Als ie niet standby staat kan je hem niet met de controller aanzetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:09 schreef Symer het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van de stand-by-functie?
Als ik de ps3 uit wil hebben wil ik hem uit hebben en niet op stand-by. Ik zet m'n pc toch ook niet steeds op stand-by?
Elke keer als ik hem uitzet druk ik op die power-knop achterin en als ik ga slapen trek ik de stekker eruit. Kan dat kwaad?
En is er niet een manier om die stand-by functie uit te schakelen / over te slaan?
Af en toe eens opstaan en heen en weer lopen is anders best goed voor de zaad-productiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als ie niet standby staat kan je hem niet met de controller aanzetten.
(en naar je console toelopen om hem aan te zetten is zo last-gen)
Wat een zaadredenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Af en toe eens opstaan en heen en weer lopen is anders best goed voor de zaad-productie
Daarnaast ontlast je je ruggengraat beter als je af en toe eens gaat staan, is het beter voor de doorbloeding, en ben je niet zo'n lui varken dat over 3 generaties kinderen produceert zonder benen omdat die toch niet gebruikt werden.quote:
Zaad, kinderen, ruggengraat,... lui,... waarom heb je dat ding gekocht eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Daarnaast ontlast je je ruggengraat beter als je af en toe eens gaat staan, is het beter voor de doorbloeding, en ben je niet zo'n lui varken dat over 3 generaties kinderen produceert zonder benen omdat die toch niet gebruikt werden.
Maar dat is dus de enige reden? Al die energieverspilling om den luie mensch nog luier te maken?
Terwijl je wel 1 meter voor dat ding moet gaan zitten als de accu van je controller leeg is.
Nog even wachten en dan krijgt deze game ook DLCquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valkyria uitgespeeldin 19 uur
Nu al de Action/RPG GOTY
Als je Lego IJ uitgespeeld hebt ga je hem dan weg doen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
die zijn er al , de extra missies met extra moeilijkheidsgraad , maar die zijn echt onmogelijk
Ja is die cool,.... game jij de Japanse versie dan momenteel? Dat spel moet US nog uitkomen toch? Het lijkt me een geweldig spel overigens.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valkyria uitgespeeldin 19 uur
Nu al de Action/RPG GOTY
Ik had em moeten laten liggen omdat ik het nut van de stand-by functie niet zie?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zaad, kinderen, ruggengraat,... lui,... waarom heb je dat ding gekocht eigenlijkMaar ja,.... als je perse antwoord wilt hebben. Dat is de enige reden ja. Gewoon elke avond dus helemaal uitzetten als je dat fijner vind en zo op jouw manier de wereld redden
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je Lego IJ uitgespeeld hebt ga je hem dan weg doen?
yup speel de Japanse versiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja is die cool,.... game jij de Japanse versie dan momenteel? Dat spel moet US nog uitkomen toch? Het lijkt me een geweldig spel overigens.
Ik heb FFVII, VIII, en IX Japans gespeeld, maar vraag niet hoe,.... maanden werk zat daar in. Heb er nu niet zoveel tijd meer voor. Moet wel zeggen dat ik onwijs veel zin heb in deze PS3 exclusive van Sega. Lijkt me een fantastisch spel. Het spel komt in September uit toch? Over een kleine 3 maanden? Wachten lukt nog wel even. Ben wel heel benieuwd wat je van het spel vond, maar zo te lezen is het jou GOTYquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heb hem al uitgespeeld , alle 3 de films
, hoef er niet meer voor te hebben dat wat ik er voor betaald heb. ( 40 inc verzenden) omdat je me Fok! buddy bent
uiteraard ook op te halen in Papendrecht voor 38
Ook eventueel te ruil tegen Topspin 3![]()
[..]
yup speel de Japanse versie, deze staat ook te koop overigens, ( zoek even op marktplaats Valkyria)
Maar als de US versie uitkomt ga ik hem nog een x spelen voor het verhaal
Je moet echt bij elke handeling tactisch nadenken, voor je het weet ben je kapot geschoten![]()
Bij intresse wil ik voor de Fok!ker nog wel een kleine jap / nl vertaling / handleiding maken + een engelse walkthrough uitprinten![]()
Spel loopt overigens op 720p en heeft een optionele 3.1 gb install
Als je gewoon het knopje aan de achterkant in drukt hoef je de stekker er niet meer uit te strekken hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:09 schreef Symer het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van de stand-by-functie?
Als ik de ps3 uit wil hebben wil ik hem uit hebben en niet op stand-by. Ik zet m'n pc toch ook niet steeds op stand-by?
Elke keer als ik hem uitzet druk ik op die power-knop achterin en als ik ga slapen trek ik de stekker eruit. Kan dat kwaad?
En is er niet een manier om die stand-by functie uit te schakelen / over te slaan?
Das voor de potentiële blikseminslag. Bovendien zitten er nog 3 apparaten met stand-by (en zonder uitknop) op hetzelfde ongeaarde stopcontact. Ik zie 's morgens graag dat het huis er nog staat en niet afgebrand isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je gewoon het knopje aan de achterkant in drukt hoef je de stekker er niet meer uit te strekken hoor
Niet teveel,.... straks heb je niks meer te downen de PS store kennendequote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Das voor de potentiële blikseminslag. Bovendien zitten er nog 3 apparaten met stand-by (en zonder uitknop) op hetzelfde ongeaarde stopcontact. Ik zie 's morgens graag dat het huis er nog staat en niet afgebrand is![]()
Die US-store is wel vetjes trouwens. Ben de hele middag al demo's aan het downloaden
alstie net zo goed is als scene it, hoeft sony niets te vrezenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Singstar krijgt er een geduchte concurrent bij mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |