zelfde geldt overigens voor HD Readyquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan heb je een tv die het NTSC signaal die kan verwerken. Ik download veel demos uit de US store en heb nooit problemen met het geluid of beeld. Ik heb dan ook een HDTV en dan maakt het helemaal geen bal uit gezien er geen verschil bestaat tussen het Europese en Amerikaanse HD signaal.
Alle dingen uit de US store werken prima op een EU PS3. Jou TV kan ze alleen blijkbaar niet aan. Zoals al aangegeven heb je met een HDTV nergens last vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou er niet op gokken, veel amerikaanse of engelse dingen doen het niet goed op een EU PS3, zoals veel demo's worden zwartwit en zonder geluid.
Ik zie nergens dat dat programma ook FAT32 partities kan maken die groter zijn dan 32GB. Er staat alleen maar dat het programma petities kan maken met een maximum grote van 300GB. Er staat niet bij of dat voor NTFS, FAT, ext of allemaal isquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
http://www.symantec.com/norton/partitionmagic ?
Mercs 2 staat op mijn lijstje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
Komt er voor LBP (oktober)
Nog wat uit of niet?
Liefst op korte termijn
Ik wil nog steeds Castlevania: SotN op mijn PS3 hebben. Is er wel in de US, maar niet in de EU storequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:46 schreef merino het volgende:
Opzich ben ik nog wel blij ook dat ik nog een 250gig externe schijf heb. Die kan ik nu mooi als externe backup gebruiken voor mijn ps3 systeem. Moet er niet aan denken dat ik gamesaves kwijt raak en al die stomme game installaties weer moet uitvoeren.
En mooi te horen dat je dus wel spellen uit de US store kan spelen. Heb namelijk toegang tot een amerikaanse creditcard (vriendinlief) en dat scheelt vast veel geld. Kom maar op met Flow, Stardust HD, Wipeout HD en Echocrome
(hoe zit het eigenlijk met addons uit de Amerikaanse store? Zoals de Variety map pack en Guitar Hero III songs? Heb uberhaupt een amerikaanse GHIII dus lijkt me dat dat dan wel werkt toch?)
Brothers In Armsquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
Komt er voor LBP (oktober)
Nog wat uit of niet?
Liefst op korte termijn
Brothers in arms boeit me niet, genoeg WW2 gezien in games.. ben er een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Brothers In Arms
Het is alleen maar multiplatform wat je de komende maanden zult vinden op alle consoles.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
Volgende week krijgen we een hele goedequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:21 schreef Fallen het volgende:
Wederom een karige PSN-update vandaag.
Demo van Topspin en de volledige versie van Echochrome.
Voor de rest wat video meuk... jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |