quote:GameTrailers and Spike TV Announce E3 Invasion
SpikeTV and GameTrailers have announced that they have teamed up to provide gamers with "E3 Invasion." E3 Invasion will be a week along and have both online and on-air high-definition programming. According to SpikeTV and GameTrailers, they will also have "blockbuster world exclusives that will air before E3 even opens to the media." According to the press release, these world exclusives will include "Fallout 3, Gears of War 2, Prince Of Persia, Resistance 2, Rock Band 2, The Next Game From BioWare, UFC 2009 Undisputed And Many More Surprises"
Hoezo geen mysterie? Het is dan wel wat ingekrompen, maar ik ben nog steeds reuzebenieuwd naar waar Sony en Microsoft mee op de proppen gaan komen tijdens hun persconferenties.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Vroeger was het echt zo spannend... nu is het geen reet meer aan. Omdat er geen mysterie is en was zoals 2005, 2006 etc. 2007 was echt erg. 2008 wordt hoop ik wel leuk. Veel nieuws voor Wii denk ik, exclusieve games enzo. Ook veelbelovende PC games worden hopelijk onthuld enzo.
En wie weet... misschien de MEGATON van Nintendo als ze een nieuwe handheld laten zien.
De mogenlijkheid dat de megaton er is is gewoon minder omdat er teveel gehyped word en te weinig gedaan. Microsoft zegt wat spannends te hebben, maar dat maken ze nooit waar. Sony zal mischien met 1 a 2 nieuwe games komen, en voor de rest een remake van voorgaande jaren met weer LBP, resistance, motorstorm enzo. Nintendo treurt al jaren op remakes en salescijfers en yogamachines.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoezo geen mysterie? Het is dan wel wat ingekrompen, maar ik ben nog steeds reuzebenieuwd naar waar Sony en Microsoft mee op de proppen gaan komen tijdens hun persconferenties.
quote:Maandag
19.30 - Microsoft Persconferentie
21.30 - Square Enix Persconferentie
22.00 - Shane Kim's Roundtable
00.00 - Electronic Arts Persconferentie
04.00 - Gears of War 2 Persconferentie
Dinsdag
18.00 - Nintendo Persconferentie
20.30 - Sony Persconferentie
23.30 - Ubisoft Persconferentie
01.30 - Capcom Persconferentie
04.00 - Activision Persconferentie (Not technically a part of E3)
Woensdag
18.15 - E3 Keynote door Gov. Perry
19.00 - Sony roundtable
19.45 - Take Two Persconferentie
22.00 - State of the Industry Keynote
23.30 - Konami Persconferentie
ME-GA-TONquote:Dinsdag
18.00 - Nintendo Persconferentie
quote:Microsoft brengt ook dit jaar de E3 naar de huiskamers
Net als afgelopen jaren zal Microsoft ook dit jaar demo's en media gerelateerd aan de E3 vrijgegeven onder de noemer Bringing it Home, via de Xbox 360 Marketplace. De nieuwe inhoud zal vanaf maandag 14 juli verschijnen.
Welke demo's we precies kunnen verwachten is nog een verrassing, maar eentje wil men alvast onthullen: Too Human. Deze langverwacte hack-and-slash RPG kan dan eindelijk door het grote publiek aan de tand worden gevoeld. Wij hebben er al een uitgebreide speelsessie opzitten en waren nog niet direct onder de indruk.
Mwah, er was er toch ook eentje naar de Ubidays geweest.quote:
Klinkt kinky.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:57 schreef disjfa het volgende:
Daarnaast zijn de boeiende dingen van dit jaar bij developers in de hutelkamers
quote:
Je doet me denken aan... iemand. Ik ben even vergeten wie.quote:
Met de (terechte) lage verwachtingen van Sony fans tegenwoordig zal dat niet zo moeilijk zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |