Nog niet gezien. Mss dat Giel er stiekem een gemaakt heeftquote:Op maandag 26 mei 2008 11:25 schreef on_air het volgende:
Iemand foto trouwens van de gebroken tand van Veenstra?
Even op z'n negers:quote:
Wat een zeiknummerquote:Op maandag 26 mei 2008 11:51 schreef on_air het volgende:. Zo mooi
.
niemand zeuren over dit nummer.
En mooi weer.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
In mijn hoofd is't ook altijd weekend Hans
Dan alleen de tekst weer...quote:Op maandag 26 mei 2008 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik vind geen noot van dit nummer mooi.
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
In mijn hoofd is't ook altijd weekend Hans
Die zal ik die een keertje lezen. Dan hoef ik dat vreselijke gejammer [sub]sorry[/s] niet aan te horen.quote:
Zal toch wel of hij moet zijn stem weer verpest hebben na die paar uurtjes op kx afgelopen vrijdagquote:
Met Rob weet je het nooitquote:Op maandag 26 mei 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zal toch wel of hij moet zijn stem weer verpest hebben na die paar uurtjes op kx afgelopen vrijdag
quote:
quote:Giel Beelen en Marisa Heutink al maanden uit elkaar
Giel Beelen en Marisa Heutink waren al maanden uit elkaar. Dat zei de dj vanochtend in zijn programma op Radio 3FM. Hij bevestigde daarin dus ook zelf dat hij en zijn vriendin uit elkaar zijn. "Ik en Marisa, wij zijn niet meer", zei Giel. "Ik ben verlaten."
Afgelopen weekend kwam naar buiten dat ze uit elkaar zijn. Een 'ingewijde' meldde al dat dit met het drukke leven van Giel te maken had.
Ze spraken er samen over op de radio. "We zijn gewoon uit elkaar gegroeid", zei Marisa. "Ik denk dat we de afgelopen jaren er gewoon achtergekomen zijn dat we andere dingen willen in het leven." Ze zei ook dat ze al een tijdje uit elkaar zijn en dat de breuk niks met een kinderwens te maken had.
"Het is heel kut", zei Giel. "Maar dat we goed zijn met elkaar doet me wel deugd." Gisteravond zijn ze nog met elkaar uit eten geweest op de verjaardag van Giel.
Giel zei ook weer verliefd te zijn en dat hij afgelopen weekend geopereerd is vanwege snurkproblemen. In Duitsland is hij zaterdag behandeld.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7296
Ik ben er mee opgegroeid, moeders luisterde het altijd. Ben er nog steeds blij meequote:Op maandag 26 mei 2008 12:42 schreef TheZapster het volgende:
Goh mijn radio10 Gold visioenen komen weer naar boven
Is trouwens ook te zien op de camquote:Op maandag 26 mei 2008 14:32 schreef Nicky_Rincon het volgende:
maat van mij is lekker aant jongleren nu, wat een rotopdracht
nummer 3 !quote:Op maandag 26 mei 2008 15:30 schreef borisz het volgende:
Dit zijn ze! De fijne keuzes voor de uit je dip tip voor een druilerige maandag.
21%
Double You - Please don't go
41%
Hanson - Mmm bop
38%
Atlantic Ocean - Waterfall
Er zijn ook meerdere verschillende, dus eigenlijk moeten ermee gaan kwartetten.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:00 schreef Glacier het volgende:
Gaat lekker weer met FOK! Er wordt weer gestrooid met database foutmeldingen
Een half uur? Nog ongeveer 6 minuten!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:30 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond !
ej Sesjee
Nog een half uur en dan is het weer tijd voor MetMichiel en Maricha !
quote:
Die heb ik ook opgesnord, heerlijke plaat!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..].
@Michiel: Dankzij jou heb ik Ryan Shaw - Do The 45 nu ook maar eens op mn PC gezet, thanks voor de tip tijdens EkStra Weekend, goeie plaat!
Mooi nummer blijft dat toch.quote:
Met pijn, moeite en bijles heb ik er een 6.5 ofzo uitgesleept. Nadat ik tijdens de SO's alle herkansingen had gemist, aangezien ik nooit aanwezig was in de lesquote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef Sersjee het volgende:
Economie, leuk vak! Op de HAVO ha'k een 9,5 voor m'n examen, niet verkeerd, want ik had er maar 45 min. over gedaan. De betreffende leraar spreekt me er nog steeds over aan en het is toch al 15 jaar geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |