Is trouwens ook te zien op de camquote:Op maandag 26 mei 2008 14:32 schreef Nicky_Rincon het volgende:
maat van mij is lekker aant jongleren nu, wat een rotopdracht
nummer 3 !quote:Op maandag 26 mei 2008 15:30 schreef borisz het volgende:
Dit zijn ze! De fijne keuzes voor de uit je dip tip voor een druilerige maandag.
21%
Double You - Please don't go
41%
Hanson - Mmm bop
38%
Atlantic Ocean - Waterfall
Er zijn ook meerdere verschillende, dus eigenlijk moeten ermee gaan kwartetten.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:00 schreef Glacier het volgende:
Gaat lekker weer met FOK! Er wordt weer gestrooid met database foutmeldingen
Een half uur? Nog ongeveer 6 minuten!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:30 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond !
ej Sesjee
Nog een half uur en dan is het weer tijd voor MetMichiel en Maricha !
quote:
Die heb ik ook opgesnord, heerlijke plaat!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..].
@Michiel: Dankzij jou heb ik Ryan Shaw - Do The 45 nu ook maar eens op mn PC gezet, thanks voor de tip tijdens EkStra Weekend, goeie plaat!
Mooi nummer blijft dat toch.quote:
Met pijn, moeite en bijles heb ik er een 6.5 ofzo uitgesleept. Nadat ik tijdens de SO's alle herkansingen had gemist, aangezien ik nooit aanwezig was in de lesquote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef Sersjee het volgende:
Economie, leuk vak! Op de HAVO ha'k een 9,5 voor m'n examen, niet verkeerd, want ik had er maar 45 min. over gedaan. De betreffende leraar spreekt me er nog steeds over aan en het is toch al 15 jaar geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |