abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60056435
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van de stand-by-functie?

Als ik de ps3 uit wil hebben wil ik hem uit hebben en niet op stand-by. Ik zet m'n pc toch ook niet steeds op stand-by?

Elke keer als ik hem uitzet druk ik op die power-knop achterin en als ik ga slapen trek ik de stekker eruit. Kan dat kwaad?

En is er niet een manier om die stand-by functie uit te schakelen / over te slaan?
pi_60056453
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:09 schreef Symer het volgende:

Als ik de ps3 uit wil hebben wil ik hem uit hebben en niet op stand-by. Ik zet m'n pc toch ook niet steeds op stand-by?

Elke keer als ik hem uitzet druk ik op die power-knop achterin en als ik ga slapen trek ik de stekker eruit. Kan dat kwaad?

En is er niet een manier om die stand-by functie uit te schakelen / over te slaan?
Als ie niet standby staat kan je hem niet met de controller aanzetten.

(en naar je console toelopen om hem aan te zetten is zo last-gen )
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60056487
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Als ie niet standby staat kan je hem niet met de controller aanzetten.

(en naar je console toelopen om hem aan te zetten is zo last-gen )
Af en toe eens opstaan en heen en weer lopen is anders best goed voor de zaad-productie
pi_60056504
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:13 schreef Symer het volgende:

[..]

Af en toe eens opstaan en heen en weer lopen is anders best goed voor de zaad-productie
Wat een zaadreden

pi_60056544
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:14 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Wat een zaadreden
Daarnaast ontlast je je ruggengraat beter als je af en toe eens gaat staan, is het beter voor de doorbloeding, en ben je niet zo'n lui varken dat over 3 generaties kinderen produceert zonder benen omdat die toch niet gebruikt werden.

Maar dat is dus de enige reden? Al die energieverspilling om den luie mensch nog luier te maken?

Terwijl je wel 1 meter voor dat ding moet gaan zitten als de accu van je controller leeg is.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:27:32 #131
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60056649
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:18 schreef Symer het volgende:

[..]

Daarnaast ontlast je je ruggengraat beter als je af en toe eens gaat staan, is het beter voor de doorbloeding, en ben je niet zo'n lui varken dat over 3 generaties kinderen produceert zonder benen omdat die toch niet gebruikt werden.

Maar dat is dus de enige reden? Al die energieverspilling om den luie mensch nog luier te maken?

Terwijl je wel 1 meter voor dat ding moet gaan zitten als de accu van je controller leeg is.
Zaad, kinderen, ruggengraat,... lui,... waarom heb je dat ding gekocht eigenlijk Maar ja,.... als je perse antwoord wilt hebben. Dat is de enige reden ja. Gewoon elke avond dus helemaal uitzetten als je dat fijner vind en zo op jouw manier de wereld redden
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:38:18 #132
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60056765
Ik heb ook zo'n USA account aangemaakt, Siren wordt inmiddels gedownload.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60057200
Ik vond die Siren demo opzich wel aardig, alhoewel de combat niet geweldig werkt. Maar wat een korrelig beeld zeg, zeg maar tien keer zo korrelig als Bad Company..

zaterdag 12 juli 2008 @ 12:27:36 #134
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_60057375
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valkyria uitgespeeld in 19 uur

Nu al de Action/RPG GOTY
Nog even wachten en dan krijgt deze game ook DLC
Een extra moeilijkheidsgraad en een extra episode
Suffering from Oblomow's
  zaterdag 12 juli 2008 @ 12:39:09 #135
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_60057515
die zijn er al , de extra missies met extra moeilijkheidsgraad , maar die zijn echt onmogelijk
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_60057567
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
die zijn er al , de extra missies met extra moeilijkheidsgraad , maar die zijn echt onmogelijk
Als je Lego IJ uitgespeeld hebt ga je hem dan weg doen?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 12:51:24 #137
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60057659
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valkyria uitgespeeld in 19 uur

Nu al de Action/RPG GOTY
Ja is die cool,.... game jij de Japanse versie dan momenteel? Dat spel moet US nog uitkomen toch? Het lijkt me een geweldig spel overigens.
pi_60057706
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zaad, kinderen, ruggengraat,... lui,... waarom heb je dat ding gekocht eigenlijk Maar ja,.... als je perse antwoord wilt hebben. Dat is de enige reden ja. Gewoon elke avond dus helemaal uitzetten als je dat fijner vind en zo op jouw manier de wereld redden
Ik had em moeten laten liggen omdat ik het nut van de stand-by functie niet zie? En het zaadverhaal is natuurlijk onzin, omdat bij onzinnige gedachtenkronkels van de fabrikant alleen onzinnige tegenargumenten passen.
Stand-by functie , de rest van ps3

Anyway, ik ga mij ook eens zo'n us-account aanmaken. Ben nu wel nieuwsgierig geworden.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:04:03 #139
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_60057852
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:44 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Als je Lego IJ uitgespeeld hebt ga je hem dan weg doen?
heb hem al uitgespeeld , alle 3 de films , hoef er niet meer voor te hebben dat wat ik er voor betaald heb. ( 40 inc verzenden) omdat je me Fok! buddy bent uiteraard ook op te halen in Papendrecht voor 38
Ook eventueel te ruil tegen Topspin 3
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:51 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja is die cool,.... game jij de Japanse versie dan momenteel? Dat spel moet US nog uitkomen toch? Het lijkt me een geweldig spel overigens.
yup speel de Japanse versie , deze staat ook te koop overigens, ( zoek even op marktplaats Valkyria)
Maar als de US versie uitkomt ga ik hem nog een x spelen voor het verhaal
Je moet echt bij elke handeling tactisch nadenken, voor je het weet ben je kapot geschoten
Bij intresse wil ik voor de Fok!ker nog wel een kleine jap / nl vertaling / handleiding maken + een engelse walkthrough uitprinten
Spel loopt overigens op 720p en heeft een optionele 3.1 gb install

[ Bericht 4% gewijzigd door Deacon_Tigra op 12-07-2008 13:19:03 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:26:44 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60058125
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

heb hem al uitgespeeld , alle 3 de films , hoef er niet meer voor te hebben dat wat ik er voor betaald heb. ( 40 inc verzenden) omdat je me Fok! buddy bent uiteraard ook op te halen in Papendrecht voor 38
Ook eventueel te ruil tegen Topspin 3
[..]

yup speel de Japanse versie , deze staat ook te koop overigens, ( zoek even op marktplaats Valkyria)
Maar als de US versie uitkomt ga ik hem nog een x spelen voor het verhaal
Je moet echt bij elke handeling tactisch nadenken, voor je het weet ben je kapot geschoten
Bij intresse wil ik voor de Fok!ker nog wel een kleine jap / nl vertaling / handleiding maken + een engelse walkthrough uitprinten
Spel loopt overigens op 720p en heeft een optionele 3.1 gb install
Ik heb FFVII, VIII, en IX Japans gespeeld, maar vraag niet hoe,.... maanden werk zat daar in. Heb er nu niet zoveel tijd meer voor. Moet wel zeggen dat ik onwijs veel zin heb in deze PS3 exclusive van Sega. Lijkt me een fantastisch spel. Het spel komt in September uit toch? Over een kleine 3 maanden? Wachten lukt nog wel even. Ben wel heel benieuwd wat je van het spel vond, maar zo te lezen is het jou GOTY !
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:49:52 #141
44906 merino
World of Sleepers
pi_60058429
Werkt ingame muziek afspelen via de XMB nou eigenlijk alleen nog maar bij Burnout Paradise?
Want via Top Spin 3 lukte het gister niet. Als dat nou net als de trophy's gaat kunnen we straks alsnog maar bij 3 spellen ingame onze eigen muziek afspelen

Vind het nog vrij nutteloos dus 2.41. Zonder voice chat schiet het kwa communicatie mogelijkheden ook weinig op de ingame XMB...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:53:58 #142
44906 merino
World of Sleepers
pi_60058480
Valkyria
Was al bij de eerste beelden compleet verliefd erop.
Dacht niet dat ik al release data voor september gezien had (gok zelf eerder op november) maar hoe vroeger hoe beter

Top Spin 3 is overigens een genadeloos hard maar daarom ook brilliant simulatie spel
Ben eigenlijk alleen nog de Top Spin School doorgelopen maar het is een heerlijk gevoel als je de controls eenmaal beetje door begint te krijgen
Merk alleen wel dat ik hier de GioTriggers echt hard bij nodig heb. Telkens L2+R2+L stick+O drukken gaf een aardige aanslag op mijn handgewrichten.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:20:35 #143
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_60058914
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:09 schreef Symer het volgende:

Als je gewoon het knopje aan de achterkant in drukt hoef je de stekker er niet meer uit te strekken hoor
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  zaterdag 12 juli 2008 @ 16:15:29 #144
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60060298
Te Verslavend die Playstation!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_60061192
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Als je gewoon het knopje aan de achterkant in drukt hoef je de stekker er niet meer uit te strekken hoor
Das voor de potentiële blikseminslag. Bovendien zitten er nog 3 apparaten met stand-by (en zonder uitknop) op hetzelfde ongeaarde stopcontact. Ik zie 's morgens graag dat het huis er nog staat en niet afgebrand is

Die US-store is wel vetjes trouwens. Ben de hele middag al demo's aan het downloaden
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:38:37 #146
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60061575
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 16:15 schreef Sanne het volgende:
Te Verslavend die Playstation!
Dan moet je de games eens proberen. Nog veeel verslavender.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:54:50 #147
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60061828
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:17 schreef Symer het volgende:

[..]

Das voor de potentiële blikseminslag. Bovendien zitten er nog 3 apparaten met stand-by (en zonder uitknop) op hetzelfde ongeaarde stopcontact. Ik zie 's morgens graag dat het huis er nog staat en niet afgebrand is

Die US-store is wel vetjes trouwens. Ben de hele middag al demo's aan het downloaden
Niet teveel,.... straks heb je niks meer te downen de PS store kennende
pi_60062210
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Singstar krijgt er een geduchte concurrent bij mensen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

alstie net zo goed is als scene it, hoeft sony niets te vrezen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_60063982

pi_60064255
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Killzone 2 'Objective' gameplay HD

Nieuwe beelden met o.a. een bestuurbare tank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')