Dat was al een tijdje bekend hoor, HetNet gaat ook KPN heten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef -Hans- het volgende:
"Planet gaat KPN heten " zie ik staan in een mailtje in mijn mailbox. Ojee...
Las het volgens mij pas gisteren ofzo op webwereld en was er toen al niet zo blij mee, maar het is dus waar.. Afwachten maar of het gunstig zal uitpakken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:44 schreef Sirolf het volgende:
Dat was al een tijdje bekend hoor, HetNet gaat ook KPN heten.
Vanmorgen bij Giel was een minuut of vijf/zes reclame. Belachelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
huh 11:54 en nu begint al de reclame?! de stream zal wel een paar minuten achterlopen.
Als de stream een paar minuten achter loopt, dan zou de reclame dus eigenlijk nog ruim voor 11.54 begonnen zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
huh 11:54 en nu begint al de reclame?! de stream zal wel een paar minuten achterlopen.
Te gek inderdaad. Meestal zijn het periodes dat de reclames erg lang duren of juist heel erg kort (vakantie periode). Schijnbaar is nu de periode weer aangebroken van de wat langere reclameblokken.. Extra veel tijd dus om even wat anders te gaan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmorgen bij Giel was een minuut of vijf/zes reclame. Belachelijk.
Idd jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
Vooral bij GIEL en bij de Arbeidsvitaminen zijn er inderdaad lange reclameblokken (omdat er dan natuurlijk ook de meeste mensen luisteren)...
De studio is geen horeca-gelegenheid.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Giel Beelen zal zich wel niks aantrekken van dat rookverbod op 1 juli, die blijft lekker doorstomen in de studio...
En Maricha, Annemieke, Sander, Martijn en vele anderen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, dan zal de directeur daar wel toestemming voor hebben gegeven maar dan nog is ie eigenlijk al een jaar in overtreding, foei Giel!
Hij vertelde ooit eens dat iedereen moest tekenen dat ze er geen bezwaar tegen hadden. Als er ook maar 1 werknemer er daar bezwaar tegen heeft, mag hij het niet meer...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De studio is geen horeca-gelegenheid.
Maar wel een werkplek. En daarvoor geldt het rookverbod al langer. Giel is overigens niet de enige die in de studio rookt. Vraag me af waarom dat daar wel mag.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef Feivel1 het volgende:!
Vanochtend was er een radiootje op het bord getekend, waar we vervolgens "DIE LUCHT!" en "We zitten er weer middenin!" nij hebben geschreven.
Een klasgenootje heeft een foto gemaakt, die ik zo krijg (waarschijnlijk)
Haha. En als er Faithless, Krezip of Racoon komen, gewoon ophangen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
Mocht ik ooit meedoen aan dat spel, dan hoor je mij de hele tijd:
Hoe heet dat kutnummer ook alweer?
Coldplay? Oh nee, die andere kutband: Keane?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef silverx het volgende:
[..]
Haha. En als er Faithless, Krezip of Racoon komen, gewoon ophangen.
Racoon en Blof niet vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef SilentChaos het volgende:![]()
![]()
Beetje zelfde catagorie: Is't nou Editors, Whombats of Mooke??
Is't nou Nickelback, Theory of a deadman of gelijksoorting bandje
Omdat het op Fok zo gezellig isquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik de vraag dan krijg: Waarom luister je dan 3FM?
quote:
Behalve dan GnR uiteraardquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
precies
En voor bands als Metallica, Guns 'n Roses, en wat goude ouwe zoals Ekdom ze draait
Ik had een 3quote:
Ieder z'n dingquote:
ik denk dat ik KC, maar het bleek dat je de Sunshine band!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef -Hans- het volgende:
" jij denkt zeker dat je Kc & the sunshineband ? "
Meesterlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:43 schreef silverx het volgende:
ik denk dat ik KC, maar het bleek dat je de Sunshine band!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:43 schreef silverx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:43 schreef silverx het volgende:
[..]
Evert schijnt te gast te zijn vandaag. Hopen dat het regentquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Lang geleden dat ik C&S heb willen horen maar nu ze in Bern zitten vraag ik me af: Is het wat
Dan kom je van de regen in de drup.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Evert schijnt te gast te zijn vandaag. Hopen dat het regent
Een van de vele 3FM-troetelbandjesquote:
quote:
Wel geleerd, maar schijnbaar bij alle vragen iets verkeerd gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Oei
Niet geleerd of gewoon te moeilijk tentamen?
En ze kan zelfs live klinken, als op de CD:quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:06 schreef Numbie het volgende:
Om antwoord te geven op de Topictitel; hoop de nieuwe Melee... Lekker plaatje is dat toch weer
Of anders de nieuwe Duffy. Wat een stem heeft die meid toch.
+1quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:26 schreef silverx het volgende:
Dat Kid Rock-vehikel wordt ook per draaibeurt irritanter.
Ik gok op Weezer of anders de nieuwe van Kylie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:06 schreef Numbie het volgende:
Om antwoord te geven op de Topictitel; hoop de nieuwe Melee... Lekker plaatje is dat toch weer
Of anders de nieuwe Duffy. Wat een stem heeft die meid toch.
En die van Maroon 5 en Rihanna?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gok op Weezer of anders de nieuwe van Kylie.
Lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:19 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb trouwens er een nieuwe hobby bij: [ afbeelding ]
Uit de tuin van een kennis.
Heb ik nog niet eens zo heel vaak op 3FM gehoord, maar vind het eerlijk gezegd nietquote:
quote:
Mij ook niet, maar is dat een criterium danquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Heb ik nog niet eens zo heel vaak op 3FM gehoord, maar vind het eerlijk gezegd niet
zo'n heel boeiend liedje.
Halloooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |