Je kunt je beeld via HDMI doen en je geluid via de componenten (zo heb ik het ook)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:57 schreef Sjibble het volgende:
Ik wil straks een HDMI kabel halen voor mijn lieve PS3
Maar dan heb ik geen geluid... of gebruik ik het geluid van de AV stekkers?
Of gaat het geluid via de HDMI kabel?
Oh ,en de demo trail van Devil May Cry gespeeld.
Wat een gruwelijk spel
OMG Bollywoodquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/36082.html
Bollywood Productions![]()
[ afbeelding ]
gewoon de AV kabel die ik meegeleverd kreeg?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je kunt je beeld via HDMI doen en je geluid via de componenten (zo heb ik het ook)
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
gewoon de AV kabel die ik meegeleverd kreeg?
ok, chillquote:
Waarom niet, doen dr een heleboel... Ik ruil ook regelmatig games via marktplaats enz, gaat altijd goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:37 schreef Sjibble het volgende:
Heb de HDMI kabel gehaald, werkt perfect!
Kostte me maar 10 euro!
Zometeen denk even GT5: Prologue bestellen zodat ik die morgen in huis heb
2dehands halen is zeker niet verstandig?
Een game die een grote hit word terwijl niemand dat had verwachtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat the hell is nu weer een sleeperhit?![]()
je geluid kan ook gewoon via hdmi naar je receiver toe hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ok, chill
HDMI kabeltje voor 12 euri
Misschien ook GT5 PRologue bestellen bij consoleshop.
Mede de reden dat het 40 euro kost en ik het morgen in huis heb
Dat bestaat al lang Bassiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zereneuswie heeft dat nou weer verzonnen
![]()
![]()
Moet je wel apparatuur hebben die dat toe laatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
je geluid kan ook gewoon via hdmi naar je receiver toe hoor
Ik heb dat soms tijdens BFBC. Heel vaag. Game afsluiten en opnieuw opstarten zorgt er weer voor dat het goed werkt. Ik heb geen idee waar dat aan ligt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik the HL2 speel vanaf TOB op mn PS3 begint t geluid soms superirritant te kraken, dan moet ik echt de game afsluiten en opnieuw opstarten voordat het weg is, superirritant. Iemand enig idee?
Ik had hetzelfde probleem met The Orange Box. Bij mij gebeurde het ook bij de andere games. ik werd er helemaal gek van, heb hem daarom ook maar weer verkocht. Kon er verder ook helemaal niks over vinden op internet, dacht al dat ik enige was met dit probleem.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik the HL2 speel vanaf TOB op mn PS3 begint t geluid soms superirritant te kraken, dan moet ik echt de game afsluiten en opnieuw opstarten voordat het weg is, superirritant. Iemand enig idee?
Heb het nu ites van 3x gehad, en het zijn specifieke plaatsen in de levels waar het gebeurd (bij bepaalde events) Ik kan er idd helemaal NIKS over vinden online? Vage shit, enfin HL2 blijft gewoon meesterlijk, met en zonder kraakquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:42 schreef RoNi82 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem met The Orange Box. Bij mij gebeurde het ook bij de andere games. ik werd er helemaal gek van, heb hem daarom ook maar weer verkocht. Kon er verder ook helemaal niks over vinden op internet, dacht al dat ik enige was met dit probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |