Show featuring the following DEMOS:
* Fallout 3
* Fable 2
* Halo Wars
* Ghostbusters : The Videogame
* Silent Hill: Homecoming
Tuesday July 15th
12PM ET – Live on-air and online streaming, commercial free coverage of the Nintendo Press conference
2:30PM ET - Live on-air and online streaming, commercial free coverage of the Sony Press conference
5:30PM ET – Ubisoft Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
6:00PM ET– Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Gears of War 2
* Resistance 2
* Killzone 2
* Rock Band 2
* Star Wars: The Force Unleashed
* Prince of Persia
* Street Fighter IV
* Lord of the Rings: Conquest
* Dark Void
7:30PM ET – CAPCOM Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
11:30PM ET – ACTIVISION Press Conference - Streaming coverage on G4tv.com
Wednesday July 16th
5:30PM ET - KONAMI Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures
Thursday, July 17th
6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Mirror's Edge
* Madden NFL '09
* Tom Clancy's H.A.W.X.
* Tom Clancy's EndWar
* Project Origin
* Banjo Kazooie
* Face Breaker
Friday, July 18th
7PM ET – Attack of the Show E3 Wrap-up Special
8PM ET – X-Play “Best of E3” Special
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat een 360 release kansloos zou zijn,... wil niet weten hoeveel DVD's FFVII remake in beslag zou nemen.
Final Fantasy op de Xboxquote:Op maandag 14 juli 2008 01:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon te downloaden op xbla.
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
FF7 is toch een ps1 game?
Waarschijnlijk gewoon te downloaden op xbla.
Wij zijn 6 uur verder dus dat is 12 uurquote:Op maandag 14 juli 2008 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
G4tv pakt tijdens de E3 echt groots uit zeg![]()
[..]
6PM ET is hoe laat Nederlandse tijd?
Gas op je PS3? das nie goed hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:43 schreef Sjibble het volgende:
Die PS3 blijft me verassen
Met knopjes het gas bepalen van 0 tot 100% in trappen van 5 procent?
Dan heb ik het over X en VIERKANTJE
Buzz en WipeOut HDquote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef Govinda het volgende:
Ik zit te denken om Siren te halen op bluray.
Welke game staat er deze maand voor jullie op het programma om je geld aan uit te geven?
iddquote:Op maandag 14 juli 2008 11:20 schreef Govinda het volgende:
[..]
Oew, WipeOut...toch eigenlijk stiekem ook wel een must idd!
Volgens iemand uit het 360 topic.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wij zijn 6 uur verder dus dat is 12 uur
quote:Op maandag 14 juli 2008 07:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het is daar 9 uur vroeger dan hier (nu dus 22:51)
Dat maakt het dus 1:00 hier
Siren ook ja zeker.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef Govinda het volgende:
Ik zit te denken om Siren te halen op bluray.
Welke game staat er deze maand voor jullie op het programma om je geld aan uit te geven?
Dat is pacific time, niet eastern time.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens iemand uit het 360 topic.
[..]
Dan vertrouw ik je Moequote:Op maandag 14 juli 2008 11:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is pacific time, niet easern time.
Nieuwe Jak en Shadow of the Colossus confirmed?quote:So I'm back, saw some very cool stuff and the stage set-up is wicked.
Saw a few games I hadn't seen before... very cool stuff!
Ikke dusquote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens iemand uit het 360 topic.
[..]
En 1080p! (zie er toch geen reet van op mijn SD teeveetje maar specswhoring kan geen kwaad zo af en toe)quote:Op maandag 14 juli 2008 11:24 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
iddhet PS1-succes wordt hopelijk weer geëvenaard. PS2-versie vond ik eerlijk gezegd wat minder dan de eerste, maar ik ben benieuwd!
Op de E3 locatie is het 9 uur vroeger dan hier maar de uitzendingen volgen de tijd van de East coast. En dat is maar 6 uur vroegerquote:
Ok jij wintquote:Op maandag 14 juli 2008 12:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Op de E3 locatie is het 9 uur vroeger dan hier maar de uitzendingen volgen de tijd van de East coast. En dat is maar 6 uur vroeger
Hmmzz....quote:Op maandag 14 juli 2008 11:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik je Moe![]()
Developer van Insomniac op Neogaf
[..]
Nieuwe Jak en Shadow of the Colossus confirmed?
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:44 schreef delano.888 het volgende:
OMG (dit is geen grap) Wall-E (demo) is geniaal verslavend![]()
![]()
Hij had het natuurlijk over de Microsoft booth, like duh!quote:Op maandag 14 juli 2008 11:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Developer van Insomniac op Neogaf
[..]
Nieuwe Jak en Shadow of the Colossus confirmed?
Ik vind 2097 nog altijd de beste uit de seriequote:Op maandag 14 juli 2008 11:24 schreef Misanthropist het volgende:
iddhet PS1-succes wordt hopelijk weer geëvenaard. PS2-versie vond ik eerlijk gezegd wat minder dan de eerste, maar ik ben benieuwd!
God of War III en Heavy Rain zijn zekerheidjesquote:Op maandag 14 juli 2008 12:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hmmzz....
Team ICO game?
Nieuwe Jak & Daxter?
Heavy Rain?
God of War III?
Final Fantasy VII remake?
GIMME GIMME GIMME!! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmm ik las 'mijn man en ik'quote:Op maandag 14 juli 2008 13:13 schreef NutKees het volgende:
Man man ik kreeg vanmorgen stijve tepels
die bedoel ik ook, wist niet dat 'r nog een andere voor zatquote:Op maandag 14 juli 2008 12:42 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vind 2097 nog altijd de beste uit de serie
Het ziet er in ieder geval gruwelijk mooi uit.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef Fallen het volgende:
nog meer killzone2 trailer/info
http://threespeech.com/bl(...)otage-of-killzone-2/
Lijkt op wat enkele dagen geleden is gereleased, maar weer net iets anders.
Het is wat complex maar de volgende preview geeft wel een goed beeld:quote:Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef janrad het volgende:
Weet iemand waar Heavy Rain over gaat eigenlijk. ?
Ik las: Mijn man ik..quote:
OMGquote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG EERSTE BEELDEN TEAM ICO PROJECT!!!
like where dude?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja en ik heb net FF13 thuis ontvangen.. en Killzone 2 net uitgespeeldquote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
FF13, wat viel die tegen zegquote:Op maandag 14 juli 2008 16:32 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ja en ik heb net FF13 thuis ontvangen.. en Killzone 2 net uitgespeeld![]()
Ja ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:07 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oh, de "Gene" expansie van MGO komt donderdag uit en gaat ¤9,99 kosten. Speelt hier iemand wel eens MGO? Ik vind het nog steeds complete onzin dat je daar een aparte Konami ID voor moet aanmaken... Heb ik inmiddels wel gedaan.
Ik heb het ff voor je opgezocht.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ja ik.Ik weet het niet hoor of ik het ga kopen ik vind het zo'n gedoe allemaal..
Weet je toevallig wat er allemaal bij komt in de expansie?
Bedankt. Misschien domme vraag maar wat heb je aan die twee nieuwe characters? Kan je dan als hun spelen of alleen bij bepaalde gamemodes?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb het ff voor je opgezocht.
Metal Gear Online DLC - GENE Expansion
3 new maps
*Coppertown Conflict / City of Sorrow
*Tomb of Tubes / Underground Waterway
*Virtuous Vista / South American Power Station
2 new characters
*Meryl Silverburgh
*Johnny (AKIBA)
New Survival mode
Introducing the Reward Shop
(GENE Expansion Plus) includes 1 MGO extra character slot
Ik denk dat het inderdaad om een bepaalde game mode gaat. Je kunt nu al als Snake en Metal gear MKII spelen en ik denk dat er iets vergelijkbaars komt voor Akiba en Meryl.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:32 schreef Helgi het volgende:
[..]
Bedankt. Misschien domme vraag maar wat heb je aan die twee nieuwe characters? Kan je dan als hun spelen of alleen bij bepaalde gamemodes?
Je weet dat Sony morgen pas aan de beurt is?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Weet iemand nog een live video feed voor de E3? G4tv werkt voor geen meter...
Haha, ja hoor. Maar het kan geen kwaad om te weten waar de vijand mee bezig isquote:Op maandag 14 juli 2008 19:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je weet dat Sony morgen pas aan de beurt is?
Hij komt ook op de ps3 hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom heb ik een PS3?
Als Final Fantasy zelfs op de 360 uitkomt. Lekker dan. Dat was dé titel. Kan m'n ps3 wel verkopen nu.
Wie heeft dat gezegd?quote:
Vijandquote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Haha, ja hoor. Maar het kan geen kwaad om te weten waar de vijand mee bezig isKnowledge is power
Helemaal mee eens. De salesboost die te verwachten viel in de VS en Europa bij uitkomst van FF13 zal nu ook veel lager zijn. In de VS denk ik dat de PS3 sowieso al uitgespeeld is. In Europa hangt het erom. Japan is de enige markt die nog kan opveren, simpelweg omdat de Japanners om nationalistische redenen geen 360 halen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, dit is een klap van jewelste voor Sony. Een serie die al ruim 10 jaar alleen op console van Sony was te bewonderen maakt nu zijn debuut op de Xbox.
Die mooie ''Cell'' en ''focus op één console'' uitspraken kunnen nu gewoon de prullenbak in. FF XIII was een van de games die de kracht van de PS3 naar boven zou halen. Maar dat zal dus niet het geval zijn omdat men nu rekening moet houden met een ander platform. Voor Xbox 360 fans is dit gewoon fantastisch nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |